Benefietsduel om de Super Janske Cup - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Benefietsduel om de Super Janske Cup - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Benefietsduel om de Super Janske Cup

Door: Team Super Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

17 Mei 2012 | Nederland, Heeze

Team 'Super Janske' strijdt gezamenlijk tegen kanker door op 7 juni 2012 deel te nemen aan Alpe d’HuZes. Op deze dag zullen de 15 teamleden de Alpe d'Huez zo vaak mogelijk fietsend of lopend beklimmen om op die manier zoveel mogelijk geld op te halen.

Op zondag 20 mei a.s. organiseert RKSV Heeze met medewerking van sv Someren en DOSL een Benefietsduel om de SuperJanske Cup. Hiermee willen we Team Super Janske een extra hart onder de riem steken en natuurlijk ook geld voor het goede doel ophalen.

Tijdens deze middag zullen teams van RKSV Heeze, DOSL en sv Someren het tegen elkaar op gaan nemen. Om 13.15u begint de wedstrijd RKSV Heeze C1 – DOSL C1 om de SuperJanske Minicup.

Doordat het vaandelteam van DOSL nacompetitie verplichtingen heeft is sv Someren bereid gevonden om tegen Heeze 1 aan te treden. Om 15.00u zullen de vaandelteams van HEEZE en sv SOMEREN de strijd aan gaan onder leiding van scheidsrechter Dick Jol.

Na afloop van de wedstrijden zal er gestart worden met de definitieve eindbiedingen voor de veiling van Team Super Janske. En zal de dag afgesloten worden met het uitzwaaien van Team Super Janske.

We starten om 13.30u en zo rond 20.30u eindigt het programma, maar kunt u gerust blijven om gezellig na te praten of een leuk feestje te bouwen. Om de middag en avond extra gezellig te maken zal er live muziek aanwezig zijn welke mogelijk wordt gemaakt door Nooit Gedacht - Licht & geluid. De entree is € 3,- en gaat volledig naar het goede doel!

Kom daarom allen op 20 mei naar sportpark Het Lambrek in Heeze om Team Super Janske te helpen bij hun missie: “Andere faciliteren en inspireren om Goed, Gelukkig en Gezonder te leven met kanker”

Kunt u niet aanwezig zijn, maar wilt u wel een donatie doen dan kunt u dat via de website http://www.superjanske.nl doen. Via deze site komt u snel op de deelnemerspagina’s van Alpe d’HuZes. Ook kunt u op deze site de veilingartikelen bekijken of alvast een bod uitbrengen.

Tot zondag!

Team Super Janske

• 17 Mei 2012 - 21:35

Joli Claes:

Ha Ke3 en familie.

Als er tussen nu en zondag geen gekke dingen gebeuren,
    dan komen wij zeker even kijken.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx

• 17 Mei 2012 - 21:40

Ellen:

Wij zijn zeker aanwezig, gezellig! Tot dan!
    XX

• 20 Mei 2012 - 20:53

Judith,Ron,Wout,Sien:

Wij hopen dat het een SUPER-dag is geweest!

Groetjes, Judith & Ron, Wout en Sien

• 20 Mei 2012 - 21:08

Joli Claes:

Ha Ke3 en familie.

Potverdikke, het is niet gelukt om vandaag te komen.
    Maar het zal zeker een kei-geslaagde dag zijn geweest.
    Ben benieuwd naar het verslag van deze dag.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx

• 26 Mei 2012 - 21:06

Nicole:

Ferry Joke en de Rest van het Team Super Janske

Ik hoop dat de voorbereidingen voor de dag van het jaar goed gaan. En dat jullie er een onvergetelijke dag van gaan maken met al die andere die deze bijzondere prestatie gaan leveren
    Jullie kunnen het

Succes met de laatste trainingsuren hier in Nederland en dan op naar de Alpen

X Nicole