Volg ons tijdens Alpe d'HuZes - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Volg ons tijdens Alpe d'HuZes - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Volg ons tijdens Alpe d'HuZes

Door: Lieke, Janske en Meike

Blijf op de hoogte en volg Janske

02 Juni 2012 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Komende donderdag is het dan zover. Alpe d'HuZes, waaraan papa en mama ook deelnemen. Dit samen met 13 andere van Team Super Janske. Tijdens deze dag zijn ze live te volgen via de facebookpagina's van papa en mama, of via de twitter van papa.

Ook via de live site van Alpe d'HuZes kun je hen volgen:

Mama loopt in Team Super Janske 2 met teamnummer 892. Mama heeft zelf chipnummer 7722

Papa fietst in Team Super Janske met teamnummer 349. Papa heeft zelf chipnummer 6509

Natuurlijk kun je daar ook alle andere teamleden volgen.

Ook kun je via deze livesite live webcam beelden vanaf de berg zien.

Wij hopen dat jullie het allemaal kunnen vinden en dat jullie vanaf thuis heel veel positieve energie naar Frankrijk sturen zodat ze maximaal kunnen presteren.

De grootste prestatie is door het team al geleverd, want de teller inclusief toezeggingen staat nu op € 23.068,15 Daar gaat nog zeker 1 en ander bijkomen, dus de € 25.000,= wordt gehaald. Een super prestatie natuurlijk, mede mogelijk gemaakt door jullie. Alvast iedereen bedankt hiervoor. Heb je zelf nog niet gedoneerd, maar wil je toch nog dat laatste steuntje in de rug geven, dan kan dat via http://www.superjanske.nl

Dan volgen hieronder nog wat algemene mediagegeven over Alpe d'HuZes

--------------------------------------

NCRV's Radio 2-programma "Knoopunt Kranenbarg" trapt vandaag via een live uitzending af naar Alpe d'HuZes 2012. Vanaf 16.00 uur maakt Bert Kranenbarg de luisteraars deelgenoot van het Alpe d'HuZesgevoel en de passie waarmee (vaak) ongetrainde mensen zich tot het uiterste inspannen om op 6 of 7 juni de Alpe d'Huez te beklimmen.…

Dit jaar volgt de NCRV 31 fietsers uit Prinsenbeek op weg naar de top van de Alpe d'Huez. Dagelijks worden in Knooppunt Kranenbarg de inspanningen van de teamleden gevolgd. Via verslaggevers ter plaatse en presentator Bert Kranenbarg, die dagelijks contact heeft met het Brabantse dorp, kunnen luisteraars meeleven.

De inspanningen van dit team worden niet alleen via de radio gevolgd. Vanaf maandag 28 mei zijn de ontwikkelingen ook dagelijks te zien in het reality-programma "Fietsen naar de top".

Tot en met 5 juni te zien bij de NCRV om 19.30 uur op Nederland 1.

Aansluitend op woensdag 6 juni om 19.30 uur en donderdag 7 juni om 19.00 uur zenden de NCRV en de NOS een live-verslag van Alpe d’HuZes uit op Nederland 1.
Op donderdag 7 juni staat tevens Radio 2 geheel in het teken van Alpe d'HuZes. Knooppunt Kranenbarg zendt ’s ochtends van 4.00 tot 9.00 uur en én ’s middags van 16.00 tot 20.00 uur uit vanaf de berg en in alle Radio 2-programma’s wordt regelmatig geschakeld met de Alpe d’Huez.

Ook het digitale themakanaal Spirit 24 zendt donderdag 7 juni de hele dag rechtstreeks vanaf de berg uit.

----------------------------------------

En wij? Wij schreeuwen ze omhoog, want ook wij mogen mee naar Frankrijk. Een wens van ons allen komt uit. Vorig jaar wilde Janske op haar wensdag naar een berg. We zijn toen naar de Cauberg gegaan. Nu slapen we de hele week, samen met Walter en Leanne, boven op de Alpe d'Huez. We stuiteren er al een paar dagen van, maar goed, wij zijn niet de enige in huis waarbij de "gezonde" spanning voelbaar is.

Groetjes,

Lieke, Janske en Meike

• 02 Juni 2012 - 21:20

Fam Van Gaal:

Hallo Familie Beks

Nog een paar uurtjes en dan vertrekken jullie richting die berg der bergen! We wensen papa en mama en de rest van het team veel succes komende donderdag. En dat jullie ze maar goed aanmoedigen zodat ze zeker het topje van de berg gaan halen.

We hopen dat de weergoden op donderdag een beetje goed gestemd zijn zodat het een super mooie dag gaat worden en om nooit meer te vergeten.

X Renske Bram Gijs en Nicole

• 02 Juni 2012 - 21:57

Ineke En Peter:

Wij willen Joke, Ferrie en het hele team heel veel succes wensen a.s. donderdag. Lieke, Janske en Meike, jullie zullen hen vast heel erg helpen met jullie aanmoedigingen. We wensen jullie ook allemaal een heel fijne tijd in Frankrijk en we duimen voor fijn weer.
    We zullen proberen het te volgen.
    Good Luck

• 03 Juni 2012 - 11:10

H & L Bergmans:

Hallo Luitjes

Wat een geluksvogels zijn jullie dat je mee mag gaan naar Frankrijk.
    We wensen jullie veel plezier en goed weer,vooral voor Mamma en Pappa dat ze goed mogen presteren en vaak de Top mogen bereiken, ook voor de andere deelnemers veel Succes!.
    Groetjes vanuit Ospel Ome Harrie en Tante Liny.

• 04 Juni 2012 - 07:05

Marga Van Zantvoort:

Hallo zusjes Beks.

Wens papa en mama maar heel veel succes, nu moeten zij maar laten zien dat ze net zo goed kunnen klimmen als Janske.
    Ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben daar in Frankrijk.
    Groetjes Marga van Zantvoort.

• 05 Juni 2012 - 14:46

Joli Claes:

Ha Ke3 en familie.

Heel veel succes en plezier daar bovenop die grote berg.
    Ferry en Joke, zet 'm op, het gaat jullie zeker lukken.
    En met de aanmoedigingen van jullie eigen 3 meiden zullen jullie die berg op vliegen.
    Ik hoop op super mooi weer en een super mooie dag.
    Ik ga de hele dag voor de tv zitten om jullie vanaf hier naar de top te duwen.

Heel veel succes en geniet.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 07 Juni 2012 - 14:22

Nicole Van Gaal:

Hallo Super Team

Net na mijn werk ff vlug kijken hoe het gaat! En wat zien we daar het gaat super met jullie! Ga zo door!!
    X Nicole

• 07 Juni 2012 - 17:54

Janny:

Hallo allemma,

Heel veel suc6 met het wandelen en fietsen op de Alpe d`Huez, wij volgen jullie en hoorden dat er al erg veel geld op gehaald is, hou vol en heel veel sterkte,

Gr. Gam.Vrienten