Zieke Lieke - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Zieke Lieke - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Zieke Lieke

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

14 November 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Wat een onderbroekenlol zo op de zondagmiddag. Wel fijn natuurlijk met zo'n slecht weer, want wat is er veel water gevallen de afgelopen dagen. Ik ben benieuwd wanneer het een keer stopt, want ik ben niet te houden binnen. Ik heb echt wel energie gekregen van de Super Opkikkerdag en het Verwenevent. Toen het vanmiddag even droog was ben ik dan ook naar buiten gegaan om maar weer blaadjes op te gaan ruimen. Dat is het voordeel van de herfst. De wind zorgt er steeds maar weer voor dat ik werk heb. Al beginnen de bomen er nu toch wel heel kaal uit te zien, dus dan ben ik weer afgewerkt. Misschien dat het dan weer gaat sneeuwen, dan kan ik gaan sneeuwruimen. En daarna, daarna mag ik misschien wel naar school. Al zijn we dan alweer een jaar verder, of moet ik zeggen, dan hebben we weer een jaar afgesloten.
Lieke is helaas met minder energie teruggekomen van de Super Opkikkerdag. Ze blijft ontzettend veel hoesten met veel slijm, ze heeft dagelijks koorts en vanavond heeft ze ook moeten spugen. Morgen gaat ze dan ook weer naar de huisarts. Ook papa is niet helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen, maar gisteren heeft hij de gouden tip van ome Tan opgevolgd. Zo'n Oostenrijkse Jagertee. Daar zitten zoveel kruiden in, dat er altijd wel 1 van helpt. En inderdaad, het ging vandaag alweer een stuk beter met papa. Dit medicijn mag Lieke niet hebben, we moeten in Oostenrijk toch eens vragen of ze die alcoholvrij kunnen maken.
Ook vinden papa en mama dit voor mij een spannende tijd. Ze kijken vol ongeloof naar mij en voelen wel 4 keer per dag aan mijn hoofd of ik geen koorts heb. Tot nu toe voel ik me kiplekker. Vannacht heb ik een klein beetje gehoest en vanmorgen had ik een kleinde snotbel. We hopen maar dat de weerstand uit het potje goed helpt, want volgens mij hebben we te maken met een virus. Hiervoor krijg ik dus de weerstand uit een potje en gelukkig heb ik die nog niet zo lang geleden gehad. Allemaal duimen dus. Voor Lieke dat ze vlug beter wordt en voor mij dat dit virus mij bespaart blijft.

Groetjes Janske

• 14 November 2010 - 23:23

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Een beetje lachen mag wel een keer.
    Lachen is gezond word gezegd dus...........

Is sinterklaas gisteren pas aangekomen in Nederland, en nu is hij al in Heeze geweest.
    En heeft hij ook al kadootjes gebracht.
    De verwennerij houd niet op bij jullie.
    Dat vind niemand erg hoor, dat mag voorlopig wel doorgaan.

Wat fijn dat papa zich al wat beter voelt.
    Maar wat super vervelend dat Lieke zich zo ziek voelt.
    Ik hoop dat jij Janske dat "virus" niet
    overneemt.
    Beterschap allemaal

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

P.S.: Ome Tan jij bent een watje als jij je roze onderbroek niet aan durft te doen, haha.
    Dat is hatstikke hip.
    Groetjes.xx

• 15 November 2010 - 05:11

DORRY:

HOI JANSKE EN DE VERWARMING OM HAAR HEEN.
    LIEKE MOOIE MEID BETERSCHAP.
    EN JANSKE JIJ KRIJGT DAT VIRUS NIET ,WANT IK GA FIKKEN, MAAR IN DE SINT JAN MAG IK WEER NIET ,NOU GOED DAN NIET FIK IK THUIS WEL.
    IK BEN NIET MEER ZO HIEPER MAAR NOG MAAR EEN BIETJE.
    IK LAS ALLES NOG EENS TERUG ,EN ZAG DAT IK NOG AL WAT FOUTJES YYP ZO OOK SLOGGI, EN DAT MERK KEN IK AL BIJNA 40JAAR.
    MAAR OF IK ROSE NOU MET EEN Z OF EEN S TYPE JULLIE WETEN DAT IK GEEN ZWART BEDOEL.
    WAT IS HET NAT ,IK ZAL DADELIJK MAAR GOED OP DE HARDE PADEN BLIJVEN ALS IK UIT RIJDEN GA MET PACO.OME TAN WAT VET DAT JIJ OOK VOOR DIE HIPPE KLEUR GAAT DOE DAT DING GEWOON AAN DAN HOOR JE ER NOG BIJ KEREL VRAAG MAAR AAN FERRIE STAAN OP DE JOUWE OOK AAPJES ?OF BEREN? EEN VETTE DIKKE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 15 November 2010 - 10:04

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Wij duimen heel hard dat de weerstand uit het potje zijn werk doet.
    En ja ja het is DROOG...kun je lekker buiten spelen.

Lieke heel veel beterschap en dat je weer vlug opgeknapt mag zijn.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 15 November 2010 - 11:59

Judith & Ron, Wout:

Hallo!

Ww duimen ons te blubber voor jullie!

Beterschap voor Lieke!

Zet 'm op!

• 15 November 2010 - 12:28

Tante Angela:

Oh kom maar eens kijken....
    Heb je nou een potje weerstand gekregen in je schoen? Of wat zat er in dat potje?
    Zet 'm op en laat het virus je niet te pakken krijgen!
    Lieke heeeeeeeel veeeeeeel beterschap!

Dikke knuffel van tante Angela

• 15 November 2010 - 14:34

Jolanda:

Hoi janske

fijn dat je zo'n fijn weekend hebt gehad,

groetjes jolanda ,rob en Tom

• 15 November 2010 - 18:12

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat fijn dat jullie een super weekend hebben gehad en lekker hebben kunnen genieten.

Minder is het dat Lieke ziek is, ik hoop dan ook dat ze vlug weer opknapt.

Gelukkig is het nu weer droog buiten.

Janske ik hoop niet dat Lieke je aansteekt met het virus, blijf maar een beetje bij haar uit de buurt totdat ze weer beter is.

Lieke heel veel beterschap,

Groetjes aan iedereen,

Fam.Vrienten

• 15 November 2010 - 18:49

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat hebben jullie weer een leuk opkikkerfeestje gehad.
    En wat worden er een boel leuke verrassingen georganiseerd, geweldig.

Wel een vroeg Sinterklaasbezoekje bij jullie! Maar natuurlijk ook heel spannend en jullie hebben het verdiend.

Lieke, heel veel beterschap.

Hou je taai kleine guit en familie en zorg dat je dat virus niet krijgt.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.