Voor Stichting Haarwensen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Voor Stichting Haarwensen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Voor Stichting Haarwensen

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Janske

13 November 2013 | Nederland, Heeze

Lieve kindjes,

Ik ben Lieke.

En ik laat mijn haar af knippen voor jullie.

Omdat Janske (mijn zusje) kaal en ziek is geweest.

Toen dacht ik, ik ga mijn haar af laten knippen.

Anders moet je een pet op en dat is niet fijn daarom laat ik mijn haar af knippen.

Ik denk dat jullie er veel plezier van hebben en een mooie pruik van maken.

Groetjes Lieke Beks (8 jaar)

• 13 November 2013 - 17:32

Annelies De Jongh:

Dat heb je goed gedaan Lieke. 't Is een prachtige staart, daar is iemand heel erg blij mee.
    Ik mis nog wel een foto waarop ik kan zien hoe je er nu uitziet.
    Heel veel groetjes aan allemaal.

• 13 November 2013 - 18:31

Monique:

Hoi lieke. Ik vind het echt een stoere en hele lieve actie van jouw. Je nieuwe haarlengte staat je super mooi. Groetjes ook aan je papa en de rest vd familie

• 13 November 2013 - 18:45

Marieke :

Hoi Lieke,

Wij kennen elkaar nog niet. Ik heb je ouders bij vriendenkring Haisjo leren kennen. Ik woon alweer een tijdje niet meer in heeze. Maar wat ben jij een toffe meid! Ik ben toevallig ook lange haren aan het sparen voor een pruik voor een kind dat het goed gebruiken kan. Ik ben alleen nog niet zover. Mijn haren komen nu net tot over mijn schouders, dus nog even geduld hebben. Geniet van je nieuwe 'look' en wellicht tot ziens een keertje in Heeze! Groetjes, Marieke

• 13 November 2013 - 19:22

Fam. Prinsen:

Wauw, Lieke dat heb je i.d.d. goed gedaan en zo'n mooie brief erbij. En wat grappig dat Janske nu de langste haren heeft.

Groetjes ome Toine, tante Angela, Bart, Sietske en Rens

• 13 November 2013 - 20:51

Asmara:

Wat een dappere en mooie gedachte, om je haren af te laten knippen voor stichting haarwensen. Samen met Meike hebben jullie je steentje bijgedragen.

Liefs Asmara.

• 13 November 2013 - 22:01

Margje Verberne:

Hoi Lieke

Wat ben ik trots op jou dat je dit hebt gedaan. Ik ben de moeder van Lauren en ook ik ben mijn haar aan het laten groeien voor een pruik, maar ik ben nog lang niet zover. Het staat je goed en mocht je spijt krijgen je kan het altijd weer laten groeien.

Groetjes Margje

• 15 November 2013 - 09:21

Lambert En Tineke:

Lieve Lieke,

Wat een prachtig idee om je staart af te laten knippen zodat straks een meisje een mooie pruik kan dragen! Daar maak je iemand héél blij mee! En misschien komen er door jouw brief wel meer meisjes op het idee om hun haren te laten groeien voor dit goede doel!! En bovendien: dat korte koppie staat je geweldig, zag ik op Facebook!!

Veel groetjes,
    Lambert en Tineke

• 25 November 2013 - 17:05

Erno:

Hey Lieke wat ontzettend lief! Mooi om iets te doen voor een ander kaal kindje. En die korte haren staan jou gelukkig ook heel goed. (ik moet nu wel een beetje lachen dat Janske de langste haren heeft, dat vind ik wel heel grappig en leuk)
    groetjes van Erno (papa van een kindje dat ook kaal is geweest)