Uitslag MRI - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Uitslag MRI - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Uitslag MRI

Blijf op de hoogte en volg Janske

26 Maart 2013 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Inmiddels is het al weer dinsdag en zijn we gisteren naar Nijmegen geweest voor de MRI van het hoofd van Janske. We moesten ons om 11.15 melden en na een voorbereiding door de PM-er kon er een infuus worden geprikt omdat er tijdens de MRI contrastvloeistof ingespoten moest worden voor extra mooie plaatjes. Janske had weer zeer goed geluisterd en hielp dus ook super goed mee tijdens het prikken van het infuus. Nadat dit klaar was mochten we direct door naar de MRI. Het was de bedoeling dat Janske ongeveer een 30 minuten stil moest liggen en dat we dit zonder roesje gingen doen. Met trots kunnen we zeggen dat we nog nooit een kindje van 6 jaar inderdaad 30 minuten stil hebben zien liggen. Alle foto's zouden nadien bekeken worden waarna wij de uitslag te horen zouden krijgen. Inmiddels is de uitslag binnen en weten we dat er in het hoofd van Janske niets ergs aan de hand is. Alles ziet eruit zoals het hoort. Voor ons allemaal een grote opluchting.
Nadat de MRI klaar was mochten we nog bij de slaapdokter op bezoek. Zij moest de goedkeuring geven of Janske donderdag onder narcose mag voor een beenmerg punctie. Na een vragenlijst, mondelingen toelichting en lichamelijk onderzoek kregen we ook te horen dat we donderdag ons mogen gaan melden voor de beenmergpuctie.
Janske zelf is inmiddels wel aan het opknappen. Ze is vanaf zaterdag steeds wat actiever aan het worden en is vanaf zondag weer aan het eten. De vermoeidheid blijft wel aanwezig. Zo is ze gisteren zowel op de heen als op de terugweg in de auto in slaap gevallen.
Voor nu is de eerste hobbel genomen en hopen we ook dat de tweede utislag goed is. Dan kunnen we inderdaad constateren dat dit alles een hele vervelende griep is geweest en dat de chemo caspers prima hun werk hebben gedaan.

Groetjes
Familie Beks

• 26 Maart 2013 - 13:49

Lisette Kursten:

Hoi Fam Beks. Fijn om te lezen dat de eerste uitslag goed is. Nu hopen dat het donderdag ook allemaal goed gaat en goed is. Veel succes donderdag en we hopen op een goed herstel. Gr Lisette.

• 26 Maart 2013 - 13:50

Franka Van Loon:

Tjee jongens, wat fijn dat de uitslag goed is! Heb met jullie meegeleefd de afgelopen dagen....

• 26 Maart 2013 - 13:53

Ellen:

Dit is in ieder geval al goed om te horen!
    Het zonnetje begint wat meer te schijnen, dus ik weet zeker dat jullie aan het eind van de week goed nieuws krijgen en dat het inderdaad een griepje was!
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

• 26 Maart 2013 - 13:58

H & H & I:

HEERLIJK !!! De eerste stress alweer een beetje weg.
    Na deze uitslag zien we vol vertrouwen de uitslag van de beenmergpunctie tegemoet.
    Succes donderdag Janske want het is toch weer een hele opgave voor zo'n klein meisje. Oeps wat zeggen wij nou toch over SUPER Janske. Klein meisje ?? Nee joh een heeeeeeeeele grote meid !!

Dikke knuffels uit Arcen Ome Hans, tante Hariètte en Imke xxx

• 26 Maart 2013 - 14:52

Dorry:

HOI ALLEMAAL
    NONDE PIE WAT EEN GOED BERICHT OVER DAT KOPJE VAN SUPER JANSKE.
    NU DONDERDAG EN DAN ZIT HET ER HOPELIJK OP.
    KNAP MEID OM ZO LANG STIL TE LIGGEN.
    EEN DIKKE VETTE DORRY

• 26 Maart 2013 - 15:02

Riet/Ben:

Hoi Bekskes , wij blijven duimen en een kaars voor jullie branden , in gedachten bij jullie , grrrrrrrrrrrroet .

Hoi Bekskes , in gedachten bij jullie , wij blijven voor jullie duimen en kaarjes branden !gegroet .

• 26 Maart 2013 - 15:30

Leanne:

MRI goed, wat fijn!
    Op naar donderdag...

• 26 Maart 2013 - 16:08

Eveline:

Hoi hoi
    Fijn dat deze uitslag positief is. Het is zenuwslopend, maar ook Janske je doet het weer super zoals je je hier doorheen slaat. Heel veel succes donderdag en zet hem op.

• 26 Maart 2013 - 17:02

Harry Mennen:

Hoppaaaah das nog eens goed nieuws Janske, hebben de kaarsjes toch weer geholpen, knap maar snel weer op, grjz Harry Antonet Justin en Lindsey mennen

• 26 Maart 2013 - 19:03

Jeanet Willy:

Hoi Familie Beks

Gelukkig dat de uitslag goed was.
    En janske je bent een kanjer dat je dit allemaal maar weer moet doen.
    Nu voor Donderdag heel veel sterkte en dat komt ook goed meid .
    We gaan stevig voor je duimen.
    Ferry en Joke we geloven graag dat jullie ook weer door die molen gaan.
    Nu nog even volhouden, het komt allemaal goed.

Wij wensen jullie allemaal heel veel succes en op naar een goede afloop

Groetjes Willy en Jeanet

• 26 Maart 2013 - 19:54

Dave:

Geweldig dat de Mri goed nieuws heeft gebracht, nu donderdag nog een positieve uitslag en dan hopelijk weer volop genieten.
    De kaars zal blijven branden.
    Janske heel veel succes donderdag en erg knap wat je al weer gepresteerd hebt, een echte kanjer.
    Ferry, Joke en Kids mijn gedachten zijn bij jullie.
    Groetjes Dave

• 26 Maart 2013 - 20:12

Marleen:

Wat goed! Echt super fijn :D
    Het zal ook wel erg geruststellend zijn dat janske aan het opknappen is.
    Donderdag weer zo'n goede uitslag, en die griep snel de deur uit!
    Sterkte nog donderdag, ik zal mijn kaarsje weer laten branden.

liefs uit Utrecht

• 26 Maart 2013 - 21:43

Judith&Ron, Wout, Sien:

Jippie, die hobbel is weg, op naar de volgende!
    Hopen zo dat deze ook zo weer ver weg is! Weer meer dan voldoende geweest!
    Zet 'm op en we duimen!!

• 26 Maart 2013 - 22:10

Martha:

goede nieuws en wij blijven hopen dat de rest ook goed is, want jullie zijn allemaal kanjers van familie groetjes en tot ziens.

• 27 Maart 2013 - 18:22

DORRY:

HOI FAM BEKS.
    IK WIL JULLIE EVEN STERKTE WENSEN VOOR MORGEN JOKE FERRIE EN MEISJES DIT GAAT WEER LUKKEN
    HEEL VEEL KRACHT EN GELOOF EEN DIKKE VETTE DORRY

• 27 Maart 2013 - 22:42

Renier & Felice:

Heel goed nieuws! Nu morgen even afwachten maar wij hebben het er volste vertrouwen in!
    Tot komend paasweekend!!
    Dan zullen we je net als afgelopen zondag wel even extra knuffelen... misschien heeft het geholpen ;)