Gesloopt - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Gesloopt - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Gesloopt

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 Maart 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Nu weet ik waarom je per keer maar vijf dagen Dexamethason krijgt. Langer is volgens mij niet vol te houden. Niet alleen voor mij, maar voor ons hele gezin. We zijn alle vijf helemaal gesloopt. Vandaag aan het einde van de dag leek het ook wel of we alle vijf Dexamethason krijgen. Iedereen loopt al een paar dagen op zijn tenen en hierdoor wordt iedereen prikkelbaar. Voordeel hiervan is dan wel dat we allemaal heel erg moe zijn en dus op tijd naar bed konden.
Voor papa en mama zit het er ook niet in om gezamelijk de zaterdagavond door te brengen, want papa zit nu naast mij in bed. Hij mag van mij de slaapkamer niet af. Hij heeft twee keer een poging gewaagd, maar voordat hij beneden was liet ik alweer horen dat ik het daar niet mee eens ben. Gelukkig zorgt mama goed voor hem en komt de koffie gewoon omhoog. Ik denk dat ze zometeen ook wel vlug zullen gaan slapen.

Groetjes Janske

• 20 Maart 2010 - 21:04

Opa Ijsje:

vraagje ...
    kijkt Papa echt niet of PSV van FC Twente gewonnen heeft ?
    Nou dan is ie echt moe.

• 20 Maart 2010 - 21:37

Tante Angela:

Welterusten allemaal!!!

Dikke knuffels van tante Angela

• 21 Maart 2010 - 07:27

HOI VOLHOUDERS.
    DUS HET WAS WEER GOED MIS MET DIE DEXADRAAK VOOR DE HELE FAM.
    EN NU MAAR HOPEN DAT HET WEER GEWOON ER AAN TOE GAAT BIJ JULLIE ,MAAR WAT IS GEWOON, DAT WOORD KOMT BIJ JULLIE BIJNA NOOIT MEER VOOR,MAAR HET ZIT ER WEER VOOR EVEN OP,EN NU MOET ER WEER VEEL KRACHT EN ENERGIE OPGEDAAN WORDEN VOOR DE VOLGENDE RONDE.
    JANSKE MEISJE EN OUDERS ZUSJES EN FAM. IK WEET NIET ZO GOED WAT IK MOET MAILEN,MAAR FERRY EN JOKE PROBEER ALS ER IEMAND IS ,EVEN NAAR BED TE GAAN, WANT DE WEG IS NOG LANG, MAAR OOIT KOMT ER EEN EINDE AAN, DUS PROBEER WAT SLAAP TE PAKKEN JULLIE ALLEBEI,EN DENK NIET DAT JULLIE NIET EVEN GEMIST KUNNEN WORDEN ALS ER EEN ANDER EVEN OPPAST EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 21 Maart 2010 - 07:50

Lambert En Tineke:

Hallo dappere Janske,

Zo,dat waren zware dagen voor jullie allemaal!!!
    Je hebt er wel een slijtageslag van gemaakt he, voor de hele familie!! Vervelend, dat je daar helemaal geen invloed op hebt hé!
    Máár: een nieuwe lente,een nieuw begin!!!
    Het lastige draakje zal nu gauw met zijn staart tussen de pootjes vertrekken en dat geeft jullie allemaal de kans om een béétje bij te komen. Ik hoop dat dat niet ál te lang duurt, zodat jullie wat kunnen genieten van de lente.

liefs van Lambert en Tineke

• 21 Maart 2010 - 10:12

H & H & I:

Hoi Janske,

Wat ontzettend vervelend dat jullie nu allemaal helemaal gesloopt zijn. Hopelijk nog 1 dagje te gaan en dan kunnen jullie er weer flink tegenaan.

Zet hem op !!

Dikke knuffels ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 21 Maart 2010 - 10:37

HOI ALLEMAAL.
    JANSKE IK WAS VERGETEN OM JOU VRIENDIN ANKE TE FELICITEREN MET HAAR 8 ACHT VOOR HAAR SPREEKBEURT, IK VIND DIT ERG KNAP HOOR ANKE, MAAR JIJ WEET NATUURLIJK HEEL VEEL OVER DE ZIEKTE VAN JANSKE ,ZO DAT HEB IK RECHT GEZET EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 21 Maart 2010 - 11:07

Wijnand En Janneke:

Ha lieverds,

Ik snap héél goed dat jullie op je tenen lopen en dat jullie kapot zijn! Het is eigenlijk ook allemaal helemaal niet te doen....alleen wordt dit je niet gevraagd, je moet gewoon. Mensen zeggen wel eens heel gemakkelijk; "Je hebt altijd een keus.." Nou, nee hoor er zijn situaties dat er geen keuzes zijn. Je moet door, hoe is alleen niet altijd even duidelijk.
    Ik vind het geweldig knap hoe jij het doet Janske, maar dit heb je duidelijk geerfd van je pap en mam! Een gezin met drie kinderen is al niet niks....maar alle zorg die jullie erbij gekregen hebben...poeh doe het maar; alle lof voor jullie!!!
    Ik was enorm ontroerd door de foto van jou onder de douche. Wat zou ik je graag oppakken met handen als kussentjes, zodat je zonder pijn lekker kon rusten.
    Houd vol meisje, geef je ook een dikke kus aan Lieke, Meike, pap en mam?
    Liefs Wijnand en Janneke

• 21 Maart 2010 - 12:32

Janny:

Hallo Super Janske,

Vandaag is de lente begonnen, ik hoop dan ook echt dat de zon ook voor jullie zal gaan schijnen na de vervelende dagen die achter julie liggen, zodat jullie samen kunnen genieten.
    Ik heb voor opa ijsje nog steeds geen liedjes kunnen vinden van kabouter plop, maar we blijven zoeken.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en probeer een beetje tot rust te komen.

Gr.Fam Vrienten

• 21 Maart 2010 - 19:13

Oma Hanny:

Lieve Janske,

Vanmorgen was je even bij ons. Toen je weg was heb ik dit gedichtje voor je gemaakt.

Ik kijk naar jou

nog zo klein
    te klein
    voor al die pijn
    Dexa verdwijn!

Lieverd, heel veel sterkte.
    Ook voor papa, mama en jouw zusjes.

• 21 Maart 2010 - 21:46

Iris:

Hoi Super Janske en familie,

Ik weet niet zo goed wat ik nog moet zeggen, hoop dat jullie allemaal even de tijd krijgen om een beetje bij te komen.
    En oma Hanny, wat een ontroerend en sprekend gedicht. Mooi!

Het zal jullie niet helpen, maar ook vanuit Chili wordt iedere dag aan jullie gedacht!

Groetjes Iris

• 21 Maart 2010 - 21:53

Joli Claes:

ha janske en familie
    heb ik even geen computer, heb ik wel 3 verhalen gemist.
    maar meisje toch, je hebt er weer een paar zware dagen op zitten.
    maar je dexa-kuur zit er nu op, als ik het goed heb [voor nu dan].
    dus ik hoop dat de pijn snel weg zakt en dat je weer de energie terug krijgt om de vrolijke janske te worden die je altijd bent.
    maar hoe dan ook je bent en blijft superjanske.
    hou vol en zet 'm op [voor de hele familie]
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 22 Maart 2010 - 06:16

GOEDE MORGEN NEDERLAND
    HOI JANSKE, IS DAT DEXA LOEDER WEER WEG?
    ER STAAT NOG GEEN NIEUWE TEKST OP ,EN DAN DENK IK ALTIJD OF HET GAAT REDELIJK OF ZE HEBBEN HET ZO DRUK ,ER ZAL WEL WAT AAN DE HAND ZIJN.
    HOPELIJK IS HET NATUURLIJK HET EERSTE.
    DE VOORJAARSBOLLEN PIEPEN AL UIT DE GROND, JULLIE TUIN ZAL AL WEL HEEL MOOI ZIJN, WANT JULLIEHADDEN AL BLOEMEN GEZET WIJ NOG NIET.
    JANSKE WEET JIJ WAT JIJ OOK EENS KAN PROBEREN, ALS JE DAT AL NIET GEDAAN HEBT, EEN PLASTICTUINSTOEL OF STOELTJE IN DE DOUCHE ZETTEN ,DAN KAN JIJ LEKKER ZITTEN IN DE DOUCHE, DAT DOE IK OOK ALS WIJ EEN WEEKEND WEG GAAN IN EEN HUISJE ,EN ER GEEN AANGEPAST DOUCHJE VOOR MIJ IS DAN ZET COR EN BEN GEWOON ZO'N PLASTIC TUINSTOEL OF LIGSTOEL IN DE DOUCH VORIGE VAKANTIE IN HONGARIJE WERKTE DAT WEER GOED, EN JOU ZOU HET KUNNEN HELPEN ,ALS JE PIJN HEBT, EEN LUCHTBED KAN OOK .
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 22 Maart 2010 - 07:13

Fam Den Boer:

Hoi lieve Janske

Ik kwam je samen met je mamma in het dorp tegen en je zag Elke een ijsje eten en jij wilde er ook wel èèn maar helaas mag jij die ijsjes niet hebben maar wat had ik jou graag de grootste ijsco willen geven die er bestond.
    Klein meisje wat ben je toch een vechtertje en daardoor zijn je pappa en mamma ook zo trots op jouw, maar wat is het toch een ellende om jou zo onder die douche te zien zitten.

Nou kleintje die ijsco hou je maar van mij te goed als je ze weer mag hebben.

Groetjes Nathalie, John, Elke en Job

• 22 Maart 2010 - 08:10

Ymke:

Hallo Super Janske en Super familie,

met veel bewondering volg ik nog steeds je verhalen. Wat ben jij een vechter! Ik vind het verschrikkelijk om te lezen dat je zo veel pijn hebt. Ik hoop dat het Dexa draakje snel weer verdwijnt zodat jullie allemaal even op adem kunnen komen en lekker kunnen genieten van het voorjaar.
    Hou vol, je bent een kanjer!

Groetjes,
    Ymke

• 22 Maart 2010 - 09:06

Marnix En Ester:

Hoi familie Super,
    Er worden zoveel verhalen geschreven. Wij lezen ze steeds weer en worden er stil van. Wat maken jullie toch veel mee. Elke dag weer afwachten wat er komen gaat en hoe je h'm door moet komen. Jullie zijn een SUPER familie. Konden we allemaal maar een dagje met je ruilen.....
    We wensen jullie veel kracht (en rust) toe en heel veel groeten!
    Marnix en Ester

• 22 Maart 2010 - 11:52

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Ik hoop van ganser harte voor jou dat er nu een paar rustige dagen komen en jij weer een beetje beter in velletje komt te zitten.
    Dit was weer even heftig met dat dexa-draakje.
    Ik heb hem al zo vaak naar het bos gestuurd maar hij heeft niet naar mij geluisterd.

Nu moet hij weer plaats maken voor het voorjaar en dan kan jij weer lekker buiten en/of binnen spelen met je zusjes.
    Even rust voor jou en je familie en puur genieten lijkt me niet verkeerd.

Kleine guit, hou je taai, en je ouders en familie ook.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 22 Maart 2010 - 12:49

Wijnand En Janneke:

ONGELOFELIJK!!!

ONGELOFELIJK...dat is wat wij gisteren dachten toen wij de mooie tekeningen en stickers zagen die Lieke, Janske en Meike voor onze Menno hebben gemaakt!

Wij wisten wel zeker dat jullie aan ons zouden denken, maar dat jullie ook nu een bezoekje aan zijn grafje zouden brengen is echt ongelofelijk!

Het is voor ons niet uit te drukken hoe zeer wij dit waarderen, altijd al, maar gezien jullie situatie...tja, ongelofelijk!

Heel erg bedankt!
    Wijnand en Janneke

• 22 Maart 2010 - 17:38

Ome Gijs Tante Nelly:

Hoi Janske
    Met een brok in mijn keel
    heb ik je verhaal gelezen
    en wilde dat ik kon helpen,je bent een heel,heel
    dapper meisje,en dan kun
    je toch nog genieten van
    opa's nieuwe auto heel
    goed van jouw.
    Wij hopen dat de komende
    dagen het wat beter gaat

groetjes aan jullie
    allemaal