Terug uit Nijmegen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Terug uit Nijmegen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Terug uit Nijmegen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

09 Maart 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen begon de dag al vroeg voor ons. Lieke en Meike moesten al om 7.30 bij Joepie zijn en ik ging daarna meteen met papa en mama op weg naar Nijmegen.
Lieke heeft een rustige nacht gehad. Ze is lekker gaan slapen nadat ze papa nog even had verteld dat duwen op prikplekjes pijn doet. Het advies van papa was dan ook om dat maar niet meer te doen. Ze vindt de medicijnen lekker en we nemen ze nu gezellig tegelijk in. De bulten in de nek zijn nog hetzelfde maar Lieke zelf is niet ziek. Ze heeft praatjes genoeg en het eten en drinken gaat prima.
Ik moest me om half 10 melden voor het bloedprikken. Hierna mochten we direct door naar de poli voor een gesprek met Janneke. Papa en mama zijn wel tevreden over hoe ik het nu doe. Mijn gewicht bleek zelfs te zijn toegenomen dus mijn rugzak zal echt vaker af mogen blijven als ik goed mijn best blijf doen met eten.
Mijn huid blijft onrustig hier zal in de toekomst en dermatoloog naar kijken. De verwachting is dat het komt door al de medicijnen die ik in moet nemen.
Verder hadden papa en mama wat vragen over mijn hoofd. Het litteken wat daar zit is rustig maar er omheen lijken wat bultjes te komen. Er is door 2 artsen naar gekeken en er is volop aan gevoeld. De verwachting is dat het bot is wat extra aan het groeien is als gevolg van het luikje wat er zit. Om hier zeker van de zijn zal er volgende week waarschijnlijk een echo van gemaakt worden om het zeker te weten.
Terug naar huis heb ik in de auto lekker geslapen. Weer thuis hebben papa en mama een dutje gedaan en nadat papa klaar was met zijn dutje was hij plotseling heel ziek. Hij had buikpijn en zijn darmen en maag waren erg van streek. Papa is dus vlug in bed gaan liggen en hopelijk is hij morgen weer helemaal fit.
Voordeel voor mij was dat ik even bij Karin mocht spelen toen mama op Joepie Lieke en Meike ging halen. Na het eten vlug onder de douche en nu lekker slapen.
Groetjes Janske

• 10 Maart 2010 - 00:14

Iris Haacke:

Hoi Super Janske,
    Bij toeval kwam ik in jouw dagboek terecht en heb ademloos een deel van je verhalen en op je andere site zitten lezen. Wat ben jij dapper en wat zijn je ouders sterk! Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen.
    Groetjes Iris

• 10 Maart 2010 - 06:57

DORRY:

HOI ALLEMAAL.
    GEEN SLECHTE BERICHTEN, ALLEEN IS FERRY NU DE KLOS,MAAR DAT IS HALF HEEZE HOOR FERRY SLAAP MAAR LEKKER BIJ .LIEKE JIJ BENT OOK NIET ZIEK GEWORDEN EN MET JANSKE GAAT HET BEST REDELIJK .
    WELKOM NIEUWE FAN VAN JANSKE IRIS HAACKE WAAR WOON JIJ EN VERTEL EENS IETS OVER JE ZELF, DAT BREEKT WAT.
    EEN DIKKE VETTE HAFIVE LOWFIVE DORRY

• 10 Maart 2010 - 07:43

Fam Peperkamp:

Hey Janske,

Wat fijn dat er ook zulke bezoekjes aan Nijmegen voor je zijn.

Hopelijk gaat het met je papa snel de juiste kant op. Hij is onmisbaar voor zijn 4 vrouwen in huis.Dat klinkt wel goed he!!

Fijn dat Lieke weer praatjes heeft(dit kennen we van Jens ook). Allemaal beterschap!!

Gr fam. Peperkamp

• 10 Maart 2010 - 07:49

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Gelukkig gaat alles op dit moment naar wens en ook je zusje Lieke blijkt in opperbeste stemming te zijn. Dus even is alles rustig.

Dikke knuffel en ook een hele dikke pakkerd voor Lieke en Meike.

En voor Iris: Leuk dat je gereageerd hebt. Leuk om weer even wat van je te horen.

Liefs,
    oma Hanny en opa Frans

• 10 Maart 2010 - 07:49

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Dikke knuffel en ook een hele dikke pakkerd voor Lieke en Meike.

Liefs,
    oma Hanny en opa Frans

• 10 Maart 2010 - 10:28

Elles:

Hai Meisje,
    Gisterochtend zag ik Lieke nog op joepie en s avonds las ik het verhaaltje van papa en mama. Het duurde even voordat het kwartje viel dat dit alles al voor gisteren gebeurd was en ik het gewoon niet op tijd gelezen had. Op joepie was er inderdaad niets aan Lieke te merken, maar ze vertelde wel over haar avontuur in het ziekenhuis.
    En nu even over jou, wat knap dat je gewicht zelfs is toegenomen! Doe die rugzak inderdaad maar lekker vaker af, dan kun je weer wat vrijer bewegen. Vooral erg fijn nu het buitenspelen weer wat meer zal gaan komen.
    Liefs Elles

• 10 Maart 2010 - 11:25

Joli Claes:

hoi familie
    wat fijn om allemaal positieve berichten te lezen.
    behalve voor ferry dan, maar die is ook zo weer op de been, zo'n sterke papa.
    hou vol allemaal en zet 'm op.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 10 Maart 2010 - 12:57

Gertie Uit Stein:

Hallo allemaal
    Nou dat was zeker even schrikken toen ik het verhaal las van lieke maar gelukkig is alles onder controle als je papa nu ook weer een beetje is opgeknapt en bijgeslapen is kunnen jullie weer gezellige dingetjes gaan doen .
    Janske geniet van al het lekkers dat je zelf kunt eten en ga vooral zo door . strekte allemaal en hoop dat de rust weer snel terug keert .
    Groetjes Gertie

• 10 Maart 2010 - 15:36

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat een goed bericht voor jou.
    Je bent goed bezig om zelf weer te eten en dan mag je rugzakje nog vaker af en je bent ook weer wat toegenomen in gewicht.
    Helemaal goed, ga zo door kleine guit.

Ook fijn dat Lieke niet ziek is geworden maar voor jouw Papa is dat wat anders.
    Heeft vast iets in weg gezeten wat er uit moest. Dan kan het nu weer de goede kant op gaan voor hem en als hij is bijgeslapen en weer lekker fit kunnen jullie allemaal weer leuke dingen doen.

Het weer wordt steeds beter en dan wordt het ook leuker om buiten te zijn.

Geniet met z'n allen van de goede dagen.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 10 Maart 2010 - 18:43

Geertje:

goede tijden, slechte tijden........
    Laat de goede tijden maar wat langer blijven zonder die nevenactiviteiten die ook een hoop stress geven!!!!!
    Papa heeft geen biertjes gedrinken en toch ziek, is me ook wat.
    Ik heb Lieke en Meike op Joepie gezien. Lieke zag er nog wat bleekjes uit maar was goed gemutst. Zo ook die kleine meid Meike! Energie, kracht, goeie zin, liefde, humor, alles wens ik jou, je zusjes en papa en mama toe toe.

• 10 Maart 2010 - 19:04

Judith & Ron, Wout:

Wat zijn jullie super meiden!

Dat papa ook even lichamelijk op de rem moet is wel vervelend, beterschap!

Zet 'm op!

• 10 Maart 2010 - 21:13

Janny:

Hallo Super Janske (en fam.)

Wat fijn Janske en Lieke dat het weer wat beter met jullie gaat, maar minder voor papa Ferry die zich niet zo lekker voelt, Ferry laat je maar lekker verwennen door je meiden dan ben je zo weer opgeknapt.

Heel veel sterkte allemaal en geniet overdag van het zonnetje dat geeft weer energie,

Het is nog niet gelukt met de CD (kabouter plop liedjes) maar we blijven proberen.

Gr.Fam.Vrienten