Einde carnavalsvakantie - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Einde carnavalsvakantie - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Einde carnavalsvakantie

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

27 Februari 2012 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Zo de Carnavalsvakantie zit er weer op. Ik denk dat we alle 5 terug kunnen kijken op een leuke week. Allemaal hebben we er het beste van gemaakt. Ik heb me vermaakt met Ingeborg, opa ijsje, Ome Renier en Karin. De rest van de familie is iedere middag in het bessumpaleis geweest waar ze vele polonaises en dansen hebben gedaan. In de avonden zijn we wisselend bij de stapvriendjes wezen eten en hebben zo ook een avond bij ons gegeten. Kei gezellig vond ik dat. Op zondag is er in Heeze altijd de optocht. De Heibessums hebben dan een eigen prinsen wagen en hierop mag dan ook de Sweet candy meerijden. Aan deze activiteit mocht ik ook meedoen. Helaas werkten het weer niet helemaal mee maar wij stonden gelukkig droog in de wagen. Ik heb dan ook mijn best gedaan om naar iedereen te zwaaien en vertelde na afloop vol trots welke klasgenootjes ik allemaal had gezien.
Op maandag morgen is er altijd het ontbijt. We zijn dan alleen met de eigen vereniging en de ruimte is dan groot genoeg om ook hierbij aanwezig te zijn. Na het eten doen de leden van de Sweet candy altijd een optreden voor de prins. We hadden dit jaar gekozen voor een liedje van ernst bobby en de rest. Het liedje gaat over een soepkip maar wij hadden de tekst zo veranderd dan het ging over een soephaans. Daarna was er nog tijd om met de volledige Sweet candy op te treden. Zo heb ik ook nog een keer met Lieke en alle andere meiden mee kunnen dansen. Helemaal super. Nadeel van een dergelijke ochtend is alleen wel dan je dan ineens in de gaten hebt wat je allemaal mist. De middagen erop was ik dan ook minder vrolijk als papa, mama, Lieke en Meike gingen en ik niet mee mocht.
Op dinsdag avond heeft papa heel bewust zijn laatste pilsje gedronken voor de komende 4 maanden. Deze zullen namelijk in het teken staan van fietsen. Heel veel fietsen, want papa gaat er voor zorgen dat hij zo fit mogelijk is om de alpe d’huez zo vaak mogelijk op te komen.
De woensdag en donderdag stonden in het teken van uitrusten en gewoon fijn in het om het huis bezig zijn. Op vrijdag stond er namelijk weer iets leuks te gebeuren. Bart, Sietske en Rens kwamen namelijk 2 nachtjes logeren omdat wij het tijd vonden dat ome Tan en tante Angela er maar eens op uit moesten zonder kinderen. Nadat we een redelijke volksverhuizing hadden gedaan boven, we hebben namelijk maar twee kinderkamers en er moesten 6 kinderen slapen, kan de pret beginnen. We hebben ons dit weekend dan ook geen 5 minuten verveeld want er was altijd wel iemand om mee te spelen. Moe maar voldaan zijn we zondagavond dan ook weer allemaal in ons eigen bed in slaap gevallen.
Vandaag is de school weer begonnen. Ik had er erg veel zin in. Ik heb dan ook de hele dag vol gemaakt op school maar merk dan wel dat als je om 15.00 uur uit bent de koek aardig op is. Hierdoor was ik te moe om zelf te eten en lag ik om half 7 al in bed t slapen. Helemaal hersteld ben ik dus toch nog niet. Komende woensdag staat er weer een bezoek aan Nijmegen op de planning en ik ben erg benieuwd wat de dokter allemaal weer te vertellen heeft dan.

Groetjes Janske

• 28 Februari 2012 - 12:57

Tante Angela:

Hoi Janske, Lieke, Meike, Joke en Ferry,

We willen jullie nogmaals bedanken voor het weekend!
    We hebben erg genoten van het weekend
    Jullie hebben super goed op Bart, Sietske en Rens gepast, ze vonden het ook erg gezellig bij jullie.
    Sietske had mede dankzij het oefenen bij jullie vandaag een GOED gehaald voor haar spreekbeurt, goed he!

Het was erg jammer dat je weer geen carnaval mee mocht vieren maar je hebt er toch weer het beste van gemaakt en wat ik gehoord heb heb je tijdens het ontbijt je beste beentje voorgezet tijdens het optreden voor de Prins.

Goed dat je weer naar school bent en de hele dag volgehouden hebt en als je dan moe bent is het heel verstandig om vroeg je bedje in te duiken.

We zijn ook erg benieuwd wat de dokter woensdag te vertellen heeft. Veel succes in ieder geval!

groetjes tante Angela en ome Tan

• 28 Februari 2012 - 13:13

Judith,Ron,Wout,Sien:

Hallo dames!

Ondanks de tegenslag toch allemaal voor een stuk genoten; dat is de fam. Beks ten voete uit; volgens ons. Helemaal goed!
    Volgens ons was papa op de foto ook wel echt toe aan zijn laatste biertje voor de komende maanden...hihi
    Succes met alle verdere voorbereidingen, Ferry!
    We blijven koffiepletske maar.....vinden eigenlijk dat we eerst bij jullie moeten zijn geweest...
    (wat in het vaatje zit....)

Nu weer de waan van de dag en wij duimen voor morgen!
    Knuffel!

• 28 Februari 2012 - 15:30

Frank En Heidi :

Hallo Allemaal,

Gelukkig is het toch allemaal goed gegaan met de carnaval.
    En dan ook nog een gezellig druk weekend met zoveel kids.
    Heerlijk voor Angela en Tan om lekker tijd aan elkaar te kunnen besteden.

Veel succes morgen weer in Nijmegen
    En dan maar zoveel mogelijk op laden voor de volgende dagen.

En Ferry Veel oefenen zodat wij je straks niet voorbij lopen :-)

Groetjes uit Leende

• 28 Februari 2012 - 20:50

Lambert En Tineke:

Hallo meisjes!!

Wat zien jullie er alledrie prachtig uit!!
    Ondanks dat je niet overal bij kon zijn Janske, heb je toch een leuke en drukke carnavalsvakantie gehad! En dat je dan na de eerste schooldag, en dan nog wel de héle dag! vermoeid bent, dat is niet zo gek hoor! Morgen is het dan weer even spannend maar wij hopen op goed nieuws !!

Veel groetjes van ons

• 29 Februari 2012 - 17:51

DORRY:

HOI KE 3
    IK HEB TWEE REACTIES GEZET ONDER EEN MAIL VAN JOU HUMMEL VAN 12 SEP 2009.
    Ik schrok mij een hoedje bloed gat in jou hoofd gemaakt abses ?
    KAAL HOOFJE?
    Maar die mail kwam steeds voor de dag en ik deed hetzelfde als anders?
    dus ik kon er geen touw aan vast knopen?
    Wel dat jij op een medicijn waar ik nog van wist dat jij anders reageerde als andere leukemie patienten.
    Ik dacht wat schrijven ze nu toch ?
    ZE IS OP DIT MOMENT LEUKEMIE VRIJ?
    MAAR IK DACHT TOEN IS ER MET DE CONTROLE WEER IETSVOORGEVALLEN NONDE JU ?
    EN TOEN KREEG IK EEN HELDER OGENBLIK?
    IK DACHT IK HEB GEEN MAIL OOIT GEMIST ?
    EN DE LAATSTE GING EINDE VAKANTIE EN TOEN VIEL HET KWARTJE EN KEEK IK OP DE ROTMAIL VAN 2009 EN ZAG DAT HET EEN HELE OUDE WAS?
    Maar de laatste nieuwe kreeg ik niet te pakken.
    MAAR NU DOET MIJN TROUWE MAKKER HET WEER GOED?
    WAS NIET LEUK HOOR MAAR NU IS HET GELUKKIG ALLEMAAL O.K. JIJ BENT NOG EEN BEETJE SLAP MAAR VERDER NIKS AAN DE HAND?
    ZO ZIE JE MAAR DAT JE DOOR EEN FOUTJE JE EIGEN ROT KAN SCHRIKKEN.
    DAG HUMMEL ZUSJES FERRIE EN JOKE EEN DIKKE VETTE DORRY

• 02 Maart 2012 - 15:22

Joli Claes:

Ha Ke3 en familie.

Ik ben een weekje naar Italie geweest.
    Vandaar dat ik even niet gereageert heb.
    Maar ik lees dat de carnaval soepeltjes verlopen is.
    Dat iedereen zich op zijn/haar manier prima vermaakt heeft.
    Dat het gewone schoolleven ook weer begonnen is.
    En dat papa Ferry vanaf nu geen biertjes meer drinkt, maar hard aan het trainen is.
    Op de fiets natuurlijk om in Juni weer topfit te zijn.
    Nou meiden, jullie zien er prachtig uit op de foto's.
    En Janske, ik ben nog steeds verbaast over het feit dat jou haren zo hard groeien.
    Jullie worden met de dag knapper.

Hoe was het in het ziekenhuis ?

Groetjes aan iedereen,
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx