Vormsel Bart - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vormsel Bart - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vormsel Bart

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

24 April 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Toch nog even een klein berichtje over de dag van vandaag. Zeker ook omdat ik niet weet of het er morgen van komt om te schrijven. Papa viert namelijk morgen al zijn verjaardag omdat we maandag om 9 uur weer in Nijmegen moeten zijn.
Vanmorgen heb ik lekker uitgeslapen tot 8 uur (in mijn eigen bed). Daarna was het vooral zoeken naar wat ik wilde en hoe ik dat het beste kon doen. Vervelend is dan altijd dat ik boos word op Lieke of Meike als ze me willen helpen. Het gaat misschien niet zo snel als anders maar ik wil het dan toch graag op mijn manier pakken, neerleggen of opruimen. Hierdoor was er vanmorgen veel verdriet maar lukte het ook om met momenten gezellig samen te spelen. Aan het einde van de ochtend was de energie zo laag dat ik op de bank in slaap ben gevallen. Dit bleek ook heel slim te zijn want doordat ik me daarna wat fitter voelde mocht ik even mee naar de fam Prinsen waar Bart vandaag zijn vormsel deed. Niet dat ik bij het echte feest kon zijn, hiervoor is mijn weerstand nu te laag, maar speciaal voor mij was er een pre vormsel feest. Zo kon ik er toch een beetje bij zijn en even fijn met Bart, Sietske, Rens en Imke spelen. Toen om half 5 iedereen naar de kerk ging zijn mama, Meike en ik weer naar huis gegaan. Na het eten ben ik fijn samen met Meike in bad geweest waarna ik nog even mee naar benenden mocht. Normaal is bij ons 's avonds boven niet meer naar beneden maar nu mocht het even omdat ik nog wat energiedrank moest drinken. Eten gaat erg matig en om er voor te zorgen dat ik niet verder afval drink ik nu speciale pakjes drinken. Ook moest ik mijn medicijnen nog doen. Daarna boven tanden poetsen en naar bed. Hopen op een goede nachtrust zodat ik morgen papa's feest weer kan meemaken.
Groetjes Janske

(foto's volgen nog morgen)

• 25 April 2010 - 06:15

Val V Ank (opa Ijsje:

Janske ik moet effen reageren op dat verhaal van Dorry en de Val van Ank.
    Nou Dorry ,zo als jij weet ,en nu de rest ook grenzen onze tuinen aan de tuinen van de heipoldersstraat, Oma zat TV te kijken en ik was op de computer bezig ,toen Oma zei:

Frans was is dat daar buiten die DREUN.

toch geen aardbeving

het schudde wel bij ons maar hooguit schat ik 4.3 op de schaal v R.

Ik schrijf dit want over een aantal jaren als Janske weer beter is dan kunnen de historisie nog altijd nagaan als de huizen zijn gescheurd waar het vandaan kwam.

Hopelijk weer een lach dag Dorry en de andere 3

Groetjes OPA IJSJE

zaten T

• 25 April 2010 - 06:21

Lambert En Tineke:

Hoi Janske,

Wat fijn dat je nog even naar het vormselfeest van Bart kon.Kon je daar ook nog lekker spelen !! Ik kan me goed voorstellen dat je af en toe uit je hum bent doordat je zo moe bent. Gelukkig zoek je ook zelf uit wanneer je uit wil rusten. Knap hoor!!

Janske, wil je je papa een dikke verjaardagskus geven van ons en hem van harte feliciteren??
    Voor iedereen: een gezellig dagje!! Het wordt vandaag heerlijk weer, dus dat zal wel een leuk buitenfeest worden vandaag in de Heipolders!!!!

groetjes van ons uit Hilversum

• 25 April 2010 - 07:56

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM EN DE KLIEK ER OM HEEN.
    EERS OPA IJSJE BEDANKEN VOOR ZIJN SLIMME MANIER VAN HANDELEN.
    IK VOND ZIJN BERICHTJE SUPER, WEER EEN LACH, MAAR ALS ER SCHEUREN IN JULLIE VILLA KOMEN OF ZITTEN NMOET JIJ DAN BIJ DE DADER OF HET SLACHTOFFER ZIJN?????????? DOE MAAR BIJ HET SLACHTOFFER ,BEN IS AL IN DE VUT, DIE GOOIT ER WEL EEN KWAK SPECIE TEGEN NOU HUMMEL DAT JIJ WEER LAST HEBT VAN VERDRIET EN BOOSHEID KOMT GEWOON DOOR DE PUBERTIJD MEID.
    WEL FIJN DAT JIJ NAAR HET VOORFEESTJE MOCHT VAN BART.
    EN DAN MET DAT KRACHTIG DRANKJE BLIJF JIJ STERK ,
    EN NU WEER DE VERJAARDAG VIEREN VAN JOU PAPA FERRY WORDT JIJ EVEN OUD ALS JORG ,OF ALS DENNIS?
    EEN VOORDEEL FRANS IK BEN NU AL VROLIJK DOOR JOU MAILTJE.EEN KEI FIJNE VERJAARDAG EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 25 April 2010 - 08:16

HIER IS DE MUTS WEER ,IK MOET EVEN IETS RECHTZETTEN JANSKE
    IK MAILDE DAT JOU VERDRIET EN BOOSHEID KWAM VAN DE PUPERTIJD MAAR DAT LIJKT MIJ ONWAARSCHIJNLIJK ALS JE PAS DRIE JAAR BENT, IK BEDOELDE VAN DE ERWINAISE LIJKT DIT WOORD OP PUPERTIJD? OF ANDERE MEDICIJNEN DE VETTE GROETEN DORRY

• 25 April 2010 - 10:29

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Ben ik gisteren helemaal vergeten om tegen jouw Papa te zeggen dat hij groetjes moet doen aan jou.
    Dom, dom, dom. Maar bij deze alsnog.
    Leuk dat jij een voorfeestje had bij Bart, zo kan jij toch nog van alles meemaken en meedelen in de feestvreugde.
    Helemaal goed als jouw weerstand niet zo hoog is.

Voor vandaag wens ik jullie een hele gezellige en zonnige verjaardag van jouw Papa en voor morgen weer heel veel sterkte.
    Ik hoop dat jij op tijd rust en morgen een goede dag hebt.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 25 April 2010 - 11:01

Ank:

nu moet ik toch maar eens even reageren, gisteren dacht ik na het bericht van Dorry: och laat maar gaan",
    maar nu kan ik toch niet over mijn kant laten gaan dat ik op de Somerenseweg te horen ben geweest, ik ben wel niet aan de lichtste kant,maar zo`n schok,
    ik dacht dat ik nog zo goed val gebroken had.
    Nou ja we zullen maar denken: een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
    laten we maar proberen de ZJOEM er een beetje in te houden.
    Ferry en familie, hartelijk gefeliciteerd
    en een fijne gezellige dag.

• 25 April 2010 - 12:37

Mechteld:

Hoi Janske en aanhang,

Ken je de term: Hoe ouder, hoe gekker?
    Volgens mij is dat hier wel van toepassing.

Maar wel gezellig hè!!

Want lachen is wel kei belangrijk!!!!!!!
    Ben er zelf ook wel goed in, al zeg ik het zelf.

En Anke en Sietske kunnen er samen ook wat van. Volgens mij plasten ze gisteren bijna in de broek van het lachen. Ik dacht dat ze er bijna in stikten. Gelukkig deden ze dat niet. Ik ben benieuwd hoe dat vanmiddag weer gaat.

Ben je goed uitgerust? Want wij zijn er bijna klaar voor.

Tot zo!!

Kusjes van familie Wijnen

• 25 April 2010 - 19:34

H & H & I:

Hoi Super Janske,

Wat een weekend weer !! Eerst van vrijdag op zaterdag weer een veulen geboren. Ditmaal een heel mooie merrieveulen. Zaterdagmiddag gezellig met zijn allen de voorpret gehad van Bart zijn vormsel. En daarna natuurlijk het officiele vormsel. En dan Imke die gezellig mocht longeren (zoals zij dat zelf noemt) bij tante Angela en ome Twan. Ome Hans en tante Hariètte hebben eens goed gefeest die avond. Vandaag moesten wij shows geven met de paarden in Horst maar Imke heeft gezellig met jullie kunnen spelen.

En dan vandaag die toffe papa van jou die zijn verjaardag viert......en hij heeft er wel heel erg mooi weer bij gehad.

We zijn net thuis en wij hopen dat jij nog heerlijk met papa hebt gebaddert. En heb je zijn haren goed gewassen ?

Welterusten en veel succes morgen.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 25 April 2010 - 19:35

Rob En Francien:

Ferry, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heel veel groetjes vanuit de Kruiseik.

• 25 April 2010 - 19:40

Ineke En Peter:

Hoi Janske, We hopen, dat je gisteren zó goed uitgerust hebt, dat je vandaag fijn het verjaardagsfeest van papa mee hebt kunnen vieren. Het weer heeft in elk geval meegewerkt. Ferry, héél hartelijk gefeliciteerd! En Janske, morgen weer heel veel sterkte in Nijmegen.
    Liefs van ons.

• 25 April 2010 - 20:07

Joli Claes:

ha janske en familie
    en ja hoor, er zijn weer wat feestjes gevierd.
    het houd niet op bij jullie, wel gezellig. proficiat bart en ferry.
    morgen weer veel succes in nijmegen.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 25 April 2010 - 20:56

Ome Tan:

Gezellig was het zeker.

Bart was helemaal vereerd dat jij toch nog op zijn vormselfeestje was geweest.

Heb je trouwens wel wat cremespoeling in haar gedaan anders gaat je haar zo pluizen.

Daar heb ik ook altijd last van als ik mijn cremespoeling vergeet.

Nou trusten en suczes zeven enz. morgen

Groetjes

Ome Tan

• 26 April 2010 - 05:13

Dorry:

HOI WERELDWONDER FAM EN DE HELE MEUTE .
    IK HAD AL EEN MAIL KLAAR MAAR MET HET VERZENDEN WAS IK ALLES KWIJT,DUS NOG MAAR EEN KEER.
    IK DACHT WEL DAT JULLIE EEN BEST GOED WEEKEND HEBBEN GEHAD ,NET ALS WIJ, LACHEN GIEREN BRULLEN, PLANTJES IN DE TUIN, EN ZONDAG HEERLIJK WEER DUS BUITEN GENIETEN VAN DE TUIN. .
    FERRY H.G. EN JIJ OOK JOKE MET JOU VENTJE ,JULLIE ZULLEN WEL BEK AF ZIJN ,EN VANDAAG WEER NAAR NIJMEGEN.
    EN DAN WEER GEZINSUITBRIJDING EEN VEULENTJE GEWELDIG.
    IK HOOP DAT ALLES MEEZIT IN NIJMEGEN.
    EN HET INNEMEN VAN DE MEDICIJNEN NU EENS GEEN PROBLEMEN GEEFT, IK BEDOEL AL DIE BIJWERKINGEN WAAR JIJ VERDRIETIG BOOS ROOD EN AKELIG VAN WORDT.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 26 April 2010 - 07:57

Judith & Ron, Wout:

Goedemorgen!

Gefeliciteerd, Ferry!

We duimen vandaag voor jullie!

Zet 'm op!

• 26 April 2010 - 10:30

Fam Van Gaal:

Hey Super Janske

Wat een leuk weekend zullen jullie hebben gehad. Het vormsel van je neef Bart. En dan gister de verjaardag van papa.
    Ferry gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hopelijk is vandaag alles goed gegaan in Nijmegen.
    Het valt ons wel op de de val van Dorry wel veel gespreksstof oplevert.

Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 26 April 2010 - 11:09

Fam. Duisters:

Hoi allemaal,

Ferry gefeliciteerd en hopelijk ben je lekker verwend gisteren....

Janske super dat je bij het feestje van Bart kon zijn........

Voor vandaag veel succes en hou jullie taai........

Groetjes,
    Brnet,Sven en Fenne en natuurlijk papa en mama...

• 26 April 2010 - 12:29

Leanne:

Ferry, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Weer wat wijzer en verstandiger :)
    En dames, hebben jullie papa gister goed verwend? Of gaat dat vandaag gewoon nog door?

Tot woensdag!
    Leanne

• 26 April 2010 - 12:35

Fam. Wijnen:

Voor Ferry:

Wel gefeliciteerd
    en je neus staat verkeerd.
    En je oren,
    achterstevoren.
    Wel gefeliciteerd!!

Hiep Hiep Hoera!! x35

Groetjes van ons 4en

• 26 April 2010 - 13:48

WEDEROM HALLO.
    FAM. VAN GAAL WAT IS ER MIS MET VEEL GESPREKSTOF, AF EN TOE ALS DE TOESTAND VAN JANSKE HET TOELAAT MOET IEMAND HET VOORTOUW TREKKEN, OM OOK EENS IETS MAFS TE MAILEN, SLA HET GERUST OVER HOOR, MAAR IEDER MENS DOET HET OP ZIJN MANIER.
    JANSKE DIT MOEST IK EVEN MAILEN ,WANT HET IS JOU SITE, EN ALS JIJ HET OOK TE VEEL VINDT DAT IK ZOO'N LANGE VERHALEN AF EN TOE ,DUS AF EN TOE MAIL LAAT HET MIJ DAN WETEN EVEN GOEDE VRIENDEN, MAAR BIJ DE ENE KOMT ER MEER UIT ZIJN TOETSEN BORD ,ALS JE BEZIG BENT, MAAR IK HAD AL IN DIE MAIL GETYPT DAT JE HET NIET HOEFT TE LEZEN DORRY

• 26 April 2010 - 13:52

WEDEROM HALLO.
    FAM VAN GAAL .
    HET WAS NIET DE VAL VAN DORRY MAAR VAN ANK , DUS TOCH GELEZEN

GR FAM VAN GAAL DORRY

• 26 April 2010 - 13:57

Iris:

Ferry, hartelijk gefeliciteerd en natuurlijk allemaal heel veel succes in Nijmegen vandaag.
    Ik zie dat je er ook een echte reissite van maakt aangezien dit verhaaltje uit Heeze in Zuid-Afrika komt! ;)
    Groetjes Iris

• 26 April 2010 - 19:35

Fam Van Gaal:

Hey Janske en speciaal Dorry

Ten eerste vinden wij het helemaal niet erg dat jij hier zoiets opzet. Wij bedoelen het ook helemaal niet verkeerd, maar vinden het lachen dat er zoveel mensen iets op reageren.
    Laten we het zo zeggen wij hebben hier helemaal in een deuk gelegen bij het lezen van het verhaal. En Nicole zag het al voor zich. 1 van de 2 dames op de grond.

En dan nu een vraagje voor Janske Janske is alles goed gegaan vandaag?? Hopelijk wel.

X Renske Gijs en Nicole