Gezinsuitje naar Nijmegen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Gezinsuitje naar Nijmegen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Gezinsuitje naar Nijmegen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

31 Oktober 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag hebben we met ons gezin een uitstapje gemaakt. We zijn met zijn alle naar Nijmegen geweest. Om precies te zijn naar het Radboud Ziekenhuis afdeling Q2 de Zee. Dit voor een gift ARA-C voor mij. Helaas moest er wederom een sonde ingebracht worden, want die had ik vanmorgen uitgespuugd. Toen ik de sonde een paar weken geleden voor het eerst een sonde kreeg, werd er mij verteld dat dit een speciale sonde was die er wel 3 maanden in kon blijven zitten. Toen dacht ik, dat is mooi. In een tijd van 2 jaar 7 keer een sonde inbrengen. Dat is goed te doen. Helaas is er bij mij nu al 5 keer een nieuwe sonde ingegaan en in dit geval geldt niet dat de 7e er voor de rest van de tijd in mag blijven zitten. Hopelijk blijft hij nu in ieder geval een tijdje zitten, want aan een sonde inbrengen wen ik nooit aan. Lieke en Meike hebben in de tussentijd in de speelkamer gespeeld en hebben zich dus prima vermaakt. Ze hebben er weer zin in om morgen ook mee te gaan. Wel moeten we er rekening meehouden dat we op tijd vertrekken, want ik vind het supergaaf om vanaf de auto helemaal zelf naar de afdeling te lopen, alleen gaat dat nog niet in zo'n hoog tempo. Als ik morgenvroeg dan de sonde nog heb, moet de rugzak ook nog mee en die wil ik inmiddels zelf ook dragen. Sommige mensen denken wel: rugzak waar ga je met Janske heen, maar ik blijf hem gewoon dragen.
Op de terugweg zouden we gaan picknicken ergens aan het water, maar voordat we Nijmegen uit waren, was het stil op de achterbank. We hebben met drieen lekker heel de terugweg geslapen.
's Middags zijn we in de tuin aan de gang gegaan. Opa heeft het speelveld gemaaid en papa heeft het gras in de siertuin gemaaid. Mama heeft de auto uitgemest, want ik knutsel graag in de auto als we weer een ritje naar Nijmegen hebben. Als we dat dan een paar keer gedaan hebben is het wel een zooitje. Zelf ben ik ook met de tractor aan het rondrijden gegaan, want dat was wel makkelijk. Ik zit natuurlijk met mijn rugzak met eten en die kan ik dan gewoon in de aanhanger zetten. Meike vond dat even niet leuk, want zij dacht dat zij in de aanhanger mocht. Lieke zat aan het eind in de appelboom, dus het is echt ons Lieke aapje.

Groetjes Janske

• 31 Oktober 2009 - 22:48

Ineke En Peter:

Wat gezellig Janske zo met de hele familie naar Nijmegen. We hopen, dat het morgen weer zo'n gezellige dag wordt. Knap dat je alweer zo'n eind kunt lopen en dan ook nog met je voeding op de rug. Leuke foto trouwens van je rugzak met jou. We hopen ook, dat je sonde nu blijft zitten,want we kunnen ons goed voorstellen, dat je daar nooit aan zult wennen.Hopelijk kunnen jullie nu lang met vijven bij elkaar blijven en veel ritjes naar Nijmegen gezamelijk maken.
    In elk geval vast een heel fijne zondag gewenst.
    Veel groetjes van ons

• 01 November 2009 - 09:05

HOI STERKE MEID
    ZELF JE RUGZAK MET JE ETEN GRAGEN, EN DAN OOK NOG EENS TRACTOR RIJDEN LOPEN EN SPELEN, JIJ BENT EEN KRANIGE MEID, MAAR DAT WIST IEDEREEN AL
    IK HOOP ZO DAT HET GENEZINGSRITUEEL DOORGAAT DAAROM ZULLEN WIJ MET ZIJN ALLEN NOG HEEL WAT KAARSJES AANFIKKEN, IK HOOP DAT JULLIE HET MET ZIJN ALLE NOG HEEL RUSTIG HEBBEN ,EN DAT DIE SONDE NOU EENS OP ZIJN PLAATS BLIJFT EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DAG HUMMEL DORRY

• 01 November 2009 - 14:33

Ome Cor En Tante Din:

Hoi Lieke, Janske en Meike.
    Zoals ik op site heb gelezen is het voor jullie een echt meide weekend geworden, hartstikke dof om samen zo'n weekend door te brengen.
    Dat zal voor Papa , Mama en de Opa's en Oma's ook kei leuk geweest zijn om zo drie kanjers van meiske samen te zien spelen en plezier te maken.
    Ik hou het kort vandaag, nog veel gezelligheid samen en geniet van deze mooie momenten.
    Lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny, en natuurlijk horen daar de KNUFFELS weer bij voor iedereen. Houdoe het gaat jullie goed.

• 02 November 2009 - 06:00

DORRY:

HOI LUITJES,EN MOOIE MIED,WEER EEN NIEUWE WEEK, WAT ZAL DIE BRENGEN, IK HOOP KEI VEEL GOEDE DINGEN.
    HEBBEN JULLIE KUNNEN GENIETEN, TUSSEN DE BEDRIJVEN DOOR?
    GAAT HET NOG REDELIJK MET ONS FOTOMODEL?EN MET HAAR ZUSJES ,EN OUDERS?
    VANDAAG KRIJG JIJ WEER EEN GIFT GELOOF IK, HOPELIJK GAAT ALLES GOED MET JOU KLEINE HUMMEL EN KOMT ER NOG MEER SCHOT IN DE BEHANDELING, EN GENEZING,DE WEG IS LANG EN MOEILIJK BEGAANBAAR ,MAAR JULLIE HEBBEN AL HEEL WAT OPSTAKELS GENOMEN, DUS LUKKEN GAAT HET EEN VETTE DIKKE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 02 November 2009 - 08:02

H & H & I:

Hoi Janske,

Fijn om te lezen dat jullie een lekker weekend hebben gehad met zijn allen !

Hopelijk blijft de sonde nu lang zitten zodat je voorlopig geen nieuwe hoeft te krijgen.

Veel groetjes, dikke knuffels en tig kusjes van Ome Hans, tante Hariette en Imke

En natuurlijk een pootje van Imke en grote poot van Kim.

• 02 November 2009 - 08:03

H & H & I :

Schaam, schaam, schaam.....tja het is maandagochtend zullen we maar zeggen !

Een pootje van PUCKY natuurlijk.

• 02 November 2009 - 08:08

Opa En Oma Ijs-tum:

Wat een mooie foto's

tot zo

• 02 November 2009 - 08:37

Marian En Maarten:

Lieve Janske,

Wat een superfoto, jij met de tas! Wat ontzettend knap dat je al weer zo kunt lopen. Die rollator staat zeker al weer in een hoekje.
    Wat zullen mamma en pappa geglimlacht hebben toen jullie alle drie in slaap waren. En misschien waren ze ook wel een beetje jaloers! Vandaag weer naar Nijmegen. Is het de laatste dag van de kuur van vorige week? Ik ben de tel een beetje kwijt. Doe je wel een beetje rustig aan, dan blijft het eten er vast ook goed in. En Lieke, weer veel plezier op school.
    Dikke kus voor jullie alle 5.

• 02 November 2009 - 12:05

DORRY:

HOI FOTOMODEL EN MOOIE ZUSJES.
    WAT EEN GAVE FOTO'S VAN DRIE MOOIE MEIDEN, EN JANSKE MET HAAR RUGZAK VOL ETEN,IK DENK DAT DIE MEIDENFOTO'S NOG WEL EENS GEKOCHT WORDEN DOOR EEN OF ANDER BLAD, EN JULLIE DAN METEEN BINNEN ZIJN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DAG ALLEMAAL HOUDOE DORRY

• 02 November 2009 - 12:25

Joli Claes:

wat ben ik toch een dommerik.
    volg ik wel jouw site, maar reageer ik niet. jij kent mij niet meer,
    want de laatste keer dat jij mij gezien hebt, was jij nog heel klein. maar papa en mama en de rest van de familie kent mij wel.
    ik wilde alleen maar even zeggen dat we je volgen en aan je [ jullie allemaal] denken. en dat je een superkanjer bent. maar je bent een beks, dus ik had niet anders verwacht. zet 'm op en hou vol.
    groetjes en een dikke kus

eric, joli, remco en britta claes

• 02 November 2009 - 18:00

Judith, Ron & Wout:

Hallo!

Wat een rust en vertrouwen; papa en mama leiden de weg en tussen de zussen heerlijk geborgen weggedommeld.

Tsja, die sonde mag dan wel speciaal zijn, voor jou gewoon niet speciaal genoeg, niet Janske-proof. Laat die dokters maar weer goed nadenken over die dingen, meid. Je hebt ze waarschijnlijk al hartstikke veel geleerd. Soms tegen wil en dank maar laten we er maar even iets positiefs uitlichten.

Zet 'm op, allemaal.
    Groeten van ons.

Oh ja, Wout zegt: mooie taktor-tas Ansk!