Janske 7 jaar! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Janske 7 jaar! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Janske 7 jaar!

Door: Familie Beks

Blijf op de hoogte en volg Janske

15 September 2013 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag hebben we weer een grote reden om een feest te vieren. Janske is vandaag jarig en wordt 7 jaar. Na al twee voorproefjes, vrijdag op school en gisteren het kinderfeestje, is het vandaag tijd voor het grote feest. Het blijft zo bijzonder en natuurlijk denken wij ook wel terug aan de tijd dat het niet vanzelfsprekend was dat ze 7 zou worden. Aan de twee jaar dat ze dagelijks voor haar leven moest vechten. Even een kleine terugblik naar het verleden:

Dit terugkijken doen we omdat we van het verleden veel kunnen leren. Maar vooral ook om elke dag te beleven. Inmiddels tellen we de bloemen die we zien en niet de vallende bladeren.
Ook Janske gaat er zo mee om. Ze geniet elke dag, is vrolijk en ondanks dat ze toch nog regelmatig ziek is, zal haar dat niet belemmeren om het leven te leven. Van de andere kant is ze er soms ook nog wel mee bezig. Zo mocht ze een liedje uitkiezen op school, zoals alle andere kinderen. Alleen niet zoveel kinderen zouden dit liedje kiezen. Ze had gekozen voor "Schommelen" van Bart de Win. Een liedje speciaal voor haar geschreven in een tijd dat ze het heel moeilijk had. Papa en mama hadden niet verwacht dat ze dit liedje zou kiezen, dus dat was wel even slikken tijdens het feestje op school. Gelukkig draaide de juf ook het tweede liedje "Zo benieuwd" en was de feeststemming weer helemaal terug.
Net zoals de feeststemming er vandaag goed inzit. Natuurlijk begonnen met ontbijt op bed en nu wordt er alweer volop gedanst en gefeest door de drie zussen. Vanmiddag komt de visite en dan gaan we samen genieten, want het zijn de kleine dingen die het erom doen en met die lieve mensen om ons heen kan het voor ons niet stuk.

Groetjes,

Familie Beks

• 15 September 2013 - 10:37

Lauren Verberne:

Hoi Janske

Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van. De zon schijnt vandaag speciaal voor jou.

Lauren (Quinty mijn zusje, margje mijn mama, Ramses mijn papa)

• 15 September 2013 - 10:58

Helmut Van Der Vorst:

Hoi Janske,

Al 7 kaarsjes op de taart, geweldig!
    Van harte proficiat met je 7e verjaardag!
    Maak er een gezellige dag van en dat je maar
    veel cadeautjes mag krijgen van iedereen.

Helmut, Rianda, Femke, Rens & Jari

• 15 September 2013 - 11:30

Goofie:

Lieve Janske,

7 jaar!!!!. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een feestelijke momenten heb je al gehad!!! Vanmiddag weer feest!!! Geniet jij maar goed hoor!! Weet je dat ik kippenvel krijg omdat je vandaag 7 jaar bent!!! Toen ik jou voor het eerst zag, op de superopkikkerdag, dacht ik als eerste. Ik wens dat dit meisje wel 100 jaar zal worden!! En je gaat vandaag weer een beetje, die kant op hihi. Dat raakt mij en vandaar m'n kippenvelletje!!

Een fijne feestdag voor jullie allemaal!!!

Liefs inclusief verjaardags knuffel,

Goofie

• 15 September 2013 - 11:48

Annelies De Jongh:

Heel de familie van harte gefeliciteerd met de 7e verjaardag van Janske.

Een fijne dag verder gewenst samen met de visite!

Cees en Annelies

• 15 September 2013 - 12:39

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Wij komen er zo aan .om jou te feliciteren .. heb je de overheerlijke appeltaart al gebakken ?

• 15 September 2013 - 15:03

Lambert En Tineke:

Hallo Janske,

Hartelijk gefeliciteerd met je 7e verjaardag!!
    Een bijzonder feest voor jou en jouw familie. Dans samen met je zusjes de pannen van het dak vandaag!!
    Veel plezier allemaal !!

Liefs, Lambert en Tineke

• 15 September 2013 - 15:14

Ger En Tonny:

Hallo Janske.
    Hiep hiep hoera,gefeliciflapstaart met je 7e verjaardag.
    Maak er met zijn alle een mooi feesje van.
    Groetjes Tonny.

• 15 September 2013 - 22:30

Fam. Prinsen:

Hoi lieve Janske, en natuurlijk je zusjes en papa en mama,

Als het goed is lig je nu lekker in je bedje te slapen en te dromen over de fijne dag die jij vandaag gehad hebt. Wij vonden het in ieder geval een hele fijne middag en je straalde ook helemaal, trots omdat je jarig bent, al 7 jaar nu, genietend van alle aandacht en de kadootjes, heerlijk om dat te zien. Zoals Goofie al schreef, op naar de 100, want dat is volgens ons wat iedereen jou toewenst en dan natuurlijk in goede gezondheid.

Heel veel lieve groetjes van ome Toine, tante Angela, Bart, Sietske en Rens

• 16 September 2013 - 06:15

Willeke:

Hoi Janske,

Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Nu heerlijk genieten van je kado|s
    En op na de 100!!
    Groetjes Willeke

• 16 September 2013 - 09:59

Familie Van Gaal:

Hey Janske

Hopelijk heb je een fijn feestje gehad! Met veel lekkere taartjes en natuurlijk mooie cadeau's. Renske vond je traktatie voor school erg mooi!! Was het ook lekker?
    Zoals vele ons al voor gingen wensen we jouw en je lieve familie heel veel mooie gezonde en gelukkige jaren toe.
    Op naar het volgende feestje!! Die van oma en mama??
    Natuurlijk willen wij via deze weg oma en mama ook een fijne verjaardag wensen gefeliciteerd dames!

Groetjes Renske Bram Nicole en Gijs.

• 26 September 2013 - 22:20

Gertie:

hallo fam. Beks ik kwam nog eens even kijken of alles oke is bij jullie ................gelukkig wel zo te lezen en toevallig dat Janske pas jarig is geweest dus nog snel even Hieperdepiephoeraaaaaaaaaaaaa :)