De hele dag spelen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu De hele dag spelen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

De hele dag spelen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

27 Januari 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Lieke mocht vandaag samen met papa, tante Angela en Rens naar de winterefteling. Oma Hanny had namelijk entreekaartjes gespaard. Ik snapte goed waarom ik niet mee mocht, ik heb het namelijk heel vlug koud buiten en mijn weerstand is veel te laag om ergens naar binnen te mogen. Deze combi zorgt er voor dat ik het in de efteling niet echt naar mijn zin zou hebben. Om half tien heb ik dan ook samen met Meike Lieke en papa uitgezwaaid. Leanne was inmiddels ook binnen en in de ochtend hebben Meike en ik samen met van alles en nog wat gespeeld maar de klei was onze favoriet.
Aan het einde van de ochtend wilde Meike naar buiten. Ik wilde natuurlijk niet voor haar onder doen dus ook ik in het skipak mee naar buiten. Echt leuk is het dan weer om voor het eerst in lange tijd een rondje op je eigen tractor te rijden. Koud was het ook en na 15 minuten wilde we alle drie (ik, Meike en Leanne) graag weer naar binnen. Na de boterham ( voor mij alleen een beker melk) was het tijd om te gaan slapen. Meike in bed en ik mocht beneden op de bank uitrusten. Ik had namelijk de hele nacht doorgeslapen en als beloning hoefde ik niet naar bed. Ik begon op mijn eigen bank maar uiteindelijk ben ik gewoon lekker bij Leanne op schoot gaan liggen.
Samen met Leanne mocht ik Meike wakker maken waarna we doorgingen waar we gebleven waren. We hebben echt alles uit de kast gehaald. Na het eten mochten we van mama samen in bad. Dit was wel nodig voor mijn billen want die zijn weer aardig rood aan het worden. Daarna in de olie en groene leem op mijn billen.
Meike lag toen al te slapen en ook ik ben vanavond zonder slaapmiddel in slaap gevallen. Als ik nu weer doorslaap mag ik misschien morgen wel weer op de bank uitrusten in plaats van in bed.

Groetjes Janske

• 27 Januari 2010 - 21:20

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Kei gaaf zoals jij op je traktor zit. Wat fijn dat dit allemaal weer kan. Zorg goed voor jezelf, pak je goed in als je naar buiten gaat en geniet van de tijd van het jaar!
    Leuke foto's van jou en Meike. Deze spreken voor zich, kijk maar naar de oogjes.

Geniet ervan kleine guit en laat de ondeugd even achterwegen.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 27 Januari 2010 - 21:46

H & H & I:

Hoi Janske,

Idd kei gaaf jij op de traktor !! Papa en mama hadden het al gezegd dat je oogjes ook blauw zouden gaan worden en dat is nu gebeurd zien wij. Hoe gaat het met je hoofdje ? Het ziet er nl pijnlijk uit, maar het is vast goed want anders had je niet zoveel gespeeld natuurlijk.

Heerlijk dat je de hele dag lekker met Meike gespeeld hebt en dan ook nog samen in bad....dat is pas feest.

Wij duimen mee voor morgen toi toi toi

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 27 Januari 2010 - 21:49

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Ik heb vandaag weer even versteld gestaan van jou. Je humeur was opperbest en je ondernam weer vanalles met Meike. Knap hoor. Als je dan bedenkt hoe slecht je er de vorige week aan toe was......., ongelooflijk.

Hopelijk slaap je vannacht weer net zo goed als de afgelopen nacht. Dat lijkt me ook prettig voor jouw papa en mama. Dan kunnen ze weer een beetje energie opbouwen.

Wat een leuke foto's! De ondeugd straalt weer van je snoet! Heerlijk.

Dikke knuffel en slaap lekker!

oma Hanny en opa Frans

• 27 Januari 2010 - 21:54

Familie Wijnen:

Ik zie wel dat je je goed hebt vermaakt. Wat een beloning om met Meike in bad te gaan, pret voor 10!!
    En ook nog een rondje op de tractor. Je bent een Kanjer!! Maar dat wist je natuurlijk allang.
    Het doet ons goed jou ondeugende, pretoogjes weer te zien. Doe voorzichtig met je hoofd en slaap lekker.

Groetjes en een knuffel van ons.

• 27 Januari 2010 - 22:13

Tante Angela:

Ha die Super Janske,

Fijn dat jullie ook een fijne dag hebben gehad, wij (papa, Lieke, Rens en ik) hebben in ieder geval genoten van de betoverende winterefteling, je zult morgen van Lieke vast veel te horen krijgen. En het was inderdaad wel koud maar we wisselde een buitending af met een binnending zodat we weer wat op konden warmen. Ik heb inmiddels ook wat foto's doorgemaild naar jullie dus die kan je ook vast bekijken en de film volgt snel.
    Fijn om te lezen en te zien dat je zo fijn met Meike gespeeld hebt. Super.
    Ik wens jullie allemaal een rustige nacht (volgens mij is papa daar wel aan toe na zo'n dagje buiten, ik in iedergeval wel)

Heel veel groetjes en knuffels

Tante Angela

• 27 Januari 2010 - 22:19

Opa Tan:

Heel benieuwd hoe zo'n badfoto er over 16 jaar uitziet !

• 27 Januari 2010 - 23:14

Joli Claes:

ha janske
    wat fijn om te zien dat jij je weer opperbest vermaakt thuis.
    en weer energie voor tien, maar doe je wel rustig en voorzichtig. want die bult en die mooie blauwe ogen is voor een keer en dan nooit meer.
    en zeg maar tegen ome tan dat die foto over 16 jaar niet meer voor zijn oogjes bestemd zijn haha.
    je zal wel moe zijn na zo'n dag spelen, dus dat slapen zal wel gaan lukken denk ik.
    dus, slaap lekker.
    dikke kus van ons xxxxxx

• 28 Januari 2010 - 07:28

DORRY:

HOI WERELDWONDER EN FAM.
    WAT DOE JIJ HET WEER GOED HUMMEL, HEEL VEEL KRACHT ,EN IK VERSTUUR OOK EEN DIKKE VETTE HOU VOL HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 28 Januari 2010 - 09:07

Fam Van Gaal:

Goede morgen lieve Janske en familie.

Enne heb je vannacht ook weer zo fijn geslapen?? Ik vind het wel een goed plan jij in de nacht doorslapen en dan overdag uitrusten op de bank.
    En wat een leuke foto van jullie in bad zeg. Wat een feest zal dat geweest zijn.

Fijne dag vandaag
    Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 28 Januari 2010 - 13:16

Tante Door Ome Noll:

ha die super janske pot ver dorrie wat een built zeg.
    maar die zal wel weer weg gaan .
    volgende keer maar niet zo hard renne.
    nou was ik ook nog vergeten dat je zusje jarig was dus geef ze maar een knuffel van ons.
    ooooo
    zo dom van mij dat te vergeten
    want onze susanne was ook jarig .
    maar het is deze week ook een beetje druk geweest.
    moest geregeld naar onze klein zoon jip gaan kijken.
    nou janske doe maar rustig aan dan kun je weer lekker thuis genieten met zijn vijfjes.
    nou de groetjes en een dikke knuffel van ons ook aan de rest he .
    houdoe

• 28 Januari 2010 - 14:32

Janny:

Hallo Super Janske,

Je zit helemaal te stralen op de tractor, wat een feest zo lekker buiten.

En dan lekker bij Leanne op de bank slapen, is ook wel een beetje verwennerij, heerlijk.

Doe rustig aan he? En geniet van de leuke dingen, je bent een kanjer ze kunnen met recht trots op je zijn, heel veel groetjes aan je papa, mama en je zusjes en de rest van de familie.

Groetjes en een dikke knuffel van de Fam.Vrienten

• 28 Januari 2010 - 16:17

Cor En Diny.:

Ha die super Janske.

Wat kan het toch raar gaan, zo licht Janske op de IC en een week later is thuis om de verjaardag van haar zusje Meike mee te vieren.

Jullie hebben zeker een kei gave verjaardag gehad allemaal, en gezellig de dag met z,n alle doorgebracht.

Janske, het is fijn dat weer thuis bent [eigen haard is goud waard}.
    Speel lekker met je zusjes die zo hebt moeten missen, heel veel plezier en doe de groeten aan heel de Familie ook de Opa,s en Oma,s niet vergeten.

Beste Familie Beks het aller beste en het gaat jullie goed.

Dorry,wij willen je heel veel sterkte en kracht wensen met de ziekte van je Moeder. Het beste ermee.

Houdoe allemaal en de groetjes van Ome Cor en Tante Diny.
    Dikke knuffels.

• 28 Januari 2010 - 17:37

Jan Heidi:

hoi ferry, joke, meike, lieke en janske

om te beginnen willen we meike nog even van harte feliciflapstaarten..
    verder goed om te lezen janske dat je lekker traktor hebt gereden, en koud was het he!
    nou, houd jullie taai, doen wij dat ook...

xx wij allen

• 28 Januari 2010 - 18:22

Leanne:

Ha Janske!

Is het vandaag net zo goed gegaan als gister?
    Wat fijn zeg om je gister zo gezien te hebben.
    En achja die mooie bult en blauwe plekken trekken vanzelf weg.

Ik vond het gezellig om samen te kleien, boekjes te lezen, tv te kijken en nog meer..
    Volgende keer weer?

En Lieke hoe was het in de efteling? Veel gezien en gedaan?
    Bij de showgroep hadden ze je al gemist.
    Maar ik zou het ook wel weten als ik mocht kiezen.. ;)

Tot maandag!
    Leanne

• 28 Januari 2010 - 18:41

GeKkE NEeF BArT:

hoi janske en de rest

Gisteren toen lieke rens mama en ome ferry naar de efteling zijn geweest,zijn sietske ik en papa naar de stad gegaan en alvin en the chicmunks 2 geweest. Echt een heel leuke film. Ook zijn we net zoals ik en ome ferry naar de mediamarkt geweest en AAN ALLE KNOPJES GEZETEN.Dus voor ons ook een leuke dag.Ik vind het fijn om te zien dat janke weer op de traktor zit .

groetjes :GeKkE nEeF bArT

• 28 Januari 2010 - 19:23

Elles:

Hai Janske,
    Wat fijn dat je weer lekker buiten hebt kunnen spelen. een kwartier is lang genoeg met dit koude weer om een frisse neus te halen. Wat ee boffert die Lieke, gezellig naar de winter efteling. Maar jou dagje met Meike ziet er ook uit als dikke pret. Leuke foto van jullie samen in bad.
    Dag meisje, groetjes Elles

• 28 Januari 2010 - 19:59

Geertje:

Ha die Janske,
    Wat een heerlijk normaal gezellig verhaal. Geen gekke dingen en alles heerlijk gewoon. Spelen, naar buiten op die leuke traktor. Geweldig om te lezen. Wat een rust voor jou, pap, mam, familie, vrienden, kennissen en iedereen die jullie kent. Hopelijk hebben pap en mam ook een rustig nachtje gehad. Een fijn weekend en nog veel meer van deze dagen..........xxx dikke kus

• 28 Januari 2010 - 20:18

De Stapvriendjes.:

Hey Knappe meid!!

We zien je weer stralen!!! En dat is waar wij voor gaan!!
    En waarom wij over 13 jaar met hou op stap willen.
    Enne ome Tan rustig wij zorgen wel dat er over 16 jaar geen badfoto's meer op de site komen. Dat kan dan echt niet meer hoor!!

Als we over 13 jaar samen op stap gaan hebben we het wel moeilijk. De datum is namelijk gepland als jij net 16 bent. Maar Meike, Fenne en Daisy zijn dan nog geen 16. Dus die zullen we dan via onze jas mee naar binnen moeten lootsen. Maar we zien dat jij buiten al dik bent aangekleed, dus jij hebt tegen die tijd wel plaats onder je jas.

Lieve Janske probeer die stralende oogjes vast te houden op je gezicht, maar niet aan onze concurrentie geven he!!

Dikke kus van ons 5jes

• 28 Januari 2010 - 20:20

De Stapvriendjes.:

Hey Janske,

we zien de fles badschuim in het bad drijven, daar zijn wij ook erg goed in.

Onze mama's krijgen het badschuim niet aangesleept. Hi hi.....maar goed dat er nu een action in de buurt is gekomen!!!

Dikke kus van ons.

• 29 Januari 2010 - 16:13

Lieseth:

Hallo Janske wat heb jij weer ontzettend veel meegemaakt in de tijd dat wij weg waren en dat was niet eens zo lang. Het is eigenlijk al te veel voor een heel mensenleven en jij moet dat allemaal meemaken in jou jonge leventje. Voor papa en mama en de rest van alle mensen die van jullie houden een machteloos gevoel, dat er maar geen eind aan schijnt te komen. Petje af voor jullie en Janske jij bent een echte vechter, een echte kanjer. Heel veel liefs

• 29 Januari 2010 - 18:13

B En B:

hoi hoi die janske. super dat je weer thuis bent na die vervelende en spannende tijd . Lekker weer in je eigen omgeving bij je zusjes en mama en papa. wel KNAP dat je weer even buiten kan spelen ik zie aan je gezichtje dat je er van geniet zeker op de TRACTOR!!!!!!!
    je bent super sterk
    n DIKKE KNUFFEL van fam sommers