Groot nieuws - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Groot nieuws - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Groot nieuws

Door: Lieke, Janske en Meike

Blijf op de hoogte en volg Janske

03 November 2011 | Nederland, Heeze

Beste mensen,

Vandaag wilde we graag alle drie even iets voor jullie op papier zetten. We hebben namelijk 2 grote zaken die we graag ook aan jullie willen vertellen.

Lieke en ik mogen beginnen.
Er staat namelijk weer iets te gebeuren komende zaterdag. Om te beginnen zal dan helaas onze eigen Leanne geen prinses meer zijn maar het stokje overgeven aan een nieuwe prins of prinses van de Heibessums. Maar op die dag mogen wij als Sweet Candy ook onze nieuwe dans laten zien. Ja, en daar hebben we nu al een beetje vinders van in onze buik. Lieke omdat ze weet hoe leuk het is en omdat ze het super gaaf vindt dat ik nu ook mee doe. Ikzelf ben alleen maar heel trots dat ik nu eindelijk echt mee mag en kan dansen. Daar waar ik vorig jaar alleen mee mocht oefenen mag ik nu ook voor het grote publiek laten zien wat ik allemaal in huis heb. Ik roep dan ook iedereen op om komende zaterdag vanaf 20.00 uur naar het Perron te komen om onze Leanne swingbubbles uit te zwaaien en ons te komen aanmoedigen bij ons eerste optreden van het nieuwe carnavals jaar.
Dan geef ik nu de beurt aan Meike.

Hallo,
Ik heb vandaag een brief gekregen van school. Niet een voor iedereen maar een voor mij alleen. Vol ongeduld heb ik de envelop eraf gehaald en daarna kwam ik tot de ontdekking dat ik nog niet kan lezen. Maar dan hebben we altijd mama in de buurt en zij heeft de brief aan me voorgelezen. Het was een hele lange brief maar eigenlijk heb ik maar 1 ding onthouden. Ik mag na de Kerstvakantie naar groep 0/1/2 B. Ik zal daar les gaan krijgen van juf Lenie en juf Petra. Ja mensen het staat nu echt zwart op wit, ik mag bijna naar school!!!!!
Eigenlijk kan ik nu al niet meer wachten dus als ik als ik de komende tijd naar school ga om mijn zusjes weg te brengen dan denk ik dat ik ook vast en zeker even in mijn klas ga kijken als ik daar de kans voor krijg.

Groetjes
Lieke, Janske en Meike

• 03 November 2011 - 21:37

Joli Claes:

Ha Ke3

Dat is inderdaad groot nieuws.
    Wat gaaf dat jullie zaterdag al jullie nieuwe dans mogen laten zien.
    En het is heel gewoon hoor dat je dan vlinders in je buik hebt.
    Dat is ook reuze spannend.
    Ik wens jullie heel veel succes en plezier.
    Ik zal aan jullie denken, want ik kan helaas niet komen kijken.

En voor Leanne is het wel jammer dat haar prinsessenjaar erop zit.
    Maar dan kan ze komend carnaval wel weer gewoon met jullie feesten en beesten, dat is toch ook wel weer heel gezellig.

Meike, eindelijk is het dan zover.
    Zwart op wit dat je na de kerstvakantie echt naar school mag.
    Heel veel succes op school, maar dat zal wel lukken.
    Je hebt tenslotte al 2 grote zussen die daar al de weg weten, en ze zullen jou met alle plezier wegwijs maken denk ik zo.

Groetjes aan iedereen,
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxx

• 03 November 2011 - 22:45

Ineke En Peter:

Nou Lieke en Janske, dat wordt een spannende zaterdag avond, maar wel héél leuk. Ik wens jullie heel veel succes en plezier, want wij kunnen helaas niet komen kijken.
    Meike, wat tof hé, dat je het nu zeker weet, dat je na de kerstvakantie naar school mag. Dat is weer een hele stap. Ik ga eens bij onze kleinzoon Sid, jouw achterneefje, kijken, of die ook al zo'n brief heeft gehad, want die mag ook, net als jij.
    En Ferry en Joke, het huis wordt dan al een aantal uren per dag leeg. Zo kunnen jullie er langzaam naar toe groeien, dat dat aantal uren steeds gaat toenemen.
    Allemaal héél veel plezier met alle carnavalsactiviteiten.
    Liefs van ons.

• 04 November 2011 - 05:52

Willy En Jeanet:

Hey Meiden van Beks

Dat is geweldig nieuws.
    Nou meike dat ook heel leuk voor jou dat jij ook naar de grote school mag.
    Kun je heel fijn spelen en leren met de andere kindjes.
    Lieke en Janske dat is super,dat de 2 zusjes samen mogen dansen.
    En janske gooi de beentjes flink in de ronde.
    Wat je vorig jaar al heel leuk vond, en dat je eindelijk mag dansen
    Wij zijn best heel trots op jullie.
    Het gaat jullie al heel goed.
    Ferry en Joke jullie mogen heel trots zijn op jullie meiden.
    Zo'n mooi en een heel hecht gezinnetje.
    Wat kun je je nog meer wensen.
    Veel plezier voor zaterdag :)

Groetjes Willy en Jeanet

• 04 November 2011 - 07:38

Leanne:

Nog één kort avondje prinses zijn, ik ben benieuwd wie het van me over zal gaan nemen.. we zullen zien..
    Maar waar iedereen inderdaad zeker naar moet komen kijken is de nieuwe dans van Sweet Candy. En wat gaaf he dat jij Janske nu ook mee danst! Natuurlijk samen met je grote zus.
    En Meike wat stoer dat je bijna naar school mag! Dat wordt aftellen ;)...

Dames, tot morgen!

• 04 November 2011 - 08:36

Tante Angela:

Hoi Meiden,

Wat een groot nieuws. Super leuk dat Lieke en Janske morgenavond hun dans laten zien. Ik heb van Lieke gehoord dat het heel goed gaat bij het oefenen dus dat gaat helemaal goed komen.
    En Meike leuk dat je al een brief van school hebt gehad maar wat zal het wachten lang duren voor jou. Wat ik me wel afvraag is wat de juffen jou gaan leren in groep 0 want wat ben je een wijsneus!

groetjes van ons allemaal!!!

• 04 November 2011 - 09:51

Lambert En Tineke:

Hallo!!

Wat zal dát een spetterende show worden als jullie allebei mee dansen met Sweet Candy !!! Ik hoop dat er veel mensen komen kijken! Veel succes !!!!!

En die Meike, éindelijk, éindelijk mag je dan binnenkort naar school net als je grote zussen! Veel plezier én óók veel succes !

Groetjes uit een prachtig herfstachtig Gooi!

• 04 November 2011 - 14:45

Asmara:

Goede middag Ke 3

Lieke en Janske,

Wat een goed nieuws. Wat spannend dat jullie zaterdag jullie nieuwe dans gaan laten zien.
    Jullie gaan dat vast heel goed doen, maar dat je kriebels in jullie buikjes hebben is heel normaal.

Meike,

Zelf je post open maken is al heel spannend, en zeker als er in staat dat je na de kerst naar school mag. Het zal voor papa en mama wel raar zijn als jullie alle 3 op school zitten. Het zal wel wennen zijn.

Succes allemaal,
    Veel liefs Asmar

• 06 November 2011 - 13:27

Jolanda:

zo wat ging het dansen goed ,
    Je kon wel zien dat jullie goed geoefend hadden

tot de volgende keer bij de heibessums

• 07 November 2011 - 07:54

Frank En Heidi :

Hallo Meiden

En hoe was ie?
    Ging de dans goed?
    Kunnen we hem terug kijken op youtube?

Ooee Meike wat spannend......

Groetjes uit Leende

• 08 November 2011 - 12:11

Renske Van Gaaf:

Hallo Meiden

Ik heb gehoord van papa en mama dat jullie kei goed hebben gedanst! Echt goed, maar niet alleen jullie maar ook de rest van de meiden van Sweet Candy!
    Ik heb nu nog een vraagje aan Meike! Als ik weer beter ben kunnen we dan samen een keer spelen?
    Ik zal mama laten bellen als ik beter ben en dan moeten onze mama's maar wat afspreken, of we bij jullie of bij ons gaan spelen

X Renske en ook een van de rest van de familie!

• 08 November 2011 - 16:00

Gerda:

Hey Lieke, Janske en Meike,

Wat een leuk nieuws van jullie alledrie.

Lieke en Janske,
    Zoals ik lees is het optreden afgelopen zaterdag heel goed gegaan.
    Hopelijk hebben jullie er ook erg veel plezier aan beleefd, vooral jij, Janske, want je hebt vorig jaar al mogen geoefenen. Nu dus een echt optreden samen met je grote zus! Geweldig.

Meike,
    Wat gaaf dat jij je eigen post al openmaakt.
    En dan ook nog zo'n grote verrassing: naar SCHOOL !!!

Geniet samen van al het goede dat op jullie pad komt en hou je taai allemaal.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 11 November 2011 - 08:15

DORRY:

HOI JANSKE EN DE REST.
    WIJ ZIJN WEER THUIS MET EEN HOOFD VOL INDRUKKEN, HET WAS EEN GEWELDIGE REIS.
    EN NU LEES IK DAT HET BIJ JULLIE GOED GAAT ,DAT IS WEL ERG FIJN HUMMEL.
    JOU HAREN GROEIEN ERG HARD.
    WIJ HAdden bandenpecht bij de tempel van de hemel, vlak bij het plein van de vrede maar bij een fietsen maker of eigenlijk een grage werd het gaatje geplakt en verder geen stukken gehad alleen twee stukken van de beensteunen af gebroken,maar ik kon nog gewoon rijden.
    Ik heb in Tibet voor jou gefikt wel wierook maar het was bij een colega van jesus bhoeda en die deed ook alleen maar wat goed was dus, dus dat zit wel snor meisje

• 11 November 2011 - 08:54

DORRY:

HOI JAN SKE NET MIJN VERSLAGJE TE SNEL VEWRZONDEN BOEDDHA FOUT EN JESUS MOET MET EEN HOOFDLETTER EEN DIKKE VETTE DORRY

• 13 November 2011 - 04:53

Fam. Vrienten:

Ha Ke3

Wat hebben Lieke en Janske goed staan swingen en dansen!!!!!!!
    Het enthousiastme spetterde er van af.
    De Heibessums zitten gebakken met zo'n talent volle familie Beks :-)

Meike naar school...... wat gaat de tijd snel.
    Ik geloof goed dat je trots bent en eigenlijk niet kan wachten.
    Maar geniet nog maar even thuis van de aandacht van papa en mama.

Groetjes Bas & Sanne