Niets fitter - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Niets fitter - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Niets fitter

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

29 December 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Inmiddels zijn we 2 dagen verder dan het vorige bericht. Helaas ben ik nog niets beter dan 2 dagen geleden. Misschien ben ik zelfs wel wat zieker geworden. In de ochtend gaat het redelijk. Mijn temperatuur zit dan hoog in de 37 graden. Ik wil wel wat eten en drinken en speel mee alsof er niets aan de hand is. Na de middag gaat het dan snel minder lekker. Mijn temperatuur stijgt naar halverwege de 38 graden en ik wil alleen nog maar hangen en liggen. Verder is eten dan geen optie meer. Het enige wat ik wil is drinken. Tegen de tijd dat het zes uur is ben ik al zeker 1 keer op de bank in slaap gevallen terwijl er om me heen volop wordt gespeeld. Het enige wat ik dan nog kan zeggen is: ik ben moe. En moe ben ik ook, want na het temperaturen wat steeds hoger blijkt dan 39 graden krijg ik een zetpil en val snel daarna in slaap in mijn eigen bed.
Vandaag had ik met het avondeten wel nog heel erg mijn best gedaan om wat te eten, helaas heb ik na het eten moeten spugen waardoor uiteindelijk ik alleen maar 1 danoontje kan opschrijven voor het avondeten.

Vandaag zou de oncoloog bellen om te vragen hoe het met me ging. Omdat we om 17.00 uur nog niet waren gebeld leek het mama slim om zelf maar even te gaan bellen. De oncoloog was nog bezig maar zei tegen de verpleegkundige dat we zeker nog gebeld zouden worden. Uiteindelijk was het negen uur voordat er gebeld werd. Dat wat hierboven staat werd verteld en de eindconclusie was dat we morgen opnieuw met de oncoloog contact hebben. De kans is heel groot dat ik dan opnieuw bekeken moet worden in Nijmegen omdat ik nog niet aan het opknappen ben. Kortom een open einde voor vandaag en we zullen zien wat de dag van morgen allemaal te brengen heeft.

Groetjes Janske

• 29 December 2011 - 23:12

Joli Claes:

Ha Ke3 en familie

Maar meisje toch, dit zijn berichtjes die we eigenlijk niet willen.
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je snel opknapt.
    En dat het allemaal wel mee zal vallen, hoop ik.
    Rust maar goed en slaap maar veel dat is altijd goed als je je niet lekker voelt.
    En drinken is belangrijker dan eten.
    Laat Nijmegen je maar goed in de gaten houden.
    Beter een keer te veel gecontoleerd dan een keer te weing.
    Hou de moed erin.

Opa Ijsje:

non de pie nog aan toe , dat zegt genoeg denk ik

• 30 December 2011 - 00:29

Annie:

Lieve Janske en familie, ik hoop echt van ganser harte dat dit gewoon een heel vervelende winterdip is en dat je, na eens flink uitrusten, weer heel snel lekker kan meespelen met je zusjes.
    Groetjes en heel veel beterschap gewenst.

• 30 December 2011 - 00:49

Erno (memyb1):

Dat zijn hele nare berichten Janske. We willen graag dat je fit bent en dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Nu doen we dit toch wel een beetje. Maar toch hopen we nog steeds dat je gewoon iets meer moeite hebt met een wintergriepje of zoiets. Hele dikke knuffel ook voor je zusjes en papa en mama

• 30 December 2011 - 08:05

Ymke:

Lieve Janske en familie,

wat is dit nou? Ik wilde je alleen nog maar een beetje volgen van de zijlijn om te lezen hoe goed het wel niet met je gaat. En dan nu dit... dat is behoorlijk schrikken.
    Maar hoe moeilijk het misschien ook lijkt, laten we uit gaan van het positieve.
    Ik zal je blijven volgen, ben benieuwd hoe dit verder gaat. Ik zal in ieder geval voor je duimen, zodat je snel weer op de been bent en met je zusjes mee kan spelen.

Liefs Ymke

• 30 December 2011 - 08:28

Marleen:

Dit is iets wat ik helemaal niet wil lezen, en jullie al helemaal niet willen schrijven.
    Helaas is het nu zo, en zitten jullie weer in de spanning. Ik hoop dat het heel snel beter gaat, en dat jullie deze hobbel weer snel kunnen vergeten.
    janske heel veel beterschap gewenst!

• 30 December 2011 - 09:01

DORRY:

HOI KE3 EN FAM.
    NONDE JU DAT IS ALLEMAAL NIET ZO FIJN HUMMEL.
    MAAR IK HOOP DAT HET EEN VIRUS IS WAAR JIJ DE LAATSTE JAREN BEST TEGEN HEB MOETEN KNOKKEN.
    DAT JIJ VEEL DRINKT IS ERG GOED ETEN KOMT WEL MINDER BELANGRIJK GELOOF IK.
    JOKE EN FERRIE LIEKE EN MEIKE JULLIE MAKEN JE NATUURLIJK ERG DRUK DAT SNAP IK.
    MAAR JANSKE HEEFT AL HEEL VEEL VAN DIE LINKMIEGELS OP BEZOEK GEHAD .
    EN HET IS HAAR NOG ALTIJD GELUKT OM ER WEER BOVEN OP TE KOMEN DUS DEZE KEER OOK .
    EN DAN HEB JE NOG DIE DOKTERS IN NIJMEGEN IK WEET NOG EEN NAAM JOS EN DIE IS SUPER SLIM VOLGENS MIJ DUS HUMMEL GEEF HEM VAN JETJE .
    STERKTE ALLEMAALEEN DIKKE VETTE DORRY

• 30 December 2011 - 11:01

Tante Angela:

Lieve Janske,

Onvoorstelbaar hoe jij gistermiddag tussen 4 spelende kinderen 'gewoon' in slaap viel. Dat geeft wel aan hoe moe je bent. Net als iedereen hopen ook wij dat het een vervelend virus is en dat je snel weer opknapt.
    Heeeeeeel Veeeeeeeel sterkte voor jullie allemaal!!!

Dikke knuffel van tante Angela en de rest van de familie

• 30 December 2011 - 13:49

Marian En Maarten:

He Meissie toch,
    Dat is zeker wel schrikken, en daar hebben jullie toch helemaal geen zin meer in.
    Wat een rot virus!
    Prima dat ze je even goed onder controle houden.
    Moet je ook nog zo hoesten?
    Sterkte en een dikke kus voor jullie allemaal.

• 30 December 2011 - 18:50

Lieve Janske:

Dit is toch wel weer schrikken. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen en dat je snel weer beter bent.

Veel liefs,
    Asmara

• 30 December 2011 - 19:38

Jos Zwieber De Vos:

Hoi Lieve Janske en familie,

Ik wil je heel veel beterschap wensen en ik denk dat we die 4russen maar aan een vuurpijl moeten knopen en dan de ruimte in moeten schieten. Als dat niet lukt dan spuug ik morgen wel wat vuur over die 4russen en dan verbranden we ze !
    Kortom: WEG MET DE VIRUSSEN en we hopen op een gezonder en rustiger 2012 !

Groetjes van Zwieber.

• 30 December 2011 - 20:03

Leanne En Walter:

Tsja, het inderdaad raar. Van de ene kant ben je opgelucht, maar Janske,
    wat is het vervelend dat je ziek bent!
    Wij denken aan je en hopen dat je snel weer beter bent.
    Doe het rustig aan, en hopelijk helpen de medicijnen die je krijgt..
    Zet hem op!
    En ook voor papa, mama, meike en lieke heel veel groetjes en liefs..
    Want het zal voor hen ook even schrikken zijn geweest.
    Hopelijk gaat het snel weer beter en zien we jullie weer een keer :)

Groetjes Walter en Leanne

• 30 December 2011 - 22:00

Vera:

Beste familie Beks,

Ik wilde jullie zo vlak voor de jaarwisseling vast het allerbeste wensen en schrik een beetje van wat ik hier lees. Verdikkeme, kan het jaar voor jullie nou niet wisselen zonder troubles?
    Ik wens jullie allereerst voor nu veel geduld, veel kracht, veel energie en veel, veel beterschap.
    Voor 2012 kan ik dat alleen nog maar ver 3-voudigen en nog meer geluk, liefde en gezondheid aan toevoegen. Daarbij hoop ik dat de hoge temperaturen van buiten een voorbode zijn voor de zon die achter de wolken schijnt. Wij branden een kaarsje voor jullie!

Liefs,

Vera & Co.