Namen zeggen meer dan nummers - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Namen zeggen meer dan nummers - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Namen zeggen meer dan nummers

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

09 November 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag wil ik het eens niet over mijzelf hebben, maar over jullie. Ergens tijdens dit reisverslag zal mijn site de 100.000 pageviews passeren. 4 Maanden en 3 dagen geleden ben ik aan een reis begonnen naar een kankervrij bestaan. Om iedereen op de hoogte te houden ben ik een dag later met deze site begonnen. Ik had nooit gedacht dat de belangstelling zo groot zou zijn. Veel mensen hoor ik zeggen dat ze vaak op de site kijken en dat merk ik ook, want we hoeven maar weinig mensen uit te leggen hoe het met me gaat. Tevens zeggen veel mensen dat ze het moeilijk vinden om een reactie te plaatsen en ook wordt er vaak gevraagd of ze iets voor mij kunnen betekenen. Nou dat kan. Vorige week reed ik door Heeze en zag op een bord staan:

Namen zeggen meer dan nummers

Nu zou ik het fijn vinden als iedereen die dit bericht leest hier een reactie op plaatst. Als je hier dan je naam vermeld en verteld hoe je op deze site bent terecht gekomen. Misschien ken je papa of mama, ben je mijn opa of oma, ben je de buren van mijn oom en tante, ben je een vriendje van Joepie of ben je per "toeval" op deze site gekomen. Als ik dan over een jaar of 20 dit dagboek er nog eens op na sla weet ik ook daadwerkelijk wie mijn reis heeft gevolgd.

Groetjes Janske

PS Het filmpje wordt te groot voor deze site. Vandaar dat ik vanaf nu een link plaats naar youtube. Bij deze:

http://www.youtube.com/watch?v=on4ycbVLkbk

  • 09 November 2009 - 20:26

    Papa En Mama:

    Hoi lieve Janske,

    Wij zijn jouw papa en mama. We kijken regelmatig over de dag de site om te lezen wat al die lieve mensen voor je opschrijven.

  • 09 November 2009 - 20:27

    Lieke:

    Hoi lieve Janske,
    Ik ben jouw grote zus. Ik ben super trots op je en probeer je te helpen waar ik maar kan.

  • 09 November 2009 - 20:29

    Meike:

    Hoi lieve Janske
    Ik ben je kleine zus. Ik probeer je over de dag zo veel mogelijk te laten lachten en di lukt me eigenlijk best goed.

  • 09 November 2009 - 20:51

    Gertie Uit Stein:

    ik ben toevallig op jou site gekomen en volg elke dag je vorderingen omtrent het vechten wat je doet tegen deze afschuwelijke ziekte. Ik vind je onwijs sterk en moedig je bent een klein harte diefje die alle harten steelt met die mooie oogjes .Lieve schat ik hoop dat je de komende tijd ook goed zult door komen en later zelf dit dag boek kunt door lezen en dan kunt denken dat heb ik samen met mijn papa mama en zusjes mooi maar met veel vallen en opstaan door gemaakt.En niet te vergeten iedereen die jullie bij staat TOPPIE vol houden allemaal zodat ook Janske carnaval viert in de toekomst en bij deze dan maar weer HOUDOE doei Gertie

  • 09 November 2009 - 20:54

    RIET/BEN FAAS:

    wij zijn kennissen van OMA tumtum en OPA ijs-je,nou ja ijsJE....en zij zouden deze zomer bij ons komen maar.... toen werd jij helaas ziek en komen zij nog steeds een keer bij ons aan zeggen ze,groeten en beterschap toe gewenst.

  • 09 November 2009 - 21:12

    Ome Tan:

    Hoi Hai en Hallo

    lieve ondeugende super janske

    ikke ben jouw peet oom Toine (spreek uit Tan)

    ik probeer jou altijd aan het lachen te krijgen en meestal lukt dat ook wel

    meestal door gewoon gek te doen of in de moeilijke dagen door jou stickers te laten plakken, op mijn hoofd.

    samen met alle lieve mensen om jou heen proberen we met zoveel mogelijk humor deze minder leuke periode op te vrolijken

    en met jouw gigantische strijdlust maak jij het voor een ons leuke uitdaging die telkens weer beloond wordt

    dikke knuffel

    Ome Tan

  • 09 November 2009 - 21:13

    Elles:

    Hai Janske,
    Wat een leuke foto's van Lieke zeg. Fijn dat papa en mama met Meike konden gaan kijken naar haar optreden. Zo te lezen heb jij je prima vermaakt met Ome Renier, ook erg gezellig om lekker even 'alleen' thuis te zijn. Je vroeg nog naar namen en ook de uitleg hoe we jou en je fam. kennen. Ik ken jou, je zussen en pap en mam van Kov Joepie. Toen je op Oost zat (de babygroep) heb ik voor jou gezorgd en daarna voor Meike. Nu werk ik bij de BSO waar Lieke zit. Jou Ome Renier ken ik dan weer via mijn grote broer René. Klein wereldje he?
    Liefs Elles

  • 09 November 2009 - 21:20

    Annick Oerlemans:

    Hoi Janske en familie. Ik ben bij toeval op deze site terecht gekomen, maar je verhaal liet me niet meer los. Ik had nooit gedacht dat een meisje van 3 zo'n enorme inspiratiebron zou kunnen zijn. Jij en je hele familie stralen ontzettend veel positiviteit, kracht en levenslust uit! Als brabantse mag ik wel zeggen dat ik je kei goed vind, ga zo door!

    Groetjes

  • 09 November 2009 - 21:21

    Theo & Mien.:

    Hallo Janske,
    wij zijn de papa en mama van Barry (en een beetje van Mechteld) en de opa en oma van Anke en Amber.
    Dat we je een kanjer vinden dat weet je hè en de rest van de fam. ook.
    Groetjes!!! en HOUDOE

  • 09 November 2009 - 21:22

    Tante Angela:

    Hoi lieve Jankse,

    Ik ben een zus van jouw papa. Jouw tante dus.
    Jij ben mijn dappere nichtje die mij steeds weer verbaasd met haar doorzettingsvermogen, kracht, humor etc.
    Ik probeer er zoveel mogelijk voor jullie te zijn als dat nodig is en ben de 'vaste' oppas voor Meike als het wat minder met je gaat.
    Dit alles doe ik samen met ome Tan, Bart, Sietske en Rens.

    Groetjes en knuffels tante Angela

  • 09 November 2009 - 21:25

    Angela En Tan:

    Hoi Jankse,

    We willen nog even laten weten dat we de pasfoto van deze week SUPER mooi vinden!!!

    Groetjes ome Tan en tante Angela

  • 09 November 2009 - 21:27

    Nikki En Jannie:

    Hoi Janske

    Wij kennen jouw, je papa, mama en je zussen van Joepie. Wij werken op de peuter groep. De groep waar je afgelopen jaar veel speel plezier hebt beleeft. Raar dus dat we jouw aanwezigheid op het moment missen. Via de site houden we alles bij.
    Goed idee van je papa en mama om zo een dagboek bij de houden.

    groetjes Nikki en Jannie

  • 09 November 2009 - 22:27

    Amber Wijnen:

    Ik ben je vriendinnetje vanaf het moment dat we in de buik van onze mama´s zaten. Onze papa´s kennen elkaar van de MAVO. Eigenlijk zou ik eerder geboren worden dan jij, maar je was een beetje ongeduldig. Maar ik snap het wel, want je wilde gewoon weten wat je papa en mama al die maanden aan het verbouwen waren. En toen je 1 dag oud was en mama met haar dikke buik jou vast had, voelde ik dat we 2 dikke vriendinnen moesten worden en kon ik niet langer wachten om jou te zien, dus werd ik de dag erop geboren. Daar heb ik dus geen minuut spijt van, want als jij straks beter bent gaan we samen Heeze onveilig maken, We zijn begonnen op Joepie, over een jaar gaan we beginnen bij de Dirk Hezius en dan zien we wel verder. We hebben nog heel wat voor de boeg.
    Ik heb er zin in.

    Dag mijn lieve Janske.

    Dikke kus en knuffel van Amber

  • 09 November 2009 - 22:32

    Opa Ijsje- OmaTumtum:

    Heeze 9 november 2009

    Deze 2 bijnamen van jou Opa en Oma Beks zijn HOOFDNAMEN geworden.
    Iedereen spreekt ons voortaan zo aan en dat vinden wij helemaal niet erg.

    Wij vinden jou een dapper kleinkind (andere 6 ook)maar jij hoe jij met die ziekte omgaat in het bijzonder.
    Soms hebben wij het ook moeilijk om zo je kleinkind te moeten zien , maar andere keer dan beur jij ons weer op met je praatjes , oogjes en lach , en als wij dan zeggen jij bent een grappemakertje ,dan zeg jij :
    Nee Opa ( of Oma) is een grappemakertje

    En als je over 20jaar (hopelijk samen met ons )
    je dagboek nog is gaat bekijken , dan kan jij via grafieken die wij maken zien hoeveel mensen er per dag op je site kijken.

    Ook houden wij bij waar je vanaf 6 juli bent geweest : Nijmegen - Eindhoven -Thuis - of dagbezoek aan ziekenhuis.

    Wij zijn net als jij erg benieuwd wie er allemaal op je site kijken ook erg benieuwd waar ze vandaan komen ,als ze dat erbij zetten.

    Nou Lieve Schat de 100.000 gaan er vandaag of morgen aan.

    De weg is nog lang en niet altijd asfalt , ook
    kasseien wegen kom je tegen , maar met stevig sturen van iedereen haal jij de eindstreep naar een kankervrij bestaan.

    Opa en Oma Beks

  • 09 November 2009 - 22:40

    Barry Wijnen:

    Hoi Meissie,

    Ik ben Barry, jouw papa en ik zijn heeeeele goede vrienden.
    Al vanaf de Mavo waar we elkaar leerden kennen.

    Vanaf die tijd hebben we hele leuke en ook minder leuke dingen met elkaar beleefd.
    Maar dat we veel meegemaakt hebben samen, staat als een paal boven water.

    Zo hebben we ook samen het kinderen krijgen beleefd en meegemaakt.

    Jij was 1 van die kinderen en samen hebben we ook deze weg afgelegd, waarin jij altijd een GEWELDIG voorbeeld was ( en als je dit later terug leest, vast en zeker nog steeds bent )
    voor heel jouw omgeving en alles wat daarmee te maken heeft en daarin ( mee ) leeft.

    Hele dikke kus voor jou meissie, van mij.

  • 09 November 2009 - 22:50

    Gerda:

    Hey Janske fideranske,

    Wat fijn dat het de laatste weken iets beter met je gaat.
    Ik heb jou (en je familie) een paar keer ontmoet op de verjaardagen bij tante Angela, Oom Tan en Bart, Sietske en Rens.
    Op de laatste verjaardag zat jij heerlijk buiten te schommelen. Je raadt het al, ik ben de buurvrouw van de familie Prinsen.

    Ga zo door kleine guit, je doet het geweldig goed en bent een Super Kanjer. Het kaarsje blijft branden en de engeltjes blijven zorgen.
    Geniet van deze (rust)dagen.

    Lieve groeten, Gerda

  • 09 November 2009 - 22:53

    Peter En Ineke:

    Wij zijn de zus en zwager van jouw oma Hanny en dus ook een oudtante -en oom van jou en we wonen in Venray. We kijken als het kan elke dag op je site en hebben heel veel bewondering voor de wijze waarop jij, SuperJanske, maar ook jouw pappa en mamma, je zusjes en de overige familie zich door deze verschrikkelijk moeilijke tijd proberen heen te slaan. Wij zijn in gedachten steeds bij jullie en duimen, dat er niet al teveel grote hobbels meer op de weg komen. In elk geval ziet je pasfoto er deze week prima uit.
    Veel liefs van ons

  • 10 November 2009 - 05:24

    DORRY:

    HOI FAM. BEKS.
    IK BEN AAN JOU GEKOMEN ,VIA MIJN KINDEREN dENNIS EN heidi, die jou ouders kennen, en ik moet ooit gas terug nemen want ik ga erg ver mee, en dan weet ik mij geen raad, dat is fout maar ieder karakter is anders.
    het gaat nu de betere kant op ,en er zullen nog veel scherpe bochten komen op jullie lange weg, en nog meer opstakels, maar jullie gaan winnen ,wij volgen alles op de voet een dikke vette hifive lowfive dorry

  • 10 November 2009 - 07:06

    Annemieke:

    Hoi dappere Janske en familie,
    Jullie kennen mij helemaal niet, maar via het profiel van een kennis kwam ik op jouw site.
    Eenmaal jouw verhaal gelezen ben ik toch elke dag even gaan kijken hoe het met je gaat.
    Op afstand leef ik dus met jou en jullie mee.
    Ik heb heel veel bewondering hoe iedereen met de ziekte van Janske omgaat en speciaal voor jou Janske. Je bent echt een dappere meid.
    groetjes
    Annemieke

  • 10 November 2009 - 07:09

    Oma Hanny En Frans:

    Lieve Janske,

    Het is wel duidelijk voor iedereen wie wij zijn. Hoewel wij het heel moeilijk vinden wat er allemaal met jouw kleine lijfje gebeurt, weten we ook dat er geen andere keuze is om je beter te maken.
    Jouw moedigheid en opgewekt karakter maakt dat we er met ons allen voor blijven gaan. De reis is inmiddels in volle gang en we hopen dat je met succes de eindstreep haalt.

    Liefs, knuffel en heel veel sterkte voor de komende tijd.

    oma Hanny en Frans

  • 10 November 2009 - 07:10

    Mara Wanders:

    Hoi Janske,

    Ik (Mara) ken jou van joepie, daar hebben we samen gespeeld. Mijn grote broer Luuk zit bij jou grote zus Lieke in de klas. Dus zo kennen we elkaar 2x zeg maar.
    Ik moet zeggen dat ik het hoogtijd vind worden dat je weer op joepie kunt komen spelen. Ik vind het leuk om je op de foto's te kunnen zien op deze site maar "live" lijkt me toch een beter idee. Laat chemo casper goed zn werk doen, dan komt het met dat spelen helemaal goed!

    Veel liefs van Mara!
    (en van papa, mama, Luuk en Gijs)

  • 10 November 2009 - 07:11

    Jasmijn En Danny:

    Hallo Janske,

    Het klopt idd. Het is soms erg moeilijk een berichtje te plaatsten.

    Ik ben op de site gekomen via een mailtje wat opa ijsje naar de familie stuurde. Ik ben een nichtje van papa. Van de Hendriks familie. Dat maakt jou mijn achternichtje. Mijn vriendje kennen jullie nog niet. Dat gaat vast nog wel een keer gebeuren.

    Wij lezen elke dag jou berichtjes. Maar wat ik al zei is soms moeilijk een berichtje te plaatsen. We denken in ieder geval elke dag aan jou/jullie.

    Groejes,

  • 10 November 2009 - 07:14

    Krisna Reinders:

    Lieve Janske en familie,

    Ik ben Krisna en ben een collega van Oma Hanny. Ik lees trouw elke dag jou verslag. Ik heb heel veel respect voor jou, je papa en mama en zusjes. Wat gaan jullie goed om met deze hele situatie. Jullie zijn echt een hecht gezin met lieve familie en vrienden. Janske ga zo door. Ik hoop dat snel de tijd komt dat je kankervrij bent.

    Liefs Krisna


  • 10 November 2009 - 07:17

    Marian En Maarten:

    Dag lieve Jankse,

    Die pap en mam van jou hebben altijd van de leuke ideeen.
    Jij bent ons achternichtje. Jouw opa Jan, de pappa van jouw mamma (en pappa)en ome Renier, was onze broer.
    Wij zijn geen Brabanders maar Groningers en we wonen in Oegstgeest. Maar dat maakt allemaal niets uit.
    Wij lezen elke dag, als het kan, je verhaal,en zijn hartstikke trots op jullie. Maar wat minder spectaculair mag van ons ook best.
    Wat een mooie pasfoto deze week!
    Dikke kus.

  • 10 November 2009 - 07:26

    Jasmijn En Danny:

    We willen nog even zeggen dat het een erg mooi filmpje is geworden.

  • 10 November 2009 - 08:17

    Willeke:

    Hallo Janske,

    Jij kent mij niet, maar jou Papa en Mama wel. Ben een oud collega van jou Papa, toen die nog werkten in Oirlo.

    Vind het echt knap hoe jullie met deze situatie opgaan. Een echte vechter. Wens jou en de rest van de familie ook heel veel sterkte toe.

    Groetjes Willeke

  • 10 November 2009 - 08:18

    Opa Ijsje:

    de 100.000 gepasseert

    tussen 8 en 9 uur vanmorgen

  • 10 November 2009 - 08:20

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    Echt weer iets van je pa en ma om er weer iets anders en positiefs van deze site te maken (compliment).

    Nou waar ken ik je van: Frank is een neef van je vader. Het eerste wat dan in mijn opkomt zijn de dagen in Friesland.
    Ik had toen nog verkering met Frank en als we in de zomer dan een dag vrij hadden dan gingen we naar Opa ijsje en oma tum tum.
    Meestal waren daar tante Harriette en tante Angela daar dan ook.
    Gewoon Kei gezellig.

    Zo ken ik jou dus ook een beetje. Eerst de kabouterdans op het feest van Opa en Oma.
    De laatste keer heb ik het genoegen gehad om je op te mogen zoeken in Nijmegen "gelukkig" was tante Harriette ziek en mocht ik met oma tumtum mee naar jou.

    Zo wat een verhaal is het geworden.
    Maar ik blijf je zeker volgen en ik vind dat je met je pa moet afspreken dat hij dan ook je pasfoto's moet bijhouden (mag wel wat minder vaak hoor).

    Wij... Frank Heidi Maike Mandy en Hans wonen in Leende
    daarom sluit ik altijd af met

    De groetjes uit Leende

  • 10 November 2009 - 08:30

    Linda Vd Heijden:

    Hoi Janske,

    Blij om te lezen dat het de afgelopen week allemaal een beetje zoals planning is verlopen!
    Ik ben een collega van mamma en kijk regelmatig hoe het met je gaat.
    Vanaf hier wens ik je heel veel beterschap en een goede reis!!

    Gr Linda

  • 10 November 2009 - 08:35

    Inge En De Mannen:

    Lieve Janske,

    Dappere meid, bijna elke dag kijk ik naar jouw verslag. Je bent een groot voorbeeld voor me. Zoveel kracht die je uitstraald. Bedankt!

    Wie ben ik?
    Tante Angela en Ome Toine zijn al ruim 20 jaar mijn beste vrienden. Van hun kindjes ben ik meteen gaan houden en van iedereen die daarbij hoort. Van jou dus ook!

    Veel liefs van Inge van de Goor-Bouman, Pieter, Tom en Sam.

  • 10 November 2009 - 08:42

    H & H & I:

    Zoals je wel weet is het tante Hariètte die de berichtjes typt. Ome Hans leest wel en verteld wel, maar typen is niet zijn ding.

    Ik ben jou peettante en ben SUPER SUPER SUPER trots op SUPERJANSKE. Ook op Ferry en Joke want wij hebben SUPER veel bewondering voor de wijze waarop jullie met de situatie omgaan.

    En Janske is echt een ras entertainer die er bij iedereen de moed inhoud, dus wat haar beroep later gaat worden is niet zo moeilijk in te schatten.

    Deze site openen is echt een SUPER goed idee geweest (en nog) en ik moet toegeven dat ik het op het dit moment makkelijker lees dan tijdens de moeilijkere periodes. Ik lees het dan natuurlijk ook, maar nu blijft het droog.....

    Ook Imke kijkt mee op de site, alleen dan natuurlijk voornamelijk naar de foto's. Het is mooi om te zien hoe kinderen daar naar kijken. Wij zien voornamelijk de ernst en de ziekte en zij zien de details van een pyama of een andere tekening op de achtergrond.
    Imke gaat natuurlijk het liefste met Janske spelen, maar Skype vinden wij ook een SUPER goede oplossing in tijden dat dat niet kan.
    Ook kunnen wij daarmee Janske verblijden met de beelden van Pucky en Kim.

    De pasfoto van deze week is SUPER !

    Ga zo door en over een kleine 2 jaar vieren wij groot feest dat chemo Casper alle kankercellen jou mooie lijfje uitgejaagd heeft.

    Wij zullen er altijd voor jullie zijn.

    Dikke knuffels van ome Hans, tante Hariètte en Imke.

  • 10 November 2009 - 09:20

    Marleen Kunnen:

    Hoi Janske

    Ik ben een vriendin van jouw mama. Ik ken mama al heel lang (wel 20 jaar). Sinds de dag dat jouw Oma Hanny mijn moeder belde met het verschrikkelijke nieuws dat jij ziek was, volg ik al je verhalen. En ondanks dat ik je nog niet zo vaak gezien heb, heb ik heel goed door dat je een hele speciale meid bent, een echte doorzetter. Dus ik snap wel dat iedereen jou SUPER JANSKE noemt. Zet hem op Janske, ik denk aan je.

    groetjes Marleen

  • 10 November 2009 - 09:42

    GeKkE NEeF BArT:

    hoi janske

    ik wil even kwijt dat jij in het world boek of recorts .
    DE JONGSTE MAAR GROOTSTE DOORZETSTER .
    nog heel veel sterkte

    groetjes gekke neef bart

  • 10 November 2009 - 09:42

    Jacqueline Eykholt:

    Hoi lieve Janske en familie,
    Ik ben Jacqueline een collega van oma Hanny. Samen met oma heb ik voor jou twee extra knuffelpopjes gezocht en gevonden.

    Ik kijk bijna iedere dag op je site. Ik vind het een mooie site met mooie foto's en verhalen.

    Geweldig hoe jullie met z'n allen deze vreselijke ziekte te lijf gaan. Je bent een dappere meid en hebt gelukkig veel lieve mensen om je heen.

    Ik blijf je volgen!!

    Héél véél lieve groetjes,
    Jacqueline

  • 10 November 2009 - 10:04

    Nettie En Gerard:

    hoi super Janske
    wij zijn oom en tante van jou papa
    op het moment dat jij ziek werd stonden wij op het punt om de eerste opa en oma te worden.
    Jolie is nu 3 maanden en ik moet er niet aan denken dat zij zoiets mee moet maken.
    Nu staan wij op het punt om voor de tweede keer opa en oma te worden en dat vinden we onzettend
    spannend
    daarom wensen wij jou en je hele fam. heel veel sterkte en geluk met jou reis naar een kankervrij leven
    groetjes Tante Nettie en Ome Gerard

  • 10 November 2009 - 10:49

    Rina:

    Hoi Janske,

    Ik ben Rina en een vriendin van Amber en Anke's oma ! Wij wonen in Leeuwarden.
    Van oma Mien hoorde ik over jou. Elke dag kijk ik even welke reis er die dag is gemaakt. Naar Nijmegen, Eindhoven of de tuin :-)

    Heel veel sterkte voor jullie allemaal en natuurlijk groetjes......

  • 10 November 2009 - 11:06

    Lies Ten Brink-Bosch:

    Hoi Janske,

    Ik ben een nichtje van Oma Beks en wij wonen in Zeddam.( Gelderland)

    Ik lees dagelijks jouw reisverslag en hoop dat je snel kankervrij wordt.

    Zet hem op meid en doe de groetjes aan de rest van de familie.

    Groetjes ook namens mijn papa en mama.

  • 10 November 2009 - 11:27

    Cor En Diny.:

    Hoi super janske.
    Jij wil graag weten wie er allemaal je site volgen
    Ik zal mij even voorstellen, Jou Opa ijsje is mijn jongste broer Frans.
    regelmatig reageer ik op jou verslagen, en ben ook elke dag weer benieuwd hoe het met jou en je Papa, Mama en zusjes gaat.
    Ik ben getrouwd met Cor Brouwers daarom eindig ik dikwijls met de groetjes van Ome Cor en Tante Diny. Janske ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders vraag het maar aan Papa of Opa ijsje.
    Janske ga zo door met je behandeling en natuurlijk blijven wij voor jou duimen.
    Heel veel lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.
    Familie Beks wat zeggen wij in Brabant Houdoe he. Het gaat jullie goed!!!!.

  • 10 November 2009 - 13:41

    Meggie:

    lieve janske,

    ik ken jou, meike, lieke, papa en mama van joepie waar ik werk! toen ik net bij de babygroep kwam werken heb ik nog even met je mogen spelen voordat je naar de peuters ging. ook breng ik lieke vaak naar school als ze bij ons komt ontbijten. daarna speel ik samen met meike die nu ( nog even) bij de babygroep zit. ik volg je verhalen elke dag en je bent een super sterke meid. ik ben super trots op je hoe je het allemaal doorstaat!!! veel groetjes meggie

  • 10 November 2009 - 13:54

    Familie Hobbelen:

    Wij hebben 2 kinderen op dezelfde school zitten als waar je zusje Lieke zit.

    We kijken ongeveer 1 keer per week naar jouw site. Gewoon om te volgen hoe het met je gaat.

    Maar veel fijner vinden we het nog als we je met papa of mama bij school zien.


  • 10 November 2009 - 14:09

    Fam. Borgers:

    Hoi Janske,

    Wij kennen jouw papa en mama al een aantal jaren en weten dat ze ook erg van feesten/ carnaval houden. Als jij weer beter bent dan wordt er vast voor jouw een SUPERFEEST gegeven en dat zal het allermooiste feest zijn wat iemand zich kan wensen, dat weten wij zeker!

    Groetjes,

    Richard, Heidi, Stijn, Isa.

  • 10 November 2009 - 14:30

    Marga Van Zantvoort:

    Hallo lieve Janske.

    Op jou verzoek zal ik me even voorstellen.
    Ik heet Marga van Zantvoort en woon in Helmond, ik ken jou opa en oma Beks van de paarden keuringen en wedstrijden.
    Van Jeanet Nouris hoorde ik van jou site,ik kijk bijna iedere dag hoe het met je gaat.
    Ik heb diep respect voor jullie gezin en familie hoe jullie elkaar helpen en steunen, hier kan menig mens een les uit leren.
    Ik blijf je volgen tot je weer beter bent,ik kan alleen maar zeggen SUPER JANSKE je bent TOP,
    ga zo door.
    Marga

  • 10 November 2009 - 15:40

    Fam Van Bree:

    Hoi Janske
    Wij zijn Rogier, Eveline,Danja,Ramon en Menno.
    Wij zien jou meestal op de verjaardagen bij de familie Prinsen. Rogier gaat met jouw opa ijsje rijden met Talina en de kar en jij bent al eens mee gegaan. Verder zien we elkaar bij de Heibessums en gaan we samen carnavallen.
    groetjes Fam van Bree

  • 10 November 2009 - 15:58

    RENS:

    Janske gaat het goed?
    Ik ben jouw neef Rens en ben nu 5 jaar.
    Ik vind het niet leuk dat je ziek bent.
    Ik vind het leuk om met jou te spelen en knuffelen.
    Ik vind het ook leuk als Meike hier is maar niet zo leuk voor jou want dan lig jij in het ziekenhuis.
    Met Lieke spelen vind ik ook leuk, en met Meike.

    Groetjes RENS

    IK VIND JOU LIEF 5 3

  • 10 November 2009 - 16:39

    Janet Van Rens:

    Hoi Janske,

    Ik ken jouw papa van zijn werk in Oirlo.
    Ik volg je verhaal dagelijks met veel bewondering. Jullie stralen zoveel kracht en positiviteit uit! Super knap.

    Het is moeilijk om een berichtje achter te laten.
    Ik wil jullie wel laten weten dat ik aan jullie denk!

    Gr. Janet

  • 10 November 2009 - 17:32

    Wilma Van De Vin:

    Hoi Janske,

    Ik ken je via je zus, Lieke. Zij zit op de basisschool en zij speelt wel eens met mijn Lieke (van de Vin).
    Bovendien woont jouw opa ijsje (Frans) bij ons in de straat en we zijn helemaal weg van de paardjes van opa ijsje, die tegenover onze opa en oma in de wei staan. Vooral Talieke, maar ook Jantje reageert als we hem roepen.
    Bovendien hebben opa ijsje en opa Gerard nog samen op school gezeten. En is opa Gerard net als ome Jan Beks altijd melkboer geweest.

    Ik moet nog van Lieke schrijven dat zij Lieke hééél erg lief vindt. En ik (Wilma) kwam Lieke laatst tegen op de gang op school en toen zei ze: "Hé, maar jou ken ik!"

    Wij kijken regelmatig op je site. We leven ontzettend met je mee en vinden het ook altijd erg fijn om jou te zien zitten in de bakfiets. Even gezellig bijbuurten met je ouders en ook worden we regelmatig op de hoogte gehouden door je opa.

    Goede reis, een behouden vaart en zet hem op!!!!

    Wilma, Mathé, Ilse en Lieke van de Vin.

  • 10 November 2009 - 17:45

    Eugenie Van De Kolk:

    Hallo dappere Janske, ik
    ben op deze site gekomen toen ik hoorde van mijn vriendin Evelien van Bree, de vriendin van jou Tante Angela dat jij tegen deze afschuwlijke ziekte aan het vechten bent.Ik volg je dagelijks op deze site en we heeben het vaak over je. Ik vind je erg sterk en moedig. Je papa en mama kunnen erg trots op je zijn lieve Janske
    met je mooie ondeugende oogjes. Groetjes Eugenie van de Kolk

  • 10 November 2009 - 18:10

    Fam Van Gaal:

    Hey Lieve Super Janske

    Wij zijn net als jullie lid van de grote familie die de Heibessums heet.
    En Gijs heeft samen met je papa al heel wat uurtjes gezweet met het dansen.Wij volgen al vanaf het begin je reisverslag van deze reis.

    Succes en we hopen samen weer snel met je te kunnen feesten.

    X Renske Gijs en Nicole

  • 10 November 2009 - 18:20

    Richard,Wendy,Sander:

    Hallo Janske,

    Wij zijn familie van Barry,Mechteld,Anke en Amber.ik ben de zus van Barry.Wij horen vaak van hun hoe het met jou gaat,maar we kijken ook regelmatig op deze site en krijgen dan geregeld kippenvel. we hebben veel bewondering voor jullie allemaal,super! hoe goed jullie ermee omgaan Wij wensen jullie ontzettend veel sterkte en kracht toe!

  • 10 November 2009 - 18:22

    Judith & Ron, Wout:

    Hallo Janske,

    Tsja, hoe gaan we dit nu uitleggen..
    Jouw oma Hanny had ooit een relatie met de papa van Judith. Judith en Ron hebben toen een keer bij jouw papa en mama in de tuin gezellig gegeten.

    Oma Hanny en Judith hebben altijd nog contact met elkaar gehouden. In de tussentijd zijn jij en je zussen geboren en hebben wij een zoontje gekregen, dat is dus Wout.

    Vanaf de dag dat oma Hanny liet weten wat er aan de hand was met jou hebben we de site bijgehouden.
    We hebben elkaar nog nooit gezien en toch hoor je er bij ons, samen met je zussen en papa en mama, bij.

    We blijven je volgen, Janske. We geloven in jou.

    Judith & Ron, Wout (daag Ansk!)

  • 10 November 2009 - 18:33

    Fam Schenkels:

    Hoi Lieve Janske,

    Wij zijn net als jullie lid van de grote heibessum familie. Ik (evi) ben nog heel klein. Maar over een paar jaar kunnen we samen met alle andere bessumkids spelen bij de heibessums. We volgen jou site bijna elke dag en we zijn super trots op je.

    Groetjes Erik, Joyce en Evi

  • 10 November 2009 - 18:34

    Sanne Scheepens:

    Hallo Janske, ik volg jou reis als collegae van jou mama en ik kom oorspronkelijk uit Leende dus ik weet waar Heeze ligt en ken ook weer mensen die jij ook op jou site tegen komt!
    Groeten van Sanne uit Den Bosch

  • 10 November 2009 - 18:42

    Mechteld:

    Hoi Lieve Janske,

    Ik hoef me niet exht voor te stellen, maar het is wel leuk voor later als ik de geschiedenis vertel. Ik leerde jou papa kennen ongeveer 16 jaar geleden, omdat ik toen verkering kreeg met Barry en die was bevriend met jou papa. Na een paar jaar kwam jou mama erbij en dat was heel gezellig. Samen op stap, carnaval vieren en andere leuke dingen doen. Toen het tijd werd voor huisje, boompje, beestje hebben we over en weer heel wat afgeklust en een paar keer verhuisd. Nu we kinderen hebben delen we allerlei ervaringen over opvoeden en leuke en minder leuke dingen die we meemaken. En nu werken jou papa en wij samen bij onze showroom met tegels en sanitair. Ik ben SUPER trots op jou, omdat jij zo geweldig met je ziek zijn omgaat. Je neemt alles zoals het komt. Wat moet dat moet. Je hebt nog steeds die ondeugende ogen en volop grapjes. Je bent het dapperste meisje dat ik ken. Een groot voorbeeld voor velen, denk ik.

    Lieverd, ik denk dat het allemaal wel duidelijk is. Geniet van de goeie momenten. Hou je haaks op de minderen. Samen redden we het wel!!

    Hele dikke knuffelkus Mechteld

  • 10 November 2009 - 18:47

    Pieter-Jan & Lonneke:

    Hoi Janske,
    wij kwamen via oude collega van jouw pappa en mij (pietje) terecht op deze site. Zet 'm op, we blijven jou en de rest van de family volgen. via de site is het goed om te volgen dat het nu weer de goede richting op gaat met de behandelingen. Groetjes en veel suc6 de komende tijd!

  • 10 November 2009 - 18:49

    Sietske :

    Hoi Janske,
    Ik ben je grote nicht.
    Ik ben nu 8 jaar en zit in groep 5a.
    Ik moet veel aan jou denken.
    Ik vind dat jij het heel goed doet.
    De foto vind ik heeel mooi.
    Ik vind je een stoere meid.
    Veel beterschap.

    Kusjes van Sietske

  • 10 November 2009 - 18:52

    Cees En Annelies:

    Lieve Janske,

    Van oma Hanny kregen we nu dus 18 weken geleden het bericht van de dappere, zware reis die je moest gaan maken.
    Oma Hanny is mijn (Annelies) nicht, je mama mijn achternicht en jij dus mijn achter- achternicht.
    Janske door je mooie site reizen we elke dag een beetje met je mee.

    Wij wensen je heel veel liefs en groetjes ook voor je papa, mama en zusjes.

    Cees en Annelies de Jongh- v.d. Sommen.

  • 10 November 2009 - 19:00

    Fam. Sweegers:

    Hoi Janske,

    Ruben en Maud kennen jou van Joepie. En wij (Sef en Claudia) kennen jouw papa en mama van Haisjo. Regelmatig kijken we even op je site om te kijken hoe het met je gaat. Hou je taai!!
    Sef, Claudia,
    Ruben en Maud

  • 10 November 2009 - 19:08

    Gekke Neef Bart :

    hey die janske

    ik denk met plezier trug aan zaterdag want toen waren wij samen rond gaan lopen bij opa en oma hooi geven aan tellina vond jij super leuk . ik hoop dat we elkaar snel weer zien .
    vorige week toen jij in neimwegen was waren mama en ik bij jullie even de tent opvouwen . en toen zag ik die hele hoge hoop bladeren en ik zei tegen mama DIE ZAL JANSKE TOCH NIET HEBBEN GEMAAKT en toen ik op jou site keek zag ik jou en mieke bezig aan de bladeren grappig he . kom je nog ooit op skipe wil je dan even met mij skipen .

    groetjes:GeKkE nEeF bArT

  • 10 November 2009 - 19:32

    Joli Claes:

    ha super janske
    ik ben de oude buurvrouw van opa ijsje, oma tumtum, jouw papa, tante hariette en tante angela uit de hazelaar uit geldrop. Dat is al een hele tijd geleden. papa en mama kwam ik ook tegen bij sfeer en bij barry, mechteld, anke en amber. dus zo ken ik jouw en je zusjes.
    groetjes aan allemaal en een dikke kus voor jou. xxxxxxxxxxxxx

  • 10 November 2009 - 19:41

    Jan,heidi,sem,samijn:

    lieve janske,
    ik (heidi) heb je zondag nog gezien, je hebt me rondgeleid in het ziekenhuis en me voor de gek gehouden..
    wat ben jij een dappere meid, en een lieve zeg...
    je oogjes zeggen genoeg..wij kennen papa en mama al lang,via de haisjo en we zijn een paar keer met elkaar op vakantie geweest.Dat was erg gezellig. Vraag papa en mama maar eens naar de lekkere pan-pizza in griekenland..
    en het luchtkussen van de clown.. we weten nog steeds niet wie het bij het rechte eind had..
    janske..je bent een keitje net als je zusjes, pap en mam en de andere mensen die om je heen staan en veel voor je doen...
    xx van familie scheutjens..

  • 10 November 2009 - 20:51

    Elisabeth:

    Nou Janske ik ben via kennissen op je site terecht gekomen en ik volg je al die tijd.Ik wil jou en je Familie heel veel sterkte de kom nde tijd toewensen En een hele grote pet af voor jullie allemaal HOU VOL

  • 10 November 2009 - 20:52

    Iris:

    Hallo :-)
    Ik ken jou ook helemaal niet, ik kwam op de site via een bekende die jou zus kent van school. Ik vond het zo mooi geschreven en ik bewonder jullie manier om met de ziekte om te gaan! Ik kon het ook niet meer loslaten en ga ook vaak langs je site. Jij doet dit zo fantastisch en ik wens jou zoooo veel goeds en geluk en gezondheid! Groetjes Iris uit Groningen

  • 10 November 2009 - 21:19

    Dick En Marianne Vor:

    Hallo dappere Janske,
    Jouw oma Hanny heeft ons op jouw site gewezen.Wij zijn vrienden van heel lang geleden van oma Hanny en jouw opa Jan.
    Soms kijken we even hoe het met je gaat.(mamma en je oom Renier kunnen ons misschien nog wel herinneren)We wonen in Nijmegen en als we langs het Radboud ziekenh. rijden,moeten we altijd aan jouw denken, aan dat ongelofelijk dappere meiske daar achter een van die vele ramen....Maar ook hebben we zo veel respect voor jouw pappa en mamma en al jouw andere lieve famlie,die altijd om jullie gezin heen staan en met jou meeknokken.
    Jouw reis zal nog wel even duren,en moeilijke momenten kennen,maar je komt er, vast en zeker met zoveel lieve mensen om je heen.!Voor nu, veel groeten uit Nijmegen.

  • 10 November 2009 - 21:20

    Ome Renier:

    Ha Janske,

    Nou, ik ben die gekke oom die dol is op jou en je zusjes.

    Schrijven is ook niet altijd mijn grootste hobby. Zag nu ook pas dat mijn eerdere reactie niet verwerkt was dus hoop nu niet dat ik je telling in de war heb geschopt?

    Afgelopen zondag had ik het nog het geluk om heel de middag samen met jou door te brengen. Wederom was ik verbaasd over die berg energie die je had! Gelukkig was het mooi weer en hebben we lekker buiten kunnen spelen.

    Veel liefs,
    Ome Renier

  • 10 November 2009 - 21:53

    Tante Diny.:

    Hallo Janske Beks.

    Eerst wil ik de Familie Beks feliciteren met met de 100.000. bezoeker van de Site van Janske.
    Het is ook een goed idee om zo,n Site te openen, zo kunnen wij alles op de voet volgen heo het met Janske en Jullie allemaal gaat SUPER111.

    Volgens mij ben ik niet duidelijk genoeg geweest wie ik ben.
    Huppekee daar gaan we dan weer .
    Ik heet Diny Brouwers en woon in Geldrop op Zegehuchten, daar ben ik ook geboren en ben het jongste zusje van onze Frans [Jou Opa ijsje], ook onze Frans is op Zegehuchten geboren.

    Janske , onze Frans en ik zouden bij jou op bezoek komen in Nijmegen, maar het ging gelukkig heel goed met jou daarom mocht jij met Papa en Mama mee naar huis, nou Janske wij houden het bezoek wel tegoed maar dan als het kan niet in Nijmegen maar bij jullie thuis, dat spreken we wel een keer af als het bij jullie uitkomt.{we horen het wel}.

    Janske, je moet nog een hele hoge berg op klimmen maar als je op top bent zet je er een Brabantse vlag neer ik weet dat je er voor zal vechten.
    Dan hang ik de vlag van Zesguchten voor jou uit.
    Dat spreken wij nou samen af.
    Lief Janske ga zo door en je zal de top zeker halen.
    De groetjes aan iedereen en het allerbeste. Dikke Knuffels van Tante Diny uit Geldrop. Houdoe he.


  • 10 November 2009 - 22:18

    Bart En Yvon:

    Hallo Janske.

    Bart Hendriks is een neefje van jullie pap...Jou papa is de petekind van Bart zijn vader.. ingewikkeld he?..
    Ik wilde even zeggen dat ik bijna dagelijks op je site kijk, maar eigenlijk nooit een berichtje achter laat. Inderdaad, ooit weet ik niet wat ik lees en wat ik daar op moet zeggen of schrijven..Maar je zeker trots op mag zijn is zo'n familie om je heen...En ben vooral trots op jezelf janske..

    Veel liefs en heel veel groetjes van Bart en Yvon

  • 10 November 2009 - 22:28

    Jose:

    Tja, Janske, toen wij twee weken geleden op vrijdagochtend bij jou in Nijmegen op bezoek kwamen en jij heel vlot de tas leeghaalde die we meebrachten, het lekkere luchtje uitprobeerde op papa en mama en je toen stortte op het bellenblazen terwijl Lieke aan de slag ging met de stempeltjes, toen vroeg je, na een tijdje gezellig kletsen "wie zijn jullie eigelijk". Het antwoord stemde je tevreden, wij ( Joost en ik) zijn immers de tweeling broer en zus van jouw opa Jan. Alles weer op orde, vond je.
    En toen was het inpakken en naar huis! Je pasfoto is helemaal oké.
    En wij zeggen niet "hou doe" maar gewoon "moi".

    Kus, José

  • 11 November 2009 - 05:49

    DORRY:

    HOI FAM BEKS EN MIJN GROTE FAVORIET JANSKE.
    IK HEB ER BGISTEREN NOG NIET BIJGESCHREVEN, DAT IK GEEN MOEITE HEB MET SCHRIJVEN, EN NA MIJN GESPREKJE MET OPA IJSJE DIE ZEI HOE FIJN JULLIE HET VONDEN, ALS ER GESCHREVEN WERD, HEB IK MIJ VOORGENOMEN OM IEDERE DAG, TE SCHRIJVEN TOT JIJ BETER BENT, IK KIJK PER DAG OOK VELE KEREN OP JOU SITE, MAAR IK MOET OOK EERLIJK VERTELLEN DAT IK DOORDAT IK IN EEN ROLSTOEL ZIT VEEL TIJD HEB, MAAR JIJ MOOIE MEID ZIT IN MIJN HART, DUS DAAROM MAIL IK ZOVEEL EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 11 November 2009 - 07:37

    Lambert En Tineke:

    Goede morgen Janske!!

    Passen we er nog wel bij,na die lange rij van fans van jou?? Als je later ( als je gróót bent ) dit dagboek eens doorleest zul je pas begrijpen hoevéél mensen,van dichtbij én veraf met jou en je familie hebben meegeleefd in "goede" en kwade tijden!!
    Ik ben een zus van oma Hanny en samen met Lambert wonen wij in Hilversum.
    Dag Janske , beterschap meisje!!

  • 11 November 2009 - 07:40

    Marianne:

    Jouw moeder is mijn nicht en vanuit Hilversum volgen wij ook jouw dappere avonturen!

    Liefs, Daan, Marianne en Fiene

  • 11 November 2009 - 09:14

    Jennifer:

    Lieve Janske,

    ook ik vond het moeilijk om een berichtje te plaatsen. Maar als jij erom vraagt, zal ik het maar doen!
    ik had tijdens een vergadering iemand over jouw site horen praten en toen ben ik meteen gaan kijken. en sindsdien heb jij me niet meer losgelaten. Ik wens je nog heeel veel geluk en blijdschap! en natuurlijk ook aan jouw pap en mama en je lieve zussen!
    Groetjes Jennifer (17 jaar)

  • 11 November 2009 - 09:54

    Herman& Willemieke:

    Lieve Janske,

    We kijken dagelijks op je site. Ik ben een broer van jouw opa Jan, jouw moeder is mijn nicht(je) en jij bent dus mijn achternicht(je). En daar ben ik best wel trots op!!

    Veel liefs,

    Herman, Willemieke, Fenna, Harmke en Renske

  • 11 November 2009 - 11:07

    Fam Bergmans Ospel:

    Hoi dapper Janske (klein Guitje)

    Even voorstellen:Ik tante Liny ben een zus van jouw opa ijsje,en de peettante van jouw pappa,ome Harrie is mijn man.Samen wonen wij in Ospel.Wij volgen altijd de site met de berichten over jou,en reageren meestal om de paar dagen. We verbazen ons er vaak over hoe jij ondanks alles nog zo vrolijk en positief kan zijn .Ookvoor je pappa en mamma een groot compliment voor de wijze waarop ze met deze ziekte van jou omgaan.
    Vele groetjes en misschien tot spoedig ziens.
    En wij Bertie en Berke (twee beertjes) vinden jou een heel Tof en superlief Janske met veel humor.Liny schrijft namens ons de reacties op jouw berichten.Nou Janske tot wederschrijfs en een Hele Dikke Knus van ons beiden.

  • 11 November 2009 - 11:14

    Bertie En Berke:

    Sorry Janske ,we waren nog vergeten te zeggen dat het weer een heel mooie Pasfoto is deze keer ,met je witte neusje.
    Nou dan ;Houdoe (en Hoie)

  • 11 November 2009 - 13:03

    Marika:

    Dag lieve Janske,

    Ook ik behoor tot de categorie trouwe bezoekers, maar ook ik vind het moeilijk om iets te plaatsen. Omdat jij het vraagt dan....
    Ik ben een nichtje van je vader en jouw opa Ijsje is een broer van mijn vader.

    We denken aan je en ook aan je zussen en je ouders. Zet 'm op !

    Kusje,
    Marika
    ( en Hans, Nick en Amber natuurlijk )

  • 11 November 2009 - 13:04

    Ellen Brans:

    Hoi Janske ik ben een nicht van je moeder. Ik hoorde dat je ziek was en ben zodoende op deze site gaan kijken, Ik duim heel veel voor je dat je weer heel snel beter zult worden en deze dagen snel achter je kunt laten.
    Als ik je verslagen lees en je foto's bekijk vind ik je een hele sterke meid, zo veel nog kunnen lachen

  • 11 November 2009 - 13:14

    Nienke:

    hai lieve janske,
    ik kijk vaak op de site om je verhalen te lezen en van een afstandje mee te kunnen leven. ik ben een nicht van je moeder, van je opa jan's kant.

    janske; zet hem weer op meid. ik hoop je volgend jaar tijdens de familiedag weer vrolijk rennend en spelend te zien!

  • 11 November 2009 - 15:05

    Asmara:

    Hoi Janske

    Wat een reacties op je site. Ik ben een nichtje van ome Toine(Tan) en tante Angela. Ik hoor veel van hun hoe het met je gaat maar ik kijk ook veel op de site. Het valt niet altijd mee om een berichtje achter te laten maar tot nu toe is het me nog steeds gelukt. Ik heb heel veel bewondering voor jullie allemaal. Met jullie strijdlust en doorzettingsvermogen komen jullie er wel.
    Vele groetjes en tot later.

    Asmara Frank Wendy van Ham.



  • 11 November 2009 - 18:11

    Ingrid:

    Lieve Janske

    Jouw mama is mijn nichtje en ik lees mee. Ik vind jou een hele stoere meid en heb veel bewondering voor jullie allemaal.
    Lieve groetjes,Ingrid (en Hans,Koen en Robin)

  • 11 November 2009 - 18:17

    Fam. Bogaart:

    Hoi stoere Janske,

    Wij kennen jouw papa en mama van de Heibessums. Aangezien het alweer een tijdje geleden is dat wij daar bij zaten ken jij ons niet. Wij kijken regelmatig op jouw site en vinden jou en je familie echte super kanjers. Wij wensen jullie heel veel sterkte, maar ook veel plezier en gezelligheid toe. Ga zo door, zet 'm op, jullie kunnen het!!!

    Lieve groetjes
    Emmie, Joris, Rowin en Isare

  • 11 November 2009 - 18:48

    Fam V. Noort:

    Hoi lieve Janske en de rest,

    Wij kennen jullie via de Heibessums en eigenlijk zijn we dus familie, maar dan vooral tijdens de carnaval. Rob heeft ook weleens bij jullie geklust en dat was altijd heel gezellig. Leanne en Laurie zijn nu de leidsters van lieke bij de showgroep Sweet Candy. Ik zelf ben degene die meestal de site leest en dan hou ik de rest van het gezin op de hoogte. We vinden het echt super hoe jullie het allemaal doen en we blijven met jullie meeleven. Heel veel groetjes Francien.

  • 11 November 2009 - 19:23

    Leanne:

    Hoi Janske,

    Ik zal me dan ook nog even voorstellen..
    Ik ben Leanne en zit zoals de rest van de familie bij de Heibessums. Hier ken ik jou, je zusjes, papa en mama dan ook van.
    Hier ben ik leidster van Sweet Candy, waar Lieke ook bij zit.

    Niet alleen Lieke leer ik danspasjes, ook jou papa leert van mij een beetje dansen.
    Of nouja.. ik probeer de heren van Black Bessum Dancers iets te leren ;).

    Janske, ik blijf je verhalen volgen..
    Blijf vechten! Ik weet zeker dat jou papa, mama en zusjes dat ook blijven doen.
    Jullie zijn SUPER!

  • 11 November 2009 - 20:28

    Marit Vogels:

    Hoi Janske,

    Ik ben een collega van je mama en kijk zo af en toe op je site om te lezen hoe het met jou en je familie gaat. Wil even kwijt dat ik je een hele dappere meid vind!!!

    Lieve groetjes van Marit

  • 11 November 2009 - 20:32

    Tineke Van Eerd:

    Lieve Janske, papa, mama, Meike en Lieke.

    Ik, de juf (bs. dirk Hezius) van Lieke vorig schooljaar, blijf jullie nog steeds volgen hoor! Zet hem op, heel veel sterkte en geniet van de momenten waarop jullie samen kunnen zijn.

    Hoop ook jou Janske over een paar jaar in de klas te krijgen. Lijkt me bijzonder fijn om ooit eens jouw juf te mogen zijn!

  • 11 November 2009 - 21:57

    Fam Den Boer:

    Hoi Janske

    Ik ben de mama van Elke en Job, die ken je natuurlijk wel van Joepie. Maar ik heb samen met jou mama op zwangerschapsgym gezeten toen we allebei ons eerste kindje kregen.
    En je papa ken ik al van de tijd dat we naar de middelbare school gingen.

    Nou ben je ook weer van ons op de hoogte.

    Groetjes Nathalie, John, Elke en Job

  • 12 November 2009 - 07:39

    Lianne Maas:

    Hoi Janske,

    Samen met jou, je papa en mama en je zussen zit ik ook bij de Heibessums. Vanaf het begin lees ik al je berichtjes en ik vind het erg knap hoe jij maar ook zeker papa en mama met je ziekte omgaan. Blijf vechten, super Janske.

    Groetjes Lianne

  • 12 November 2009 - 11:03

    Anita Van Hoof :

    Ha die Super Janske,

    Ik zal mezelf ook proberen zo duidelijk mogelijk voor te stellen.

    Ik ben Anita van Hoof en woon in Geldrop. Ik ben een nichtje van jouw papa en jouw opa Ijsje is mijn peetoom. Mijn meisjesnaam is Brouwers. Ik ben een dochter van ome Cor en tante Diny. Jouw opa Ijsje is een broer van mijn moeder (tante Diny).
    Volg je hem nog????

    Dit is een beetje hoe onze familieband in elkaar zit. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

    Verder wil ik jou, je papa en mama en je zussen veel sterkte toewensen de komende tijd, hopelijk zonder al te veel tegenslagen!

    Groetjes en knuffels van Anita, Martin, Wesley en Joey


  • 12 November 2009 - 11:04

    Anja:

    Hallo Janske &Familie
    Ik kwam op je site via Elles van k.o.v Joepie
    Elles is mijn dochter
    Je ome Renier ken ik ook via Rene mijn zoon.
    Ik kijk regelmatig op je site
    En kan alleen maar zeggen dat ik heel veel bewondering voor je en je oudes en zusjes heb zoals jullie met deze situatie omgaan.
    En wens je ook heeeel veel beterschap en sterkte voor alles wat nog komen gaat.
    En het is niet voor niets dat ze je Super Janske noemen die naam heb zeker verdiend

  • 12 November 2009 - 13:10

    Fam. Duisters:

    Hoi Lieve Janske,

    Ja ook wij kennen jou gezinnetje van die ene grote familie uit Heeze...... de heibessums....
    En natuurlijk kennen Brent, Sven en fenne jou ook van Joepie........

    We kijken iedere dag even in de mail of er toevallig nieuwe berichtjes op je site staan....

    Super toch dat zoveel mensen zich even hebben voorgesteld..........

    Janske je bent en blijft een kanjes samen met twee kanjers van zussen en een super papa en mama....

    Dikke knuffel, Brent,Sven en Fenne Patrick en Ester

  • 12 November 2009 - 14:34

    Ank En Ben Eichhorn:

    hoi Janske en de rest,
    net als bij Ernst en Bobby en de rest,
    wij kennen jouw papa al
    behoorlijk lang, hij kwam
    `s zondagsmorgens Jorg halen om in Sterksel te gaan voetballen en dan was het bijna altijd even buurten en un bekske
    koffie drinken. Jouw mama kwam erbij toen ze verkering kregen, wij zagen hen bij hasjo en bij verjaardagen.
    Toen kwamen papa, mama en Lieke hier in de straat wonen, dus werden we buren. Toen jij geboren bent hoorden wij dat als een van de eersten, want opa ijsje stond te stralen op de straat, hij nam ons zelfs mee naar binnen,
    jij was een schattige baby. Toen kwam Meike er nog bij en nu zien wij
    jullie af en toe voor in de tuin, of in de fietskar, we horen jullie ook heerlijk spelen.
    Helaas is het een poosje heel stil geweest aan de overkant, dat was toen jullie in Nijmegen waren
    waar jij heel kranig zoveel onderzoeken en behandelingen hebt doorstaan.
    Enkele weken geleden zijn wij bij jou op bezoek geweest, wij zijn die "vreemde mensen"met dat lampje, wij kwamen papa en jou dat lekkere eten brengen toen opa ijsje en oma tumtum 40 jaar getrouwd waren.
    Jouw mama was toen ziek, daarom kon ze niet bij jou zijn. We volgen heel jouw reisverslag.

  • 12 November 2009 - 18:27

    Fam. Van Den Hurk:

    Super dappere Janske.
    Ik ben een nichtje(Francis) van je papa,dus mijn mama is een zus van jou oma tumtum daar zeg ik dan weer tante Gerry tegen en ome Frans.Ik ben getrouwd met Roland en wij hebben 2 kindjes Lisa 13 en STIJN 11.Snap je er wat van als je het niet snapt snap ik het ook niet snap je.
    nog een leuke raasel het is oranje maar weet het niet zeker ?? een misschienasappeltje.!!!
    doeiiiiii

  • 12 November 2009 - 18:40

    Maria En Martien:

    Ik ben Maria, ben een jongere zus van Oma Gerry en Martien die is aangewaaid een paar jaar geleden

    Groetjes Maria en Martien

  • 12 November 2009 - 19:03

    Jorg En Linda:

    Hoi Janske,

    Lang geleden, zat Jorg ook bij papa op de Mavo. (net zoals Barry al schreef), later gingen ze samen voetballen en zijn ze ook nog eens samen op vakantie geweest met de boot.
    Iedere week lezen we je "reisverhalen".Soms zit onze kleine Pien op schoot terwijl één van ons je verhaal aan het lezen is. Dat is meestal op de momenten dat ze niet wil slapen.
    Het is niet te bevatten wat jij allemaal meemaakt op deze "reis". Wij hopen dat er aan deze lange reis een goed einde komt.

    Groet, Jorg,Linda en Pien

  • 12 November 2009 - 19:22

    Fam Peperkamp:

    Ha Janske,

    Normaal schrijft Nency de stukjes, maar nu zal ik dat doen. Wij kennen jouw papa en mama van de Heibessums en zodoende kennen we jouw en je zusjes al vanaf jullie geboorte. Met jouw papa heb ik (Chris) ook al vele uren doorgebracht in de "sportkantine(s)" van de Black Bessum Dancers. Jens en Daisy kennen jullie van Joepie en ook van de Heibessums. Heel veel succes in de tijd die komen gaat en hou je taai.

  • 12 November 2009 - 19:47

    LIESETH:

    Hoi Janske, ik ben de peettante van jou mama en een zusje van oma Hanny, netals Lieke en Meike jou zusjes zijn. Ik ben op deze site gekomen doordat ik natuurlijk heel erg schrok toen ik hoorde dat jij zo ziek was en oma Hanny ij vertelde dat ik dat op deze site lezen kon. Ik volg jou moeilijke reis dan ook omdat ik heel erg bid en wil dat jij weer gauw beter wordt. Ik heb een enorme bewondering voor jou, super Janske, jouw twee zusjes Lieke en Meike, en 2 kanjers van ouders. Ik ben beretrots dat ik de peettante mag zijn van jouw mama. Liefs van ons Huub en Lieseth

  • 13 November 2009 - 10:02

    Fam. Maas:

    Hoi Janske,
    Wij kennen jouw van de Heibessums. Martijn danst samen met papa bij de Black Bessum Dancers en ook Lianne is actief in de raad.
    Wij volgen jouw reis al van het begin en vinden je een flinke meid.
    Wij wensen je nog heel veel sterkte toe, doe je ook de groetjes aan Lieke,Meike, papa en mama. Groetjes Hetty

  • 13 November 2009 - 13:26

    Jolanda Van Haren:

    Hoi Janske!

    Ik ben een collega van je moeder en kijk zo nu en dan op jouw site!
    Zet hem op meid!

    Groetjes Jolanda

  • 13 November 2009 - 21:53

    Gerrie:

    Hoi lieve SUPERRRRR Janske,

    Je kent mij niet. En eigenlijk ken ik jou ook niet. Nee, ik ken ook jouw papa en mama niet, en zelfs je zusjes Lieke en Meike ken ik niet. En toch kijk ik af en toe op je site om te kijken hoe het met je gaat. Ik zie je lieve koppie nu denken: Wat moet jij dan op mijn site? Nou, ik ben een collega van je tante Harriette en die heeft mij verteld over SUPERRRJANSKE. Wat schrok ik een paar maanden geleden van dat bericht! Vooral omdat ik zelf een lief, klein zoontje van 4 heb en ik er niet aan moet denken dat hij door zou moeten maken wat jij doormaakt. Maarrr, tante Harriette heeft geen woord te veel gezegd hoor. Tussen ons gezegd: eigenlijk vind ik dat ze minstens 5 woorden te weinig heeft gezegd. Je bent namelijk helemaal geen SUPERRRJANSKE, je bent een SUPERRR SUPERRR SUPERRR SUPERRR SUPERRR SUPERRRJANSKE!!!!! Lieve Janske, blijf zo dapper doorvechten als je nu doet. Je hebt nog een lange weg te gaan en je zult vast nog veel moeilijke momenten hebben, maar als je zo positief door blijft gaan, kan het niet anders dan goed komen. Heel veel sterkte, ook voor je papa, mama en de rest van je familie. Dikke kus vanuit Thorn!

    Gerrie

  • 14 November 2009 - 15:38

    Marnix En Ester:

    Hoi Janske,
    Wat hebben je papa en mama toch goede ideeën....

    Wij zijn Marnix en Ester en wonen in Ell. We kennen jouw papa en mama al heel lang van Heeze en de Haisjo. We hebben ook kindjes die net zo oud zijn als jij en je zusjes.

    Groetjes Marnix, Ester,
    Lien, Ties, Marie en Aniek

  • 14 November 2009 - 17:15

    Sanne De Werdt:

    Hallo Janske,

    Ik ben een collega van je mama. Ik kijk om de paar dagen naar je site om even te lezen hoe het met je gaat.

    Misschien heb je me wel ooit gezien in Eindhoven, heb jou daar wel een paar keer gezien!

    Zet 'm op dapper meisje!

  • 15 November 2009 - 14:28

    Fam Vd Laar:

    wij kennen jou van school.
    Onze Bart zit bij Lieke in de klas. Wij zien jou regelmatig bij de poort.
    Wij hebben veel bewondering voor jullie allemaal.

  • 16 November 2009 - 17:34

    Tanja Kessels:

    Hoi Janske,
    Nou ik zal me ook even voorstellen: ik ben Tanja Kessels en woon in Ospel (Limburg). Ik ben een nichtje van jouw papa. Jouw opa IJsje en mijn mama (tante Liny)zijn namelijk broer en zus en zij is ook de peettante van jouw papa, vandaar. Moeilijk allemaal he! In ieder geval kijken wij bijna dagelijks op jouw site, zodat we jouw gevecht tegen die vreselijke ziekte met al zijn ups en downs kunnen volgen. Soms zetten we wat tekst bij jouw stukjes en soms komen we zomaar even bij jou aanwaaien om even te zien hoe het met jou en jullie familie gaat en om jou en je zusjes eens lekker te verwennen met van alles en nog wat. Oh ja het paardje van opa IJsje, Tarina, woont ook in Ospel. Manou, mijn dochter, gaat geregeld kijken hoe het met haar gaat zodat opa IJsje een beetje op de hoogte blijft. Verder wensen wij jou en je familie heel veel sterkte in jullie strijd en maken een diepe buiging voor jullie allemaal hoe jullie hier mee omgaan! CHAPEAU!!!! Liefs en heel veel groetjes uit Ospel van Tanja, Paul, Manou en Jorn.

  • 17 November 2009 - 00:09

    Annie:

    Hoi Janske en fam.
    Ik ben op deze site gekomen via Willy en Jeannet.Zag jou opa daar tijdens de barbecue en lees sindsdien met regelmaat jou reisverslag.

  • 19 November 2009 - 08:35

    Noortje Sprengers:

    Hoi lieve Janske,

    Ik ben een collega van jouw mamma (en mijn man kent jouw pappa nog van vroeger uit Geldrop) en kijk regelmatig op de site om te kijken hoe het met je gaat. Ik vind je een hele knappe meid en heel dapper! Ook jouw zussen en jouw pappa en mamma zijn dat, vind ik.
    Zet hem op,

    Liefs,
    Noortje en Manfred Sprengers

  • 20 November 2009 - 17:54

    Willy En Riny :

    jullie zijn wel eens bij ons op de schapenboerderij geweest en ik heb van opa ijsje gehoort hoe ziek jij bent en ik volg jouw verhaal regelmatig op de computer ik vindt dat jullie het harstikken goed doen als het weer kan en er zijn weer lammetjes moet je maar weer eens komen kijken de groetjes van ons allemaal

  • 20 November 2009 - 19:57

    Karin Smulders:

    hoi janske,ik ben jouw buurvrouw in de heipoldersstraat en ken jouw sinds jouw geboorte al ook pas ik we eens op of quincy n help jouw mama mee met wat huishoud klusjes.Veel sterkte de komende tjd en we houden jullie in de gaten groetjes Fam smulders

  • 20 November 2009 - 19:57

    Karin Smulders:

    hoi janske,ik ben jouw buurvrouw in de heipoldersstraat en ken jouw sinds jouw geboorte al ook pas ik we eens op of quincy n help jouw mama mee met wat huishoud klusjes.Veel sterkte de komende tjd en we houden jullie in de gaten groetjes Fam smulders

  • 28 November 2009 - 12:10

    Bas & Sanne Vrienten:

    Hé SUPER JANSKE :-)
    Ik ken ome Reinier al heel lang want hij heeft bij mij in de klas gezeten op basisschool de Merlebos. Jou pap en mam kennen wij van de Heibessums. Sanne heeft samen met jou papa enkele jaren bij de raad gezeten en nu zit hij bij de oud-bessums. In het jaar dat je grote zus Lieke geboren is ben ik als prinses bij jullie thuis op bezoek geweest. Dit samen met adjudant Janske en vorst Lenny. Ik heb in het Bessumpaleis gezien dat papa dat carnavallen ook aan jou en je zussen heeft doorgegeven. Dit jaar zul je zelf helaas niet kunnen komen maar..... als je gezondheid het toelaat halen we de carnaval gewoon naar jou toe!! Dan roepen we samen speciaal voor SUPER JANSKE kei en kei hard, hei of gin hei...... bessum!!!!!!!!!
    Lieve Janske heel veel sterkte op deze zware reis, we blijven je volgen. Wij vinden jou een echte SUPER JANSKE want je doet het geweldig. We hopen dat je dit nog lang vol gaat houden!

  • 04 December 2009 - 11:59

    Ymke:

    Hallo Jankse,

    ik ben via via op jouw site terecht gekomen, maar je verhaal heeft me geen moment meer los gelaten. Wat een energie en positiviteit straal je uit! Ik vind het echt bewonderenswaardig hoe jij en je familie je hier doorheen slaan. Echt een voorbeeld voor velen. Ik zal je blijven volgen de komende tijd. Ik wens jou en je familie alle geluk en sterkte toe. Je doet het kei goed!

    Groetjes

  • 08 December 2009 - 03:49

    Hilde Vd Wildenberg:

    Hoi Janske,

    Ik ben een collega van je mama... je hebt mij ook wel eens op de dagbehandeling gezien in Eindhoven. Ik kijk zo af en toe eens op je site om te weten hoe het met je gaat! Ik vind jou echt een super stoere meid en wens jou heel veel succes met je reis!

    Groetjes Hilde

  • 10 December 2009 - 07:38

    Monique Hens:

    Lieve Janske,

    Ik ben een vriendin van Heidi. We waren maandag gezellig samen een dagje naar Oberhausen en toen vertelde ze over jou.
    Vandaar dat ik nu op jou site kijk.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk ook voor je ouders en verdere familie.
    Hou vol meissie en geef de moed niet op.

    Liefs Monique

  • 28 Mei 2012 - 23:25

    Desiree Arnold:

    Hoi Janske,

    Ik ben jouw verhaal aan t lezen....jeetje zeg. Sprakeloos maakt het me. Wat ben jij dapper zeg!
    En natuurlijk ook jouw twee beste vriendinnen, je zussen. En papa en mama.
    Ik ben een oud collega van mama van het catharina ziekenhuis en kwam haar toevallig tegen via Facebook en zo kwam ik bij jouw verhaal uit.
    Ik heb nog heel wat verslagen te lezen zie ik.

    Veel groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 2569
Totaal aantal bezoekers 2266299

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: