Vrolijk Pasen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vrolijk Pasen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vrolijk Pasen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

03 April 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Namens papa, mama, Lieke, Meike en mijzelf natuurlijk, wens ik iedereen een vrolijk pasen!!!!

Groetjes Janske

• 03 April 2010 - 17:00

Marleen:

Hallo allemaal!

Dat is het mooiste paaseitje dat ik tot nu toe gezien heb :)
    Jullie ook hele fijne en vrolijke paasdagen gewenst.

groetjes Marleen

• 03 April 2010 - 17:26

Fam.de Jongh:

Jullie ook fijne paasdagen gewenst en vooral voor dat paaseitje.

Cees en Annelies de Jongh

• 03 April 2010 - 17:51

Tante Angela:

Nou dat paaseitje ga ik zoeken!

Groetjes tante Angela

• 03 April 2010 - 18:15

HOI KANJERS.
    WAT KNAP OM ZO'N FOTO TE MAKEN, PETJE AF HOOR.
    NOGMAALS EEN HEEL VET PAASFEEST VOOR JANSKE PANSKE KEVERTJE DE OUDERS ZUSJES DE OPA'S EN OMA'S DE OOMS EN TANTES DE NEEFJES EN NICHTJES ENDE HELE KUDDE JE ZAL ZIEN DAT DE 7UURS ENERGIE GAAT WERKEN DORRY

• 03 April 2010 - 18:24

Opa Ijsje Oma Paasei:

Dit paasei mag de Paashaas wel bij ons in de tuin verstoppen.

Vrolijk Pasen Iedereen !!

i.v.m. pasen is de naam van Oma tumtum omgedoopt tot Oma paaseitje , dan weten jullie het wel he.

Opa en Oma

• 03 April 2010 - 18:27

Willy En Jeanet:

Wij wensen jullie allen fijne paasdagen toe.
    En janske je hebt de mooiste paaseitje.
    Groetjes Willy en Jeanet

• 03 April 2010 - 18:44

Fam Kursten:

Vrolijk pasen fam beks en de rest van de familie. Veel zoek plezier en verstop dit ei niet te goed.
    Groetjes van lisette en de rest.

• 03 April 2010 - 18:51

• 03 April 2010 - 20:23

Fam. Wijnen:

Roze stippen op een ei,
    Welke kleur kies jij?

Blauwe stippen op een ei,
    en een mooie strik erbij.
    een ei voor jou en een ei voor mij.
    Welke kleur kies jij?

Paarse stippen op een ei,

Rode stippen op een ei,
    Welke kleur kies jij?

Groene stippen op een ei,

Gele stippen op een ei,
    Welke kleur kies jij?

Oranje stippen op een ei,
    Welke kleur kies jij?

Zwarte stippen op een ei,
    Welke kleur kies jij?

Bruine stippen op een ei,
    Welke kleur kies jij?

(Het leukste paasliedje wat ik ken)

Jij bent inderdaad het mooiste eitje van Heeze en omstreken. Dat ga ik ook zoeken. Is de spelregel wie het het eerste vindt mag het houden?

Ben benieuwd waar het verstopt is.

Maak er een fijn weekend van allemaal!!

Heel veel liefs van ons 4en.

• 03 April 2010 - 20:51

Lambert En Tineke:

Jullie ook allemaal een vrolijk paasfeest.
    Wie dit paaseitje vindt mag het houden hé!!!

groetjes van Lambert en Tineke

• 03 April 2010 - 22:42

Joli Claes:

ha janske en die hele grote gezellige familie

vrolijk pasen allemaal en maak er een paar mooie dagen van.

groetjes en een dikke kus van ons xxxxxxxxxxxx

• 04 April 2010 - 06:11

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske!

Wout heeft je gevonden!
    "Jans mooi ei maakt, nou ikke beurt."

Wout heeft nu het woord paasei op z'n voorhoofd.

Geniet ervan!

• 04 April 2010 - 06:20

VROLIJK PASEN ALLEMAAL
    STRAKS KOMEN DE KINDEREN EN KLEINKINDEREN ETEN EN EIEREN ZOEKEN, IK BEN AL VAN ALLES UIT AAN HET ZOEKEN, MAAR COR MOET EERST UIT BED KOMEN, IK KAN MET DE ROLSTOEL ALLEEN MAAR OP PADEN, EN DAAR IS NIKS AAN, EEN BEETJE HAAS VERSTOPT ZIJN EIEREN IN DE BOSJES EN PLANTEN.
    IEDEREEN EEN HEEL VROLIJK PAASFEEST MET EEN GOED EIND EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 04 April 2010 - 07:34

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Ik wens jou en je hele familie en aanhang een heel gezellig Paasfeest toe met veel eitjes en een hele boel gezelligheid.

Wat een mooi "eitje" ben jij!

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 04 April 2010 - 10:24

Cor En Diny.:

Hoi Super Janske.

Lieve Familie Beks.
    Wij willen jullie vrolijke Paasdagen wensen,en probeer er een beetje van te genieten hoe moeiklijk het voor jullie ook is met Janske die zoveel pijn heeft en toch nog met alles mee wil doen.
    Janske petje af voor jou en de rest van de familie want wat ben jij toch een dapper meiske heel veel mensen zouden aan jou een voorbeeld kunnen nemen!!!!.

Frans, [Opa ijsje] ik heb jou verslag en gedicht zitten lezen met tranen van verdriet, maar wij gaan er allemaal voor om vlug tranen van vreugde te laten vloeien over onze wangen, ook jullie verdienen een grote pluim op je hoed.
    OM je eigen kleinkind zoveel pijn te zien hebben en je kan er helemaal niks tegen doen dat doet jullie nog veel meer pijn.
    Ik voel met jullie mee.

Lieve familie nou maar lekker smullen van de eieren die jullie kinderen en kleinkinderen met veel liefde voor jullie allemaal hebben geschiderd, het was weer gezellig in de schuur zoals altijd.

Verder heel veel liefs en de groetjes van Ome Cor en Tante Diny.
    En een Heeeeeeeeeeele Dikke Knuffel voor jullie allemaal.

Janske wij blijven voor jou duimen en de kaarsjes blijven ook branden. Hou vol.

Houdoe he.

• 04 April 2010 - 11:32

Diny.:

Beste Gerry.

Het is niet de bedoeling om jou te passeren, omdat ik Frans schrijf.

De pijn van Janske jou kleinkind dat voel jij ook diep in je hart.
    Konden wij allemaal maar een heel klein beetje de pijn van Janske overnemen dan zou Janske geen ijn meer hebben.
    Sorry Gerry. Probeer je aan elke strohalm vast te pakken. Groetjes Diny. XXX.

• 04 April 2010 - 13:30

Alex En Aimée:

We volgen jullie en leven met jullie mee. Zet hem op Janske! Nog een fijne pasen voor jullie allemaal.

• 04 April 2010 - 15:33

Opa Ijsje Oma Paasei:

Hoi Janske- Lieke - Meike maar ook Bart-Sietske-Rens en Imke.

Wij hebben een vraagje.

Is de paashaas vandaag al bij jullie geweest ?

Bij ons nog niet , we hopen dat ie vandaag of morgen nog komt , misschien heeft ie het wel te druk , of zou hij ons vergeten ?

Kijk morgen maar als jullie bij ons zijn.

Oh enne........misschien ook wel iets voor jullie papa's en mama's en natuurlijk Opa en Oma.
    Laten we het hopen.

Tot morgen.

• 04 April 2010 - 16:43

HOI LEKKER JONG,EN TAAIE AANHANG
    HET IS BIJNA 7UUR ,DUS IK GA MIJ OP JOU RICHTEN HUMMEL .
    EN IK HEB NOG EEN KAARS DIE BIJ MIJN MOEDER STOND ZO'N MOOIE EEN ENGEL ,DIE FIK IK AAN SLAAP LEKKER DE BALLEN DORRY

• 04 April 2010 - 21:42

Ineke En Peter:

Hoi die Janske
    Na een paar dagen, waarin het er niet van gekomen is om op je site te kijken, zie ik opeens zo'n prachtig paasei! We hopen, dat de paashaas jullie vandaag ook goed bedacht heeft,zodat jullie volop eieren hebben kunnen zoeken; dit ondanks het niet zo geweldige weer. We wensen jullie allemaal nog een gezellige tweede paasdag (met beter weer).
    Veel liefs van ons

• 05 April 2010 - 07:59

HOI NEDERLAND.
    HEBBEN JULLIE ALLEMAAL EEN GEZELLIG PAASFEEST GEHAD?
    ZONDER RARE GEBEURTENISSEN?|???
    VANDAAG GAAN WIJ UIT ETEN EN WEL TEGENOVER JULLIE BIJ ANK EN BEN DE AUWLUI VAN JORG ,DAT DOEN WIJ AL WEL BIJNA 40 JAAR OP TWEEDE PAASDAG ,EN DE HEIPOLDER KOMT TWEEDE KERTDAG BIJ ONS BEST BIJZONDER OM AL ZOVEEL JAAR DINGEN MET DEZELFDE PERSONEN TE DOEN.WAT DACHT JE VAN AL 38 ZOMERVAKANTIES ZAMEN OP REIS LEUK HOOREEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 05 April 2010 - 14:27

Leanne:

Ik heb vandaag al veel gezocht en... paaseieren gevonden!
    Is de paashaas ook al bij jullie langs geweest? Heb je al paaseieren gevonden?

• 05 April 2010 - 19:05

HOI EIERDOPPEN.
    IK WIL EVEN LATEN WETEN, DAT IK IN DE LAATSTE MAIL SAMEN MET EEN Z HEB GETYPT GEEN NIEUWE SPELLING MAAR EEN FOUT VAN DEZE MUTS EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY