Triest nieuws vandaag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Triest nieuws vandaag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Triest nieuws vandaag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

12 November 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen voordat ik naar Nijmegen ging kreeg ik een telefoontje van opa IJsje. Hij vertelde dat ome Harrie Beks (een broer van opa IJsje) is overleden. Bij deze wil ik tante Riek, Antonet, Harry, Justin en Lindsey veel sterkte wensen met dit verlies. Uiteraard ook namens papa, mama, Lieke en Meike.

Bij dit verlies wil ik graag stilstaan, dus geen reisverslag van mij vandaag.

Groetjes Janske

• 12 November 2009 - 22:16

Fam Mennen-beks:

Dag lieve Janske papa mama Lieke en Meike,de titel boven je reisverslag was even schrikken "Triest nieuws vandaag" het eerste dat in je opkomt wat nu weer met Janske, maar nee je staat even stil bij het overlijden van ons pap, onze lieve opa en mijn man Harrie Beks, we hebben een rotdag achter de rug en er zullen er nog velen volgen, maar het doet ons goed dat jij er even bij stil staat geweldig. Opa Harrie heeft van jou ziek zijn niet veel mee kunnen krijgen, maar als hij dat wel had geweten, dan zou hij zeggen lieve Janske geef nooit op en knok ervoor je bent nog jong en je bent zo sterk.
    Opa Harrie had de kracht niet meer, maar jij hopelijk wel. Heel veel liefs en bedankt, groeten Tante Riek, Antonet, Harry, Justin en Lindsey xxx

• 12 November 2009 - 22:36

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Voor morgen heel veel sterkte met de chemo-therapie. We gaan er even vanuit dat we je morgen weer gewoon thuis hebben.

Familie Beks: gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van jullie broer Harrie.

Janske, een dikke knuffel van oma Hanny en opa Frans

• 13 November 2009 - 05:14

DORRY:

HALLO FAM BEKS.
    HEB JIJ NIET MEER OVERGEGEVEN MEISJE?
    MORGEN WEER EEN GIFT ALS IK HET GOED HEB.ER JIJ NOG VEEL, OF IS DAT EEN BEETJE OVER?EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 13 November 2009 - 05:16

DORRY:

EEN FOUTJE IK BEDOELDE STICKER JIJ NOG VEELMAAR DAT STOND ER NIET VANDAAR MOEST IK OP HERHALING DORRY

• 13 November 2009 - 06:35

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Ook wij schrokken meteen na het zien van de titel. We dachten O nee he..... niet na het slechte nieuws van Ome Harrie nu ook nog iets met Janske.
    Maar je laat weer zien hoe medelevend je met andere mensen bent ondanks je eigen problemen.
    Maar Janske jij sterke met de volgende gift.

En Tante Riek Antonet Harrie Justin Lindsey veel sterkte met het dragen van jullie verlies.

Groetjes uit Leende

• 13 November 2009 - 07:40

Lambert En Tineke:

Joke en Ferry, en de hele familie Beks, gecondoleerd met het overlijden van jullie familie-lid.
    Veel sterkte van Lambert en Tineke

• 13 November 2009 - 09:05

Gerie Uit Stein:

Hallo lieve Janske en Fam.
    Ook ik schrok me een hoedje.
    Gecondoleerd allemaal met het overlijden van jullie familie lid ,
    Janske schat je hoeft niet altijd te stralen als die vecht lust maar blijft hoop dat de chemo er weer in zit zonder teveel complicaties en bij werkingen en dat je weer mee naar huis bent gekomen vandaag .
    Schat ik zal nu meteen even een kaarsje voor je aansteken .
    Hou jullie taai allemaal.
    Groetjes Gertie vanuit Limburg enne... Houdoe

• 13 November 2009 - 11:42

Joli Claes:

familie Beks, gecondoleerd en heel veel sterkte,

janske, zet 'm op in nijmegen.

dikke kus van ons xxxxx

• 13 November 2009 - 12:07

Judith & Ron, Wout:

Fam Beks,
    Gecondoleerd.

Wij sluiten aan en schrijven verder ook even niets vandaag.

Liefs van ons.

• 13 November 2009 - 12:29

Jan En Annemie:

Familie Beks Gecondoleerd
    met dit verlies

• 13 November 2009 - 12:51

Cor En Diny.:

Hallo Janske,Ferry en Joke.
    Dat was even schrikken toen ik de Site opende van Janske met de tekst er boven, Dan denk je is het met Janske niet goed gegaan met de chemo.
    Wat lief van jullie[met al je eigen zorgen]om stil te staan met het overlijden van mijn Broer Harrie en jullie oom.
    Janske gaat alles volgens plan, en is er niks bijzonders bijgekomen?
    Wij hopen dat jullie dit weekend weer richting Heeze kunnen gaan,om met Lieke, Janske en Meike samen fijne dagen te hebben.
    Melissa en Mellanie{twee kleindochters van ons] zijn bij het kinderkoor in de kerk die moeten Zondag zingen in de kerk en daar gaan wij naar toe, wij zullen voor jullie kaarsjes aan steken bij het Maria beeld, je moet ergens in geloven en vertrouwen hebben.
    Het aller beste,het gaat jullie goed.
    Voor iedereen dikke knuffels en hou vol!!!!.DE groetjes van Ome Cor en Tante Diny, en wij zeggen natuurlijk Houdoe he.

• 13 November 2009 - 12:51

Cor En Diny.:

Hallo Janske,Ferry en Joke.
    Janske gaat alles volgens plan, en is er niks bijzonders bijgekomen?
    Het aller beste,het gaat jullie goed.

• 13 November 2009 - 13:05

Gerda:

Familie Beks,

gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte voor de komende tijd.

Gerda.

• 13 November 2009 - 14:29

Jeanet En Willy:

Even word je stil van dit nieuws .Je denkt er niet aan, dat andere mensen ook verdriet en verlies kunnen hebben.
    Want het wereldje draait nu om Janske.
    En dit kun je als Familie er niet bij gebruiken.
    Wij wensen jullie veel sterkte met dit verlies van je Man Broer Vader Zoon Oom neef enz.
    En dat jullie enige steun bij elkaar kunt vinden.Maar we zijn overtuigd dat het jullie allemaal lukt om dit verdriet samen te dragen.
    Groetjes Willy en Jeanet

• 13 November 2009 - 18:14

Asmara:

Fam Beks

Gecondoleerd. Veel sterkte de komende tijd.

Liefs Asmara.

• 13 November 2009 - 22:45

Fam. Wijnen:

Ook wij willen jullie allemaal nog condoleren.
    Heel veel sterkte gewenst aan alle familie, vrienden en bekenden van Harrie.

Groeten familie Wijnen