Vlug weer terug - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vlug weer terug - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vlug weer terug

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

08 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vannacht het ik een goede nacht gehad. Nadat gisteren bekend was dat er niets hoefde te gebeuren ben ik lekker gaan slapen. Met de nachtdienst hadden we afgesproken dat die in principe niets hoefde te doen, dus die heeft alleen maar een paar keer binnengekeken. Daar hadden papa en ik dus geen last van. Normaal als ik in het ziekenhuis moet slapen, kies ik altijd mama om de eerste nacht bij mij te slapen. Daarna slapen papa en mama om de nacht bij mij. Omdat ik me gisteren goed voelde en wel zin had in te keten heb ik deze keer dan ook gekozen voor papa om de eerste nacht bij mij te slapen. Gelukkig was dit de enige nacht. Mama heeft dus in het RmcD huis geslapen. Ze heeft lekker kunnen uitrusten. Ze ging op het moment dat de uitslagen van gisteren bekend waren naar het RmcD huis gegaan en vanmorgen rond kwart over negen kwam ze zich melden voor het ontbijt. Papa had natuurlijk zijn ontbijt al op en ik, ik houd het nog steeds alleen bij sondevoeding.Het bloed was al afgenomen en rond 10.00 uur kregen we de uitslag. Het ammoniak was precies 50 en we konden onze spullen pakken en mochten het pand verlaten. Maandag word ik weer verwacht voor de MTX en natuurlijk worden de spiegels weer afgenomen.
Onderweg naar huis hebben we mama afgezet bij Hemelrijk in Volkel. Lieke en Meike waren daar al, want vandaag was het jaarlijks uitstapje voor de kinderen van de Heibessums en de Sweet Candy. Leanne had Lieke en Meike al meegenomen, dus gelukkig konden ze gewoon mee. Dat was natuurlijk ook wel belangrijk, want ook de stapvriendjes gingen mee. Het was dan ook de taak van Lieke en Meike om ze goed in de gaten te houden en dat is ze prima gelukt. Al heb ik wel gehoord dat ze ook naar Phoxy zijn geweest, dus ze zitten niet stil en kijken overal goed rond. Ach ja, ik kan ze geen ongelijk geven. Het was voor Lieke en Meike wel een grote verrassing dat mama ook nog kwam. Zoals ik heb begrepen hebben ze een super fijne dag gehad. Het was wel een vermoeiende dag, want ze lagen allebei te slapen in de auto toen ze thuis kwamen.
Papa en ik zijn naar huis gegaan. Nou ja, naar huis. We zijn eerst naar opa IJsje en oma Tumtum gegaan. Eerst had ik een ijsje bij opa gescoort, maar uiteindelijk had ik daar toch niet zo'n zin in. Wel heb ik bij opa en oma nog speculaasjes en een klein beetje boterham gegeten. Dat was ook meteen al het "echte" eten voor vandaag, want 's avonds zou ik met papa frietjes eten en een frikandel. Op het moment dat het eten net klaar was kwamen Lieke en Meike thuis en ze gingen nog even in bad. Natuurlijk was ik te veel afgeleid en ben naar hun gaan kijken ipv te gaan eten. Gelukkig wordt alles weer netjes aangevuld door de sondevoeding. Samen met papa had ik een druk programma. We moesten nog wat zaakjes regelen voor morgen. Daarnaast had papa beloofd dat ik cloes cloes (Bleu's Cleus) mocht kijken. Ook moest ik nog even gaan slapen. Op het moment dat ik wakker werd was er een heuse training bij ons in de tuin aan de gang. Barry gaf Rens keeperstraining. Ik heb er een stoeltje bijgepakt en ben goed naar de training gaan kijken. Ik vind dat Rens het kei goed doet. Tante Angela, Sietske, Mechteld, Anke en Amber zijn ook nog geweest. Ik heb dus ook nog fijn kunnen spelen. Nu maar lekker slapen, want morgen is het tijd om mama lekker te verwennen, want dat heeft ze wel verdient.

Groetjes Janske

PS De foto's van gisteren heb ik ook bij het bericht van vandaag gezet.

  • 08 Mei 2010 - 21:38

    Ome Tan:

    Wat mij heeft Joke geen Moederdag verdient....

    Eerder een Moederweek.

    Oant Maorn

    ToT Morgen

    Ome Tan

  • 08 Mei 2010 - 21:58

    Opa Ijsje:

    Morgen is het Moederdag ,we moeten ze maar is flink verwennen alle Moeders , (vaderdag komt ook nog haha) ook Oma ,want die is weer de Moeder van jou Papa.
    Dus zullen we jullie vast morgen wel zien.

    tot morgen

    Opa

  • 08 Mei 2010 - 22:01

    Oma Tumtum:

    wanneer 500.000

    oh op de 16de augustus

    waarom de 16e aug zei Opa.

    Dan is Sietkse jarig en ik heb dat voorgevoel.

    (en dat zegt veel zoals wij allemaal weten tipt Opa)

    DAAAAAAAAAAAG


  • 09 Mei 2010 - 06:52

    Familie Wijnen:

    Goeiemorgen allemaal,

    Voor Joke,
    Zijn ze klein, sta je klaar,
    Snuit hun neuzen, wast hun haar,
    Je bent zelfs niet te verlegen,
    Om hun billen af te vegen.
    Jou meisjes hebben het druk vandaag,
    Jou SUPER verwennen doen ze graag.
    Geniet van deze dag,
    met een ontbijtje, cadeautjes en een lach.
    Wij wensen jou veel plezier,
    Dan lezen we het vanavond hier.

    Natuurlijk wensen wij alle mama's een hele fijne moederdag!!!!

    Groetjes Familie Wijnen

  • 09 Mei 2010 - 07:17

    DORRY:

    HOI FOTOMODEL EN AANHANG.
    DUS JIJ BENT WEER IN DE PAREL VAN HEEZE, WAT EEN OP EN NEER GERAK.EN DE AMONIAK GOED GEMETEN KLASSE BIJ JULLIE VALT WEL VEEL TE BELEVEN, ZOMAAR EEN KEEPERTRAINING
    VAN EEN ECHTE PROF LEUK OM DAT OP JOU STOELTJE TE BEKIJKEN, EN NU MAAR HOPEN DAT ALLES RUSTIG BLIJFT OP DEZE BIJZONDERE VERWENDAG ,VAN ALLE MOEDERS,IK VERHEUG MIJ ER OOK OP.
    EEN DIKKE VETTE ALLE MOEDERS EEN HELE FIJNE DAG, EN VADERS NEEM VANDAAG DE MOEDERTAKEN MAAR OVER HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 09 Mei 2010 - 07:48

    Judith & Ron, Wout:

    Goedemogen!

    Fijn dat je weer thuis bent, Janske!
    Zo is het ook en echte moederdag; allemaal samen.

    Veel plezier!

    Zet 'm op!

  • 09 Mei 2010 - 09:08

    Ellen:

    Hallo lieve super janske!

    Fijn dat je gewoon weer thuis bent. Ga mama maar lekker verwennen vandaag, dat heeft ze wel verdiend. Geniet ervan samen!

    Liefs

  • 09 Mei 2010 - 09:30

    Fam Van Gaal:

    Hey Super Janske

    Wat een fijne Moederdag zal mama hebben. Dat jullie alle 3 thuis zijn. Hebben jullie haar al lekker verwent vandaag??
    En wat zullen je zussen het fijn hebben gehad. Eerst bij PSV en gister in Volkel. Renske vond het jammer dat we er niet bij waren maar we hadden andere dingen.

    We willen je voor morgen al vast veel succes wensen en voor vandaag een fijne dag.
    X Renske Gijs en Nicole

  • 09 Mei 2010 - 13:20

    Diny.:

    Hallo Bekskes.

    Oma Tumtum, de 5OO.OOO is niet 16 Aug, Ik zeg 6 Juni want dan is onze Frans {Opa ijsje} Jarig en jawel eindelijk is het dan zover dan gaat hij trekken van Drees en hoort hij in onze familie bij de grote hoop.

    Janske wat fijn dat alles redelijk is verlopen in Nijmegen.
    Je ziet er ook vrolijk uit en er komt weer een lach op je gezicht dat is een goed teken.
    Nou maar hopen dat het morgen [10 Mei] zo vlot gaat als afgelopen Vijdag.

    Wij wensen jou morgen heel veel succes en ga zo door Meiske dan komt het puntje van berg steeds dichter bij, en kan je de Brabantse vlag plaatsen TOI TOI TOI .
    Wij blijven natuurlijk voor jou duimen heel veel lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny van Zesgehuchten. Houdoe allemaal!!!!.

  • 09 Mei 2010 - 15:01

    De Stapvriendjes:

    Hey super Janske....

    UIterraard hebben we jou gisteren wel gemist, maar we gaan dit gewoon een keertje over doen....
    We hebben goed op je jou zusjes gepast........
    WE hebben lekker samen gespeeld.... Enne Janske, lieke kon het goed met sven vinden.......

    Ja ook wij waren bij phoxy vrijdag, dat was vet cool......

    We waren blijte horen dat je niet meer in nijmegen hoefde te blijven maar lekker gezellig met papa thuis en uitterraard even bij opa en oma......

    Over een jaartje of 13 gaan we gewoon heeze onveilig maken .................
    dan moeten onze papa's ons uit de kroeg komen halen......... zien ze elkaar ook weer even hahahahah...

    Groetjes, en nog een fijne moederdag voor alle mama's..

    Jens, Fenne, Sven, Daisy en Brent.....
    wij hebben onze mama''s vandaag lekker verwend jullie ook...

    En Joke heb je rustig mogen ontbijten?????

  • 09 Mei 2010 - 19:43

    Willy En Jeanet:

    Hoi super Janske

    Gelukkig dat je thuis bent.
    Nu heb je samen met je zusjes je mama kunnen verwennen met Moederdag.
    Dat heeft ze dik en dubbel verdiend.
    We hopen dat jullie samen een leuke dag hebt gehad.voor straks lekker slapen en morgen
    weer naar nijmegen.
    Hou je taai meid.
    We houden van je.
    Een dikke kus van ons
    Groetjes Willy en Jeanet

  • 09 Mei 2010 - 21:29

    Joli Claes:

    ha janske en familie
    jullie zullen van moederdag wel weer een mooi feestje gemaakt hebben.
    joke, ik hoop dat je er van genoten hebt.
    morgen veel succes weer in nijmegen.
    welterusten.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons.xxxxxxx

  • 09 Mei 2010 - 23:07

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Ik hoop dat jullie allemaal een gezellige moederdag hebben gehad en nu lekker liggen te slapen

    Voor morgen (vandaag) wens ik jullie veel succes.

    Hou je taai kleine guit en familie.

    Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

  • 10 Mei 2010 - 04:03

    DORRY:

    HALLO ALLEMAAL.
    HEBBEN JULLIE MAMA JOKEGOED LATEN MERKEN, WAT EEN GOEIE MOEDER HET IS?
    WAS HET LEUK GEWEEST VOOR HAAR?
    IK DENK DAT ALLE MOEDERS WEL GENOTEN HEBBEN,IK ALTHANS WEL.
    JIJ MOET VANDAAG WEER NAAR NIJMEGEN GELOOF IK.
    LATEN WIJ HOPEN DAT ALLES GOED VERLOOPT DAAR, EN GEEN RARE UITSLAGEN VOOR JULLIE
    VERDER HEEL VEEL STERKTE EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY.


  • 10 Mei 2010 - 05:18

    Judith & Ron, Wout:

    Goedemorgen!

    We duimen voor jullie vandaag!

    Zet 'm op!

  • 10 Mei 2010 - 13:47

    Oma Hanny En Frans:

    Lieve Janske,

    Eindelijk hebben we een internetcafé in Spanje kunnen vinden. Dat viel niet mee. Het was in Thailand een stuk makkelijker.
    Inmiddels hebben we alle foto´s bekeken. Prachtige foto´s die beslist weer de moeite waard zijn en een aardige indruk van de afgelopen tijd weergeven.
    Zo hebben we natuurlijk ook jullie feest van koninginnedag bewonderd. Wat een geweldige versieringen op de diverse fietsen. Zo te zien hebben jullie je wel kunnen vermaken die dag.
    Gelukkig gaat het met jouw gezondheid redelijk en was alle paniek voor niets.

    Vanuit Mijas wensen wij jou, je`papa, mama en zusjes veel liefs.

    Dikke knuffel van oma Hanny en opa Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: