Mama naar de sauna - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mama naar de sauna - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mama naar de sauna

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

24 Maart 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag was het voor mama al moederdag. Ze mocht namelijk samen met Mechteld een dag naar de sauna. Lekker genieten en ontspannen heeft ze wel verdiend na de afgelopen maanden. Vanmorgen was het dan ook vroeg dag want ze moest al om half acht bij Mechteld zijn. Ik mocht niet mee dus heb ik mama zelf gevraagd om even aan jullie allemaal te vertellen hoe haar dag was.

Bij deze dus mijn (Joke) verhaal van vandaag. Om half 8 Mechteld opgehaald en daarna op weg naar Rotterdam. Daar hadden we namelijk een arrangement voor een lekkere verwendag. Na anderhalf uur rijden daar aangekomen was het tijd ons in te checken. Omkleden en vlot begonnen we met onze verkenningsronde. Het was namelijk een hele grote sauna met alleen al 26 verschillende sauna's. Diverse rustruimtes en een heel groot buitenverblijf. Na alles bekeken te hebben gingen we voor de sauna met sederhout. Niet al te warm en goede zitplaatsen. Een aantal gesprekken later was het tijd de sauna te verlaten en met het afkoelen te beginnen. Het dompelbad was echt te koud dus kozen we voor een vlugge afkoeling door middel van de douche. Even lekker zwemmen en ook natuurlijk bubbelen in het bubbelbad. Ook de innerlijke mens mocht niet vergeten worden dus tijd voor een lekkere kop muntthee met natuurijk gebak (het is immers een verwendag). Om 12.00 uur hadden we een modder sauna voor mij en Mechteld ging in de chocolade. Op advies van de medewerker daar moesten we na dit ritueel even ons lichaan tot rust laten komen. Wij weer na het restaurant om wat te eten en het dutje wat erop volgde was voor mij echt nodig. Ik was zo ver in dromenland dat Mechteld me wakker moest maken omdat we een afspraak hadden bij de turbobruiner. Jawel ook ik heb nog altijd de illusie dat ik misschien bruin kan worden. Maar helaas ook na deze behandeling is mijn kleur nog altijd onveranderd.
Nog een rondje sauna en toen was het tijd geworden om naar huis terug te keren. Bij een dag uit hoort ook avondeten dus we zijn samen nog even bij de Boschwachter wezen eten. Om acht uur was ik weer thuis en kon de dames nog een nachtzoen geven voordat ze gingen slapen.

Groetjes Joke

• 24 Maart 2010 - 21:49

Marleen:

Oeh... dat klinkt allemaal erg lekker. Jullie zullen wel genoten hebben. Hopelijk ben je helemaal tot rust gekomen en heb je je heerlijk kunnen ontspannen.

Ik vond het trouwens erg gezellig laatst, maar ik heb ook goed kunnen zien wat het allemaal echt inhoud, en dan was ik nog op een goede dag bij jullie. Dus ik kan me voorstellen dat jullie na de dexa dagen echt helemaal op zijn. Dan is zo'n dagje sauna wel heel lekker.

groetjes Marleen

• 24 Maart 2010 - 22:06

H & H & I:

Hoi Super Janske,

Wat heerlijk dat jou mama even lekker heeft kunnen genieten van een dagje sauna !!

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke

• 24 Maart 2010 - 22:15

Ome Tan:

Dubbel en Dwars Dik verdiend lekker een dagje genieten.

Misschien had je toch beter de choco-behandeling gekozen en daardoor een beetje bruin geworden.

En seder schrijf je met een c als in cedrus atlantica.

groetjes

Ome Tan

• 24 Maart 2010 - 23:44

Opa Ijsje:

Goh. normaal plaatsen jullie altijd foto's van die dag . hahaha

• 24 Maart 2010 - 23:45

Opa Ijsje:

Dik verdient dit dagje uit.

• 25 Maart 2010 - 05:09

DORRY:

'HOI LIUTJES .
    WAT EEN FIJNE DAG VOOR DE DAMES.
    JANSKE HEB JIJ NOG KUNNEN ETEN?
    EN KUNNEN RIJDEN OP JOU TRACTOR.?
    EEN FIJNE GOEDE DAG ALLEMAAL EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 25 Maart 2010 - 05:34

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Fijn dat het steeds beter met jou gaat. Ga zo door. Hoe gaat het met eten en stickers verdienen?

Joke zo'n dagje verwennen zorgt dat je je lekker kunt ontspannen. Heb je af en toe nodig dan breekt het lijntje niet. Helemaal verdiend.

Geniet allemaal van het heerlijk voorjaarsweertje en hou je taai.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 25 Maart 2010 - 07:18

Krisna Reinders:

Lieve Janske,

Zo te lezen heeft Mama een super verwendag gehad. Lekker hoor!

Joke, je hebt het verdiend!

Liefs Krisna

• 25 Maart 2010 - 07:59

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Heb je mama ook een beetje gemist of ging het goed met papa en Leanne ??
    En zeg maar tegen haar dat ze groot gelijk heeft. Heerlijk zo'n verwendagje. Deze zouden door de ziekenfonds vergoed en verplicht moeten worden ;-)

Groetjes uit Leende

• 25 Maart 2010 - 08:38

Mechteld:

Het was een heerlijk dagje voor ons, was dat het ook voor jullie.

Het belooft weer een mooie dag te worden. Geniet ervan.

Groetjes Mechteld

• 25 Maart 2010 - 09:19

Tante Angela:

Heidi je hebt gelijk, zoiets moest de verzekering vergoeden!!
    En opa; ja die foto's mis ik ook!

Groetjes Angela

• 25 Maart 2010 - 17:04

Marian En Maarten:

Lieve Joke (en Mechteld)

Geweldig en zo verdiend!
    En Joke vergeet niet: een mooie lichte huid is één van de schoonheden. Het is namelijk helemaal niet chique om bruin te worden.
    Maar je wens begrijp ik wel! Mooi bruin is niet lelijk. Maar volgens mij heb je een man die dat ruimschoots goedmaakt. Ook hierin vullen jullie elkaar weer prima aan.
    Dikke kus.

• 25 Maart 2010 - 18:55

Opa Ijsje.:

ik wil nog even terugkomen op die foto's.
    Mechteld ik heb via die link gekeken en geprobeert jullie erbij te denken , maar dat lukte me niet , zij kunnen niet tippen aan jullie

Ik denk zeker niet hun hartje.

Want ik weet

dat is van jullie beide van GOUD.

• 25 Maart 2010 - 19:18

Opa Ijsje Oma Tumtum:

HET WIELER SEIZOEN BEGINT

DE KLASSIEKERS KOMEN ERAAN.

ZO OOK EEN OP 3 JUNI

Deze week kregen wij via buurvrouw suzanne een A4tje , waarop stond dat hun zoon Maarten op 3juni de Alp d'Huzes 6x gaat beklimmen voor Kika Kwf en de buurvrouw zei , ik zag dat ene Leon het voor ons "Janske" gaat doen.

Dus nu maar gauw op de site gekeken.

www.superjanske.nl

en onder status super janske de site van Leon gevonden.
    En Leon gesponsord , nu doen anders wordt het vergeten dachten wij.

En Maarten vergeten we ook niet.
    En al die andere mensen die zich inzetten voor het KWF / KIKA tegen die vreselijke ziekte. Bedankt allemaal........en succes met de voorbereiding.