Tot morgen! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Tot morgen! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Tot morgen!

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 Augustus 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Zo, wij zijn er klaar voor. Na dagen van heel hard werken is alles klaar voor het grote feest. Er moest heel wat opgeruimd worden, want de afgelopen twee jaar heeft alles op een laag pitje gestaan. Het is dus maar goed dat het grote feest er aan komt, want nu is alles weer keurig opgeruimd. Al staat alles nu wel weer helemaal vol, maar dat is allemaal voor het feest. Tenten, tafels, stoelen, hangtafels, krukken, picknicktafels en noem het maar op.
Natuurlijk konden wij dit niet alleen en ook hierin hebben we afgelopen week veel hulp gehad. Natuurlijk wil ik iedereen bedanken, maar nu even bijzonder mijn gekke neef Bart. Hij heeft de afgelopen dagen bij ons gelogeerd en heeft ons super goed meegeholpen met van alles en nog wat. Daarnaast moest hij ook nog eens de voorbereidingen doen als DJ.
Met mij gaat het allemaal wel redelijk. Het warme weer is niet echt iets voor mij, dus regelmatig zoek ik de verkoeling van de schaduw of binnen op. Het is natuurlijk ook lastig, omdat ik altijd met lange mouwen en lange broek moet lopen. Maar goed, het gaat nog steeds vooruit met me en daar zijn we allemaal heel blij mee. We kijken allemaal ontzettend uit naar de dag van morgen. Om dit in goede banen te laten lopen heb ik toch nog wat mededelingen van huishoudelijke aard, want door de vele aanmeldingen, waar we heel blij mee zijn, hebben we nog wat extra zaken moeten regelen. Gelukkig hebben we daar ook weer de nodige hulp in gekregen en stond iedereen klaar om zijn steentje bij te dragen.

* Wat betreft de auto's hebben we een oplossing gevonden in een wei tegenover Heipoldersstraat 53. Geitenboerderij Saanenhof uit Heeze heeft een gedeelte van de wei uitgemaaid, zodat jullie je auto daar kunnen parkeren. Zorg er aub voor dat je NIET op het hoge gras komt en parkeer de auto's netjes zodat er zoveel mogelijk auto's geparkeerd kunnen worden. Natuurlijk zijn wij de familie Wanders heel dankbaar dat zij deze wei ter beschikking stellen.

* Wat betreft de fietsen hebben we een oplossing gevonden op de oprit van Heipoldersstraat 20. Dat is de oprit van Trudarts uit Heeze. Het is een brede en diepe oprit, waar vele fietsen geparkeerd kunnen worden. Zorg er hier ook voor dat de fietsen netjes geplaatst worden, zodat er zoveel mogelijk fietsen kunnen staan. Natuurlijk zijn wij de familie van Rooyen heel dankbaar dat zij hun oprit ter beschikking stellen.

* Wat betreft de binnenkomst kan ik eigenlijk alleen maar zeggen, loop vooral door naar de tenten. Bij de binnenkomst ligt een gastenboek, maar deze blijft de hele middag liggen, dus je kunt gerust wat later in dit boek gaan schrijven. Ook wij zullen rondzwerven door onze tuin, dus zoek ons niet direct op, maar kijk even wanneer we tijd hebben. Door de overweldigende drukte lukt het ons niet om jullie allemaal tegelijk te woord te staan, maar er is vertier voor iedereen. Dus dat komt wel goed.

* De tuin is in principe in drie stukken gedeeld. Vooraan tegen het huis onder de overkapping is een "tentoonstelling" van 2 jaar Super Janske in vogelvlucht. Bij de veldschuur staan tafels en hangtafels voor de volwassenen. DJ BOOM BOOM BART zal de muziek verzorgen en als je iets wilt horen, spreek hem dan gerust aan. Achter op het veld is het ingericht met tenten en picknicktafels voor de kinderen. Daarnaast is er voldoende speelgelegenheid. Ook is er een hoekje afgezet voor de allerkleinste kinderen, zodat ook zij veilig kunnen spelen.

* Kom op tijd, want om half drie staat er iets speciaals te gebeuren. Wat dit is? Dat zullen we morgen wel zien.

Zo, nu heb ik wel genoeg verteld, want het moet gewoon een fijn feest worden voor iedereen die ons gesteund heeft de afgelopen twee jaar. Laat je maar lekker verrassen en verwennen, dan doen wij dat ook.

Groetjes Janske

• 20 Augustus 2011 - 21:07

Ellen:

Tot morgen!! Ik ben echt heel benieuwd. heb er veel zin in!

slaap lekker allemaal! XX

• 20 Augustus 2011 - 22:09

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een verhalen toch weer op je site. Er was afgesproken dat je wat minder ging schrijven....maar het zijn gelukkig allemaal leuke verhalen. En daarom ook niet erg om ze ff in te halen zodat we weer helemaal op de hoogte zijn.

Wat goed van je (jullie) dat je iedereen nog een bedankt en vooral al degene die niet genoemd willen worden maar er wel altijd voor jullie zijn.
    En wat een mooie familie heb je om je heen. Allemaal super.
    En zo zie je maar weer de het klopt wat ze zeggen : In tijd van nood leer je je vrienden kennen.

Maar jullie hebben het wel allemaal mooi geflikt.

Nou ga maar vlug slapen want morgen zal we een gigantische mooie dag worden voor jullie allemaal.

Bedankt voor al je verhalen en voor je foto's
    Bedankt dat we een deel van je leven mochten zijn.
    Bedankt dat we dit allemaal met je hebben mogen delen

Bedankt en tot morgen

Groetjes uit Leende

• 20 Augustus 2011 - 22:44

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Ik kijk erg uit naar morgen.
    Ben zeer benieuwt wat er allemaal gaat gebeuren.
    En ben blij dat ik jullie allemaal weer even zie.
    Tot morgen
    En ik wens jullie nu al heel veel plezier morgen, geniet ervan.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 21 Augustus 2011 - 09:04

HOI JANSKE EN FAM.
    WAT MOET IK HIER OP MAILEN?
    IK WEET WEL ZEKER DAT DIT FEEST BIJ IEDEREEN EEN GEWELDIGE AFSLIUTING WORDT.
    WAT HEEFT ER VEEL LEED ONMACHT RADELOOSHEID WOEDE ANGST MAAR OOK KRACHT VREUGDE EN DOORZETTINGSVERMOGEN IN DE MAILS GESTAAN NONDE JU WAT EEN TROPENJAREN HUMMEL.
    MAAR NU KNALLEN WE EN LUIDEN EEN LEUKEMIE VRIJ LEVEN IN .
    GEEN FANTA MEER FIKKEN AF EN TOE EN EEN DIKKE VETTE GOOI IK IN HET LUCHTRUIM DORRY

• 21 Augustus 2011 - 09:48

GeKkE NEeF BArT:

Hallo Super Janske'

Ik heb jullie allemaal met veel plezier geholpen.
    Het wordt een Super Feest

Groetjes : GeKkE nEeF bArT alias : Dj Boom Boom Bart

• 21 Augustus 2011 - 11:19

Janske Rene En Lynn:

Lieve Janske, Meike, Leike, Joke en Ferry

Ik wil jullie veel plezier op jullie feest wensen.
    Helaas kunnen wij niet aanwezig zijn.
    Maar vanuit hier wil ik je/jullie heel veel geluk voor de toekomst wensen.
    Veel liefs
    Janske Rene en Lynn

• 21 Augustus 2011 - 12:50

Jolanda :

helaas ik moet werken , veel plezier vandaag
    en probeer er ook een beetje van te genieten

• 21 Augustus 2011 - 16:20

HOI JANSKE.
    DAT WAS KNALLEN HUMMEL WAT EEN GEWELDIG FEEST.
    IK HEB KENNIS GEMAAKT MET JOU OMA HANNIE MET JOLIE EN MET JOU PAARDENTANTE HET WAS GEZELLIG LEKKER DRUK EN KINDVRIENDELIJK.
    EN NU IS HET HOOFDSTUK LEUKEMIE AFGESLOTEN MEISJE ,NONDE JU NU MOETEN JULLIE PROBEREN WEER IN ALLES TE GELOVEN.
    FERRIE HET WAS GEWELDIG ,MAAR JOLIE EN IK HADDEN ZO GRAAGJOU ROZEBOKS MET APEN GEZIEN,MOOI NIET MAAR HIJ DE BOKS ZAT NATUURLIJK IN DE WAS ???????????????
    BEDANKT VOOR HET GEWELDIGE FEEST EEN VEREKT MOOIE AFSLUITINGEEN DIKKE VETTE DORRY

• 21 Augustus 2011 - 16:20

HOI JANSKE.
    DAT WAS KNALLEN HUMMEL WAT EEN GEWELDIG FEEST.

• 21 Augustus 2011 - 16:23

DORRY:

FOUTJE TWEE KEER VERZONDEN MAAR IK WAS MET MIJN GEDACHTEN BIJ EEN ROZE ONDERBOKS NOGWEL MET APEN HOU DOE IEDEREEN

• 21 Augustus 2011 - 18:26

DORRY:

HOI JANSKE HIER BEN IK WEER.
    IK LAS NET MIJN MAILTJE NA, EN TOEN LAS IK DAT IK KENNIS HEB GEMAAKT MET JOU PAARDE TANTE ZOIETS IS NIET NETJES ,DUS BIJ DEZE HARIETTE IS HAAR NAAM.
    EEN DIKKE VETTE,EN MISSCHIEN ZINGEN DE VOGELTJES AL HEEL VROEG DORRY

• 21 Augustus 2011 - 19:35

Annick:

Lieve familie Beks.
    Ik hoop dat het een knalfeest is geweest daar in Heeze! Wat een vechters zijn jullie en wat een geweldige hulptroepen staan er om jullie heen! Nu is het tijd om te genieten en samen met hen de toekomst in te luiden. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal is gegaan vandaag, maar daar komt ongetwijfeld snel een verslag over. Ik wens jullie alle geluk en vooral alle gezondheid van de wereld toe!

Groetjes uit Utrecht

• 21 Augustus 2011 - 21:56

Corina Wanders:

Wat een geweldig feest! Luuk had nogal moeite om in slaap te komen..Mama, bij Janske's feest was er...en dat 20x met weer iets anders.
    Dank jullie wel voor deze geweldige middag! Wij hebben er van genoten! Ik geloof jullie ook!
    Slaap lekker!
    En morgen weer fris en fruitig op school ;)

Groetjes Jan, Corina, Luuk, Mara en Gijs (Eva was heerlijk bij opa en oma..)

• 21 Augustus 2011 - 22:07

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat een geweldig feest vandaag in Heeze.
    En wat was het gezellig en druk.
    Ik heb wel gezien dat jij deze week eigenlijk nog geen tijd hebt om naar school te gaan.
    Je hebt deze week hard nodig om al je kadootjes uit te pakken en al de teksten op de vlaggen te lezen.
    En ook ik heb met plezier kennis gemaakt met Dorry.
    Je kunt wel lezen dat wij van dezelfde geintjes houden, haha.
    Je zal nu wel lekker slapen om morgen weer fit naar school te kunnen gaan.
    Ik denk dat deze dag jullie enorm veel energie zal hebben gegeven.
    Geniet er nog lang van na.
    En weet dat wij ook als het goed gaat altijd voor jullie klaar staan als het nodig is.

Slaap lekker allemaal

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 22 Augustus 2011 - 09:04

Fam Van Gaal:

Hey lieve familie

Wat een super gaaf feestje hebben jullie gister gegeven zeg! 1 woord SUPER.
    Renske heeft het er nu nog over, en dan vooral over dat ze bij jullie zo goed kon spelen.

Ook hebben wij erg genoten van hoe Janske liep te stralen vertelde dat ze vandaag "Gewoon 2 keer" naar school mag.
    Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen en hebben Janske en Lieke een leuke eerste schooldag gehad.

X Renske Bram Gijs en Nicole

• 22 Augustus 2011 - 13:44

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

En is het gelukt ? Ben je 2x naar school geweest ?
    Zijn de tenten al afgebroken ? Had papa het nog volgehouden tot 05.00 uur ?

Wat een goei feestje was het. Gezellig een goede sfeer. En lekkere frietjes...drank genoeg.
    Dus gewooon een super feestje.

Nou succes verder met het gewoon zijn.
    Lekker genieten (zoals je mama zei) van het gewoon burgelijk zijn.

Groetjes uit Leende

• 22 Augustus 2011 - 21:28

Gertie Uit Stein:

Hallo Janske en Family HEERLIJK jullie zijn aan de eindstreep aan gekomen.
    Geniet van het gewoon zijn Geniet van alle ondeugende streken die Janske nog gaat uithalen MAAR geniet vooral van en met ELKAAR HOUDOE Allemaal groetjes van een Meelezer /Meebelever xxx

• 23 Augustus 2011 - 13:57

DORRY:

HOI JANSKE LIEKE EN MEIKE.
    HEBBEN DE VOGELTJES PAPA EN MAMA AL WAKKER GEFLOTEN??????????????????????????????????????
    ZIJN JULLIE UITGERUST VAN HET KNALFEEST??????????????????????????????????????
    HET WAS OOK EEN GEWELDIG FEEST VOND IK.
    WAT HEBBEN JULLIE EEN JOEKEL VAN EEN TUIN MOOI HOOR.
    NU WEER TERUG NAAR HET GEWONE LEVEN SCHOOL MET DE POT MEE ETEN LUISTEREN GOED SLAPEN, EN NATUURLIJK KATTEKWAAD UIT HALEN.
    ZAL LANGZAAM OP GANG MOETEN KOMEN, MAAR DAT GAAT OOK LUKKEN.
    DAG ALLEMAAL DIKKE VETTE DORRY