Foto's van de fotopiet - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Foto's van de fotopiet - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Foto's van de fotopiet

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

03 December 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag was ik eigenlijk niet van plan om een bericht te schrijven. Vandaag was mijn energie namelijk op en heb ik mijn uitstapje van gisteren moeten bekopen. Op zich geeft dat niets, want ik heb vandaag gewoon de video telkens terug gekeken en daar toch van genoten. Vannacht was wel een hele beroerde nacht, waarbij ik toch weer heb moeten spugen. Na het nog even geprobeerd te hebben, is de voeding vannacht stopgezet en ben ik uiteindelijk bij papa en mama in bed gaan liggen. Het duurde heel lang voor ik in slaap viel. Hierdoor was het vanmorgen ook niet mogelijk om met zijn drieen te kijken of de Sint was geweest. Ik sliep nog zo vast en werd nergens wakker van, dat toen ik wakker werd Meike en Lieke al weg waren. Meike was Lieke naar school gaan brengen. Gelukkig had de Sint wel aan ons gedacht en we hadden alle drie eenzelfde shirt gekregen. Natuurlijk wel andere maten, maar nu kunnen ze goed zien dat we zussen zijn.
Voor de rest heb ik zelf een pyamadag gehad. Ik heb vooral op de bank gezeten en alles aangekeken. Zo ook het feit dat Lieke vandaag eindelijk thuis kon afspreken met een klasgenootje. Dit valt natuurlijk niet altijd mee, omdat we zo vaak naar Nijmegen zijn. Frederique kwam spelen en samen met Lieke hebben ze heel wat af gegiecheld. Ikzelf heb er ook van genoten, want ik had weer iets om naar te kijken.
Het feit dat ik vandaag toch een bericht schrijf komt doordat ik vandaag foto's heb gekregen van Fotopiet en die foto's wil ik jullie niet onthouden. Ik vind ze heel mooi geworden. Fotopiet werkt veel samen met de volgende fotograaf:

Lichamelijk was het vandaag niet alles, maar ik heb nog heerlijk nagenoten van de gisteren.

Groetjes Janske

• 03 December 2009 - 21:50

Tante Angela :

Hey die Super Janske,

Na al die mooie gedichten op de vorige pagina,
    ga ik daar maar achterna.

Ik wilde even zeggen dat ik de foto's super mooi vind,
    maar wat wil je met zo'n fotogeniek kind.

Hier is de dag vrij rustig verlopen,
    en dat Piet die ingang van de schuur vind mag ik hopen.

Maar doordat de pieten van jou les hebben gehad,
    vinden ze in plaats van een schoorsteen vast wel een ander gat.

Dat gaat helemaal goed komen,
    daar ga ik nu lekker over dromen.

Hopelijk kun je vanacht weer wat beter slapen,
    en anders maar net als de smurfen 3x gapen.

Welterusten kanjer(s)

Knufjes van tante Angela

• 03 December 2009 - 21:53

Ome Renier:

Ha Janske,

Ja, na zo'n drukke en gave dag als gisteren vind ik het niet gek dat je wat rustiger aan doet. Hopelijk doet zo'n rustig dagje goed zodat je vanavond lekker door kunt slapen.

Liefs,
    Ome Renier

PS: Kei leuke foto's!

• 04 December 2009 - 07:11

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Wat een prachtige foto's, gisteren en vandaag!
    We geloven meteen dat het en pracht bezoek was.
    Je zult wel alles gegeven hebben! Als je na zo'n spannend avontuur weer even uit mag rusten dan snappen we best dat je alles weer voelt. Bijtanken is dan het enige wat kan en dat doe je dan ook maar!

We vinden het wel erg knap van je dat je zo mooi uit elkaar houdt dat het lichaampie vandaag niet zo wou maar dat je gevoel goed was wanneer je aan de dag van gisteren dacht.

Wat heerlijk voor Lieke dat ze af kon spreken om te spelen. Ook zij en Meike zullen wel erg genieten van eventjes "beetje gewoon".

Zet 'm op allemaal!

Groetjes, Judith & Ron, Wout

ps Wout vindt de foto's en het verhaal van Snieklaas en swaPiet super.
    Hij geniet er ook van!

• 04 December 2009 - 07:41

HOI FILMSTER.

WAT EEN DRUKKE DAG HEBBEN JULLIE ACHTER DE RUG, EN DAN IS HET NORMAAL DAT JIJ BIJ MOET TANKEN, EEN RUSTDAG ,DAT HERKEN IK DAT MOET IK OOK ALTIJD DIE FOTO'S MOETEN JUL LIE EN VOORAL JOU HUMMEL TOCH WERELD BEROEMD MAKEN.
    WAT LEUK DAT ER WEER EEN VRIENDINNETJE VAN LIEKE KWAM SPELEN, EN DAT JE OVER HEBT GEGEVEN IS MINDER MAAR EEN KEER DAT GAAT NOG, IK HAD GELUK MIJN LAPTOP DEED HET WEER VOOR EVEN DUS IK KON WEER LEZEN HOE ALLES IS VERLOPEN, EN DAN OOK NOG EENS EEN CADEAU IN JULLIE SCHOEN HIER BLIJVEN WIJ OOK AAN HET KWAKKELEN JAN EN HEIDI ZIJN NOG STEEDS NIET IN ORDE ,EN ERG MOE MAAR DIE ROT VIRUS DIE RONDVLIEGT BEZOEKT HEEL VEEL MENSEN EEN DIKKE VETTE EN EEN GOEDE DAG HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 04 December 2009 - 21:47

Mechteld:

Eindelijk weer een berichtje van de familie Wijnen.
    We zijn echt niet aan het lijnen.
    Want al die pepernoten smaken ons goed.
    en weet je wat ons Amber doet.
    Zij pakt ze in in mooi papier.
    Daarin heeft ze veel plezier.
    Ook de taaipop moest eraan geloven.
    De rest werd aan de kant geschoven.
    Met plakband weet ze nu wel raad.
    Maar goed dat dat op deze wereld bestaat.
    Anke had een surprise gemaakt.
    Gelukkig was Jochem niet van de wap geraakt.
    Het was namelijk een brok ijs.
    Zo groot als een emmer, een leuke prijs.
    Een pen van PSV erin gestopt.
    En heeeeeel veeeeel plastic erom heen gepropt.
    Op het schoolplein werd flink gegooid.
    Maar het duurde lang voordat het was ontdooid.
    Pret alom, dat snap je wel.
    Maar dat is het leuke van dit spel.
    Wat leuk dat Frederique is komen spelen.
    Nu hoefde Lieke zich echt niet te vervelen.
    En lachen dat doen ze bij Heijmans graag.
    Dat zag ik aan Anke en Fleur vandaag.
    Dat is ook altijd dolle pret.
    Ik heb daar laatst nog op gelet.
    En de foto´s zijn werderom goed.
    Ik zie wel hoe je genieten moet.
    Het is jullie allen van harte gegund.
    Dat is weer eens goed uitgemunt.
    Ik ben eigenlijk best wel jaloers.
    Maar wij varen nu een andere koers.
    En dat je weer een paar dagen rust moet nemen.
    Tja, dan laten we gewoon iemand anders de ramen zemen.
    Wij wensen jou een geweldig pakjesfeest.
    Ik denk dat de sint naar heel veel winkels is gesjeesd.
    Om voor jullie de leukste kadootjes te kopen.
    De pieten hebben vast en zeker 4 keer op en neer moeten lopen.
    Geniet intens van elke moment.
    Dan is sint erg verwend.
    Want voor de sint tellen niet de kadoos.
    maar jou stralende ogen en licht gebloos.
    Lieve schat, we zien je gauw.
    Droom maar fijn we denken aan jou.
    voor de rest geldt dat natuurlijk ook.
    geniet intens en raak niet van de kook.
    We lezen zondag hoe het is geweest.
    Daarop verheugen wij ons het meest.

heel veel liefs uit de Ten Borchwardlaan

• 05 December 2009 - 13:50

DORRY:

HOI FAM BEKS EN VOORAL MIJN HUMMEL.
    KLOPT JULLIE HART OOK VOL VERWACHTING, OM DAT SINT JARIG IS ,EN CADEAUTJES UIT GAAT DELEN.
    MIJN HART KLOPT NIET, MAAR HET BONKT.
    IK WEET DAT IK MIJ HET HELE JAAR GOED HEB GEDRAGEN.
    IK HEB WEL HEEL VEEL NONDE JU GEMAILD, MAAR DAT IS GEEN VLOEKEN IK BEN ERG HEEL ERG LIEF GEWEEST IK ZEG HET MAAR ZELF ANDERS DOET NIEMAND HET.
    IK HOOP DAT DE SINTVIERING VOOR JULLIE VLEKKELOOS VERLOOPT GENIET ALLEMAAL EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIFE DORRY

• 05 December 2009 - 14:54

Asmara:

Beste allemaal.

Wij wensen jullie een fijne suprise vandaag. Met veel lekkers en natuurlijk heel veel cadootjes. Ga er met z'n allen maar fijn van genieten jullie hebben dat verdiend.

Groetjes en tot later.
    Asmara

• 05 December 2009 - 15:53

Cor En Diny.:

Lieve Familie Beks,
    Wij wensen jullie een hele fijne pakjes avond.
    Veel gezelligheid en geniet er met z'n alle van.

Groetjes uit Geldrop van Ome Cor en Tante Diny.
    Het gaat jullie goed, Houdoe he.

• 05 December 2009 - 22:00

Tante Angela:

Hoi allemaal,

Ik wilde even laten weten,
    dat ik deze dag nooit zal vergeten.
    Ik heb het super naar mijn zin gehad,
    en die Sint die bracht zat.
    Kado's in grote tassen,
    daar moest wel veel passen.
    Ook de suprises waren heel mooi en fijn,
    en ik heb weer gezien; Die Janske die krijgen ze niet klein.
    Ik ga nu lekker dromen,
    van wat er morgen weer gaat komen.

Dikke knuffels voor iedereen.

• 06 December 2009 - 08:57

DORRY:

HALLO FAM. BEKS EN HUMMEL.
    DE SINT ZIT WEER IN SPANJE MET ZIJN KUDDE ,IK BEDOEL GEVOLG, IK HOOP DAT HET BIJ JULLIE NET ZO GEZELLIG WAS ALS BIJ ONS, WIJ HEBBEN LEUKECADEAUTJES GEKREGEN, IK DENK JULLIE OOK.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 06 December 2009 - 19:44

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Wat fijn dat julie alsnog zo van de sinterklaastijd hebben kunnen genieten. Het was maar een kort weekje, maar die nemen ze jullie niet meer af.

Complimenten aan de fotograaf van sinterklaas: Wat een geweldig mooie foto's!
    Fijn dat dit allemaal voor jullie georganiseerd is. Dit geeft weer even een positief steuntje in de rug en dat zal hard nodig zijn voor de komende week.

Lieve Janske, geniet nog lekker na van alle feestelijkheden en heel veel sterkte voor de week die komen gaat.

Oma Hanny en opa Frans