Hiep, hiep hoera, Tante Angela 40 jaar - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Hiep, hiep hoera, Tante Angela 40 jaar - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Hiep, hiep hoera, Tante Angela 40 jaar

Door: Lieke, Janske en Meike

Blijf op de hoogte en volg Janske

24 December 2011 | Nederland, Valkenswaard

Dag lieve mensen,

Vandaag is het een dag die wij zeker niet vergeten mag (mogen, maar dat rijmt niet). Vandaag is het namelijk groot feest in Valkenswaard, want tante Angela wordt 40 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden.
Jullie, alle volgers, weten maar al te goed wat tante Angela de afgelopen jaren voor ons gedaan heeft. Niets was haar te veel. Daarom willen wij haar hier op deze manier feliciteren met haar verjaardag.
Wij hopen dat vele lezers van dit reisverslag tante Angela ook gaan feliciteren, om te laten blijken hoe dankbaar we allemaal zijn voor wat zij voor ons gedaan heeft.

Groetjes Lieke, Janske en Meike

PS 1 Tante Angela, we komen er zo aan
PS 2 Update over ons leven volgt spoedig

• 24 December 2011 - 11:40

Joke En Ferry:

Angela, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hebben begrepen dat er een knalfeest komt. Je bent voorlopig dus niet van ons af.

Groetjes en natuutlijk 3 kussen

• 24 December 2011 - 11:50

Marga Van Zantvoort:

Hallo tante Angela.
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dat het maar een mooie dag mag worden met een knal feest.
    Heerlijk moet het zijn met allemaal gezonde kinderen om je heen.
    Voor jullie allemaal hele fijne kestdagen en een zeer gezond 2012 en de volgende jaren.
    Groetjes Marga

• 24 December 2011 - 12:08

Fam Kessels Ospel:

Hoi Angela, Van Harte Gefeliciteerd met je 40e verjaardag en een hele fijne zonnige en gezellige dag en knalfeest!! Groetjes oet Doospel Tanja Paul Manou en Jorn

• 24 December 2011 - 14:12

Tonnny En Ger:

Angela van harte gefeliciteerd met je 40 ste verjaardag.
    Maak er een mooie dag van met je gezin en familie.
    HIEP>HIEP>HOERA>
    Groetjes Tonny.

• 24 December 2011 - 14:51

Marika:

Angela, ook van ons gefeliciteerd met je verjaardag !

Groetjes
    Hans, Marika, Nick en Amber

• 24 December 2011 - 15:34

Corina Wanders:

Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

Groetjes Fam. Wanders

• 24 December 2011 - 16:44

Gien Kuiten Sommer.:

Lieve Angela,
    Gefeliciteerd met jouw verjaardag,veel gezondheid en geluk wensen wij samen met jouw gezin en Familie...De tijd gaat hard ik wet als de dag van gisteren dat jij geboren werd een kerst kindje.Jouw naam Angela vond ik zo bij jou passen,een klein engeltje.
    Fijne feestdagen een fijne verjaardag en al het goeds van de wereld voor 20012...
    Lieve groeten uit Geldrop.

• 24 December 2011 - 17:36

Cees En Annelies :

Ja natuurlijk tante Angela willen wij je ook feliciteren! Je zult maar zo'n gewelidige tante hebben als Lieke, Janske en Meike dat hebben. Van harte gefeliciteerd dus.
    Groetjes
    Fam. de Jongh-v.d. Sommen

• 24 December 2011 - 22:59

Ome Nolleke En Door:

hallo angela van hartelijk gefeliciteerd met je 40ste verjaardag
    maak er maar een leuke dag van
    en laat je maar eens goed en lekker verwenne
    maar dat zal wel gebeuren
    gr ome nol en tante doortje

• 24 December 2011 - 23:39

Joli Claes:

Ha Tante Angela

Eris er een jarig, hiep, hiep ,hoera
    Van harte proficiat met deze geweldige leeftijd.
    De Prinsen-Bekkskes kennende feesten jullie nog lekker even door, dus is het niet zo erg dat ik net te laat ben.
    Dat mag de pret niet drukken, toch ?
    En dat [Tante] Angela een schattebout is, dat weet ik al jaren.

Een heel fijn en gezellig kerstfeest voor jullie allemaal.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 25 December 2011 - 10:54

Leanne:

Angela,
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hopelijk heb je een leuk en gezellig feestje gehad...
    Hieperdepiep HOERA!
    Groetjes, Leanne

• 25 December 2011 - 12:47

Sanne:

Hiep hiep hoera ANGEL A allemachtig wat prachtig 40 de helft van 80 !!!

• 27 December 2011 - 07:20

Willeke:

Goedemorgen Angela, ALs nog van Harte Gefeliciteerd met je 40 ste verjaardag. En dat het een mooi dag is geweest!! Met veel kado's!!
    En een super, gelukkig, Nieuwjaar.
    Groetjes Willeke

• 27 December 2011 - 10:54

Tante Angela:

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor alle felicitaties!!!
    Ik heb een Super feest gehad en ben flink verwend oa met mooie zelfgemaakte kado's van al mijn lieve nichtjes.

groetjes (tante) Angela