Hoog bezoek - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Hoog bezoek - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Hoog bezoek

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

31 Januari 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Gisteren hebben we nog 1 keer Meike's tweede verjaardag gevierd. We zijn 's mogens begonnen met ontbijt op bed. Hartstikke gezellig allemaal, maar ik vind dat niet meer zo speciaal. Ik heb al maanden ontbijt op bed. Dit geldt tevens voor mijn avondeten en als ik 's middags slaap ook mijn middageten. Natuurlijk is dat niet vergelijkbaar met het gezellige van een echt ontbijt op bed en zeker niet als je met zijn vijven op bed zit. Dit is voor ons allemaal toch wel heel speciaal, dus het was voor ons allemaal feest.
's Middags kwam de visite en die is nog lang gebleven. Het was dan ook beregezellig. We hebben vanalles gedaan. Buiten in de sneeuw gespeeld, maar natuurlijk ook binnen gespeeld. Toen het tijd was om naar bed te gaan heb ik Bart gevraagd om mij naar bed te brengen. Hij is natuurlijk mijn grote neef en ik weet dat hij dat best kan. Dat bleek dus ook het geval en hij heeft ook nog mijn tanden gepoetst. Beneden zijn ze nog even verder gegaan, maar ik ben lekker gaan slapen. Helaas niet de hele nacht, want 's nachts heb ik toch weer een keer moeten spugen. Waarschijnlijk was de dag toch te leuk voor mij geweest. Mama is bij mij op de kamer komen slapen en de rest van de nacht zijn we dan ook goed door gekomen.
Vanmorgen hebben we eerst alles weer opgeruimd en daarna kwam er hoog bezoek. Prins Mike Media Gitaar .nl kwam bij ons op bezoek, samen met adjudant Thijs en vorst Luc. Ze hadden ook nog eens Scottie meegenomen. Het nadeel was dat papa en mama dachten dat wij wel van een verrassing houden. Dat is natuurlijk wel zo, maar ze hadden ons helemaal niet voorbereid. Als er dan zo'n hoog bezoek komt, ben je toch wel even onder de indruk. Meike begon te huilen, Lieke kroop zo'n beetje in mama en tja, daar zit je dan alleen. Toen vond ik het toch ook wel eng worden. Gelukkig zakte dat daarna wel weer en heb ik Scottie nog bij zijn neus gepakt. Prins Mike Media Gitaar.nl was niet zomaar gekomen, maar hij was speciaal gekomen om mij te onderscheiden. Dat vond ik natuurlijk wel heel speciaal en ik vind het dan ook geweldig dat ze in hun druk programma tijd voor mij hadden gemaakt.
Op het moment dat ze weggingen, gingen ook Lieke en papa weg, want Lieke moest vanmiddag weer optreden en wederom was het goed gegaan. Eigenlijk hoef ik dat niet meer aan jullie te vertellen, want dat is natuurlijk geen nieuws meer voor jullie. In de tussentijd dat Lieke weg was heb ik lekker geslapen en Meike ook, want we moesten toch nog wel bijkomen van gisteren en het bezoek van vanmiddag.
Vandaag sluit ik dan ook anders af dan normaal, maar speciaal voor Prins Mike Media Gitaar.nl, adjudant Thijs, vorst Luc en Scottie (natuurlijk ook voor Lenny)

HEI OF GIN HEI...............BESSUM

Janske

• 31 Januari 2010 - 21:51

Lambert En Tineke:

Hoi Janske!

Wat bijzonder om een onderscheiding te krijgen van een echte carnavals prins!! Nou,je hebt hem wel dubbel en dwars verdiend hoor.!!! En eigenlijk hadden jullie er allemaal wel één mogen hebben!
    Nou, jullie zijn wel échte feestbeesten zeg. Een héle week verjaardag vieren. Wat fijn Janske dat je zo lekker mee hebt kunnen doen,als ik de foto's bekijk zie ik dat iedereen hier van genoten heeft! Wij zullen a.s. dinsdag weer goed voor jullie duimen.
    Liefs van Lambert en Tineke

• 31 Januari 2010 - 21:55

Fam. Wijnen:

Wow, wat een hoog bezoek. Wat een klapperende afsluiting van de Feestweek. Ik snap best wel dat dat een beetje eng is.
    Wij vonden Meike's verjaardag ook supergezellig, ofwel ouderwets gezellig. Ik heb gewoon nog spierpijn van het lachen, heerlijk. Dat gevoel pakken ze ons niet meer af, toch? Morgen mag Anke de uitslag bekend maken van de varkentjes-verkoop. SPANNEND!!
    Fijne dag en tot gauw.

groetjes en een knuf van ons.

ps. staan de vragen al op papier?

• 31 Januari 2010 - 22:00

Leanne:

Hoog bezoek.. Wauw! Leuk zeg!
    En wat een gezellige foto's die ik nu zie!
    Tot morgen en slaap lekker hè..

• 31 Januari 2010 - 22:21

Joli Claes:

ha janske en familie
    wat ik eerder al zei, de bekskes houden wel van een feestje.
    maar om dan een hele week feest te vieren!!
    en het verjaardagsfeestje is nog niet voorbij of ze gaan door met carnaval.
    wel super een prins op bezoek en dan ook nog een onderscheiding krijgen.
    is eigenlijk wel weer een feestje waard.
    en met z'n allen ontbijt op bed is ook al een feestje op zich.
    ik zou zeggen feest lekker door, want zolang er gefeest word gaat het goed.
    ps.: ook goed rusten tussen door, anders houden jullie dat niet vol.
    dus lekker slapen nu, welterusten
    dikke kus van ons xxxxxxx

vergeet ik nog te zeggen dat het weer prachtige foto's zijn.

• 31 Januari 2010 - 22:50

Ome Tan:

Inderdaad ouwerwets gezellig en Bart vond dat hij zijn tanden niet moest poetsen die avond want hij had al tanden gepoetst.

groetjes

Ome Tan

• 01 Februari 2010 - 05:22

DORRY:

HOI FEESTBEESTEN.
    WAT EEN DRUKTE DAAR IN DE POLDER .
    ZO'NHOOG BEZOEK.
    EN DAN DIE GROTE NEEF BART DIE JOU TANDEN POETST, MAAR ERG FIJN DAT JULLIE WEER EENS HEBBEN KUNNEN LACHEN ONDER ELKAAR,HET IS ALLEMAAL ZO DUBBEL.
    EN DE FOTO'S WAREN WEER HEFTIG ERG GOED EN MOOI EN LEUK.
    WIJ HEBBEN GISTEREN OOK DE VERJAARDAG VAN SEM GEHOUDEN, IS DINSDAG PAS JARIG, MAAR DAAR MAIL IK NOG IETS LEUKS OVER DIE HAD IETS OP ZIJN TAART WAT VOLGENS MIJ NOG GEEN EEN KIND DAT 1JAAR WORDT ER BOVEN OP HAD STAAN EEN NOVEEN KAARS VAN NICASIUS WEL EERLIJK GEKOCHT BIJ HEM HOOR, HET ZAT ZO HUMMEL HEIDI HAD GEEN KAARSJE EN IK OOK NIET MEER ,DUS IK ZEI ZET ER TOCH EEN NOVEENKAARS OP VAN NICO DAT IS TOCH OOK GOED, EN ZODOENDE HAD SEM EEN NOVEENTAART, IK VOND HET WEL IETS HEBBEN JIJ NIET?
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 01 Februari 2010 - 17:40

Cor En Diny.:

Hallo Bekskes uit de Heipolderstraat.

Nou zeg, jullie hebben wel een hele gezellige feestelijke week achter de rug.
    Toch kei leuk om met z,n alle ontbijt op bed te krijgen, en dan de drie zusjes in dat grote bed van Papa en Mama, dat is volop genieten.

Janske hoe is het met de bult op je voorhoofd, is hij al wat kleiner aan het worden?

Ferry en Joke wij wensen jullie morgen [Dinsdag 2 Februari] heel veel succes en sterkte, het zal voor jullie spannend zijn wat de oncologen tegen jullie te zeggen hebben, en hoe het verder gaat met de behandeling van Janske.

Ook wij wachten in spanning af, en wij blijven voor jullie duimen,en hopen dat het gesprek positief zal zijn.TOI TOI TOI.

Heel veel lieve groetjes uit Zesgehuchten van Ome Cor en Tante Diny.

Knuffels en het gaat jullie goed!!!!!!!.

• 01 Februari 2010 - 17:42

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat een gezellige foto's en wat ben jij een leuke clown. Zo te zien heb jij geweldig genoten van alle feestjes voor Meike's verjaardag.
    En dan ook nog een onderscheiding van Prins Carnaval, dat is helemaal bijzonder.

Lijkt mij een hele bijzondere week.
    Ik hoop dat de logen morgen met goed bericht komen en dat voor jou veel ruimte blijft om te spelen en genieten.
    Want of jij nu tractor rijdt, clowntje speelt of je tandjes laat poetsen, je blijft "Miss" Super Janske met hele speciale guitige oogjes en een geweldige uitstraling.

Voor morgen allemaal veel sterkte en hou je taai kleine guit.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 01 Februari 2010 - 19:29

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Wat geweldig dat Prins Carnaval Hoogst Persoonlijk naar jou toe is gekomen om jou ook een onderscheiding te geven , wij weten dat je met je geboorte al lid bent geworden en een klein HEIBESSEMKE bent.

Heel fijn en gefelicteerd.

Oh en Ja Janske Opa heeft toch gelijk dat jij een Happenmakertje bent.Want wat een mooie foto als clowntje jah en clowntjes maken altijd hapjes.

Doen de clini clowns toch ook.

Veel succes morgen in Nijmegen en Ferry en Joke
    toi toi toi bij de loog.

Opa en Oma

• 01 Februari 2010 - 19:30

GeKkE NEeF BArT:

hoi janske

ik vond het fijn dat dit in het verhaal zat : (Toen het tijd was om naar bed te gaan heb ik Bart gevraagd om mij naar bed te brengen. Hij is natuurlijk mijn grote neef en ik weet dat hij dat best kan. Dat bleek dus ook het geval en hij heeft ook nog mijn tanden gepoetst.) Maar je had gelijk we zijn toch nog een paar uurtjes door gegaan . Ik vind het fijn dat prins mike media gitaar.nl bij jou is geweest en dat Scottie ook bij jou is geweest .
    Dit was wat ik wouw vertellen .

Groetjes : GeKkE nEeF bArT

• 01 Februari 2010 - 20:29

Krisna Reinders:

Lieve Allemaal,

Wat een gezellige boel!

Leuk die prinsen die op bezoek waren! Waren het er drie???? Want jullie zijn met drie prinsesjes! Nou eigenlijk met 4, want mama is er ook nog.

En dat ontbijten in bed ziet er ook reuze gezellig en lekker uit.

Fijn om je zo te zien Janske!

Liefs Krisna

• 01 Februari 2010 - 20:48

Wijnand En Janneke:

Alaaaf.. Boem ta da en vooral hei of gin hei bessum. Wie is daar nou niet mee opgegroeid!

Jij hebt dit weekend weer heel wat meegemaakt. Jij hebt wel een hele lieve neef. Die zo goed kan poetsen. En dan nog hoog bezoek van de prins. Een echte carnavalssfeer bij jullie.

Wij willen jullie in ieder geval heel veel succes wensen morgen en we duimen voor goed nieuws. Hopelijk kunnen de dokters van de hele wereld een goede behandeling voor jou opzetten. En kan dan eindelijk alles een keer op een normale manier gaan. Normaal tussen zware aanhalingstekend natuurlijk.

Groeten en zet om op Ferry, Joke en Superjanske.

• 01 Februari 2010 - 20:53

H & H & I:

ff een kort berichtje van ons: succes morgen en een goed gesprek !

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 01 Februari 2010 - 21:38

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Morgen wordt weer een spannende dag.

We wachten af en de kaarsjes worden weer aangestoken.

Heel veel sterkte voor morgen.

oma Hanny en opa Frans

• 02 Februari 2010 - 09:13

Meester Pierre:

Hoi janske,
    Ik was in groep 5 de meester van Bart en nu hij in groep 8 zit, werk ik op dinsdag een uurtje met hem. Hij vertelt mij vaak over jou en zodoende weet ik hoe het met je gaat. Fijn om zo'n grote neef te hebben die je lekker in bed kan stoppen.

• 02 Februari 2010 - 21:52

Geertje:

Nou, dames, van dit hoge bezoek hoef je echt niet bang te worden, hoor! Ik ken ze en ze zijn kei-aardig. Maar ja, die jassen en veren, he??