Muziek voor Janske's feest - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Muziek voor Janske's feest - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Muziek voor Janske's feest

Door: Dj Boom Boom Bart

Blijf op de hoogte en volg Janske

08 Augustus 2011 | Nederland, Heeze

Beste mensen,

Ik mag komen draaien op Janske's feest. En nu vroeg ik me af wat voor muziek u bij Janske en/of haar verhaal vindt passen. U kan titel + artiest in uw reactie zetten. Of u neemt het liedje op een USB stick mee en dan zorg ik er voor dat het liedje gedraaid wordt.

Ik ben zeer benieuwd naar uw reacties.
Alvast bedankt.

Het zijn. 512 kralen aan de ketting

• 08 Augustus 2011 - 22:18

Joli Claes:

Ha Bart

Wat gaaf dat jij gaat draaien op het feest van Janske.
    Dan word het zeker te weten een knalfeest.
    Wat dacht je van : Dochter van Marco Borsato
    Alles is liefde van Blof
    Ik ga nog even door met denken welke muziek ik nog meer vind passen bij deze middag.
    Succes

Groetjes, Joli

• 09 Augustus 2011 - 07:05

Nicht Sietske:

Hoi janske
    Ik denk dat ik weet hoe veel kralen er aan jou ketting hangen
    Ik denk dat het er 696 kralen aan de ketting zitten

groetjes:Sietske

• 09 Augustus 2011 - 07:15

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM. EN DE REST.
    IK VERSTA DE WOORDEN NIET GOED DUS ALLES IS GOED LEUKE NEEF BART MAAR LANG ZAL ZE LEVEN DAT IS EEN LIED WAT GEWOON MOET
    RAAR MAAR GELUKKIG WAAR ,WE PRATEN MAILEN OVER MUZIEK OP DIT MOMENT GEEN BAC. SCHIMMEL EN GEEN LEUKEMIE.KANKERVRIJ.
    BART JIJ WEET ZO VEEL OVER MUZIEK ,KEN JIJ GEEN NUMMER WAT GELUKKIG ZIJN BEVAT? .
    JE WEET ZELF VOLGENS MIJ VEEL NUMMERS DIE OVER GEVOELENS GAAN JONGEN.
    DOE JE BEST ALLEMAALEEN FIJNE DAG EEN DIKKE VETTE DORRY

• 09 Augustus 2011 - 09:13

Neef Rens:

Rens zegt : ik denk dat het 695 kralen zijn en dat Sietske er 1 naast zit
    ik vind liedjes van K3 heel goed bij Janske passen.

groetjes neef Rens

• 09 Augustus 2011 - 11:33

Leonie Degen, Best:

Lieve Janske...
    Omdat ik zelf ook mama ben van 4 kindjes, en ook veel heb meegemaakt met onze oudste, maar gelukkig niet zo'n
    Verschrikkelijke ziekte als die jij hebt, wil ik graag even reageren op wat voor liedje wel heel mooi zou zijn op jouw feest, namelijk Don't Cry van Guns 'n Roses,(van use your illusion 2) Dat liedje heeft heel veel geholpen toen wij een moeilijke periode hadden..
    laat jouw papa en mama het liedje ook maar horen. Verder wens ik je heel veel plezier op je feest en een ongelooflijk mooie dag!! Heel veel geluk, gezondheid natuurlijk en liefde voor jullie allemaal, je bent een heel dapper en bijzonder meiske!! Dikke kus!!!

• 10 Augustus 2011 - 07:22

HOI JANSKE EN DE KUDDE.
    BART IK HEB GISTEREN EEN MAIL GEHAD WAAR KEI GOEIE MUZIEK OPSTOND .
    IK HEB DIE NAAR JOU OPA GEMAILD EN DIE STUURT HEM AAN JOU DOOR ALS HET GOED IS .
    DORRY

• 11 Augustus 2011 - 07:45

HOI JANSKE EN FAM.
    GAAT HET WEER EEN KLEIN BEETJE ZIJN GANGETJE IN DE POLDER???????
    HEERLIJK OM VAKANTIE TE HEBBEN ,EN TE SPELEN EN TE RUSTEN ETEN EN ALLE DINGEN ZONDER DAT HET MEDICIJN KASTJE IEDERE KEER OPEN MOET VOOR JOU.
    IK HOOP DAT HET GOED WEER BLIJFT ,IK BEN VORIGE WEEK ZO ZEIK NAT GEWORDEN DAT IK NIET MEER ONDER DE DOUCH HOEFDE ALLEEN AFDROGEN.
    EN GISTEREN BEGON HET WEER TE REGENEN IN HET BOS .
    OOK AL ZET IK MIJN VOERTUIG OP TURBO TOCH NOG EEN LANGE WEG, MAAR IK ZIE ER DE LOL NOU LOL WEL VAN IN EEN FIJNE DAG EEN DIKKE VETTE DORRY

• 12 Augustus 2011 - 11:11

Gerda:

Hey DJ Boom Boom Bart,

Kei leuk dat jij mag draaien op het feest van Janske.
    Er zijn een paar songs die ik van toepassing vind maar die misschien niet zo leuk zijn om dan te draaien. Dus ik denk nog verder na.
    Tot nu toe denk ik aan:
    Something inside so strong van: Labi Siffre; en
    Angels are watching over me van: diverse artiesten o.a. Amy Grant.

Als ik nog meer boven kan halen of tegenkom laat ik het je weten.

Heel veel succes en ik ben benieuwd.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda