Cadeau's voor Tableaux - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Cadeau's voor Tableaux - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Cadeau's voor Tableaux

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

26 Maart 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vannacht heb ik, zoals het hoort, keurig in mijn eigen bed geslapen. Dit was ook wel nodig, want het was een belangrijke dag voor mij. Ik had namelijk een afspraak bij de meneren van Tableaux. Afgelopen weken ben ik bezig geweest om een mooi kunstwerk voor hun te maken. Daarnaast had tante Angela nog een lekkere taart voor hun gebakken. Daarop had ze de tekst geschreven: "Super bedankt". Nu denken jullie natuurlijk, waarom? Tableaux heeft de site http://www.superjanske.nl voor mij ontwikkeld, evenals de visitekaartjes en bedankkaartjes van de Super Janske Club. Eindelijk was het moment daar om hun daarvoor te bedanken. Papa had een afspraak gemaakt, maar niet verteld waarvoor. Hierdoor waren Mark en Jan wel erg verrast toen papa, mama, tante Angela, Meike en ik binnen kwamen. In de hal heb ik het kunstwerk overhandigd en daarna wilde ik graag naar boven. Ik ben namelijk altijd heel nieuwsgierig en wil graag alles zien. We hebben een rondleiding door het gebouw gekregen en daarna hebben we nog in de vergaderruimte (met een gigantisch mooi uitzicht) wat gedronken en gezellig gekletst. Hierna was het tijd om weer afscheid te nemen.
Ook papa moest nog wat dingetjes doen en ging dus ook weg. Hier ben ik wel even verdrietig over geweest. Op het moment dat hij weer thuiskwam heb ik hem dan ook meteen geknuffeld en verteld dat ik hem gemist had. Voor de rest van de dag was het vooral een dag van successen. Zo heb ik vandaag voor het eerst sinds mijn sonde eruit is de maximale score van vijf stickers gehaald. Hier ben ik dan ook wel heel trots op. Lieke is het vandaag gelukt om helemaal zelf met zonder zijwieltjes te fietsen. Ze kan zelf starten en stoppen en heeft denk ik wel 100.000 rondjes gefietst. Nu is het tijd voor mij om een fiets door te schuiven. Meike krijgt nu de driewieler en ik heb vandaag al een paar rondjes gefietst op de grote fiets met zijwieltjes.
Vannacht is een spannende nacht voor Lieke, want ze heeft drie nachten achter elkaar geen plasje in haar luier gedaan. Dit betekent dat ze nu zonder luier in haar bed ligt. We hopen nu met zijn allen dat ze het droog houdt. Als ik goed slaap lijkt het wel eerder morgenvroeg en dan weet ik of het gelukt is.

Groetjes Janske

• 27 Maart 2010 - 06:35

Lambert En Tineke:

Goede morgen Janske!!

Wat een positief verhaal vandaag!! En wat een prachtig kunstwerk kregen die jongens van jou. En die taart ziet er ook niet slecht uit!!
    Geweldig van Lieke dat ze droog is 's nachts, is het vannacht óók gelukt??
    Kleine meisjes worden groot zeg, stoere foto op jullie fietsen in de tuin.
    Wij wensen jullie een fijn weekend, met misschien wel weer veel eetstickers!!!???

liefs van ons

• 27 Maart 2010 - 08:02

Opa Ijsje Oma Tumtum:

100.000 rondjes ... zo das veel wat lieke gefietst heeft.
    Meike was zeker in de eettent en jij hebt staan tellen , want dat kan je goed.

En kunstwerken maken daar ben je ook goed in , ik weet zeker dat Mark en Jan trots op je zijn , net als wij.

Nou een fijne dag allemaal geniet van de buitenlucht en kijk uit voor de felle zon want je gezichtje is toch al zo rood.

oh ja misschien komt Opa nog wel op de koffie vandaag , Oma niet die is wat ziekjes , dus ik zou als ik jou was vandaag ook maar niet naar ons komen , mocht je dat van plan zijn geweest.

Dag schatten van ons

• 27 Maart 2010 - 08:39

DORRY:

HOI HUMMEL EN GROTE HUMMELS.
    TOEN JAN GISTERENAVOND THUIS KWAM VAN TABLEAUX WAS HIJ ERG BLIJ.WIJ HEBBEN VANDAAG HOOG BEZOEK GEHAD,EN EEN VAN DE MOOISTE CADEAUWS GEKREGEN DIE WIJ OOIT GEZIEN HEBBEN.
    WIJ WERDEN HEEL NIEUWSCHIERIG EN VROEGEN HEM HET HEMD VAN ZIJN LIJF.
    TOEN ZEIHIJ JANSKE IS MET HAAR OUDERS ZUS EN TANTE OP BEZOEK GEWEEST OM TE BEDANKEN,MAAR ZE HAD ZO'N MOOI KUNSTWERK DAT IS HEEL WAT MEER WERK DAN EEN SITE MAKEN.
    HET HEEFT EEN ERENPLAATS IN DE HAL STAAT GEWELDIG, EN WIJ KREGEN OOK NOG EEN PRACHTIGE TAART GEBAKKEN DOOR ANGELA ,EEN GOEI MENS,HET WAS KEI GEZELLIG HET BEZOEK EN DE CADEAUWS WAREN GEWELDIG EN JANSKE WAS VROLIJK ,EN WIJ NATUURLIJK OOK.EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 27 Maart 2010 - 09:57

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat goed dat jij alle stickers voor een dag eten hebt verdiend. Prima werk, ga zo door!

En wat heb jij een ontzettend mooi kunstwerk gemaakt voor de mannen van Tableaux. Dat verdient echt een ereplaats zo mooi vind ik dit. Een super kunstwerk!!!

Los van alles ziet de taart van Tante Angela er ook zeer smakelijk uit en lijkt te wachten om te worden gegeten.
    Heb jij ook een stukje gekregen van deze mooie taart?

Dat fietsen doorschuiven is ook een prima idee, deden wij vroeger thuis ook.
    Lukt het jou al een beetje om op een grotere fiets te fietsen? En hoe gaat het Lieke en Meike?

Hoop dat voor jullie alles naar wens verloopt.

Een fijn weekend gewenst allemaal en geniet vandaag van 't zonnetje.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 27 Maart 2010 - 10:43

Wilma Van De Vin:

Knap werk, meiden Beks!

Lieke: Goed rapport, fietsen zonder zijwieltjes (moet ik mijn Lieke laten zien, want zij durft dat nog niet) en zonder luier naar bed. En heb je het ook droog gehouden???

Janske: Op de grotere fiets met zijwielen, en wat een geweldig kunstwerk, 5 stickers verdient!!!!! Grandioos.

Ik moest afgelopen woensdag stiekem wel lachen om je. Je nam me zo bij de hand omdat ik Lieke op wilde vangen bij de poort. Jij pakte me zo spontaan bij mijn hand. Want de naam Lieke: Dat kan maar 1 iemand zijn: JOUW LIEKE. Je bent een lieve schat, met een schitterend hoedje. Je straalt een positiviteit uit waar 99% van de mensen nog wat van zou kunnen leren! Uniek in jouw soort, en dat laat je ons telkens maar weer zien!

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Groetjes,

familie van de Vin

• 27 Maart 2010 - 21:08

Janny:

Hallo Super Janske,

WAt ziet die taart er heerlijk uit, hmm........ chocolade!!!
    Daar kunnen ze heerlijk van smullen, ze hebben het inderdaad dubbel en dwars verdiend.
    En Janske wat een mooi kunstwerk heb je gemaakt, geweldig.
    Samen fietsen met dit mooie weer is ook heerlijk genieten.
    Groetjes van de Fam.Vrienten

• 27 Maart 2010 - 22:47

Ineke En Peter:

Nou Janske, ze zullen bij tableaux wel héél blij zijn geweest met dat mooie kunstwerk van jou en die heerlijke taart. Wat fijn, dat het gelukkig allemaal even meezit. We hopen, dat je nog veel vaker de vijf eetstickers haalt en dat Lieke nog veel meer nachten zonder luier kan. Tof meiden Houden zo! En wat een leuke foto van jullie samen op je eigen fiets. Leuk, dat jullie in jullie grote mooie tuin zo;n eind kunnen rijden. We wensen jullie een fijn weekend en geniet er volop van, dat de dexadraak nu even ver weg is.
    Veel groetjes van ons.

• 28 Maart 2010 - 08:08

DORRY:

HOI JANSKE ,EN AANHANGERS.
    VANDAAG IS ZOWEL EEN BLIJE EN EEN VERDRIETIGE DAG VOOR DEZE MUTS.
    HEIDI MEI AANHANG VERTREKT NA EEN half jaar.WAT HEB IK GENOTEN VAN DIE LUITJES.
    MAAR NU STAAN ER GEEN SCHOENEN VAN SAMIJN IN DE BOEKENKAST MEER. EN EEN KEER ZONDER PUBLIEK PLASSEN IS OOK WEL PRETTIG, EN HOOR IK OOK NIET DE HELE DAG MEER PACO MAG NIET.OF MAM VERWEN ZE NIET ZO MAAR WAT WAS HET FIJN OM DE EERSTE TAND BIJ SEM TE ZIEN ,EN DAT HIJ VAN EEN BABY EEN PEUTERTJE WERD, NET ALS SAMIJN VAN EEN PEUTER EEN KLEUTER, NOOIT MEER OM 6.30 K.3. KEIHARD AAN EN ZOVEEL DINGEN DIE LEUK WAREN NONDE JU WAT ZAL IK ZE MISSEN JANSKE IK HOOP DAT HET MET JOU ZO DOORGAAT ,EN JOU SNOETJE MINDER ROOD EN GESPANNEN IS EEN DIKKE VETTE HIFIVELOWFIVE DORRY

• 28 Maart 2010 - 09:18

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske!

Lekker zeg, dat buiten spelen en wat kunnen jullie goed fietsen!
    Helemaa super.
    Wij vinden je kunstwerk ook heeeeel mooi. De site trouwens ook!
    Veel plezier nog vandaag en tot gauw.

Nog voor Dorry; ook veel succes vandaag, lijkt ons ook vreemd als het huis ineens een stuk minder gevuld is. Wel fantastisch dat je er zo van hebt kunnen genieten!

Zet 'm op, allemaal

• 28 Maart 2010 - 17:07

Cor En Diny.:

Hoi Janske.

Wat hebben jullie het fijn met elkaar,Janske wel een goei iedee om te schommellen samen met je zusjes dan kunnen jullie ook lekker bij kletsen als zusjes onder elkaar.
    Want zeg nou zelf, zusjes hebben ook geheimen waar papa en mama toch niks van begrijpen.

Lieke goed van jou om zonder zijwieletjes te fietsen, en hoe is het gaan zonder luier heb je het droog weten te houden.
    Zie je nou wel dat kleine kinderen ook groot worden en het gaat zo vlug.

Janske blijf jij goed smeren op je gezichtje?
    ben voorzichtig in de zon want je hebt nog een beetje rooie wangetjes.

Jij hebt al heel veel stickers gekregen omdat je zo goed je best doet.
    Janske wij zijn trots op jou je bent een echte kanjer, en de kaarsjes laten wij nog steeds voor jou branden in de kerk bij het Maria altaar.

Wij wensen jullie het allerbeste en de groetjes aan heel de familie en het gaat jullie goed.

De kieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny van Zesgehuchten en natuurlijk knuffels!!!! Houdoe he.