Waterpret - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Waterpret - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Waterpret

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Janske

24 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Voor de oplettende kijker, ik heb vandaag mama gevraagd voor me te schrijven, want mij lukt het vandaag niet omdat papa 3 vingers verbrand heeft toen we in huis op zoek waren waar de brandlucht vandaan kwam. Mama had vanmiddag namelijk een eitje gebakken en het gas niet uitgezet. Hierdoor was de pit zo warm geworden dat hij begon te stinken. Toen papa de pit aanraakte verbranden hij direct 3 vingers en heeft de rest van de avond in koud water gezeten.
Om even terug te komen op gisteren, van een dierentuin bezoek wordt je zo moe dat je de hele nacht door slaapt. Ik werd dan ook pas vanmorgen om half zeven wakker, om zeven uur volgde Meike en kort daarop was ook Lieke van de partij. Na het ontbijt waarbij ik tot ieders verbazing een halve boterham op at gingen we met zijn drieen naar buiten. Omdat het weer mooi weer was wilde we graag dat papa het zwembad op ging zetten. Dit kregen we niet gewonnen maar wel werd er een waterspeelmatje tevoorschijn gehaald waar continue water uit spuit. Natuurlijk begonnen we voorzichtig maar al gauw was alles nat en mochten de kleren uit om ze te laten drogen. Om er voor te zorgen dat ik geen kou zou pakken mocht ik niet te lang in het water spelen. Mama had inmiddels een echte hut voor ons gemaakt waarin we mochten picknicken.
Na mijn middagdutje van een klein uurtje wilde ik eigenlijk maar een ding, mijn badpak aan en weer in het water spelen. Ook nu mocht het weer even.
Aan het einde van de middag kwam Sietske haar spreekbeurt oefenen. Zij doet namelijk haar spreekbeurt over leukemie en ik als allesweter over dit onderwerp was zeer onder de indruk van wat ze allemaal te vertellen had.
Voor de mensen die mijn papa en mama een beetje kennen, dit weer betekend bij ons thuis bijna altijd BBQen. Dus ook vandaag hebben we de dag daar weer mee afgesloten. Omdat ik ook nu weer goed gegeten heb, natuurlijk niets van het rooster, maar wel allerlei andere dingen hoef ik geen rugzak eten vanavond. Ikzelf ben hier heel trots op en heb papa en mama beloofd het morgen weer te gaan proberen.

Groetjes Janske (en mijn mama)

• 24 Mei 2010 - 21:30

Marian En Maarten:

Lieve Janske,

Wat een mooi weer, wat een feestjes en wat een plezier! En wat doe je dapper mee. En dan ook nog doorslapen. Vandaag lees ik niets over de poeperij. Is alles er zo'n beetje uit dus? Ja, dan heb je weer plek voor een stukje boterham. Als we jullie zo zien zitten en ondeugend kijken met z'n drietjes, dan hebben mama en papa de afgelopen 7 jaar niet stil gezeten en zullen ze de komende 7 jaar zeker ook niet stil kunnen zitten.
    Morgen weer een serieuze dag. Hopelijk gaat het zoals het moet gaan. Veel succes.
    Dikke kus voor jullie alle vijf.

En: Ferry, sterkte met je vingers. Joke, ik doe dat ook wel eens.

• 24 Mei 2010 - 21:32

Joli Claes:

ha janske en familie
    ik lees wel dat jullie een paar heerlijke dagen achter de rug hebben.
    naar de beekse bergen geweest.
    waterpret in de tuin.
    en je bent zelfs weer een beetje aan het eten.
    super.
    en wat een prachtige foto's toch weer, het plezier straalt er vanaf.
    geweldig.
    morgen weer veel succes in nijmegen, maar dat gaat wel lukken, denk ik.
    voor nu slaap lekker.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons.xxxxxxx

• 25 Mei 2010 - 06:48

DORRY:

HOI VROLIJKE LUITJES.
    WAT EEN GENOT OM JULLIE ZO TE ZIEN ,EN JANSKE JIJ HEBT WEER WAT GEGETEN SUPER.
    JOKE JIJ MOET NOU NIET DENKEN, ZOU IK ER VAN AF RAKEN WANT IEDERE KOK IS DIT WEL EENS OVERKOMEN.MAAR AAN DE PIT VOELEN ,DIE GAST MOET JIJ WEL IN DE GATEN HOUDEN,VERWEN HEM MAAR LEKKER VANDAAG.
    VANDAAG IS COR 40JAAR BIJ DE ZELFDE BAAS, HIJ BEGON ER MET EEN KOP VOL HAAR OOK NOG BEST LANG, EN NU IS ZIJN KOPJE MEER EEN BILJARDBAL. DUS ZIJN INZET WAS WEL GOED DE BUREN HEBBEN SLINGERS OP GRHANGEN ,DAT ZIJN DE OUDERS VAN HEIBEZEM DIRK VAN GAAL, ZIJN MOEDER IS EEN ZUS VAN COR LEUK VIND IK DAT VAN HUN, NU NOG EEN GOED HALF JAAR WERKEN ,EN DAN IN DE VUT DAT ZAL FIJN ZIJN EEN DIKKE VETTE IK HOOP DAT IN NIJMEGEN ALLES GOED VERLOOPT ,EN JIJ WEER MEE NAAR HUIS MAG HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 25 Mei 2010 - 07:13

DORRY:

EEN PSJE LANDGENOTEN.

IK HEB BILJART MET EEN DDD GETYPT FOUTE BOEL DUS MET EEN TTT.
    WERK ZE

• 25 Mei 2010 - 07:14

Mechteld:

Hoi Janske,

Geweldig dat jullie weer zo'n plezier hebben gehad in de tuin. Waterpret is altijd leuk als de zon schijnt.
    Wij wensen Sietske alvast veel succes met haar spreekbeurt!!
    Bij ons ging het gisteren iets minder voorspoedig. We begonnen heel enthousiast de tuinset te poetsen, want dan konden we buiten eten. Amber sopte vrolijk mee, ze deed het zelfs dubbel, want toen ik de tafel klaar had begon ze gewoon opnieuw. Toen viel het ons op dat het pimpelmeeskoppeltje niet af en aan vloog, eergisteren ook al niet. Zouden ze dan uitgevlogen zijn?? Toen ik in het vogelhuisje keek bleken ze alle 7 dood te zijn. Anke helemaal in tranen en Amber vond het wel jammer. 's Middags konden we met Barry naar de dokter vanwege hevige buikpijn. Tjonge wat duurt wachten lang. We hadden even bedacht wat jij zoal doet als je moet wachten op een dokter, maar als Barry moest lachen dan deed het nog meer pijn, dus maar niet te veel gekke dingen gedaan.
    We hopen dat je weer gewoon naar huis komt straks, want dan ben je op je best.

Dikke kus van ons

• 25 Mei 2010 - 07:16

Mechteld:

Ferry, beterschap met je vingers. (je moet ook niet overal aanzitten, hahah) Hoop dat de pijn snel weg is.

Groetjes

• 25 Mei 2010 - 07:52

Fam Van Gaal:

Hey Janske en familie

Wat een leuke weekend hebben jullie gehad zeg. Aapjes kijken in de dierentuin thuis lekker spelen met water dat is altijd leuk.

Maar wij willen je voor vandaag natuurlijk veel succes wensen in Nijmegen!!!!!!
    Ferry beterschap met je vingers he.

Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 25 Mei 2010 - 09:42

Inge Vd Goor-Bouman:

Hoi lief meisje,

Wat een mooie foto's zijn er weer gemaakt.
    Eindelijk mooi weer.
    Daar hebben jullie goed gebruik van gemaakt, dat was te zien, super.

Ferry nog even beterschap met je vingers toegewenst.

Janske, jij mocht nu van papa zeker "wel" ijs over hem heen gooien, kon hij meteen even afkoelen.
    Het zal niet zonder ### gebeurd zijn.

Zonnige mei....
    Heb jij nog meikevers gezien in de tuin?
    Wij wel drie (misschien was het dezelfde, die rondjes aan het vliegen was).
    Onze Tom (8 jaar) stelde mij de vraag: 'als mei voorbij is gaan ze dan weer terug in de grond".
    Dat is een goeie he?

knuffel en succes in Nijmegen.

groetjes Inge.

• 25 Mei 2010 - 13:00

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat heb je weer een leuk weekend gehad zie ik.
    Nou als je die leuk sfeer voort zet in nijmegen dan mag je zeker weer naar huis.

Succes

Groetjes uit Leende

• 25 Mei 2010 - 14:36

H & H & I:

Hoi Super Janske,

Je zag er gisteren prachtig uit in je jurkje met super leuke tekst. Het was inderdaad heerlijk weer om wat met water te kliederen en dat deden jullie maar al te graag.
    Het was weer reuze gezellig bij jullie.....Imke vond het weer jammer dat we naar huis moesten.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke