uitslag definitief - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu uitslag definitief - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

uitslag definitief

Blijf op de hoogte en volg Janske

04 April 2013 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Ook de definitieve uitslag van het beenmergonderzoek laat zien dat er geen aanwijzingen zijn voor leukemie. Wij hadden eigenlijk ook niet meer gerekend op een andere uitslag omdat we Janske ook echt zien opknappen. Ze gaat weer naar school en is gisteren ook weer naar de zwemles geweest. Toch is het wel heel fijn om nu dit gevoel ook echt bevestigd te hebben.
Nadat dit duidelijk was hebben de direct de knoop door gehakt en voor de zomervakantie 2 weken oostenrijk geboekt. Iets wat de kinderen nu al heel spannend vinden.
Daarnaast pakken we allemaal onze eigen dingen weer op. We zijn weer gewoon aan het werk, de kinderen gaan naar school en hebbben het daarnaast heel druk met afspreken en hobbys.
Wat voelt het weer goed om op te gaan in de mensen massa. Gewoon te doen net als alle andere mensen.

Nu leven we weer in het heden, dromen soms over de toekomst met een rugzak uit het verleden die ons vele wijze lessen heeft geleerd.

Groetjes
Fam Beks

PS bedankt voor alles lieve reactie die we van jullie hebben mogen ontvangen de afgelopen weken. Ze hebben ons enorm gesteund.

• 04 April 2013 - 10:42

Martha:

Lieve familie: God zijt dank gaat alles goed met jullie en kinderen, ik hoop van harte dat
    het mag blijven lang en gelukkig zoals bij de sprookjes als is dit geen sprookje, groetjes
    en veel succes in alles wat verder zal komen, ik wens jullie het alle beste toe.

• 04 April 2013 - 11:07

Goofie:

Dag alle5,

Wat een fantasties bericht. Super!! En een super vooruitzicht voor jullie vakantie. Geniet dubbel van het "Normale" leven..
    Alleen maar moois voor jullie. Fijn dat je alweer gezwommen hebt Janske en weer lekker naar school gaat.

Laat die zon en zomer komen!!

Lieve blije groet, Goofie

• 04 April 2013 - 12:07

Ger En Tonny.:

Hallo allemaal.
    Gelukkig,gelukkig.
    Vanaf nu werken aan een nieuwe toekomst,en veel plannen maken.
    Gezellig he............
    Groetjes Tonny.

• 04 April 2013 - 12:51

Vera:

Zo gaat alles in sneltreinvaart maar door en ineens drukt er weer iemand op het slow motion knopje. Sta je weer even stil. Gelukkig, gelukkig, gelukkig is het meegevallen. Geniet van het vooruit kijken naar Oostenrijk en pluk de dag!

• 04 April 2013 - 12:56

Willy En Jeanet:

hallo Allemaal

Kijk dit is nieuws wat we willen lezen dat het goed gaat.
    gelukkig dat jullie weer verder kunt met normaal leven.
    En met mooie vooruitzichten Oostenrijk .
    Ik wens jullie veel succes met jullie toekomst
    en vooral geniet ervan

Groetjes

• 04 April 2013 - 13:13

Wouter En Anne Joustra:

Wat fijn! Geniet van dit goede nieuws en van de voorbereidingen voor de zomervakantie! Hopelijk is de sneeuw dan echt weg (of ligt er juist genoeg om daar plezier van te hebben ;))!

Groetjes, Wouter en Anne

• 04 April 2013 - 14:11

Fam. Peperkamp:

Hartelijk gefeliciteerd met deze uitslag. Wat fijn om het nu zeker te weten dat jullie weer verder kunnen daar waar jullie op de juiste weg waren/zijn.
    Geniet van het opgaan in alles wat jullie bezig houd.

Gr. Fam. Peperkamp

• 04 April 2013 - 15:17

DORRY:

HOI FAM. BEKS.
    WAT GEWELDIG HIEPER DE PIEP.
    WEER GEWOON NOU GEWOON LAAT MAAR WEG MAAR DE VAKANTIE IS GEBOEKT
    WAT EEN SPANNING VOOR JULLIE ?
    MAAR INDERDAAD HET HEDEN DAAR GAAT HET OM EN DAT IS GEEN NIEUWE LEUKEMIE.
    MAAR WAARSCHIJNLIJK EEN AARDIG GRIEPJE.
    NU PROBEER ALLES MAAR WEER LOS TE LATEN EN TE GENIETEN VAN AL DE MOOIE DINGEN DIE KOMEN GAAN.
    EEN DIKKE VETTE DORRY

• 04 April 2013 - 16:57

Cees En Annelies:

Proficiat met de goede afloop. En nu het vooruitzicht van een fijne vakantie.
    Groetjes,
    Cees en Annelies de Jongh.

• 04 April 2013 - 19:21

Janny Vrienten:

Hallo Familie,

Wat een super bericht dat alles goed is met Janske, nu kunnen jullie inderdaad weer verder met mooie plannen maken, genieten van de voorpret voor de vakantie in Ooostenrijk, heel veel geluk samen en geniet ervan,

Heel veel groetjes van de Fam.Vrienten

• 04 April 2013 - 22:15

Rob En Francien:

Wat zal het voor jullie een opluchting zijn !!! Geniet van het gewone leven, want niets is zo waardevol als de alledaagse dingen. Groetjes voor jullie alle 5

• 05 April 2013 - 01:33

Marielle:

Wat een enorme opluchting weer! Super goed nieuws. En nu weer lekker doorgaan met het gewone leven. Heel veel groetjes vanuit Canada en heel veel plezier in Oostenrijk. Wij zijn eind juli twee daagjes in Salzburg!

• 05 April 2013 - 06:38

Iris:

Wat fijn!! Gelukkig, goed nieuws. Geniet van elkaar en de voorbereidingen voor de vakantie. Gr. Iris

• 06 April 2013 - 18:00

Inge Vd Goor-Bouman:

Een traantje van geluk nu ik dit goede bericht lees. Proficiat, geweldig.
    Ik reageer niet veel, maar ik volg jullie nog regelmatig.
    Nu kon ik het niet laten om toch een berichtje te sturen.

Wat een super goed nieuws. Natuurlijk voor jullie gezinnetje en iedereen om jullie heen.
    Het zal ook de mensen kracht geven die het nodig hebben. Je bent voor mij in ieder geval een voorbeeld van overwinning, leven en genieten. Janske, jij en je zusjes en papa en mama zijn echte toppers. Geniet van alles, mopper, huil, lach, droom en plan maar veel leuke dingen. Het goede is jullie gegunt. Iedereen betaald zijn tol in het leven, jullie hebben inmiddels alles af kunnen vinken en zijn daarmee klaar (mooie gedachten toch?), nu de lijst met leuke, gewone dingen... vinken maar!

Een maandje geleden heb ik nog een van je boekjes met cd aan Tycho gegeven, een jongentje van 8 jr, bij ons op school. Zijn broer had kanker en het ging goed, maar even leek het mis te zijn. (kort daarna zei hij dat het weer de goede kant op ging).
    Het manneke kwam ineens naar mij toe op het plein en hij vertelde zijn verhaal. Diezelfde middag heb ik hem jouw boekje gegeven en vertelde hem over jou en hoe sterk jij en je zussen zijn. Hij ging met een kleine glimlach naar huis om de liedjes te draaien. Voor hun is het ook fijn als ze nu toevallig kijken op jullie site en te lezen dat het goed gaat met jou en de rest. Dat zal ze kracht geven en vertrouwen.

Nou dikke kus, knuffel en ik hoop jullie gauw op het volgende feestje te zien, dan ga ik weer lekker met jullie spelen en ondertussen hou vooral de humor erin hè?

groetjes Inge.
    xxx's

• 07 April 2013 - 01:42

Annie:

Gewoon tussen alle andere gewone mensen.
    Gewoon onopvallend.
    Dat is toch nog altijd het gemakkelijkste leven.
    Geniet er dus gewoon van.

• 20 Mei 2013 - 15:18

Cindy Siemes:

Dag lieve Beksjes!

Kwam bij toeval weer eens op Janske haar pagina. Kippenvel gelijk!
    Maar wat een goed nieuws dat het niet de leukemie is. Enorm trots op jullie super Janske, wat een kanjer is het toch.
    Liefs van Cindy, Chris en Anouk.

• 12 Juni 2013 - 12:11

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    TOEN IK DE HOND UITLIET ZAG IK JOU OPA FRANS.
    EN HOORDE VAN HEM DADELIJK MOETEN ZE WEER NAAR NIJMEGEN.
    IK DENK TOCH WEER GEDONDER.
    MAAR JOU OPA ZEI DE 3MAANDELIJKSE CONTROLE.
    DUS NU VRAAG IK JOU LAAT IETS WETEN HOMMEL.
    EN OMA TUM TUM DAT JE PIJN HEBT ALTJD IS NIET ZO FIJN ROT REUMA.
    PROBEER EENS ACUPUNCTUUR.
    DE GENEESWIJZE VAN DE CHINEZEN IS HEEL WAT OUDER ALS DE ONZE EN DIE IS GOED HEB IK MIJ LATEN VERTELLEN DUS NA EEN PAAR SESSIES WEET JE HET .
    HET PROBEREN KAN ALTIJD
    EEN DIKKE VETTEN DORRY