Mijn kinderfeest - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mijn kinderfeest - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mijn kinderfeest

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Janske

11 April 2012 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

De paasdagen zitten er weer op en dan beginnen de feestweken bij ons in de familie. Ik mag de feestweken altijd starten met mijn eigen verjaardag. Nu heb ik dit jaar nog een voorsprong hierop genomen door vandaag mijn kinderfeest alvast te vieren. Omdat ik 7 jaar wordt maandag mocht ik ook 7 kinderen uitnodigen. Dit werden uiteindelijk 3 jongens en 4 meisjes. Direct na school ging iedereen mee om bij ons thuis te beginnen met broodjes knakworst en nog vele andere lekkere dingen. Tijdens het eten vertelde mama dat ze een tas had gevonden. Deze tas was van een geheim agent maar wij mochten hem vandaag lenen. Op die manier konden we kijken of wij ook geheim agent zouden kunnen worden. Om te beginnen kregen we allemaal een nieuw kapsel. De meisjes allemaal iets met een vlecht en de jongens deden hun haar omhoog. Nadat dat karwei erop zat was het tijd voor de kadootjes en het zingen. Alle kadootjes werden in de tuin verstopt dus dit was direct een goede oefening om te zien of we konden verstoppen en zoeken. Na wat hulp heb ik uiteindelijk alle kadootjes gevonden en konden we beginnen met de speurtocht. Tijdens de speurtocht moesten we letters zoeken en deze zouden uiteindelijk een woord vormen. Tijdens het wandelen hebben we al regelmatig geprobeerd er iets van te maken maar het bleef moeilijk tot de laatste letter. Uiteindelijk was het te raden woord: feestvarken. Als beloning was er drinken en chips. Nadat deze op was waren er nog een paar testen die we moesten doen. Zo was er het spel “wat is er weg” om de beurt mochten we raden wat er van de spullen uit de rugzak was verstopt. Ook hebben we nog het spelletje gedaan waarbij je geluiden moet raden. En zoals iedereen weet vliegt de tijd als het gezellig is en moesten we hierna alweer iedereen naar huis brengen omdat de tijd erop zat. Moe maar voldaan hebben we daarna gegeten en met een glimlach op mijn gezicht ben ik gaan slapen.

Groetjes Lieke

Dag lieven mensen,

Ook ik mocht nog even een stukje schrijven over Nijmegen. Vanmorgen toen mijn zusjes naar school gingen ben ik met papa naar Nijmegen geweest. Gewoon de standaard controle. De oncoloog was heel tevreden over mijn bloeduitslagen. Verder was er ook het lichamelijk onderzoek. Hier mee was ook alles prima. Kortom de komende 6 weken kan ik er weer tegen.

Groetjes Janske

• 11 April 2012 - 20:16

Janny:

Hallo Lieke,

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, zo te lezen heb je erg genoten van je kinderfeestje, Janske wat fijn dat de oncoloog zo tevreden was, en dat je over 6 weken pas weer terug hoeft te komen. Meike, Ferry en Joke, het gaat jullie goed, hard trainen met lopen en fietsen,

Heel veel groetjes van de Fam.Vrienten

• 11 April 2012 - 20:17

Frank En Heidi :

Hallo Lieke

Wat een leuk feestje heb je gehad. En wat een mooie kapsels.
    Je bent zo wel al een echt feestvarken.

En wat fijn dat met Janske weer alles goed was.
    Zo de komende 60 jaar ipv 6 weken

Groetjes uit Leende

• 11 April 2012 - 21:49

Joli Claes:

Ha Ke3 en familie

Ha Lieke,
    Wow, wat een mooie kapsels.
    Wie heeft jullie haren zo mooi gevlecht ?
    Zo te lezen was het een kei-gezellig feestje vanmiddag.
    Zijn jullie allemaal geslaagd als geheim agent, ik denk het wel hè.
    Dan zal dit weekend het feestje met de familie wel zijn zeker.
    Ik wens je heel veel plezier en veel kadootjes
    En maandag op je echte verjaardag ook heel veel plezier.
    En natuurlijk: Van harte proficiat met je zevende verjaardag.

Janske,
    Wat fijn dat alles weer in orde was met jou in Nijmegen.
    Je kunt je dus volop in het feestgewoel storten.

Veel plezier allemaal.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 12 April 2012 - 05:40

DORRY:

HOI KE 3 EN FAM.
    IK BEGIN MET LIEKE TE FELICITEREN.
    WAT EEN KNALFEEST MEISJE ERG LEUK.
    EN JANSKE WAT EEN BOFKONT BEN JIJ DAT ALLES GOED GAAT GEWELDIG DIT BERICHT.
    EN MEIKE IK DENK DAT JIJ OOK WEL GENOTEN HEBT VAQN ALLE LEKKERE DINGEN.
    EEN DIKKE VETTE DORRY

• 12 April 2012 - 07:10

Fam Van Gaal:

Hallo Lieke en de rest van de familie!!

Als eerste Lieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat hebben jullie een leuk kinderfeestje gehad zeg! En wat een mooie kapsels hadden jullie. Heeft mama dat zo mooi gedaan?

En Janske wat fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!
    Natuurlijk willen wij papa en mama veel succes wensen met jullie uitdaging en we weten zeker dat het gaat lukken.

Dikke kus Renske Bram Gijs en Nicole

• 12 April 2012 - 08:02

Marleen:

Dat klinkt super leuk! En als ik de foto's zie dan bevestigen die dat helemaal.
    En Janske ook goed nieuws, helemaal top.
    Alvast van harte gefeliciteerd voor maandag, 7 alweer!
    groetjes aan iedereen daar,

• 12 April 2012 - 12:07

Tante Angela:

Hoi Lieke,

Nou dat was een super leuk feestje, ik had jullie mooie haren gisteren al live mogen bewonderen toen jullie op weg waren om de letters te zoeken, wat hadden jullie toen ook een lol. Gelukkig zat het weer ook mee. Nu op naar jouw Grote Mensen feest, zal eens goed nadenken over een passend kadootje.........

Hoi Janske,

Wat super dat de oncoloog helemaal tevreden was, kon je fijn mee met Lieke haar feestje en ook nog een echte vlecht in je haar...helemaal te gek.

Groetjes tante Angela en de rest van de Prinskes

• 12 April 2012 - 13:44

Asmara:

Lieke,

Wat fijn dat je alvast je kinderfeestje hebt gevierd, en voor je verjaardag alvast gefeliciteerd.

Janske,

Wat fijn dat de dokters tevreden zijn, ga zo door zou ik zeggen.

Veel liefs Asmara

• 14 April 2012 - 07:20

Judith,Ron,Wout,Sien:

Hallo allemaal!

Jeetje, de feest-tijd is weer goed van start gegaan, zo te zien en te lezen.
    Dat ziet er gezellig uit en wat een leuk idee voor een feestje. Dat ga ik onthouden!

Wij vinden vooral de haren foto´s mooi en 1 vlechtje in het bijzonder...
    Lieve groetjes van ons.

• 14 April 2012 - 12:14

Lambert En Tineke:

Hoi jarige Lieke,

Hartelijk gefeliciteerd met je 7de verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat zal het weer een gezellig weekend zijn want jij bent natuurlijk écht het feestvarken! En je had ook al zo'n leuk partijtje! Heerlijk om te lezen dat Janske dit jaar zo gezellig mee kan feesten omdat de artsen zo tevreden zijn. Ook maandag nog veel plezier op school want dan ga je in de klas nóg eens een feestje vieren. Dan ben je tenslotte écht jarig!

Voor jullie allemaal: gezellige dagen van Lambert en Tineke

• 16 April 2012 - 06:30

Willeke:

Hallo Lieke,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. Al een flinke feest achter de rug. Was erg gezellig.
    Maar vandaag is het de dag, nu nog op school vieren. En thuis natuurlijk nog!!
    Fijne dag toegewenst geniet er van. Groetjes Willeke

• 23 April 2012 - 22:04

Joli Claes:

Ha Ke3

Volgens mij is het tijd voor het volgende feestje.
    Het is 12.00 uur in de nacht, dus 24 april.
    En als ik me goed kan herinneren is papa Ferry vandaag jarig.
    Dus Ferry, van harte proficat.
    [ Als ik het mis heb sta ik nu mooi voor l.. }
    Maak er een mooie dag van met z'n allen.
    Veel plezier.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxx