Toch weer sonde - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Toch weer sonde - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Toch weer sonde

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

17 Maart 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Toch vanavond nog even een berichtje van mij. Vanmorgen was het een onrustige bedoeling bij ons thuis. Lieke was huilerig van de buikpijn. Ik verdrietig van de dexa en Meike dacht iedereen huilt dus ik doe gezellig mee. Papa, mama en Leanne waren dan ook blij toen er vanmiddag wat meer rust in huis kwam. Meike ging namelijk naar bed en ik mocht samen met Leanne naar de kinderboerderij. Daar aangekomen wilde ik niet echt meer lopen, daarvoor ben ik te moe. Maar in de bakfiets daar rondrijden vind ik echt fijn. Weer thuis sloeg ook bij mij de vermoeiheid toe. Helaas mocht ik niet direct naar bed want er moest weer een sonde ingebracht worden. Papa en mama hadden het namelijk tot de middag aangekeken maar eten lukt nu op het moment echt niet. Ikzelf had ook wel in de gaten dat het zo niet verder kon en stemde dus ook zonder verder mopperen in. Terwijl mama de spullen aan het klaarzetten was kwamen zowel opa ijsje (met ijsjes) en oma Hanny (met de schone was) binnen. Oma bleef in de keuken om te kijken hoe goed ik het deed. Opa ijsje had nadien een beloning voor mij. Ik kreeg een lekker waterijsje maar zelfs deze gaf ik na twee likjes al weer weg.
De rest van de middag heb ik lekker geslapen en al slapende eten gekregen. Daarna op de bank en rustig alleen in bad terwijl Lieke en Meike onder de douche gingen. Nu lig ik weer in bed te slapen maar de onrust begint weer aardig baas te worden in mijn hoofd.

Groetjes Janske

• 17 Maart 2010 - 20:16

Ome Gijs Tante Nelly:

Hoi Janske
    Wat heb je een vermoeiende dag achter de
    rug en dat je toch weer
    de sonde in moet ,maar
    morgen gaat het misschien
    weer wat beter.Het is
    natuurlijk niet leuk
    maar je moet de moed niet
    verliezen.We vinden je een hele dappere meid

groetjes voor jullie
    allemaal
    ome gijs tante nelly

• 17 Maart 2010 - 22:07

Tante Angela:

Hoi Super Janske,

Tja toch weer de sonde maar dat is echt geen ZONDE. Je hebt heel goed je best gedaan!! En wat niet lukt dat lukt niet.

Lieke veel beterschap, als je het beruchte virus hebt dan ben je morgen weer een heel eind opgeknapt.

En Meike, tja als jij nou gewoon zoals altijd de clown uithangt (liefst wel een beetje rustig) dan kunnen jullie misschien zo de komende dagen doorkomen.
    VEEL SUCCES!!

Groetjes en knuffels voor jullie allemaal.

Tante Angela

• 17 Maart 2010 - 22:08

Marian En Maarten:

Lieve alle vijf,

Dat worden een paar lastige dagen! Maar dan is de sondevoeding misschien wel weer even prettig. Hoef je daar tenminste niet op te letten.
    Veel sterkte en denk maar vast aan de dagen na zaterdag.
    Dikke kus.

• 18 Maart 2010 - 05:03

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Is dat dekselse draakje jou toch weer komen plagen? Jammer maar ik bedenk wel iets.
    En jij bent ook weer snel moe lees ik. Dan is de sonde misschien wel even fijn want eten kost ook energie en als je dat niet hebt lukt het niet.
    Als jij je weer beter voelt gaat ook dat veel beter.

Rust maar goed uit en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Hou je taai kleine guit.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 18 Maart 2010 - 05:24

DORRY:

HOI JANSKE PANSKE KEVERTJE EN ALLE ANDEREN.
    DUS DEXA IS WEER BEGONNEN, MAAR DE SONDE IS NIET LEUK MAAR JIJ HEBT ETEN NODIG VOOR ENERGIEANDERS LUKT HET HELEMAAL NIET MUIS ,EN DIE MOEHEID KOMT NATUURLIJK OOK VAN DEXA ROT BEEST.EN WAT LIEKE HEEFT DAAR HEB IK AL VEEL MENSEN OVER HOREN VERTELLEN OVERGEVEN BUIKPIJN EN KOORTS HOORDE IK.MAAR AL MET AL NIET ZO GEWELDIG JULLIE ALLEMAAL HEEL VEEL STERKTE HIFIVE EN DEZE WEET IK OOK WEER LOWFIVE EN EEN DIKKE VETTE NATUURLIJK DORRY

• 18 Maart 2010 - 06:25

Anke :

Lieve Janske,

Ik heb gisteren mijn spreekbeurt gedaan en ik hebhet kei goed gedaan. Want ik heb van de juffrouw een:8 gekregen. goed hé.

Groetjes:De blije Anke

• 18 Maart 2010 - 07:05

Oma Hanny En Frans:

Lieve, dappere Janske,

Ik kreeg gisterenmiddag toch wel even een brok in mijn keel toen de sonde erin ging. Wat ben jij een ontzettend dapper meisje.
    Zo ziek als je was, liet jij het toch maar weer toe. Voor papa en mama trouwens ook de complimenten dat ze dat in zo'n rust kunnen doen.

Lieve schat, dat dexa-draakje is weer echt aan het vervelen. Hou je taai meissie, dan hoop ik dat aan het eind van de week jij weer aan het eten kunt beginnen en de sonde eruit kan.

Dikke kus,
    oma Hanny en opa Frans

• 18 Maart 2010 - 07:49

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wa is da nou weer allemaal daar in huize Beks.
    Wat jammer dat het niet allemaal wil lukken zoals je wilt.
    En dan ook nog een zieke Lieke he he toch.
    Maar kop op allemaal.
    Zoals je buiten ziet na regen komt zonnenschijn.

Groetjes uit Leende

• 18 Maart 2010 - 08:14

Lambert En Tineke:

Goede morgen Janske,

Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen vannacht? Of was je weer onrustig door de Dexa?? Is Lieke wat opgeknapt en is Meike niet wéér uit haar bed gevallen? Want ja, het kan bij jullie 's nachts een hele drukte zijn, dat lees ik wel uit de verhalen!!!
    Jammer van de sonde Janske, maar op een dag lukt het je zeker weer hoor! We hopen dat je vandaag tóch zin en energie hebt om wat buiten te spelen want het wordt een mooie lente-dag vandaag.

Voor Joke en Ferry, veel sterkte in deze moeilijke Dexa-dagen!!!!

Liefs van ons

• 18 Maart 2010 - 12:05

Ome Renier:

Hey Janske,

Ik vind het inderdaad ook knap dat je het een tijdje zonder de sonde hebt kunnen doen. Er komt straks wel weer een tijd dat hij uit mag.

Hopelijk is het Dexa draakje vlug weg.

Liefs,
    Ome Renier

• 18 Maart 2010 - 13:15

Iris:

Hoi super familie,
    Wat een drukte is het bij jullie toch altijd. Janske hou maar fijn vol en Lieke voor jou beterschap.
    Ook vanuit Chili wordt vanaf nu continu aan jullie gedacht hoor!
    Groetjes Iris

• 18 Maart 2010 - 18:30

Joli Claes:

ha janske
    dat geeft nu niks, dat die sonde er weer even in moet.
    kun je al je energie richten op het verslaan van die vervelende draak.
    als die verslagen is, zul je zien dat je weer energie hebt om zelf te eten.
    lieke word maar snel weer beter.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons xxxxxx

• 18 Maart 2010 - 21:13

Leanne:

Ha Janske!

Hoe is het met je draakje? Ik hoop dat hij niet al te groot wordt..
    En hoe is het met je zussen? Is Lieke alweer wat fitter?
    Ik zal voor jullie duimen dat het zo goed mogelijk blijf gaan..
    Ik denk aan jullie!

En Lieke, ik moest je van Rob bedanken voor de mooie tekening!

Groetjes Leanne

• 18 Maart 2010 - 22:00

L & H Bergmans:

Hallo dapper Janske.

Wat vervelend dat het Dexa draakje je weer aan het plagen is en dat je sonde voeding nodig hebt om aan te sterken.
    Je hebt goed geprobeerd om zelf te eten maar het gaat niet altijd zoals je wilt,misschien over n paar dagen wel weer!
    We hopen het van harte en duimen voor jou.
    Ik moest jou de hartelijke groeten doen van;tante Anneke uit Ohe en Laak,Ook aan de rest van de familie.
    Vandaag ben ik bij haar op bezoek geweest.
    Via mij blijft ze graag op de hoogte en vraagt altijd hoe of het met jou en de familie gaat.
    Ook van ons vele groetjes en veel liefs.
    tante Liny en ome Harrie.