Zomaar een kado voor de deur - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Zomaar een kado voor de deur - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Zomaar een kado voor de deur

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

05 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Inmiddels is papa weer thuis. Nee hoor, het viel wel mee. Papa en oma Tumtum hadden het niet te laat gemaakt. Daarnaast moest papa naar huis rijden en dat deed hij graag, want hij mocht in de nieuwe grote auto rijden. Het was een leuk verjaardagsfeestje, maar helaas was het einde voor Imke wat minder leuk. Ze had gisteren en vannacht veel pijn in haar lies en vanmorgen is ze naar de dokter geweest. Waarschijnlijk heeft ze met het vele trampoline springen een liesblessure opgelopen. Vandaag had ze haar kinderfeestje en ik hoop dat ze toch een heel leuk feestje heeft gehad. Ik hoorde wel dat het programma aangepast moest worden, want Imke kon natuurlijk niet lopen. Imke beterschap!!!!
Vandaag was het voor mij weer zo'n dag na een gift Erwinase. Het gaat allemaal wel, maar niet van harte. Ik had last van buikpijn en heb vandaag maar weinig gegeten. Voordeel hiervan is dan weer dat ik ook niet zoveel gepoept heb vandaag. Het weer werkte voor mij ook in mijn voordeel. Natuurlijk had ik ook liever beter weer gehad, maar nu kan ik me mooi binnen vermaken. Buiten wil ik toch Lieke bijhouden en dat lukt me gewoon niet op zo'n dag als vandaag. Gelukkig kwam Karin even bij ons binnen om Leanne nog een kadootje te geven en ons te vertellen dat er een kado voor de deur stond. Dat was een grote verrassing. Helemaal leuk. Later las ik op de site wie de zwarte Piet en Sinterklaas zijn geweest. Kei bedankt voor het kado en Lieke en ik zijn volop aan de slag gegaan. Meike is daar nog een beetje te klein voor, maar is wel onder de indruk en vindt het alleen al leuk om naar te kijken.
Vanmiddag zijn we nog even met Leanne met de bakfiets weggeweest. Eerst zijn we naar Leanne's huis geweest waar we de mama van Leanne gezien hebben. Lieke kon niet helemaal meer op de naam komen, maar wist wel in welke richting ze moest zoeken. Frank zei ze, maar ze wist wel dat het niet helemaal klopte. Francien zeiden papa en mama en toen vertelde Lieke dat dat klopte. We zijn ook nog even naar de dierentuin geweest en er was iets heel leuks te zien. Het varken had biggetjes gekregen, dus dat vonden we wel heel leuk.
Tijdens het eten, zo rond een uur of zes werd ik heel erg moe en huilerig. De koek was echt op voor vandaag en ik wilde naar bed. Rond half zeven lag ik dan ook al te slapen, zodat ik de accu voor morgen weer kan opladen.
Wat betreft de prijsvraag. Ik vind het zelf wel een goed idee om de inschrijvingen te stoppen als we de 450.000e pageview gehad hebben. Tot die tijd staat het volgens mij vrij om datums door te geven. Als jullie er anders over denken, dan hoor ik het wel.

Groetjes Janske

• 05 Mei 2010 - 21:51

Willy En Jeanet:

Hoi Janske
    Dat is leuk als er zomaar kado voor de deur staat.
    Ik heb ook weer een verassing voor je.
    Ik ben gisteren ook jarig geweest hetzelfde als Imke.
    Heb ik een kadootje aan mezelf gegeven.
    Ik heb hele mooie nagels laten zetten.
    Daar vertelde ik over 18 juli die verassingsdag.
    Nou ik mag jou vertellen dat je door Miet&Co
    Helemaal in het nieuw word gestoken,voor die dag.Ik maak een afspraak met je Papa en Mama dat we een paar dagen van te voren daar naar toe gaan en mag jij mooie nieuwe kleren uitzoeken voor jou zelf.Leuk he.
    Nou ik wens je een fijne nachtrust en droom maar lekker welke kleurtjes wilt uitkiezen van je kleding.

Groetjes Willy en Jeanet

• 05 Mei 2010 - 21:57

Tante Angela:

Hey Janske,

We vonden het erg leuk dat we jou, Lieke en Leanne zagen fietsen, hopelijk ben je niet teveel geschrokken van het toetertje!

Imke veel beterschap met je lies en nee hier zijn geen gevallen van spierpijn bekend na het vele springen van gisteren. (Toine was nog redelijk op tijd op de afspraak.)

Jeanet, alsnog van harte gefeliciteerd en je bent weer Super bezig voor Super Janske.

Groetjes van tante Angela

• 05 Mei 2010 - 22:00

Janny:

Lieve Janske, papa, mama, Lieke en Meike.

Ik ben een van de anonieme (moeilijk woord he) volgers van jouw site.
    Ik ben heel erg onder de indruk van de manier waarop jij met jouw situatie omgaat. Ik vind het heel erg knap dat je tussen alle bezoeken aan het ziekenhuis door toch zo weet te genieten van gewone dingen. Samen met papa en mama probeer je van alles een feestje te maken. Ik denk dat heel veel mensen die jullie volgen veel van jullie leren. Ik leer er in ieder geval heel veel van. Als ik eens een beetje kwade zin heb dan denk ik aan jou en dan word ik vanzelf blij en weet ik ook meteen dat ik geen reden heb om kwade zin te hebben. Daarom ben ik erg blij dat ik jou en je familie via deze site een beetje heb leren kennen.
    Oja ik wil natuurlijk ook meeedoen aan de wedstrijd en ik zeg 12 mei. Ik vind het wel een goed plan om te stoppen op 450.000 pagevieuws. (hoeveel is dat zeg)

Groetjes van Janny

• 05 Mei 2010 - 22:02

Patricia:

Hallo Janske,
    Ik heb nog steeds iets voor jou. Ik zit nu met Ome Renier te computeren. Het is hier heel erg warm wel 33 graden en bij jullie? Hopelijk gaat het snel beter met jou! Tot snel.

Groetjes,
    Patricia en Renier

• 06 Mei 2010 - 04:16

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM EN DE REST.
    DAT JIJ WEER ANDERS BENT NA INNAME VAN DE ERWINASE IS NIET FIJN ,MAAR JE MOET DAT SPUL HEBBEN.
    ZO DUBBEL, HET MAAKT JOU ZIEK, MAAR OOK BETER.
    HOEVEEL KILO KAN DE BAKFIETS HEBBEN?
    EN NARUURLIJK VOOR DE GENE DIE MOET TRAPPEN, IK WIL OOK WEL NAAR DE BIGGETJES, DUS IK MAG ZO VEEL RADEN ALS IK WIL?.
    NOU HIER KOMT HIJ 7JUL.11.59 EEN DIKKE VETTE EEN FIJNE DAG HIVIFE LOWFIVE EN HEEL VEEL STERKTE DORRY

• 06 Mei 2010 - 09:45

Marga Van Zantvoort:

Ja Janske ik klim ook nog steeds met je mee.
    Het is vallen en opstaan, gelukkig leren de doktoren jou ook steeds beter kennen en passen ze je schema steeds weer aan, zodat de stap terug niet zo groot is.
    Nu moeten ze alleen nog iets verzinnen tegen die draak, want dat is en blijft een vervelend ding niet allen voor jou maar ook voor je familie.
    Heel veel sterkte voor de komende tijd en 18 juli zal ik er zeker bij zijn.
    Mijn datum voor de 500.000 is dan ook 18 Juli 12.00u
    Groetjes Marga

• 06 Mei 2010 - 13:10

Cor En Diny.:

Hoi Super Janske. en de rest van de familie.

Zie ik het goed zijn dat allemaal strijkkralen die jullie hebben gekrgen?

Nou meisjes daar kunnen jullie je heel goed mee vermaken en het is kei leuk als het klaar is je kan zo'n mooie figuren me maken.
    Doe je best en wij zien het reseltaat wel op de site, want ik weet zeker dat Papa of Mama daar foto's van gaan maken Succes meisjes.

Janske dat je moe bent kan ik me voorstellen je hebt ook zo veel feestjes gehad de afgelopen weken maar wel heel verstandig van jou om lekker op tijd naar bed te gaan.

Verder wensen wij jullie allemaal het allerbeste en de lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.

Janske wij zeggen in Brabant Houdoe he.

• 06 Mei 2010 - 14:27

De Stapvriendjes:

Hey Janske,

We zijn je nog niet vergeten hoor!! Maar wij zijn natuuurlijk ook van onze vakantie aan het genieten. Je kent dat wel. lekker druk zijn met van alles en niets en onze mama's lekker bezig houden. Daar zijn wij natuurlijk erg goed in.

En we kunnen niet wachten om morgen met onze papa's naar de Phoxy dag te gaan. Zo'n vip bezoek als jij met Phoxy hebt gehad zit er voor ons niet in, dus gaan wij morgen lekker genieten.

Wij hebben al enige tijd niets gelezen over eventuele concurrentie. Is het rustig voor ons aan de horizon? Dan gaan we onze krachttraining om groot en sterk te worden wat minderen, we zijn daar namelijk erg druk mee. Maar dat heb jij natuurlijk wel gezien tijdens de optocht van de Koningin!!
    We zijn al echte sterke mannen toch?

Janske heel veel groetjes van de stapvriendjes

• 06 Mei 2010 - 15:11

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Jammer dat je het weer even moeilijker hebt. Hopelijk blijven je waardes binnen de marges zodat je lekker thuis bent van het weekend.

Met Imke gaat het ook alweer een stuk beter. Ze was vanmorgen helemaal happy dat ze weer wat beter kon lopen.
    Imke en de kindjes vonden het kinderfeestje geweldig dus het aangepaste programma was blijkbaar ook goed.

Heel veel succes morgen !!

Dikke knuffels en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 06 Mei 2010 - 19:46

Opa Ijsje:

Dorry ; je mag maar 1x raden he. ik heb besloten om 7juli 11.59 aan te houden ,omdat die andere maar 1 minuut na Maarten en Marian was.
    neem aan dat je het goed vind.

Frans

• 06 Mei 2010 - 19:47

Nikki En Jannie:

hey die super janske!

wou een kado aan de deur..
    Ik dacht dat sint en de pieten al waren geweest...
    ja en die strijkkralen is ook echt iets voor jou.

leuk dat we nu ook kunnen hyveen!

Dikke kus vanuit joepie!

• 06 Mei 2010 - 19:51

Opa Ijsje:

Oeps wat een blunder !!! van mij.
    Dorry kies even een andere datum aub

Frans