Team Super Janske 60 keer naar de top - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Team Super Janske 60 keer naar de top - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Team Super Janske 60 keer naar de top

Door: Team Super Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

11 Juni 2012 | Nederland, Heeze

Op woensdag 6 en donderdag 7 juni vond Alpe d’HuZes plaats. Ondanks sombere economische vooruitzichten en de crisis in het land heeft de sponsoractie Alpe d'HuZes 2012 nu al het recordbedrag van 28,5 miljoen euro opgebracht. Hiermee is de opbrengst van 2011, bijna 21 miljoen euro, ruimschoots overtroffen en de doelstelling van dit jaar, 30 miljoen euro, al bijna gehaald.

Ook Team Super Janske heeft hier haar steentje aan bijgedragen. Vanaf zondag 3 juni verbleef het team boven op de Alpe d’Huez om zich voor te bereiden op de grote dag. Voor Team Super Janske was de grote dag op donderdag 7 juni. Het was een hele bijzondere week, want ook de naamgeefster van het team, Janske Beks, en haar zussen Lieke en Meike verbleven boven op de berg. Dit evenals de opa’s en oma’s van Janske en haar ouders.

Op donderdag 7 juni, rond de klok van 3.30 uur, werd er afgedaald naar het dorpje Bourg d’Oissans, wat ligt aan de voet van de Alpe d’Huez. Tot ’s avonds 20.00 uur hadden de deelnemers de tijd om de berg zo vaak mogelijk te beklimmen. Dit deden de teamleden van Super Janske te voet of met de fiets. De 15 teamleden hebben samen 60 keer de Alpe d’Huez op 1 dag beklommen. Een prachtige prestatie.

Ook financieel heeft het team goed gepresteerd. Met een bedrag wat ruim boven de € 25.000,= uitkomt. Dit bedrag komt tot stand door sponsoring en acties van bedrijven, particulieren, scholen en verenigingen. Hiervoor wil Team Super Janske iedereen dan ook hartelijk bedanken voor alle steun die ze hebben gekregen om tot deze prestaties te komen. Het ingezamelde geld gaat, door het strikte antistrijkstokbeleid van Stichting Alpe d'HuZes, voor honderd procent naar het eigen Alpe d’HuZesfonds binnen KWF Kankerbestrijding.

• 12 Juni 2012 - 05:31

Frank En Heidi :

Hallo iedereen

Ik wil eigenlijk alleen maar onze dank uitspreken dat we erbij mochten zijn.
    Alles was goed.. alles klopte .. alles nog 1 keer.
    Een mooie afsluiting van een vervelende tijd.

Wij hopen voor jullie dat het nu alleen maar berg opo gaat voor jullie.
    En dat je een zo normaal mogelijk leven gaat krijgen.
    Er mogen wel wat heuveltjes inzitten maar geen bergen en diepe dalen meer.

Bedankt en een dikke knuffel uit Leende

• 12 Juni 2012 - 06:59

Angela:

Hoi Team Super Janske,

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie prestaties!!!
    Het is heel leuk om jullie enthousiaste verhalen te horen.
    Fijn dat het allemaal goed is verlopen en voor de toekomst sluiten wij ons aan bij Frank en Heidi.

Groetjes Toine, Angela, Bart, Sietske en Rens

• 12 Juni 2012 - 11:35

Laurie:

Hoi allemaal,,

Wat een super prestatie!!! Wow!! Daar zijn gewoon geen woorden voor!!
    Na ook de verhalen van Leanne en Walter gehoord te hebben moet het echt super indrukwekkend zijn geweest!!
    Een TOP prestatie!!

Groetjes Laurie

• 13 Juni 2012 - 21:29

Hetty:

Hallo,

Een mooie prestatie!!! Helemaal TOP!!
    Proficiat allemaal en nu op naar een mooie toekomst!
    Groetjes Hetty

• 13 Juni 2012 - 22:48

Joli Claes:

Ha Ke3 en familie

Diepe buiging, petje af,
    Fantastisch, geweldig, schitterend, ontzettend knap gedaan.
    Gewoonweg SUPER.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 14 Juni 2012 - 10:15

H & H & I:

Voor iedereen die meegedaan heeft diep respect !
    Wat een schitterende prestatie hebben jullie geleverd.

Vanuit thuis is het ook door AD6 ook goed geregeld. Middels twitter op de hoogte blijven wanneer jullie waar zijn en dan de webcams. Geweldig geregeld. (Al is het hier thuis dan ook geen productieve dag, maar dat geeft niet) Het blijft ook dan voor ons als thuisblijvers een emotionele dag. Menig traantje is hier ook weggepinkt en weer blij als één van jullie weer over de finish kwam.

Schitterende foto's hebben we ook al voorbij zien komen op facebook ed.

Petje af voor iedereen en de toekomst is door onze voorgangers al mooi beschreven !!

Groetjes en dikke knuffels van Hans, Hariètte en Imke xxx

• 16 Juni 2012 - 07:41

DORRY.:

HOI ALLE MENSEN .
    NA EEN MAAND ZIJN WIJ WEER THUIS EN IK LEES DAT ALLES GOED IS GEGAAN NONDE KNOL WAT EEN PRESTATIES GEWELDIG.
    HARTELIJK GEFELICITEERD ALLEMAAL.

• 23 Juni 2012 - 09:45

Nicole Van Gaal:

Hey super Kanjers!!

Erg knap hoor.
    Joke hoe was het nu. Van Ferry had ik al gehoord dat het een herinnering is om nooit meer te vergeten.

X Nicole

• 24 Juni 2012 - 08:12

Judith,Ron,Wout,Sien:

Hallo allemaal,

Wat een indrukwekkende verslagen, tv-momenten, bijeenkomsten, beklimmingen, ontmoetingen, enz, enz.
    Prachtig om te zien!
    Wat hebben jullie als Team Super Janske een mooie prestatie neergezet, geweldig!
    De toekomst...ook wij sluiten onz aan bij Frank en Heidi, we geloven erin!

Liefs vanuit Venray