Rustige dag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Rustige dag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Rustige dag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

06 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag kan omschreven worden als een rustige dag. In de ochtend lukte het nog wel. Papa ging in de tuin werken en dat was voor mij ook een goede reden om even lekker naar buiten te gaan. Lieke en Meike mee en samen papa zo min mogelijk in de weg staan en zo veel mogelijk helpen. Ieder van ons doet dat op zijn eigen manier. Lieke veegt alles wat papa uit de tuin haalt op. Ik vervoer het tuinafval met de tractor en Meike doet ons zo veel mogelijk na en loopt daardoor regelmatig in de weg. Uiteindelijk was voor de middag de hele voortuin weer spik en span en kregen we van mama een welverdiende boterham. Mijn boterham mocht mama zelf opeten want ik wordt nog altijd met momenten flink geplaagd door buikpijn.
Omdat het natuurlijk voor Lieke ook vakantie is mocht zij vanmiddag samen met papa naar het zwembad. Dit gaf mij de kans om weer een wat bij te tanken van afgelopen week. Mijn middag heeft dus alleen maar bestaan uit slapen. Dit bleek een goed idee want daarna had ik weer energie genoeg om mee te helpen met koken en tafel dekken. Na het eten was Lieke zo moe van haar middag zwemmen dat ze direct naar bed wilde. Ik kon me wel vinden in die gedachten. Om goed zeven uur lag ik dus al weer in bed. Nu eens proberen om daar ook de hele nacht te blijven slapen want ik word de afgelopen week toch bijna iedere ochtend wakker in het bed van papa en mama.
Morgen mogen we weer naar Nijmegen om te zien hoe mijn bloed het er de afgelopen dagen vanaf gebracht heeft. Voor de zekerheid nemen we toch maar een koffer mee. Dit met de hoop dat als we de koffer meenemen we hem niet nodig zullen hebben.

Groetjes Janske

PS Jeanet via deze weg wil ook ik je nog even feliciteren met je verjaardag. Het is toch wel heel bijzonder dat je bij het ophalen van je eigen verjaardagskado ook weer iets voor mij weet te regelen. Heel erg bedankt hiervoor.

• 06 Mei 2010 - 20:54

Ellen:

Hallo lieve Super Janske!

Dat ziet er gezellig uit, samen in de tuin werken. Doe je onze tuin ook meteen? Zullen papa en mama wel fijn vinden! Hopen dat je vannacht inderdaad lekker door kunt slapen en zo ook jouw papa en mama. Veel succes morgen in Nijmegen en we hopen er maar op dat je de koffer weer mee naar huis kunt nemen en hem niet nodig hebt!

Veel liefs!

• 07 Mei 2010 - 06:01

Dorry:

hoi tuinmannen.
    dat was een mooie opname van jullie, en ik hoop dat jij vandaag geluk hebt in nijmegen.
    en ook dat de buikpijn snel weg gaat verder weet ik te melden ,dat het geen goed weer is, maar ik denk dat jullie dat ook al lang wisten.
    een dikke vette heel veel sterkte hifive lowfive dorry

• 07 Mei 2010 - 07:44

Fam Van Gaal:

Hey lieve Super Janske

Wat een super tuinvrouwen zijn jullie zeg. Papa zal wel heel blij zijn geweest met de hulp van zijn 3 vrouwen.
    Nou voor vandaag heel veel succes in nijmegen. En wij hopen dat je lekker met papa en mama weer naar huis mag.
    Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 07 Mei 2010 - 09:18

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een hulpjes. En wat goed van je dat je zo mooi alles transporteerd. Als je niet weet wat je wilt worden kun je nog altijd je rijbewijs gaan halen. We maken dan wel een plaatsje voor je.
    Succes vandaag in Nijmegen en laat de koffer in der daad maar dicht. Kom maar gewoon weer naar huis. Veel gezelliger.

Groetjes uit Leende

• 07 Mei 2010 - 09:33

Oma Blijham:

Lieve Janske, wat goed dat je zo in de tuin hebt gewerkt, geen wonder dat je dan ook behoorlijk moe bent. Er liggen weer kaarten voor jullie klaar, maar oma is ziek geweest en kon toen geen kaarten schrijven.Dit weekend ga ik ze schrijven, dus ze komen er aan! Groetjes aan de hele familie en voor jou een dikke knuffel van oma.

• 07 Mei 2010 - 09:54

Judith & Ron, Wout:

Hallo allemaal!

Wat goed, dat werken in de tuin! Zet Meike ook al het onkruid weer terug in de tuin omdat je geen plantjes mag plukken?

Vandaag Nijmegen, spannend hoor! Ook wij hopen dat je het koffertje voor niets hebt meegenomen...

Zet 'm op!

• 07 Mei 2010 - 12:32

Nikki En Simone:

Hoi Janske,

We hebben huiswerk voor je :D
    Meike zal het straks voor je meenemen

Groetjes Joepie Zuid

• 07 Mei 2010 - 15:14

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat gezellig zo met z'n allen lekker in de tuin werken, jullie kunnen goed helpen en het werk was goed verdeeld, ik hoop dat het goed gaat in Nijmegen en dat je koffertje in de auto kan blijven staan.
    Ik heb een kaarsje voor je opgestoken in de hoop dat je buikpijn minder wordt.
    Janske zet hem op, wij blijven je volgen je bent een kanjer (jullie allemaal trouwens,

Heel veel gr. van de Fam.Vrienten

• 07 Mei 2010 - 15:19

Laatste Nieuws:

Janske was al weer thuis en Nijmegen zou in de loop van de middag bellen voor bloed uitslagen.

Helaas was de amoniak spiegel weer te hoog , zodat opname in nijmegen weer nodig is.

En men dus vanuit Heeze weer vertrokken naar Nijmegen.
    Janske zal via reisverslag straks wel meer erover vertellen.

Opa ijsje

• 07 Mei 2010 - 15:53

DORRY:

HOI PECHVOGELS.
    DIE VERDOMDE AMONIAK NONDE JU,KOMT DAT DOOR DE ERWINASE?
    OPA IJSJE IK VIND HET ERG FIJN DAT JE DAT BERICHTJE EVEN OP DE SITE ZETTEN,IK HAD AL WEL 6KEER GEKEKEN IK HAD EEN RAAR GEVOEL.
    MAAR ALS ER IETS APARTS AAN DE HAND IS, DAN IS NIJMEGEN TOCH BETER, HOE ROT HET VOOR JULLIE OOK IS.
    KLEIN MENSENKIND JOKE FERRY EN FAM. HEEL VEEL VOLHARDING KRACHT GELOOF EN LIEVDE WENS IK JULLIE BEDANKT FRANS EEN 10 DUBBELE DIKKE VETTE DORRY

• 07 Mei 2010 - 16:37

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat sneu dat je weer terug naar Nijmegen moet maar dat is beter als het even niet goed gaat. De kaars brand nog steeds en ik hoop dat het verblijf van korte duur is en jij snel toch weer naar huis mag.

Opa Ijsje, dank voor het plaatsen van tussentijds bericht.

Zet hem op en hou je taai kleine guit en familie. Ik duim voor jullie dat het snel weer allemaal "normaal" is en iedereen weer thuis kan zijn.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 07 Mei 2010 - 17:11

Ome Gijs Tante Nelly:

Hallo Janske en familie
    Wat een pech toch,ben je
    thuis moet je weer terug,
    jullie zullen de weg naar
    nijmegen wel kunnen dromen.
    Hoplijk duurt het niet te
    lang,want thuis ie toch

ome gijs tante nelly

• 07 Mei 2010 - 17:18

Judith & Ron, Wout:

Dag lieve meid,

Hè pottedrie, nieuwsgierig als we zijn, even gespiekt. Niet het berichtje waar we op gehoopt hadden. Wel fijn dat we het weten, dankzij jouw Opa Ijsje.
    We duimen voor je en ook hier brandt de Janskekaars.

Zet 'm op, allemaal!

• 07 Mei 2010 - 19:45

Léon Van Aubel:

Hoi Janske,

He wat erg van die amoniak. Ik hoop dat die waarde snel weer lager is. Als je weer in Heeze bent kom ik bij je langs. We moeten toch nog een blokje om gaan fietsen samen!

Groetjes,

Léon

• 07 Mei 2010 - 21:36

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Hopelijk valt het de komende nacht mee en zakt de ammoniakwaarde weer snel !

Laat zien dat je SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER Janske bent en laat ze maar weer versteld staan van jou snelle herstel.

Papa en mama ook jullie wensen we een rustige nacht en dat morgen de spreekwoordelijke zon weer volop mag schijnen.

Dikke knuffels en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX