Familie Prinsen terug in Nederland - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Familie Prinsen terug in Nederland - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Familie Prinsen terug in Nederland

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

11 Augustus 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Het viel vandaag allemaal niet mee. Mijn dexa draak heeft vandaag een echte klierdag gehad. Dit begon al bij het ontbijt waardoor ik heel boos werd op papa. In huis is namelijk de afspraak dat we bij een vol pak melk niet alleen in mogen schenken maar hulp nodig hebben van papa of mama. Dus jullie snappen hem waarschijnlijk wel, het pak melk was helemaal vol en draakje wilde toch zelf de melk inschenken. Na veel verdriet en een goed gesprek van papa met draakje kon ik eindelijk mijn melk drinken. Dit soort boosheid en verdriet liep vandaag als een rode draad door de dag heen. Nu kan ik jullie vertellen dat je daar dan weer heel moe van wordt. Om half 1 was de koek dan ook echt op en wilde ik niets liever dan naar bed. Na het dutje verliep de middag iets beter en had ik vooral veel moeite met het kiezen wat ik wilde gaan doen. Alles was 5 minuten leuk en voor mijn gevoel werd ik niet altijd door Lieke en Meike begrepen.
Aan het einde van de middag kregen we een telefoontje van opa Ijsje dat de familie prinsen weer thuis was gekomen en bij hun frietjes kwamen eten. Als we wilde mochten wij ook mee eten. Daar waar friet is daar kun je vaak ook aan een frikandel komen dus ik had er wel oren naar. We zijn op de fiets naar opa en oma gereden en Lieke en ik mochten op onze eigen fiets. Vol trots kwam ik dan ook bij opa en oma aan. Daar even fijn met iedereen geknuffeld waarna er gegeten kon worden. Na het eten hebben we met zijn 6-en nog fijn buiten gespeeld. Daarna op de fiets weer terug en na een bad weer fijn in bed.

Nog even voor Judith. De kaartjes voor toverland zijn binnen. Samen met een brief waarin ze aangeven de gang van zaken te betreuren.

Groetjes Janske

  • 11 Augustus 2010 - 21:24

    Joli Claes:

    ha janske en familie.
    wat vervelend dat je vandaag zo'n kl....dag hebt gehad.
    en dat allemaal door die vervelende draak.
    maar de dag is geloof ik wel goed geeindigd met een heerlijke frikandel bij opa en oma en de thuiskomst van de familie prinsen.
    dus is alles toch een beetje goedgekomen.
    voor nu lekker slapen.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons.xxxxxxx

  • 11 Augustus 2010 - 21:54

    Sjefke Van Epscheuten:

    Hoi Super Janske,

    Wij vonden het allemaal Super leuk dat jullie ook naar opa en oma kwamen om ons welkom thuis te heten en het was een heel warm welkom en heel gezellig.
    Gelukkig hadden de gesprekken met draakje 's ochtends geholpen want je was heel gezellig (op een kleinigheidje na) en hebt zelfs snoepjes uitgedeeld en met Rens gevoetbald, wat hij helemaal te gek vond.
    Het was heel fijn dat jullie zo fijn met zijn zessen gespeeld hebben waarbij we vooral veel lachjes van de 4 dames gehoord hebben.
    Een hele goede en rustige nacht en morgen een fijne dag met zo min mogelijk drakenstreken!

    Groetjes van ons allemaal!!

  • 12 Augustus 2010 - 04:22

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Wat stoer zoals jij daar zelf fietst naast Mama om naar Opa en Oma te gaan. Heb je ook lekker van de frikandel gegeten?

    Leuk dat de hele familie weer thuis is en jullie zo gezellig hebben gespeeld.

    Vandaag misschien rustig aan dan heeft Dexa niet zoveel kans om jou te vervelen.
    En anders gewoon buiten zetten om af te koelen, dat beestje.

    Hou je taai kleine guit en familie.

    Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

  • 12 Augustus 2010 - 07:34

    Renske Van Gaal:

    Hey Janske

    Wat vervelend dat de dexa draak je gister heeft lopen pesten.
    Maar ik vind wel dat je een hele stoere meid bent die zo zelf naar opa en oma kan fietsen.
    En natuurlijk lekker frietjes gegeten denk ik zo.
    Voor vandaag hoop ik dat de draak je een beetje met rust laat.
    Een hele fijne dag
    Dikke kus Renske en de groetjes van mijn papa en mama

  • 12 Augustus 2010 - 14:46

    Cor En Diny.:

    Hoi Super Janske.

    Tjonge nog al nie toe, is dat stomme draakje jou alweer aan het vervelen, het draakje weet toch goed dat hij jou met rust moet laten.
    Ja Janske sommige hebben oren maar je vraagt je wel eens af waarom zij oren hebben, want luisteren ho maar daar hebben ze geen zin in.

    Wordt maar eens heel erg boos op het draakje en mopper maar eens flink, misschien krijgt het draakje dan wel schrik van jou en gaat hij weg nou Janske, succes ermee.
    Janske, wel goed om af en toe lekker in jou bedje te gaan slapen dan heb je ook niet zo veel last van het draakje.

    Doe jij de groeten aan de rest van de familie en het gaat jullie goed.
    Een fijne en rustige nacht, en d elieve groetjes van Ome Cor en Tnate Diny van Zesgehuchten. Houdoe he.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: