Heeze luidt de lente in - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Heeze luidt de lente in - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Heeze luidt de lente in

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

19 Maart 2012 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Inmiddels zijn we weer aan het gewone leventje gewend, want wennen was het wel na een week in sprookjesland te zijn geweest. Gelukkig vinden Lieke, Meike en ik het heel erg leuk op school, dus weer naar school gaan was geen enkel probleem voor ons. Sterker nog, tijdens ons verblijf in Villa Pardoes gaven we wel eens aan dat we onze klasgenootjes misten. We hebben onze klassen dan ook een kaart gestuurd en gelukkig was deze goed aangekomen.
Na het gemis van onze vriendjes en vriendinnetjes en het goede weer van afgelopen week, was het weer tijd om weer veel af te spreken en dat hebben we dan ook gedaan. Ook is de fysio weer gestart en afgelopen week is Lieke meegeweest. Samen hebben wij telkens het parcour afgelegd en ook nog wat balspelletjes gedaan.
Zoals jullie kunnen lezen gaat het wel goed met mij en gelukkig kwam ook de oncoloog tot deze conclusie. Er zitten wel wat afwijkingen in mijn bloed, maar niet iets om direct actie op te ondernemen. Tijdens onze volgende afspraak zal ze met ons de uitslagen bespreken en nader toelichting geven. Tot die tijd gaan we maar door met plezier maken.
Zo ook gisteren. 7 Juni komt steeds dichter bij en daarom is het nu tijd voor Team Super Janske om te zorgen dat er meer sponsorgeld wordt opgehaald. Zoals jullie weten gaat Team Super Janske met 16 personen op 7 juni de Alpe d'Huez op. Het is de bedoeling dat ze samen 60 keer de berg beklimmen. Ook papa en mama behoren tot dit team. Gisteren was er een hele grote braderie in Heeze genaamd: "Heeze luidt de lente in". Daar is Team Super Janske gepresenteerd aan het grote publiek. Met een grote podiumwagen waarop 2 fietsen en een loopband stonden hebben de sporters laten zien hoe hard ze al aan het trainen zijn. Daarnaast waren er optredens van Arno Kolenbrander en Mark de Louw. Opa IJsje praatte het geheel aan elkaar. Campina heeft ons team flink gesponsord en hierdoor konden we tasjes verkopen voor 5 euro per stuk. Hierin zaten Campina producten en je maakte ook nog kans in de loterij. Het was weer een groot feest en er is ook nog eens € 1900,84 opgehaald voor Alpe d'Huzes. We kunnen dus met recht zeggen dat het een geslaagde actie was.
Voor meer info over Team Super Janske: http://www.superjanske.nl/1/home
Bij dit verslag heb ik ook nog wat foto's gedaan van mijn grote zus Lieke die haar A-diploma vorige week heeft gehaald. Ik ben dan ook reuze trots op haar.

Groetjes Janske

  • 19 Maart 2012 - 21:49

    Frank En Heidi :

    Hallo Janske

    Wij vonden het ook een geslaagde dag.
    Nu maar hopen dat er nog veel geld binnen komt voor het Kankerfonds, zodat er steeds meer mensen geholpen kunnen worden.

    Groetjes uit Leende

  • 19 Maart 2012 - 22:12

    Janny:

    Hallo allemaal,

    Lieke van harte gefeliciteerd met je A-diploma, super gedaan, kan je van de zomer lekker gaan zwemmen. Jullie hebben het goed gedaan gisteren een mooie scoore 1.900, 84 euro, ik hoop dat er nog veel sponsors komen, succes met het trainen,

    Gr.Fam.Vrienten

  • 20 Maart 2012 - 09:20

    DORRY:

    HOI KE 3.
    VETTE FOTO,S
    LIEKE KNAP HOOR JIJ LIJKT WEL EEN FILMSTER OP DE FOTO.
    VERDER ALLEMAAL GOEDE BERICHTEN VOOR JOU DOEN HUMMEL.
    DAT JULLIE GRAAG NAAR SCHOOL GAAN SNAP IK ?
    ALS JE OP ZO,N LEUKE SCHOOL ZIT.
    EN DAN AL HET BEGIN GEMAAKT MET GELD OPHALEN OF BIJ ELKAAR VERGAREN JE KUNT HET ONDER ZO VEEL NOEMERS ONDERBRENGEN.

    MAAR HET IS EEN MOOI DOEL WAAR HET VOOR IS?
    WAT EEN BOFKONTEN ZIJN WIJ MET HET MOOIE WEER GENIETEN .
    NU DE VETTE GROETEN EEN DIKKE VETTE STAAT LEUK TWEE KEER VETTE Dorry

  • 22 Maart 2012 - 21:56

    Joli Claes:

    Ha Ke3 en familie.

    Wat een leuke foto's.
    Lieke, dat staat je goed zo'n diploma, dat er nog maar vele mogen volgen.
    Wat een mooie truck hadden jullie op de braderie, en wat hebben jullie veel geld opgehaald.
    Nu heb ik spijt dat ik toch niet even gekomen ben.
    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben op school.
    Dat was vast wel weer even wennen na zo'n week in villa Pardoes.
    Maar door het mooie weer zullen jullie je niet echt vervelen na school denk ik.
    Weer heerlijk buiten spelen.
    En het blijft voorlopig nog mooi weer dus geniet ervan.

    Groetjes aan allemaal,
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Maart 2012 - 12:43

    DORRY:

    HOI KE 3 EN FAM.
    JULLIE LUIDEN NOG STEEDS DE LENTE IN ?
    MAAR HET AL BIJNA ZOMER HOOR
    IK HOOP WEL DAT DE PAASHAAS ZIJN EIEREN NIET ALLEMAAL SMELTEN MET VERSTOPPEN?
    HOE IS JOU WEEK GEWEEST HUMMEL ?
    EN VAN JOU ZWEMSTER?
    EN VAN DE JONGSTE PRINSES?
    FERRIE EN JOKE ZIJN JULLIE OOK NOG VIT?
    BIJ ONS IS ALLES GOED.
    DE GROETJES EEN DIKKE VETTE DORRY

  • 03 April 2012 - 19:34

    Inge Van De Goor:

    Hoi luitjes,

    lang niks meer van me laten horen. Maar euh wel uit het oog maar nooit uit het hart hoor.
    Er gaat geen dag voorbij dat mijn gedachten niet bij jullie is.

    Nu kan ik de tijd niet meer bijhouden en ik schrok me een hoedje toen ik er zondag acher kwam dat het alweer april is...

    Maar als ik naar jullie meiden kijk dan is het ook niet te geloven hoe hard ze groeien, net als mijn jongens.

    Ik wil jullie allemaal een hele fijne pasen wensen en veel plezier met eitjes zoeken.
    dikke knuffel van de Paashaas en van mij.

    groeten en hopelijk tot binnenkort.
    veel lief van Inge.

  • 07 April 2012 - 07:58

    DORRY:

    HOI KE 3 EN FAM.
    JULLIE LUIDEN WEL ERG LANG DE LENTE IN ZEG?
    MAAR DAN GAAT HET VOLGENS MIJ OOK REDELIJK MET JULLIE?EN MET JANSKE LIEKE EN MEIKE?
    IK DENK DAT IEDER KIND WEL WEER IN AFWACHTING IS VAN HET GEEN WAT DIE LANGOOR BRENGT OF BETER VERSTOPT DIT JAAR?

    IK HEB HEM AL MEERDERE KEREN IN HET BOS MET ZIJN HULPTROEPEN GEZIEN?
    ECHT WAAR?
    ZELFS MEE GESPROKEN.
    ZIJN LEGER ZO NOEM JE DE VERBLIJFPLAATS VAN HAZEN IS BIJ HET DIEPMEER?
    HIJ VERTELDE MIJ DAT HIJ DAN WATER BIJ DE HAND HAD OM DE VERF VAN HUN POOTJES TE WASSEN EN OM DE KLEINE HAASJES ZIJN LEERLINGEN GEEN APOSTELEN MAAR HAASJES DIE HET VAK MOETEN LEREN ER DAN OOK EEN BAD IN KONDEN NEMEN.
    WANT DIE KLIEDEREN ZICH HELEMAAL VOL
    ROZE IS WEER ERG IN DE MODE VERTELDEN HIJ MIJ.
    EN VROEG OF IK DAT DOOR WILDE GEVEN AAN DE VADER VAN ONZE HUMMEL?
    IK ZEI JA HOOR MET GENOEGEN.
    HIJ HAD EEN ERG DUUR JAAR ACHTER DE RUG?
    HIJ HEEFT ALLEMAAL NIEUWE MANDEN MOETEN KOPEN EN OOK NOG EENS EIERWAGENS.
    MAAR DE POSTCODE LOTERIJ STEUNDEN HEM ER MEE DIE CLUB WAS HIJ ZO DANKBAAR.
    IK ZEI RUSTIG MAAR NU IS HET TOCH GOED?

    NU ALLEMAAL EEN HEEL FIJN PAASFEEST EN ZOEK ZE .
    OOK NOG EEN DIKKE VETTE DORRY

  • 08 April 2012 - 15:21

    Joli Claes:

    Ha Ke3 en familie

    Geen nieuws is goed nieuws.
    Dus ik ga ervan uit dat dat zo ook bij jullie is.

    Vrolijk Pasen allemaal.

    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 April 2012 - 20:07

    Leanne:

    Ha Dames!

    Hoe is het? Hebben jullie al veel paaseieren gevonden?
    En gaan jullie er morgen nog meer zoeken?
    Wij wensen jullie hele fijne paasdagen!
    De groetjes aan papa en mama en tot snel..
    Groetjes Leanne en Walter

    Ohja, en morgen gaan wij ons eigen paaskonijn halen.
    Het konijn krijgt binnenkort kleine konijntjes...
    ... dus als je zin hebt kom maar een keer kijken :)

  • 11 April 2012 - 07:19

    Leanne:

    Ha Lieke
    Heel veel plezier vanmiddag met je kinderfeestje!
    Groetjes, Leanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 906
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: