Team(s) Super Janske - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Team(s) Super Janske - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Team(s) Super Janske

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

26 Oktober 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Er wordt niet stil gezeten bij ons thuis en achter de schermen is er door verschillende mensen keihard gewerkt om het volgende voor elkaar te krijgen. Ik ben dan ook heel trots dat ik voor jullie mag prestenteren de team(s) Super Janske!
Nu vragen jullie je natuurlijk af, waar gaat dit over? In navolging van het geweldig voorbeeld van Léon van Aubel, die in 2010 voor het eerst deelnam aan Alpe d'Huzes, heet papa vorig jaar de stoute (wielren)schoenen aangetrokken en samen met Léon deelgenomen aan Alpe d'Huzes 2011. Tevens fietste onder andere Dick Vermeer mee in dit zelfde team. Afgelopen zondag is bekend gemaakt dat Alpe d'Huzes 2011 een recordbedrag van 20.176.381,45 euro heeft opgebracht. Al dit geld is voor het KWF kankerbestrijding. Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is dat er nog meer geld vrij komt voor de kankerbestrijding. Gewoon omdat er geen mensen meer mogen overlijden aan deze rotziekte.
Ondanks dat Léon in 2010 al zei dat hij niet meer zou deelnemen en hij dat in 2011, evenals papa, dit herhaalde, begon het toch weer te kriebelen. En na links en rechts een balletje opgeworpen te hebben, bleek dat er meer mensen geinspireerd waren om middels een grote fysieke inspanning geld in te zamelen voor de kankerbestrijding. Na in spanning te hebben gezeten of we mochten deelnemen (er wilden ruim 12.000 mensen meedoen en er kunnen er maar 5.000 starten), kregen we vorige week het verlossende woord dat we met 2 teams mogen deelnemen. Het eeste team was al zeker, omdat we vorig jaar voldoende geld hadden opgehaald, maar het tweede team moest met de loting meedoen. In eerste instantie kregen we te horen dat door loting was bepaald dat het tweede team niet mocht deelnemen, maar op de wachtlijst was gezet. Waarschijnlijk stonden we hoog op de wachtlijst, want een paar dagen later kregen we te horen dat we van de wachtlijst af waren gehaald en we toch mogen deelnemen. Afgelopen week heeft iedereen zich aangemeld en nu kan ik al 14 van de 16 namen presenteren. Vanaf nu spreek ik ook niet meer van team 1 en 2, maar gewoon van TEAM SUPER JANSKE.
De onderstaande personen gaan op 7 juni 2012 de strijd met de Alpe d'Huez aan. Sommige gaan lopen, andere op de fiets, maar daar kom ik later op terug.

* (Nestor) Léon van Aubel
* Camiel van Houtert
* Jos van Ruler
* Dick Vermeer
* Nathalie Eijkemans

Natuurlijk ben ik heel trots op dit sterrenteam en stuk voor stuk voelen ze zich vereerd dat zij het voorrecht hebben om deze uitdaging aan te gaan en zich zo in te zetten voor de kankerbestrijding. Want het is natuurlijk de bedoeling om met Team Super Janske een flinke bijdrage te leveren aan het totaal opgehaalde bedrag. Bij deze wil ik jullie allemaal alvast oproepen om leuke acties te bedenken, waardoor wij geld kunnen inzamelen voor de kankerbestrijding. Weet je bedrijven die ons zouden willen sponsoren, zijn er scholen die sponsoracties willen organiseren, wil je als personeelsvereniging, buurtvereniging of sportvereniging je steentje bijdragen aan de kankerbestrijding, laat het ons weten via janskebeks@live.nl
Natuurlijk houden wij jullie via deze site op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het team, de acties en wat al niet meer, want ook dit hoort bij de wereld van Ke3.

Groetjes Janske

• 26 Oktober 2011 - 21:06

Tante Angela:

Iedereen van het Team Super Janske, veel succes met de voorbereidingen en het ophalen van sponsorgeld!

Janske, maar ook Lieke en Meike, met jullie als ondersteuning moet dat helemaal goed komen!

groetjes tante Angela

• 26 Oktober 2011 - 22:31

Joli Claes:

Ha Ke3

Wat een superkanjers op een rijtje.
    Heel veel succes met alles wat er nog te doen is tijdens de voorbereidingen.
    Maar dat gaat vast wel lukken.
    Zet 'm op.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 27 Oktober 2011 - 07:34

Leanne:

Wauw... wat gaaf zeg dat er 2 teams mee mogen doen!
    Ik wil iedereen van team Super Janske alvast heeeel veel succes wensen..
    Jullie kunnen het!

Groetjes Leanne

• 27 Oktober 2011 - 07:44

Frank En Heidi :

We gaan ook ons best doen.
    Maar Janske is het ook gelukt dus ............ opgeven is geen optie.
    Eerst op naar de keuring.

Groetjes uit Leende

• 27 Oktober 2011 - 08:22

Harry Mennen:

tsja Janske, nu ik dit zo weer lees begint het meteen weer te kriebelen. We zullen er hard voor moeten trainen, maar wel onder het motto: opgeven is geen optie. Ik moet ook eerst de sportkeuring nog doen, en daarna gaan we aan de gang om ons doel te bereiken, net zo als jij gedaan hebt.

• 27 Oktober 2011 - 08:24

Harry Mennen:

Oja ik zie de naam van Frank Beks er niet bij staan in het team Heidi, zou die niet mee rijden op de scooter? ha ha komt goed.

• 27 Oktober 2011 - 08:35

H & H & I:

Geweldig dat jullie je in willen zetten voor het KWF !!
    Veel succes met de voorbereidingen.

Hans, Hariètte en Imke

• 31 Oktober 2011 - 15:45

Willeke:

Hallo,
    Super wat een Team, succes met alle voorbereidingen.!! Zet hem op!!

Groetjes Willeke

• 02 November 2011 - 21:17

Bertha En Broer :

wat fijn dat er toch weer n team is die de uitdaging weer aangaan
    voor jou en alle mensen die met kanker te maken hebben
    of hebben gehad
    voor ons ben je nog steeds super en daarom n
    dikke knuffel
    groetjes b en b uit someren