Mei vakantie - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mei vakantie - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mei vakantie

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

06 Mei 2012 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

De Meivakantie zit er weer op en wat was het een waar feest. Ik denk wel dat ik namens ons alle drie mag zeggen dat we ons geen dag verveeld hebben. Zo hebben we gelogeerd bij tante Angela en ome Toine. Kei gezellig en het is altijd leuk om met Bart, Sietske en Rens te spelen. Natuurlijk was er ook de verjaardag van Papa. We hadden papa gezegd dat we niets voor hem hadden gemaakt en gekocht en dat hij geen ontbijt op bed zou krijgen. Dat was natuurlijk een grapje en we hebben hem enorm verwend. Ook al vierde papa zijn verjaardag niet groots omdat hij in voorbereiding is op Alpe d’huZes ik denk toch dat hij een leuke dag heeft gehad. De volgende activiteit was Koninginnedag. De dag ervoor hadden we met mama onze fiets en Lieke haar step versiert. Op Koninginnedag zelf zijn we met papa op pad geweest. Met vervoermiddel en gekleed in het oranje hebben we alle drie mee gedaan met de optocht. Daarna zijn we bij de korfbal vol aan de slag gegaan met de spelletjes die daar waren georganiseerd. Rond de klok van vijf uur hebben we thuis de BBQ aangestoken om de dag af te sluiten samen met de buren. Na al deze activiteiten hebben we een paar dagen rustig aan gedaan thuis. Gewoon lekker in en om huis hangen en af en toe wat knutselen. Op woensdag stond er weer iets bijzonders op het programma. Papa vertrok die dag namelijk om zes uur in de ochtend op de fiets naar Friesland. Voor de boeg stonden toen nog 250 km aan weg tot zijn eindbestemming in Idskenhuizen. Wij zijn rond de middag vertrokken met de auto en waren rond drie uur daar. Daar aangekomen hebben we op het strandje gespeeld en ons op de camping verder vermaakt in de speeltuin. Na het avondeten samen met de familie Prinsen kwam papa om kwart over 7 moe maar voldaan aan op de camping. Nadat hij wat op adem was gekomen en de eerste verhalen van zijn tocht waren verteld vertrokken ome Toine en tante Angela weer naar Brabant en moesten wij naar bed. Uiteindelijk zijn we twee nachten gebleven en hebben we zelfs nog bootje gevaren. Verder hebben we ons zelf goed bezig gehouden met spelletjes en veel samen spelen. Op de terugweg van Friesland zijn we bij Imke langs gereden omdat ze jarig was. Afgelopen zaterdag was er dan nog een belangrijke activiteit. Lieke moest proefzwemmen voor haar B diploma. Omdat Lieke tot het laatste toe moeite heeft gehad met bepaalde zwemslagen waren we heel blij om te horen dat ze komende zaterdag op mag voor haar B.
Voor nu zit de Meivakantie erop en zijn we als familie volop bezig met Alpe d’Huzes. Papa fietst zich helemaal suf en mama wandelt steeds verder en vaker. Voor ons staat er ook nog iets heel leuks in het verschiet. Op 20 Mei is er namelijk een benefiets duel tussen Heeze en Leende waarbij wij ook nog een speciale rol hebben. Op die dag zal er buiten het voetballen ook de afsluiting van de veiling zijn en zullen verschillende muzikanten komen optreden om de gezelligheid nog meer te vergroten. Al het geld wat die dag wordt opgehaald zal worden gedoneerd aan Team Super Janske.

Groetjes Janske

• 06 Mei 2012 - 21:34

Ineke En Peter:

Wat heerlijk om te lezen, dat jullie weer alle dingen kunnen doen, die anderen ook doen en zodoende volop hebben kunnen genieten van een heerlijke Mei vakantie. Jullie stonden er op koninginnedag ook alledrie heel mooi op.We hopen, dat we dit soort berichten kunnen blijven lezen. Lieke, heel veel succes met het het afzwemmen voor diploma B a.s. zaterdag. We zullen voor je duimen. Ferry en Joke, veel succes en hopelijk ook veel plezier met het trainen voor de Alpe d'Uzes.
    Veel groetjes van ons

• 07 Mei 2012 - 06:12

Tonny:

Hallo allemaal,geweldig zeg die guitige snoeten ,wij zien dat jullie met zo n allen genoten hebben.
    Nu op naar de volgende uitdaging,SUCCES MET ALLES.
    Ger en Tonny.

• 07 Mei 2012 - 07:33

DORRY:

HOI KE 3
    WAT EEN LEUKE VERKLEEDFOTO.
    JULLIE HEBBEN NOG AL WAT ONDERNOMEN IN DE MEI VAKANTIE.
    HELEMAAL NAAR FRIESLAND MET DE FIETS EN AUTO BOOTJE VAREN EN TEVEEL OM OP TE NOEMEN.
    IK DACHT ZE MAILEN MAAR NIET HET BLEEF OP DE SITE KINDERFEEST.
    MAAR ALS JULLIE NIET MAILEN DAN IS HET GOED MEESTAL DAN.
    NU NOG HET OEFENEN IK BEDOEL JOKE LOPEN FERRIE FIETSEN EN DAT KOMT OOK VLUG DICHTERBIJ MENSEN.EEN VETTE DIKKE DORRY

• 07 Mei 2012 - 09:52

Frank En Heidi :

Hallo allemaal

Wat een leuke foto's. Enne Lieke gaat het zaterdag helemaal redden.
    Gelukkig was het mooi weer... zodat je mooie fietsen ook aan iedereen kon laten zien.

En dan Ferry helemaal naar het noorden fietsen in zijn eentje. Zo zie je maar wat het allemaal voor moeite kost om straks 6x de berg op te komen.
    En Joke maar wandelen.... wat goed allemaal. En dat allemaal voor het goede doel.

Groetjes uit Leende

• 07 Mei 2012 - 18:32

Janny:

Hallo allemaal,

Wat een leuke foto's, je kan wel zien dat jullie het naar je zin hebben, gezellig koninginnedag vieren, samen naar Friesland om daar jullie super papa op te wachten na een geweldige prestatie.
    Het zal papa en mama zeker lukken, met al dat oefenen om de berg op te gaan. Geweldig.
    Lieke veel succes met het diploma zwemmen.

Heel veel groetjes van de Fam.vrienten

• 07 Mei 2012 - 19:49

Tante Angela:

Hoi Janske, Lieke, Meike, Joke en Ferry,

Fijn dat jullie (net als wij) een fijne meivakantie hebben gehad en wat zagen jullie er prachtig uit met koninginnedag. Wat een mooie hoeden, die bewaren jullie zeker voor het voetbal.
    Dat logeren van jullie was inderdaad weer heel gezellig en wat kan Ferry toch goed fietsen, je kon niet zien dat hij zolang op de fiets had gezeten, hij was nog zo fris als een hoentje toen hij in Friesland aankwam, en wat zag hij er mooi uit in het Super Janske tenue.
    Fijn ook dat jullie nog een paar daagjes van het Fristiland hebben kunnen genieten. (Sietske en Rens wisten echt niet wat jullie bedoelde, hahaha)
    Lieke jij weet op het juiste moment te pieken door goed te zwemmen tijdens het proefzwemmen, heel knap en veel succes zaterdag.

Veel plezier weer allemaal op school en tot snel.

Groetjes tante Angela, ome Toine, Bart, Sietske en Rens

• 08 Mei 2012 - 04:53

Lambert En Tineke:

Hallo allemaal!
    Wat kunnen we er toch van genieten om zo'n heerlijk verhaal te lezen, voor anderen een "gewoon" verhaal maar voor jullie zo "bijzonder gewoon". Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hadden!
    En die Lieke, op weg naar je B diploma! Ik weet zeker dat je die zaterdag kunt laten zien. Wij duimen natuurlijk voor jou.
    Joke en Ferry, veel succes met de voorbereiding voor de Alped'Huzes!!
    Groetjes uit Hilversum

• 08 Mei 2012 - 07:04

DORRY:

HOI KE 3 EN DE HELE KUDDE.
    LIEKE SORRY MEID HELEMAAL VERGETEN OM JOU SUCCES TE WENSEN.
    MAAR IK WEET5 ZEKER DAT JIJ ZATERDAG EEN DIPLOMA VAST KUNT HOUDEN.
    JE HOEFT NIET ZENUWACHTIG TE ZIJN MEISJE .
    JIJ KAN HET .
    EEN DIKKE VETTE EN VOOR LIEKE SMIJT IK GEWOON EEN KLODDER ENERGIE IN HET ZWEMBAD .
    WEL OP TIJD OP DE SITE ZETTEN MEISJE.

• 08 Mei 2012 - 08:06

Broer En Bertha:

hoi hoi K3 WAT ZIEN JULLIE ER GAAF UIT
    Fijn om te horen dat het allemaal weer goed gaat
    Bij MAMA en PAPA vliegen de kilo,s eraf, met het fietsen en wandelen
    Maar dat houden jullie wel in de gaten He.
    JANSKE je ben en blijft n SUPER MEID houden zo
    groetjes van ons

• 08 Mei 2012 - 19:17

Leanne:

Zo te lezen hebben jullie een fijne vakantie gehad!
    Lieke, alvast veel succes met het zwemmen voor je B diploma! Je kunt het!
    En wat knap dat papa en mama al zo hard aan het trainen zijn voor de Alpe d'Huzes!
    Geef ze maar een applausje van ons.
    Zullen wij binnenkort gaan oefenen met aanmoedigen?
    Sowieso tot volgende week donderdag! Met hemelvaart gaan we iets gezelligs doen :)

Groetjes,
    Walter en Leanne

• 08 Mei 2012 - 22:15

Joli Claes:

Ha Ke3 en familie.

Wat hebben jullie je goed vermaakt zeg in de vakantie.
    En dan ook nog lekker een paar daagjes naar friesland, heerlijk.
    En papa Ferry helemaal op de fiets naar Friesland, daar neem ik mijn petje voor af,
    Er word dus goed getraind in huize Beks.
    Lieke, op naar je B-diploma, dat gaat vast wel lukken.
    Veel succes allemaal en veel plezier natuurlijk.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx