Zo leuk allemaal - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Zo leuk allemaal - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Zo leuk allemaal

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Janske

27 September 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Hi, hi, wat leuk. Deze keer mag ik een keer iets op onze site schrijven. Laat ik dan beginnen bij afgelopen woensdag. Op woensdag is het de dansavond van Janske en mezelf. Na het dansen van afgelopen woensdag was er alleen wat extra’s, Janske mocht nog trakteren voor haar verjaardag. Natuurlijk hoort bij een feestje ook zingen dus eerst hebben wij Janske toe gezongen en daarna hebben wij een zakje chips als traktatie gekregen. Daarna vlug naar huis want ik ben momenteel wel echt moe ’s avonds. Het leven in groep 3 is erg leuk maar het kost ook veel energie. Met trots kan ik jullie wel vertellen dat ik de volgende woorden al heb geleerd op school:
Ik, maan, roos, vis, sok, aan, pen, teen, een. Met deze letters kun je veel meer woorden maken dus er gaat een wereld voor me open.
Op vrijdagmiddag hadden we een date met Leanne. Op het grote afsluitingsfeest van ons had Leanne ons een waardebon gegeven waarop stond dat we nog een keer met z’n drieën naar No no’s land mochten met haar. Deze hebben we vrijdag dan maar direct ingeleverd. Direct na school mochten we mee in we hebben een geweldige middag gehad. Daar middageten en veel, heel veel, spelen. Nu waren Meike en ik al verschillende keren daar geweest maar nu konden we Janske ook wegwijs maken in dit indoor speelpaleis. Kort gezegd een super middag en zo leuk om er nu met allebei mijn zusjes te zijn.
Na een dag van rust in en om het huis hadden we zondag nog iets heel leuks op de planning staan. We hadden namelijk als Heibessum familie de kaartjes van de burgemeester gekregen om een bezoek te mogen brengen aan de Efteling. Dit stond dus afgelopen zondag op de planning. En als een echte familie was er ook een bus geregeld waardoor we ook gezellig gezamelijk er naartoe konden. Bij de bessum familie horen ook de stapvriendjes. Nu kunnen we erg goed opschieten met de stapvriendjes en we zijn dan ook de hele dag gezellig bij elkaar gebleven. Samen door droomvlucht, op reis in de fata morgana en rondrijden in de traptreintjes. Verder samen frietjes eten en al het drinken samen delen. Om de dag dan ook nog mooi af te sluiten een mooie foto bij Pardoes. Al zie ik op de foto wel dat Sven graag anoniem wil blijven. Weer terug in Heeze hebben we de dag afgesloten met een lekker ijsje van de ijssalon. Daar hebben ze zoveel keuze dat ik het voor mezelf gewoon simpel hou. Iedere keer als we daar een ijsje mogen kopen kies ik voor het smurfenijs. Dan weet ik in ieder geval dat het lekker is. Heel misschien komt er nog wel een moment dat ik een keer een andere smaak ga proberen.
Ik vond het erg leuk om jullie een keer te hebben mogen vertellen hoe mijn week is geweest. Tot de volgende keer.

Groetjes Lieke

• 27 September 2011 - 21:26

JannVrienten:

Hallo Lieke en Familie,

Wat leuk dat jij een berichtje mocht plaatsen, en je hebt al zoveel woorden geleerd op school, dat gaat erg goed.
    Wat gezellig dat jullie met Leanne naar de overdekte speeltuin zijn geweest, en dan samen met je zusjes, erg fijn.
    En dan als klap op de vuurpijl nog een gezellig uitje naar de Efteling met de Heibessem familie, met zo'n prachtig weer. De foto's spreken voor zich.
    Lieke ga zo door met verhaaltjes schrijven, erg leuk om te lezen,

Heel veel groetjes van de Familie Vrienten

• 27 September 2011 - 21:38

Joli Claes:

Ha Ke3

Ha Lieke, wat leuk om eens jou verhaal te lezen.
    Wat kun jij al veel woorden schrijven, en dat allemaal al geleerd in die paar weekjes.
    Hartstikke knap van jou.
    Ik kan me voorstellen dat je van al dat leren wel een beetje moe word.
    En ook nog dansen op de woensdagavond samen met je zusje, dan heb je daarna je slaap wel verdiend.
    Maar gelukkig is het niet alleen maar leren.
    Jullie maken ook kei-leuke uitstapjes.
    Naar No No's land geweest met je zusjes en Leanne.
    En dan ook nog naar de Efteling met je zusjes en de stapvriendjes.
    Dat zal een dolle boel geweest zijn.
    Aan de foto's te zien hebben jullie je prima vermaakt.
    Veel plezier op school, en doe de groetjes aan iedereen van de familie.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx

• 28 September 2011 - 06:32

Lambert En Tineke:

Ha, die Lieke !!

Wat leuk om wat van jou te horen !! En je hebt helemaal gelijk, als je kunt lezen gaat er een wereld voor je open, jij bent al begonnen met veel woordjes !! Voor je het weet lees jij je eigen boek. Wat hadden jullie weer een gezellig weekje, heerlijk dat je dat samen met je twee zusjes kunt beleven hé. Nu nog een gezellige woensdagmiddag !!!

groetjes van Lambert en Tineke

• 28 September 2011 - 07:06

Marga Van Zantvoort:

Hallo Lieke en zusjes.

Wat kan jij mooi schrijven zeg, maar ja dat zit ook in de familie.
    Je hebt al veel woordjes geleerd op school voor je het weet kan je al een boekje lezen.
    Met de kerst kan jij je zusjes sávond voor het slapen gaan mooi voorlezen.
    Het gaat gelukkig goed met jullie allemaal en vervelen doen jullie je niet.
    Het waren weer mooie foto's van jullie drietjes.
    Groetjes Marga

• 28 September 2011 - 08:24

Tante Angela:

Hoi Lieke,

Wat leuk om een verhaaltje van jou belevenissen te lezen. Al zijn het toch wel de belevenissen van jou en je zusjes. Jullie hebben weer veel pret gehad dit weekend.
    Knap dat je al zoveel woordjes kan lezen. Dat je dan 's avonds moe bent is dan ook heel normaal.
    Geniet van het mooie weer en tot straks.

groetjes tante Angela

• 29 September 2011 - 08:55

H & H & I:

Hoi Ke3,

Dat ziet er allemaal weer gezellig uit. Jullie hebben het weer druk gehad. Maar wel gezellig druk :)
    Veel plezier en geniet van het mooie weer !

Groetjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 30 September 2011 - 08:28

DORRY:

HOI SCHRIJFSTER LIEKE JANSKE MEIKE EN FAM.
    DAT JIJ OOK JOU VERHAAL KON DOEN IS SUPER,MAAR JIJ BENT OOK SUPER IN ALLES NU WEER AL DIE LETTERS LEREN ,DANSEN ZINGEN JOU ZUSJES IN DE GATEN HOUDEN, MAAR NU KAN DAT IN EEN ONGEDWONGEN SFEER HE' MEISJE?
    EN DAN NOG DIE TRIPJES DIE JULLIE MAKEN VET HOOR.
    JANSKE WAT HEB JIJ AL EEN LANGE STAART OP JOU HOOFD.
    HET HAAR KAN BIJNA IN EEN VLECHT. MET WAT FANTA HUMMEL.

DE FOTO'S ZIJN WEER GAAF ,EN JOU PASFOTO IS EEN ERGE MOOIE,EEN KIND DAT UITSTRALING HEEFT, EN DAN DIE OGEN.EEN BROK GEZONDHEID ,OOK AL GAAT ER NOG WEL EENS IETS MIS,VERGELIJK DAN DEZE FOTO MET DE FOTO'S VAN VORIG JAAR DAN GA JE HARD ZINGEN OM HET VERSCHIL MEISJE MEISJE WAT EEN WONDER.
    LIEKE BEDANKT VOOR JOU MOOIE EN LEUKE BERICHT NU BEN IK WEER BIJ,NU MEIKE NOG.
    EEN DIKKE VETTE DORRY

• 02 Oktober 2011 - 18:59

De Stapvriendjes.:

Hey Lieke,

Wat was het toch leuk in de efteling!!! Ondanks dat het zo druk was en we soms erg lang moesten wachten vonden wij het wel erg gaaf om samen met jullie drie knappe meiden rond te lopen door de efteling. Eigenlijk was het ook zo leuk dat jij ,lieke dezelfde hobby als ons hebt....naamelijk de juiste route lopen en zelfs met de kaart erbij.
    Wat je nog vergeten bent te vertellen....is dat er een pappa van ons het is gelukt om zo'n trap treintje te laten ontsporen. Maar ook dat mocht de pret niet drukken
    Kortom wij vonden het erg gezellig met jullie in de efteling.

Groetjes en tot snel,
    De stapvriendjes

• 04 Oktober 2011 - 13:15

INGE:

Hoi lieve meiden,

lekker genoten van het mooie weer afgelopen week?
    Ik lees niet elke dag meer, wij hebben hier ook allemaal verjaardagen.
    af en toe lijkt het wel elke dag feest. Maar dat is ook maar goed ook dat we zoveel mogelijk feest vieren. Af en toe even rustig aan is ook een feest, nietwaar?
    Dat noem ik dan een rustigaanfeestje....
    Ik zag dat je al een staartje in kunt doen. Kei schattig zeg.
    nou krullenbollen tot de volgende keer en een dikke smakkert van Inge.