Gesprek op school - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Gesprek op school - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Gesprek op school

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

22 Juni 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Over mezelf kan ik eigenlijk heel kort zijn vandaag. Ik heb veel buiten gespeeld samen met Meike en ook vanmiddag weer een hele poos geslapen. Toen mama me om 4 uur wakker maakte vertelde ik haar, dat ik nog steeds een beetje moe was. Daarom heeft het ook nog zeker tot half 5 geduurd voordat ik weer fijn met Lieke en Meike mee ging spelen.
Het nieuws van vandaag komt dan eigenlijk ook van papa en mama. Zij zijn vanmiddag namelijk op school geweest om te praten over hoe het zal gaan als ik in September 4 jaar word. In het gesprek is besproken hoe school het beste aan kan sluiten bij mij. Op dit moment is nog niet duidelijk of ik wel naar school mag van de oncoloog als ik 4 ben. Dit omdat mijn weerstand op dit moment gevaarlijk laag is. Mocht er dan toch een moment komen dat de oncoloog het goed vindt dan is het de vraag hoeveel conditie ik heb om mee te kunnen doen op school. Hier hebben papa en mama dan ook goed over gesproken met juf Dorie en meester Bert (directeur). Als derde is besproken hoe we mijn klas (en de ouders) gaan vertellen wie ik ben en wat voor mij belangrijk is met betrekking tot mijn gezondheid. Kortom een gesprek met nog heel veel vraagtekens maar het begin is gemaakt. Morgen heeft mama nog een gesprek op school maar dan met de ambulant begeleider en juf Dorie. Dit gesprek is belangrijk om een rugzak op school in de toekomst aan te kunnen vragen.
Ikzelf maak me om dit alles helemaal niet druk en vermaak met tot die tijd prima thuis.

Groetjes Janske

• 22 Juni 2010 - 20:49

Renee (kov Joepie):

Hoi Super Janske!!

Wauw, wat gaaf dat papa en mama op school zijn geweest. En wat zou het geweldig zijn als je in September naar school toe kan. Ik ben zo super trots op jou en je hele familie!! Geef ze maar is allemaal een hele dikke kus want die hebben ze toch zeker verdiend!!

slaap lekker en rust goed uit! ik hoop dat je weerstand snel weer wat omhoog gaat!

Liefs Renee

• 22 Juni 2010 - 21:35

Ome Tan:

Nu kan ik Janske toch nog betrappen op het onvolledig informeren.

Ik, Ome Tan de tuinman, zag hoe jij vanmiddag heel smakelijk een hele cracker met leverpastei op snoepte.

Na het applausje nog een beetje melk en karnemelk.

Het is misschien niet veel maar wel fijn om te zien dat je weer zelf iets hebt gegeten.

groetjes

Ome Tan

• 22 Juni 2010 - 21:45

Joli Claes:

ha janske en familie
    kleine stiekemerd, niet vertellen dat je een cracker gegeten hebt.
    super gedaan, det beetje word misschien langzaam wel weer meer.
    en nu maar duimen dat je in september naar school kunt, al is het maar vast voor een paar dagdelen.
    dat zou toch geweldig zijn.
    geniet ondertussen maar lekker van het buiten spelen tijdens dit zalige zonnige weer.
    voor nu lekker slapen.
    groetjes aan iedereen. hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons xxxxxx

• 23 Juni 2010 - 04:06

DORRY:

HOI HUMMEL EN ALLE ANDEREN.
    WAT GOED DAT JIJ WEER IETS GEGETEN HEBT EN ZELFS WAT GEDRONKEN, DE SCHOOL IS AFWACHTEN DAT WEET IK, MAAR PLAN OF PROTOCOL EEN IS EERST BETER WORDEN WEERSTAND CONDITIE, EN ZIN NATUURLIJK MAAR OP DIT MOMENT GAAT HET BEST REDELIJK DACHT IK ,NU LEKKER VEEL BUITEN SPELEN VIT.D OP DOEN,EN DE REST HEB JIJ NIET IN DE HAND JE DOET AL ZO ERG JE BEST ,DUS WE HOPEN EN FIKKEN OM HET BESTE.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE EEN FIJNE DAG DE HELE CLUB DORRY

• 23 Juni 2010 - 06:53

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Zoals alles met jou.... komt ook die school wel goed. Je bent niet voor niks Super Janske.
    En dan met zo'n ouders die alles zo onder controle houden kan dat niet anders.

De zon schijnt nog steeds. Dus speelze zou ik zeggen.

Enne wat een oplettende tuinman hebben jullie.

Groetjes uit Leende

• 23 Juni 2010 - 17:53

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat goed dat jou Papa en Mama op school zijn geweest om te praten over hoe een en ander moet gaan straks.
    Heb jij er zin in?

Wat het aantal kralen betreft ben ik de tel kwijt en moet ik echt terug in de tijd.
    Kost dus ook wat tijd.

Voor morgen weer veel succes en hou je taai kleine guit en familie.
    Geniet met z'n allen van 't heerlijke weer.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 23 Juni 2010 - 18:28

Judith & Ron, Wout:

Dag Janske,

Dat klinkt goed; spelen, slapen, eten en aan je toekomst werken.
    Wij denken maar weer: goed bezig!

Zet 'm op!