Weer bij mijn zussen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Weer bij mijn zussen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Weer bij mijn zussen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

14 Augustus 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Bij deze even een kort bericht om jullie op de hoogte te stellen dat ik weer thuis ben. Mijn bloed dat vanmorgen is afgenomen was goed. Alles is geregeld met de thuiszorg en deze zijn zelfs al aan het eind van de middag hier geweest om kennis te maken.
Ik had hier weer een geweldige ontvangst door de familie Wijnen en opa en oma. Inmiddels heeft de familie Wijnen hun vankantiewoning verlaten en zijn ze weer naar hun hoofdverblijf teruggekeerd.
Lopen gaat nog wel moeilijk of beter gezegd lopen gaat nog helemaal niet. Dit alles even snel ter info. Morgen volgt een uitgebreid bericht. Nu ga ik eerst weer lekker in mijn eigen bedje slapen.

Groetjes Janske

• 14 Augustus 2009 - 19:24

Wilma Van De Vin:

Hoi Janske,

Fijn dat je thuis bent.

Wat ontzettend vervelend dat je nog niet goed kunt lopen, maar godzijdank kun je op de nodige hulp rekenen. En weet je; in bad hoef je niet te lopen en kun je samen met Meike en Lieke fijn met de badeendjes spelen. Ik hoop wel dat je er vandaag nog ééntje meer bij gespaard hebt. Anders wordt het delen geblazen.

Lieke, slaan de medicijnen al aan en is het gedaan met de snottebellen? Morgen lekker genieten, het weer wordt grandioos, lekker buiten schommelen en insmeren met zonnebrand!

Fijn weekend.

Groetjes,

Wilma, Ilse en Lieke

• 14 Augustus 2009 - 19:52

Jose:

Ha Janske,

Super dat je weer thuis bent; geen betere plek dan tussen je zusjes, papa en mama in je eigen huis. Je maakt wat mee zeg. Nu maar hopen dat je ongecompliceerd je behandeling kunt voortzetten. Je haar zit leuk, staat je goed, dat korte koppie. Je doet het geweldig; ik wou bijna zeggen "als een echte Blijham" maar daarmee doe ik natuurlijk iedereen te kort. Jullie tuin is een waar pretparadijs; het ziet er enorm gezellig uit. Ga maar lekker genieten met Lieke en Meike.
    Lieve Joke en Ferry, ik heb diepe bewondering voor jullie; ik begrijp heus wel dat de continue zorg om jullie dochter een zware wissel trekt op jullie beiden, apart, en vooral ook op jullie samen. Een prachtkoppel zijn jullie en dat meen ik. Ontroerend om te ervaren hoeveel lieve mensen er om jullie heen staan. Geweldig en goed ook dat jullie al die hulp en steun accepteren.

Liefs voor jullie vijfjes,

José.

• 14 Augustus 2009 - 20:14

H & H & I:

Wat heerlijk Janske dat je weer thuis bent. Er gaat niks boven je eigen bedje.
    Hopelijk kun je snel weer een beetje lopen dat maakt het dan nog leuker !

Papa en mama jullie ook een goede nacht gewenst in jullie eigen bed.
    Heerlijk allemaal weer bij elkaar. Toch niks beter dan dat !

Groetjes van Ome Hans, Tante Hariette en Imke

• 14 Augustus 2009 - 20:56

Ineke En Peter:

Geweldig Janske, dat je weer thuis bent en dat jullie weer allemaal bij elkaar zijn. We hopen,dat je de verdere behandeling weer goed aankunt en dat er niet meer van die gemene infecties om de hoek komen kijken.Hopelijk gaat het lopen de komende week ook weer beter. Maar genieten jullie dit weekend eerst maar eens van het weer samen zijn. Jammer genoeg zal ik de komende dagen je verhalen niet meer kunnen lezen, want we vertrekken morgen naar Mexico, maar we zullen het tussendoor zeker proberen bij te lezen. Janske, Joke en Ferry heel veel sterkte verder, we blijven voor jullie duimen.
    Veel liefs van ons

• 14 Augustus 2009 - 21:02

Willy En Jeanet:

Hoi Janske
    Gelukkig dat je naar huis mocht met Papa en Mama.
    Lekker in je eigen bedje.
    Morgen is het heel mooi weer, dat hebben jullie wel verdiend na zo'n spannende week.
    Lekker schommelen met je zusjes.
    We wensen jullie allen een heel fijn weekend toe ,en janske dat lopen komt wel weer goed meid.
    Geduld hebben duurt ooit heel lang,maar je zult zien dat het allemaal goed komt.
    Een dikke kus van ons
    Groetjes Willy en Jeanet

• 14 Augustus 2009 - 21:04

Ome Tan:

Wij zijn ook keiblij voor jullie en hopen dat alle accu's in Heeze weer worden opgeladen. Door het internet zijn we toch dichtbij en kunnen we alles goed volgen en ondertussen ook onze accu opladen samen met onze goeie vrienden uit Heeze. We genieten nu al met "volle teugen" wetende dat als we terug zijn uit dit kuuroord we moeten gaan sonja bakkeren. Misschien als we genoeg wandelen, fietsen en zwemmen kunnen we de schade beperkt houden. Nog bedankt dat jullie die foto van mijn bestickerd hoofd niet gebruikt hebben. Al met al is het wel sneu voor de fam. Wijnen om uit je vakantiehuis te worden gezet maar ach ja als je weet waarom je er uit moet......

Veel schommelplezier de komende dagen en we hopen hier allemaal dat Janske snel zelf naar achter gaat wandelen.

De groeten

Ome Tan

• 14 Augustus 2009 - 21:16

Fam. Wijnen:

Hey schatten,die we nu al geweldig missen na en super fijne week.

Omdat we weer terug zijn in ons hoofdverblijf kunnen we weer een reactie plaatsen.

Maar voor volgende week hebben we nog een reservering lopen om deze en vorige week nog eens dunnetjes over te doen.

Het zal wel gek zijn morgen om niet door de dames wakker gemaakt te worden zoals elke morgen maar dat bewaren we dan maar voor volgende week.

Janske wat was het geweldig om te zien hoe je opknapte van het weerzien met je zussen........
    en natuurlijk de frieten van Opa ijsje.

Nu maar hopen dat je de komende dagen genoeg energie opdoet vooor de komende week die weer erg zwaar zal worden.

Wij zullen er in ieder geval zijn om daar voor jou ( en je papa en mama en je zussen ) zoveel mogelijk voor te zorgen.

vandaag in ieder geval lekker slapen in jullie eigen bedje, dan doen wij dat ook.

Dikke kus van ons voor jullie allemaal.

• 14 Augustus 2009 - 22:22

Opa Ijsje :

Hoi Janske
    Vandaag was het gelukkig frietdag geworden dat betekende dus dat je met je papa en mama thuis bent.
    Nou en Opa moet zeggen je hebt eer van je werk als je voor die hele club jij,papa mama lieke meike jullie vrienden Barry en Mechteld met kinderen en Oma friet mag bakken..
    (ik eet zelf ook nog wel wat mee hoor)
    2 kilo friet en 18 snack's vlogen er door ,
    en dan die snoetjes heerlijk om jullie zo te kunnen verwennen.
    Ieder op zich verdient zo'n verwennerij.

Jou papa en mama hebben echt wel goeie vrienden.

Daarmee wil ik de rest van de hulpjes (o.a. familie)zeker niet tekort doen.

Compliment voor die 2, zoals zij deze week bij jullie in huis alles draaiende hebben gehouden

Petje af B&M

Opa en Oma waren blij dat jij zo goed bij de les was en jij je bekende grapjes maakte.
    Nu ik dit schrijf lig je op een oor zoals we dat noemen en hopelijk heb je een heerlijke lange ongestoorde nacht. en jou papa en mama ook.

Kan je morgen weeer genieten van Lieke en Meike en zij van jou.
    want:
    Echt mensen die dit lezen en dat zijn er veel, jullie hadden doe snoetjes moeten zien toen Janske thuis kwam , van alle drie echt ongelooflijk zo blij dat ze waren dat ze elkaar weer zagen.

Opa gaat ook zo op een oor... tot gauw allemaal

Opa ijsje

• 15 Augustus 2009 - 05:06

Lambert En Tineke:

Hoi Janske!!

Het was een feestje voor je hé, toen je gisteren thuis kwam en je je zusjes weer zag.!!En ik las dat je dat gevierd hebt met frietjes en snacks, zo'n verwennerij van die opa van jullie hoor! Maar alle mooie momenten in je turbulente leventje moet je vieren hé!! Wij hopen dat er tóch véél van die momenten zullen zijn!!

Lieve Janske, zoals iedereen dat al gedaan heeft, wensen wij jullie állemaal ook een héél fijn weekend en doe véél energie op voor de komende weken!!

Joke en Ferry, hou je haaks!!!

Lieve groetjes uit het Gooi

• 15 Augustus 2009 - 07:58

Cor En Diny.:

Hallo Bekskes wat fijn dat jullie weer samen thuis zijn. [eigen haard is goud waard] Supper Janske deze naam hebben ze zou nie voor niks geven want dat ben jij zeker.Had Opa ijsje lekkere friet gebakken en natuurlijk ook frikandelle? Dat was gisteren smikkelen en smullen, geweldig om samen dit weekend door te brengen., geniet van het samen zijn en meiskes maak maar heel veel plezier en natuurlijk gaan jullie weer schommelen in die mooie schommel.Opa en oma dit weekend nemen ze je niet meer af, geniet van de kroost om je heen heeeeeeeeeeeeel veeeeeel liefs van Ome Cor en Tante Diny. Houdoe allemaal.