Welkom in de wereld van Ke3 - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Welkom in de wereld van Ke3 - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Welkom in de wereld van Ke3

Door: Lieke, Janske en Meike

Blijf op de hoogte en volg Janske

07 September 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Welkom in de wereld van Ke3. Een nieuwe reis naar onze toekomst. Nadat Janske ruim 2 jaar heeft gevochten tegen leukemie is het nu voor ons allemaal tijd om een nieuwe start te maken. Janske's reis naar een kankervrij bestaan zit erop. De reis van Janske is door vele mensen gevolgd en het zou natuurlijk raar zijn om er helemaal mee te stoppen.
Nu hebben wij eeder aangegeven dat wij zo min mogelijk een uitzonderingspositie willen hebben en dat geldt ook voor Janske. Vandaar dat we gekozen hebben voor een reisverslag waarin jullie onze hoogtepunten van ons leven kunnen volgen. Natuurlijk zal het, zeker in het begin, nog vaak over Janske gaan, omdat zij op dit moment de grootste stappen zet en omdat de komende drie jaar voor haar (en dus ook voor ons) nog heel spannend zullen zijn. Vanaf nu is dit dus niet meer het reisverslag van Janske, maar ook van Lieke en Meike. Het kan dus zomaar zijn dat 1 van ons drieen een verslag schrijft, maar net zoals nu, zullen wij ook wel eens gezamenlijk een verslag schrijven. Hierin zullen wij met trots vertellen dat we een diploma hebben gehaald, we een verjaardag hebben gehad of iets anders leuks hebben beleefd. We kijken gewoon wanneer we zin hebben om te schrijven.
Heel binnenkort zal Janske haar belevenissen van vandaag vertellen, want ze is weer naar het ziekenhuis geweest. We kunnen nu in ieder geval alvast veklappen dat alles goed is gegaan en de bloeduitslagen prima waren.
Wij wensen iedereen veel leesplezier met onze reisverslagen.

Groetjes,

Lieke, Janske en Meike

• 07 September 2011 - 16:49

Karin:

Gelukkig is het een goed begin en nu hopen f
    Dat het zo blijft.gr karin

• 07 September 2011 - 17:03

Frank En Heidi :

Hallo Lieve familie Beks

Wat fijn dat de eerste uitslagen goed zijn. Ga zo door.
    En wat fijn dat je weer verder vertelt over jullie leven. We begonnen het al een beetje te missen.
    We blijven het volgen.

Groetjes uit Leende

• 07 September 2011 - 17:21

Sietske:

Hollo
    Ik vind het heel fijn dat de behandeling is afgelopen.

Groetjes:Sietske

• 07 September 2011 - 18:03

Janny:

Hallo Familie Beks,

Wat fijn dat het goed met jullie gaat, en de eerste uitslagen van Janske goed zijn, hebben jullie ook zo genoten van de Brabantse Dag, was echt een feest. En nu weer lekker begonnen aan het nieuwe schooljaar, wij blijven jullie volgen,

Heel veel groetjes van de Fam.Vrienten

• 07 September 2011 - 18:40

De Stapvriendjes.:

Hey lieve meiden,

Wat een leuke gave naam voor jullie gebeurtenissen.
    Ook de foto erbij is heel erg leuk en lekker ondeugend.
    Wij gaan /blijven jullie lekker volgen.

Dikke kus van ons.
    Brent, Sven,Jens,Fenne en Daisy

• 07 September 2011 - 19:17

H & H & I:

Hoi Ke3-tjes,
    Geweldige naam voor een geweldig vervolg !
    Heel fijn om te horen dat de bloeduitslagen prima zijn. GA ZO DOOR MET ZIJN ALLEN.
    Hele leuke foto hierboven.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke xxx

• 07 September 2011 - 19:51

Ome Renier:

Ha Ke3!

Inderdaad een geweldige naam!! Goed om te horen dat de bloeduitslagen in orde waren. Blijft toch iedere keer weer spannend! Op naar vele leuke spannende verhalen van Ke3. Ben benieuwd of ze die over 15 jaar nog allemaal op internet gaan zetten! ;)

Dikke knuffel,
    Ome Renier

• 07 September 2011 - 19:53

Tante Angela:

Hoi Ke3 oftewel Lieke, Jankse en Meike,

Goede oplossing voor het vervolg en heel fijn dat de bloeduitslagen goed waren!

Dikke knuffel voor jullie alle 3.

groetjes tante Angela

• 07 September 2011 - 20:24

Leanne:

Ik ben benieuwd...
    Vandaag was in ieder geval super.
    Samen met Lieke gezellig gewinkeld, spelletjes gespeeld en frietjes gegeten.
    En Janske, wat leuk die foto vanuit nijmegen!
    En.. Wat hebben Lieke en Janske vandaag al goed gedanst bij sweet candy.
    Een mooi begin! Tot vrijdag!

• 07 September 2011 - 21:07

Gerda:

Hallo Ke3,

Wat een leuke naam!
    Heel fijn dat de uitslagen vandaag weer goed zijn.
    En een geweldige foto van jullie drietjes!

Hou je taai allemaal.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 07 September 2011 - 22:03

Ineke En Peter:

Ke3 leuke variatie op K3.
    We zullen de lotgevallen van het drietal zeker blijven volgen. Erg fijn, dat de bloeduitslagen van Janske prima waren. Prima begin van deze nieuwe site. We hopen op nog een heleboel positieve berichten. Héél leuke foto van Ke3.
    Groetjes van ons.

• 08 September 2011 - 05:56

DORRY:

HOI KE 3 TOCH EEN DIVA NAAM PAST WEL GOED.
    UITSLAGEN GOED, WAT GEWELDIG ALLEMAAL.
    DUS ALS IK HET GOED BEGREPEN HEB
    GAAN JULLIE WEER DANSEN?
    IK WEET NIET ZOVEEL TE MAILEN ,MIJN GEDACHTEN DWALEN AF, MAAR DIR MENS MOET IN HET HEDEN LEVEN,EN NIET IBN HET VERLEDEN.
    EEN DIKKE VETTE DORRY

• 08 September 2011 - 07:18

Lambert En Tineke:

Welkom Ke3, welkom in de "gewone" wereld!!

Goede uitslagen, een goede start is een geweldig begin van dit nieuwe reisverslag !!

Veel succes en geluk voor jullie allemaal!

groetjes uit het Gooi

• 08 September 2011 - 07:32

Inge:

Hoi Meiden,

Wat een goede ideeën hebben jullie toch.

Het is fijn om te lezen dat de bloedwaarde prima zijn.
    Vanwege allerlei bezigheden heb ik even niet alles gevolgd op de site.
    Daarom is het dubbel zo fijn om te lezen dat het goed gaat en dat jullie bedacht hebben om er een andere draai aan te geven.

Lieve knappe meiden, een stevige knuffel van Inge (vriendin van tante Angela en ook van jullie!)

• 08 September 2011 - 08:01

Opa Frans Van Hanny:

Fijn dat de bloeduitslagen zo goed zijn.
    Geniet maar fijn van elkaar Ke3!

• 08 September 2011 - 10:31

Judith,Ron,Wout,Sien:

Hallo Ke3,
    Dat is zo gek nog nie,
    Een nieuw verhaal gaat nu beginnen,
    Tijd om je daarop te bezinnen,
    Wat zal het allemaal brengen gaan,
    Zie hier ke3 ervoor klaar staan.
    Laat dat leven maar komen, geniet volop,
    Zet alles maar lekker op z'n kop!!

Veel liefs van ons!

• 08 September 2011 - 12:32

Lieve Ke3tjes:

Wat fijn dat de uitslagen goed zijn. Houden zo. Fijn dat we de belevenissen van jullie via de site kunnen volgen. Zullen er weer naar uitkijken.

Veel liefs.
    Asmara

• 09 September 2011 - 23:03

Joli Claes:

Ha Ke3

Wat een leuke naam.
    Wat een goede bloeduitslagen.
    Wat een goede start.
    Wat een een leuke foto.
    Wat een blij gezin.
    Wat een mooie toekomst.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxx