Vandaag weer met de rollator - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vandaag weer met de rollator - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vandaag weer met de rollator

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

25 Januari 2010 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Bedankt voor al jullie tips m.b.t. de rollator. Vanmorgen werd ik weer redelijk fit wakker. Alleen gisterenavond rond een uur of 11 heb ik een pijnstiller gehad voor de pijn aan mijn hoofd. Voor de rest hoor je mij daar niet over klagen. De 24 uur heb ik ook goed doorstaan, dus gelukkig is er geen inwendige schade door de val. Helaas wel uitwendige en het wordt er niet mooier op. Dit zal ook nog wel een tijdje duren voordat het weg is, maar ach ja, dan heb ik weer wat spannends te vertellen. Ik moet natuurlijk mijn vriendjes wel kunnen boeien met spannende verhalen.
Vandaag mocht ik weer los van de paal. Omdat de PAC een week aangeprikt zat moest deze er weer uit. Dit gaf mij de mogelijkheid om weer eens lekker in bad te gaan. Heerlijk was dat. Alleen papa en mama hielden hun hart vast, want ik had weer energie en niets geleerd van mijn val van gisteren. Sterker nog, vandaag vond ik dat ik wel weer kon rennen en klimmen. Ik moest dan ook steeds papa of mama's hand vasthouden als we gingen lopen. Dit vond ik natuurlijk niet erg stoer. Gelukkig kwamen we, toen ik net uit bad was, Perijn, de fysiotherapeut, tegen. Ik had haar verteld over de tips van jullie en ook zij vond het een prima idee. Ze is meteen de rollator gaan halen en samen met haar ben ik de gangen doorgeracet. De zusters moesten weer aan de kant springen voor mijn rollator. Op zich een goed teken, maar erg veilig was het niet.
Op dat moment kwam de zuster vertellen dat ik weer aan de paal vast moest. Hierdoor kon ik daarna niet meer harder dan de paal en de snelheid van de paal werd bepaald door papa of mama. Het werd weer een stuk veiliger op de afdeling. Helaas hebben papa en mama geen foto's van dit alles kunnen maken, want ze hadden het druk genoeg met mij in de gaten houden. Papa had vannacht al zo slecht geslapen, omdat hij zich zo'n zorgen had gemaakt. De zuster vond dat hij ook een kraal verdient had en wel die van den slechte dag (nacht). Trots loopt papa nu ook met 1 kraal rond.
Met mama was ik al flink aan het knutselen gegaan voor Meike, want die is morgen jarig. Ze wordt twee jaar. Daarna heb ik ook nog met Agmar (mijn PM-er) een heel mooi knutselwerk voor Meike gemaakt. Ik zal nog niet verklappen wat dat is, maar ik denk wel dat Meike het mooi vind. Natuurlijk was ik nog niet uitgeknutseld, dus heb ik ook nog iets gemaakt voor Daimon, mijn buurjongen. Hij was er heel blij mee.
's Middags kon ik prima slapen en daarna het ik met tante Hariette en Imke geskyped. Ze hebben een nieuwe hele lieve hond, die heel goed luistert naar de naam Bailey. Als ik de kans heb ga ik hem eens lekker knuffelen.
Met Barry en Mechteld heb ik ook nog in de grote hal gespeeld. Ze verdwenen steeds in de lift en kwamen ergens anders te voorschijn. Toen hun weg waren hebben papa, mama en ik ons verstopt, maar ze hadden ons vlug weer gevonden. Papa heeft zich met Barry nog heerlijk uitgeleeft dmv een potje tafeltennissen. Papa had natuurlijk dik (3-1) gewonnen, dus Barry zal nog wel eens terugkomen voor revanche. Ze waren namelijk zo fanatiek bezig, dat ik niet verwacht dat Barry het hier bij laat zitten. Papa en mama zijn samen in de ouderkamer gaan eten en met Barry en Mechteld heb ik me prima vermaakt. Nog even met Meike gekletst en gevraagd of ze klaar was voor de verjaardag, met Lieke gekletst dat ze morgen mooie kleren aan moet doen en daarna ben ik gaan slapen. Dit lukt me nog steeds niet heel goed, dus ik krijg nog steeds het slaaphormoon, maar als ik dat gehad heb slaap ik binnen een klein uurtje. Nu ga ik vast dromen over de liedjes die ik morgen voor Meike ga zingen.

Groetjes Janske

PS Wederom is de familie Hendriks groter geworden. Chris en Angelique zijn de trotse ouders geworden van JIP. Van harte gefeliciteerd namens ons allemaal. Uiteraard ook voor opa Nol en oma Door.

• 25 Januari 2010 - 22:31

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Dat is wel een super-bult voor onze super-Janske! Nou niet meer vallen he!!!!! Een bult is meer dan genoeg. Anders kunnen papa en mama niet eens meer over je heen kijken als ze bij jou in bed liggen.

Morgen wordt een leuk dagje met Meike. Verwen je haar namens ons ook een beetje?

Voor vanavond lekker slapen en een dikke kus van ons allebei.

Oma Hanny en opa Frans

• 25 Januari 2010 - 22:33

Oma Hanny:

Wat een geweldig idee van die super rollator. Een stuk veiliger voor de héle afdeling, ha, ha.
    Zit daar eigenlijk ook een bel op?
    En een rem?????
    Gaaf hoor.

• 25 Januari 2010 - 23:12

Joli Claes:

ha janske
    wat een prachtige gekleurde bult zit er op
    dat bolletje van jou.
    dat maakt wel dat je extra gekleurd op je pasfoto staat.
    en met die rollator zal je wel wat steviger op je voetjes staan.
    veel plezier met meike morgen, en feliciteer haar maar van ons.
    en dat je nog wat slaaphormoon krijgt is helemaal niet erg, dan weet je zeker dat je slaapt.
    en over een paar daagjes lukt het vast wel weer zonder.
    voor nu lekker slapen.
    welterusten.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 25 Januari 2010 - 23:27

Ome Renier:

Ha Janske,

Zo dat is een mooie bult!! En precies op het midden van je voorhoofd. Die mensen in India zijn er vast jaloers op!

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine zusje Meike!

Slaap lekker.
    Liefs,
    Ome Renier

• 25 Januari 2010 - 23:41

A&T&B&S&R&M:

Wie ??? ja dat zijn wij het zooitje ongeregeld uit Valkenswaard.

Die pasfoto, waar Opa een beetje bang voor was, is helemaal geweldig !

Dat komt vooral door die bolletjestrui waardoor haar eigen bolletje op haar bolletje niet eens meer opvalt.

Meike is gelukkig helemaal niet zijn zenuwachtig voor morgen maar dat komt waarschijnlijk omdat ze denkt dat het hier elke dag feest is.

Maffe Rens, DJ Bart en die Gekke Ome Tan zorgen er voor dat Meike elke dag lol heeft en daar gaan we morgen nog een extra schepje boven op doen.

Iedereen een goeie nacht en zorg dat je morgen je tekst goed uit je hoofd kent.

Hier nog even de lyrics :

Happy Birthday toe joe

goed nait zwiet dreems

• 26 Januari 2010 - 05:25

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    JANSKE JIJ ZULT EEN TIJDJE GEEN MAILTJE VAN MIJ OP DE SITE ZIEN, EN UIT DE SINT JAN OOK WIENIG MAILTJES.
    IK HEB HET ZELF ERG MOEILIJK, WANT MIJN MOEDER IS HEEL ERG ZIEK, DUS DAAR WIL IK VEEL BIJ ZITTEN.
    SCHATJE STERKTE EN OOK VOOR JOU FAM. DORRY

• 26 Januari 2010 - 06:01

Gerda:

Hey Miss Super Janskefideranske,

Het gaat gelukkig goed met je na die buiteling. Dat was echt een grote bult maar nu sta jij er "gekleurd" op.
    Je pasfoto is kei goed maar de foto van zuster Janske vind ik helemaal SUPER.

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje/jullie dochter en ik wens jullie een hele gezellige en goede dag toe.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda

• 26 Januari 2010 - 06:02

Karin:

hoi janske,wat fijn dat je toch maar de rollator gaat gebruiken is wel wat veiliger maar toch moeten ze jouw in de gaten houden hoor!Wij feliciteren jullie met de verjaardag van MEIKE,alweer 2 jaar hiep hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaa.En dorry ik ken jouw niet maar toch veel sterkte met je moeder.Janske doe rustig aan vandaag he?Groetjes van karin.

• 26 Januari 2010 - 06:03

Karin:

Effe voor MEIKE.Lang zal ze leven GEFELICITEERD MEISJE.groetjes quincy hans karin.

• 26 Januari 2010 - 06:51

Oma Hanny En Frans:

EN..........samen zingen we.............
    LANG ZAL MEIKE LEVEN IN DE GLORIA. Ze wordt alweer twee jaar!

Lief Janske, maak er met je zusjes en papa en mama een leuke dag van!

Dikke kus voor Meike.

En natuurlijk ook voor ons Janske en Lieke, papa en mama.

Oma Hanny en opa Frans

• 26 Januari 2010 - 07:07

GeKkE NEeF BArT !!!!:

hoi dit berichtje is voor ome ferry tante joke en de rest van de familie we hebben meike onbeid op bed gegeven en gezongen meike heeft nu een hele leuke verjaardagsstoel een gitaar een berentas en een winy the poe boek gekregen nu nog even een fotosessie afleggen voor leuke foto 's voor jullie ik moet nu de konijn gaan voeren anders hat ik nog wel effe getypt maar ja de plicht roept

doei en op zijn brabans hadoe

• 26 Januari 2010 - 07:46

Jasmijn En Danny:

Lieve janske,

Ga jij maar lekker scheuren met die rolator. Hebt lang genoeg op bed moeten liggen. Doe wel voorzichtig he. 1 bult is genoeg :)...

Gefeliciteerd met de verjaardag van Meike.

knuffel

• 26 Januari 2010 - 07:55

Judith & Ron, Wout:

Goedemorgen!

Als 1e Meike: Ongelooflijk gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Maak er een dolle dag van en geniet!
    (ook een dikke proficiat voor de rest van de fam.!!)

Als 2e Dorry: Veel sterkte met het ziek zijn en bijstaan van je moeder.

Als 3e papa Ferry: Wat een zorgen als papa (en mama). Als we na gaan wat er af en toe al door onze bol gaat..

`De zorgen van gisteren, zijn eigenlijk die van vandaag maar dan heb ik het alweer over die van morgen, vandaar dat ik me altijd zorgen maak.`

Als 4e het knutselteam±
    Dat ziet er goed uit! Gezellig hoor, moeder en dochter samen aan de knutsel!

Die bult, Janske, er zaten natuurlijk zoveel goede ideeèn in jouw bolletje om de boel op stelten te zetten dat je dacht: effe wat ruimte geven. Nou, dat is je goed gelukt!

Zet ´m op!

• 26 Januari 2010 - 07:57

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Lang zal ze leven
    hiep hiep hoera
    Doe jij dit straks voor Meike zingen
    Proficiat allemaal met de verjaardag van Meike
    Nou maar er maar een leuke dag van.

Kijk je een beetje uit als je weer over de gang race't

Groetjes uit Leende

p.s. Dorry sterkte met je moederke

• 26 Januari 2010 - 08:23

Inge Vd Goor-Bouman:

Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine Meike.

Heel veel warme groetjes van Inge en de mannen.
    (want het is maar fris buiten)

• 26 Januari 2010 - 08:34

Jacqueline Eykholt:

Hoi Janske,

Wat sta je weer lekker ondeugend op de foto. Zo zien we je graag!! Proficiat met de verjaardag van Meike. Geniet er met papa, mama, Lieke en Meike van.

Veel lieve groetjes,
    Jacqueline

• 26 Januari 2010 - 09:28

Ester:

Goedemorgen Janske,

Zoals nency al zei was ook ik blij dat ik je zondag even gezien heb.
    en even met je mama heb gekletst.Ik kan je alleen maar zeggen dat je een super papa en mama hebt, geef ze vanavond maar eens een extra knuffel hebben ze verdient.

Het deed ons goed jou te zien lachen en boven al te zien stickeren.

Lieke heeft zich prima vermaakt aan de foto's te zien.....
    Maar ook ik heb er geen spijt van dat we de tent hebben laten schieten..
    Het was de rit naar nijmegen zeker waard.

Super dat je met de rollator in de weer bent geweest gisteren...

EEEEEEEEEhhh, ja je stapvriedjes waren wel jaloers dat ze niet mee konden naar nijmegen.....
    Die hebben een oogje in het zeil gehouden in de tent of hun papa's zich wel keurig rustig hebben gehouden.
    En ze hebben extra hard geklapt voor jou grote zus...........

Vandaag een heel fijne dag samen met je zusjes....
    We zullen meike ook wel even verwennen ze wordt tenslotte 2.......

Meike gefeliciteerd!!!

Groetjes en veel liefs Ester

• 26 Januari 2010 - 10:20

Leanne:

Die bult op je hoofd wordt er inderdaad niet mooier op. Maargoed zo te zien kan je gelukkig nog goed lachen!
    En ben je je streken ook nog niet helemaal verleerd.

Zie ik het nou trouwens goed op de foto? Heb jij gewonnen met stoeien van papa?

En Meike,
    gefeliciteerd met je verjaardag hè! Al 2 jaar!
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven... HIEPERDEPIEP, HOERA! HIEPERDEPIEP, HOERA!
    :D

Dikke knuffel,
    Leanne

• 26 Januari 2010 - 11:27

Asmara:

Hoi Janske,

Ik heb je vanmorgen samen met papa en mama horen zingen voor meike. Je had ook een heel mooi kadootje gemaakt. Ik vind het fijn dat je dat zelf vanmiddag aan meike kan geven. Ik wens jullie een fijne verjaardag met z'n vijven en de rest van de familie. Meike nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag ik had je vanmorgen al gefeliciteerd bij ome tan en tante angela.

Groetjes en tot later.

Asmara.

• 26 Januari 2010 - 12:02

Joli Claes:

hallo familie beks
    van harte proficiat met de tweede verjaardag van meike.
    maak er een leuke dag van met z'n allen.
    veel plezier.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 26 Januari 2010 - 12:12

Fam Sanders:

Haa beauty
    Ik vind het wel soter staan die toverbal op je hoofd.Super om te horen dat je weer lekker los kon lopen en lekker in bad enzo.En ik vind het helemaal niet verrassend nu ff heel moe is!!Lieve Janske en Joke en Ferry van harte gefeliciteerd met jullie Meike,ik heb een kadootje aan opa meegegeven voor Meike maar ik schaam me want ik heb op de kaart 3jaar opgeschreven ipv 2 maja t gaat ook allemaal zo snel fijne bijzondere dag alllemaalxxx

• 26 Januari 2010 - 12:12

Fam Sanders:

Haa beauty

• 26 Januari 2010 - 12:32

Janny:

Ha Super Janske en Familie,

Hartelijk Gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Meike,maak er een fijne dag van en geniet.

Janske niet meer zo snel zijn he? Een bult is genoeg.

Heel veel groetjes uit Heeze en zet hem op.

Fam.Vrienten

• 26 Januari 2010 - 12:50

Gertie Uit Stein:

Hoi super girl wat een bult zeg het lijkt inderdaad op een toverbal hij zal ook wel de kleurtjes krijgen van een toverbal hoop wel dat het bij deze bult blijft in de toekomst.
    allemaal van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Meike.
    denk dat Meike vandaag ook een bijzondere verjaardag gaat vieren.
    Geniet er samen van.

En even via deze site Dorry heel veel sterkte met je moeder.

Janske ik hoop dat het allemaal zo goed blijft gaan en wie weet ben je het weekend wel lekker thuis.
    Voor allemaal een super gezellige dag .groetjes Gertie

• 26 Januari 2010 - 13:34

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat lees ik op de site
    Klopt de laatste regel.
    ;-0

Nou dubbel proficiat dan maar. Dit is volgens mij wel 3 stappen vooruit.

Succes en een fijne dag.

Groetjes uit Leende

• 26 Januari 2010 - 16:15

Geertje:

Ik zie dat jullie flink bezig zijn geweest voor de verjaardag van Meike. Mama kan ook goed tekenen, he? en jij bent ook al zo serieus bezig om een mooie tekening te maken. Kan ik allemaal zien op de foto. Leuk hoor, en jij, Janske, staat er al kleurrijk op!! Ik vind wel dat je er de spanning op allerlei fronten erin houdt,mag minder....Zeg family, een hele fijne verjaardag en Meike, van harte gefeliciflopstaart!!! Fijne verjaardag allemaal.

• 26 Januari 2010 - 16:20

Ellen:

Hallo Super Janske en natuurlijk de rest van de familie!

Gefeliciteerd met Meike
    en maak er nog een hele leuke en fijne dag van allemaal!

Wat is dat trouwens een gigantisch grote bult zeg! Dat ie maar weer snel verdwijnt...
    We hopen wel dat die streken van jou zo zullen blijven en ook die lach op je gezicht.

Geniet er nog van vandaag.

Groetjes en veel liefs, familie Bakx uit Soerendonk

• 26 Januari 2010 - 16:42

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Dorry , sterkte en het allerbeste met je moeder

Frans en Gerry

• 26 Januari 2010 - 16:44

Renske Van Gaal:

Hey Super Janske

Als eerste wil ik je feliciteren met de verjaardag van Meike.
    Als 2de wil ik over een paar maanden wat tips van je. Want mij wacht een hele klus ik word namelijk grote zus. En aangezien jij dat al bent kom maar op met de tips.
    Als 3de wil ik me aansluiten bij al die mensen die zeggen dat je het rustig aan moet doen want 1 bult is wel genoeg he.

Hopelijk heb je een fijne middag gehad.
    Dikke kus Renske en natuurlijk de groetjes van papa Gijs en mama Nicole.

• 26 Januari 2010 - 16:46

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Ja Meike 2 jaar alweer
    Oma is vanmorgen al in Valkenswaard geweest (jouwe 2e thuis) en er was maar 1 ding belangrijk het kadootje.

Proficiat Meike

maar ook Ferry Joke Lieke en jij Janske.

Fijne dag.

• 26 Januari 2010 - 17:19

Krisna Reinders:

Lieve Janske,

Er is er één jarig! HOERA HOERA en dat is je zusje Meike. Gefeliciteerd!

Wat krijgt ze een super cadeau, want jij mag lekker naar huis. Jullie kunnen vandaag dan fijn als gezin de verjaardag van je zusje vieren. Geniet er lekker van.

En die bult is inderdaad enorm. Dat hij maar snel weggaat.

Liefs Krisna

• 26 Januari 2010 - 17:57

Herman & Willemieke:

Hallo Allemaal,
    Gefeliciteerd met Meike.
    Al weer twee jaar. Heeft ze al nee gezegd vandaag. Want dat hoort echt zo. "ik ben twee en ik zeg Nee"
    Geniet allemaal maar van een fijne verjaardag.

De bult vinden wij erg indrukwekkend. Staat stoer maar doe maar niet weer.......

Groetjes Van
    Herman, Willemieke, Fenna, Harmke, Renske.

• 26 Januari 2010 - 18:11

Familie Wijnen:

Lieve Meike,

Van Harte met je 2e verjaardag.

Lieve Lieke,

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje.

Lieve Janske,

Proficiat met de verjaardag van Meike.

Lieve Joke en ferry,

Van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van jullie jongste dochter.

Wij hopen dat jullie een hele leuke dag hebben gehad.

Heel veel lieve groetjes Van ons vieren.

• 26 Januari 2010 - 18:56

Cor En Diny.:

Hallo lieve familie Beks.

Ferry, Joke en Janske van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Meike.

Janske hoe krijg je het toch voor elkaar om precies de bult in het midden van je hoofd te krijgen bij het vallen.

Het is wel een hele grote knoepert he, ik schrok er een beetje van.

Meike heb je een fijne verjaardag gehad?
    Je bent wel goed verwend om vanmorgen ontbijt op bed te krijgen van de familie Prinsen uit Valkensward, je boft maar met zo'n Oom en Tante en de neefjes en nichtje.

Goed hoor Janske dat je de rolator weer gaat gebruiken, dan hoeft Papa of Mama jou niet meer bij je hand vast te houden.

Janske niet te hard crossen over de gang, want nog zo,n bult erbij past helemaal niet bij jou mooie snoetje.

Oja, ook de Opa,s en Oma,s gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleindochter Meike.

Janske, Ferry en Joke hou vol lieve mensen stapje voor stapje dan komen jullie er wel, zeker met het thuisfront waar jullie alle steun van krijgen.TOI TOI TOI . Het gaat jullie goed.
    Lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny uit Geldrop [Zesgehuchten].Een dikke knuffel voor jullie. Houdoe he!!!!!!.

• 26 Januari 2010 - 18:58

Gerda:

Hallo allemaal,

Ik begrijp dat jij weer thuis bent, Miss Super Janske fideranske, dus het is nu 5 maal feest want jullie zijn weer met z'n allen thuis.
    Maak er een fijn feest van en Janske, rustig aan, en als jij de vloer wilt onderzoeken graag eerst even gaan zitten. Dan gaat alles veel beter!

Geniet ervan met elkaar vandaag en de komende dagen.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 26 Januari 2010 - 20:52

Cindy Stavast:

Dag Lieve beksjes,
    Ik dacht even laat ik weer eens even lezen hoe het met janske is want dat was wel weer een dikke week geleden. Nou ik had heel wat bij te lezen. Janske wat ben je toch een super wijffie! Helemaal top hoe jij (en papa en mama) je er doorheen vecht. Je krijgt de groeten van chris, hij gaat nu al alle ochtenden naar school en wij zijn ook alweer aan het werk. 6 april zijn we weer in Nijmegen, maar hopen je daar eigenlijk niet tegen te komen toch.
    liefs, Peter en Cindy en natuurlijk ook van Chris en Anouk. ps Meike van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

• 26 Januari 2010 - 22:11

Barry:

Hey meissie,

Natuurlijk kom ik terug voor revanche.
    Ik moet dan wel oppassen dat je papa de wedstrijd niet weer gaat winnen door alles in te zetten om mij uit mijn concentratie te halen.
    Eigenlijk was het dus andersom maar ja.........

Nou ik heb gehoord dat jullie vandaag nog wel samen de verjaardag van Meike hebben kunnen vieren en dat is natuurlijk GEWELDIG.

Ik ga ervan uit dat je nu al lekker in je bedje ligt en droomt van de dag van morgen.

Dikke kus van ons