2 keer naar Imke's feest - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu 2 keer naar Imke's feest - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

2 keer naar Imke's feest

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

04 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag was zo'n dag waarin je dingen doet of ziet die maar weinig gebeuren. Zo begon bij ons de ochtend al om half zes. Tenminste dat was wat Lieke en Meike dachten. Zij stonden rond die tijd bij papa en mama aan het bed waarin ook ik lag te slapen. Papa en mama vonden het echter nog wat vroeg en wonder boven wonder vertrokken mijn zusjes weer zonder veel gemopper (iets wat zelden gebeurd). Uiteindelijk was het bijna 8 uur voordat we echt op stonden. Vlug even eten, ik wilde niets en zelfs de melk beviel me niet, en om 9 uur zaten we in de auto richting Arcen. Imke is namelijk vandaag 5 geworden, reden voor een feestje maar ik moest me ook om 11 uur in Nijmegen melden. Bij Imke aangekomen was het dus snel feliciteren en weer in de auto door. Mijn zusjes mochten in Arcen blijven.
In Nijmegen mochten we redelijk vlug de polikamer in. Daar een vingerprik en mijn slangetje weer aan de buik vastmaken en de eerste chemocaspers krijgen. Verder werd er gesproken over de ontlasting en hoe de komende dagen eruit gaan zien. Eigenlijk kunnen we nauwelijks 1 week vooruit plannen maar we gaan het toch weer proberen. Voor zover nu bekend moeten we vrijdag en maandag naar Nijmegen voor de bloedcontrole verder is het afwachten wat mijn waardes nog gaan doen. Op de dagbehandeling aangekomen kreeg ik daar de andere chemocaspers. Deze moeten in 1 uur inlopen en daarna moet ik nog 30 minuten na blijven om te kijken of er geen allergische reactie is. Helaas werd dit wachten wat langer. Niet omdat ik een reactie kreeg maar omdat ik flink moest spugen. Veel lag op de grond en dan gaan er weer allemaal handboeken open over hoe dit opgeruimd hoort te worden. Als je het mij vraagt zijn ze zeker 45 minuten bezig geweest met poetsen en hierdoor moest ik dus ook wachten. Andere grote pech was dat mijn sonde er weer uit lag. Gelukkig hebben we dan altijd mama bij de hand. Ik weer bij papa op schoot en mama vlot de sonde er weer in doen. Na de kralen verzameld te hebben weer naar de auto want ik wilde nog wel naar Imke terug.
Bij Imke terug was iedereen volop aan te spelen op de nieuwe trampoline. Echt leuk maar voor mij toch iets te onstabiel. Uiteindelijk ben ik rustig bellen gaan blazen. Ook in de huifkar zitten was een echt feest, dat er geen paard voor staat is geen enkel probleem. Na het eten was het tijd om naar huis te gaan. Opa ging met ons mee en papa komt vanavond wat later samen met oma naar huis.

Groetjes Janske

• 04 Mei 2010 - 21:12

Tante Angela:

Hoi Lieverd,

Jammer dat het allemaal wat langer duurde in Nijmegen, wij konden helaas niet langer (van 10.00-16.00 uur) op het feestje van Imke blijven dus hebben we jou gemist.
    Het was reuze gezellig daar en die trampoline is echt vet cool zoals ze dat hier zeggen.
    Wij zijn nog wel even met de huifkar weggeweest (met paard ervoor) en dat was ook weer heel erg leuk!
    Wel fijn dat je toch nog naar het feestje bent geweest en je goed vermaakt hebt.
    Was het trouwens wel gelukt met het ei?
    En is papa inmiddels thuis?

Dikke knuffel van tante Angela

• 04 Mei 2010 - 21:22

Opa Ijsje:

Jah weer een feestje gehad en we zijn er in mei nog niet van af.
    maar dat geeft ook niet altijd hele club is weer bijeen....enz.enz.

Ik ben inmiddels druk bezig de lijst bij te houden van de 500.000 gokspel (haha)ik wil tegen Gerda wel even zeggen het zou mooi zijn als het op 6juni zal zijn...waarom daar kom je wel achter t.z.t.

Oh en zelf wil ik ook mee doen.

25 juni 08.00uur

slaap ze daar en tot ziens

• 04 Mei 2010 - 22:07

Mechteld:

Tjonge wat een dik dossier. En je bent nog niet op helft, als dat kartonnetje dat maar aan kan, al die avonturen van jou.

Fijn dat je 2 keer naar het feest mocht. Nu maar weer een paar dagen rustig aan doen.

Wel jammer dat je vrijdag niet naar Phoxy kan, maar gelukkig had je hem pas nog in het ziekenhuis gezien.

Ik ga nu snel slapen, want het is al veel te laat om nog te kletsen.

Dikke knuffel van ons allemaal

• 05 Mei 2010 - 04:12

DORRY:

HOI FEESTGANGERS.
    WAT EEN DOSSIER'DAT HEEFT DE KONINGIN NOG NIET,WEER OVERGEVEN EN DE SLANG ER WEER UIT,MAAR TOCH MAAR MOOI OP HET FEEST ZELFS TWEE KEER.
    NU MAAR AFWACHTEN WAT DE CHEMO DOET ,EN DAT DAT SPUL DOET WAT HET MOET DOEN, ZONDER AL DIE BIJWERKINGEN,HET IS KOUD VANMORGEN, DUS EEN WARM JASJE AAN EN VOLGENDE WEEK TWEE KEER NAAR NIJMEGEN, MAAR JE MOET HET ALLEMAAL GEHAD HEBBENBEGRIJP IK.
    JANSKE HOE VEEL KILOM. IS JOU KRALENKETTING NU??????????? DAG BESTE LUITJES EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 05 Mei 2010 - 07:38

Judith & Ron, Wout:

Goedemorgen!

Jeetje, wat een dag. Feest vieren en genieten van van alles en ook nog naar Nijmegen waar je iedereen weer even op scherp zet.
    Protocollen moeten immers ook af en toe geoefend worden!

Imke, nog van harte gefeliciteerd!
    Wat een geweldig kado, zeg! Daar zullen jullie allemaal wel heel veel plezier van hebben!

We wensen jullie vandaag een fijne (be)vrije dag enneh:

Zet 'm op!

• 05 Mei 2010 - 09:27

Wijnand En Janneke:

Lieve Janske, hopelijk heb je niet veel last van de chemocaspers. Jammer dat je afgelopen zondag niet kon komen. Maar je moet vooral aan je zelf denken, dat is heel belangrijk. WIj hebben daarom het speelgoed dat we voor jou hadden vandaag bij jullie op de stoep gezet. Oh ja wij denken dat de 500.000 op 07 juli gehaald wordt. Groeten Wijnand en Janneke

• 05 Mei 2010 - 09:47

H & H & I:

Hoi Super Janske,

Imke vond het ook erg leuk dat jij 2 keertjes op haar verjaardag bent geweest.
    Het was een hele gezellige dag voor ons. Tante Angela -> het is ook wel erg kort hoor van 10.00 tot 16.00 uur o:) Hopelijk waren jullie nog op tijd.

Imke heeft wel een beetje last van de spiertjes vandaag, hoe is dat bij de andere ? Nergens last van ?

Ook hebben wij nog een hele mooie foto van papa op de trampoline, die zullen we binnenkort even doorsturen.

Wij vinden jou vragende gezichtje bij het afpellen van het ei echt veelzeggend en zijn ook erg benieuwd hoe jij de schaal van het eitje hebt gehaald.

Wij duimen weer volop dat de waardes normaal blijven.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 05 Mei 2010 - 09:50

H & H & I:

Hoi Super Janske,

Wij zijn nog wat vergeten. Jij kent Willy en Jeanet ook goed. Je weet wel die mensen van de geweldige schommel en de super Janske dag.
    Jeanet was gisteren ook jarig dus bij deze willen wij haar ook van harte feliciteren !!

Ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 05 Mei 2010 - 11:40

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Eerst een vraagje: heb jij het eitje nog gepeld en opgegeten?

Wat goed dat jij 2 keer naar het feestje van Imke kon en naar Nijmegen op dezelfde dag.

Nu maar weer een paar dagen uitrusten en hopen dat de waardes laag blijven.

Succes en ik bestel echt beter weer!

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 05 Mei 2010 - 18:06

DORRY:

HOI JANSKE FAM EN AANHANGERS.
    HOEVEEL KEER MAG JE GOKKEN, INZENDEN,? IK BEDOEL VOOR DAT KUNSTWERK JANSKE SLAAP LEKKER DORRY

• 05 Mei 2010 - 18:13

Cor En Diny.:

Hallo Super janske.
    Zo zo, dat is nog eens boffen om twee keer op een dag naar de verjaardag van Imke te gaan.
    Volgens mij heb jij toch een fijne dag gehad als ik de foto,s zie gezellig in de huifkar van Ome Hans.
    Janske is het gelukt met het eitje, heb je de schil er af gekregen.
    Je kijkt niet zo blij, maar dat is te begrijpen.
    Jammer Janske dat je weer moest spugen misschien gaat het de volgende keer beter
    daar blijven wij met z,n alle op hopen.
    Ik moest de groetjes doen van Mirjam, Melissa en Mellanie die zijn nou bij ons en blijven vanavond hier slapen.
    heel veel lieve groetjes van ome Cor en tante Diny.Knuffels en voor straks slaap lekker.

• 05 Mei 2010 - 21:15

Joli Claes:

ha janske en familie
    dit is echt beksjes waardig, 2 keer naar hetzelfde feestje gaan, haha, maar wel reuze gezellig.
    ook in nijmege de boel weer even op scherp gezet.
    het was dus weer een drukke dag.
    nu goed uitrusten maar.
    slaap lekker.