4 dagen lopen voor Super Janske - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu 4 dagen lopen voor Super Janske - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

4 dagen lopen voor Super Janske

Door: Betsie van Grunsven

Blijf op de hoogte en volg Janske

11 Juli 2011 | Nederland, Heeze

NIJMEGEN van 19 tot 22 juli

Lieve mensen,

Dit jaar ga ik voor het eerst de 4-daagse van Nijmegen lopen. Meteen al kwam bij mij de gedachte op om niet alleen voor mezelf te lopen, maar ook voor een goed doel.

Bijna vanzelfsprekend kwam ik toen uit bij Super Janske, haar ouders en zusjes uit Heeze. Een aantal van jullie zullen het verhaal van Janske Beks uit Heeze wel kennen (www.superjanske.nl).

Janske is een 4-jarig meisje bij wie op 2,5-jarige leeftijd leukemie werd geconstateerd. Sindsdien doorstaat ze dapper alle behandelingen en tegenslagen die haar ten deel vielen. Ook voor haar ouders, Ferry en Joke, en de zusjes, Lieke en Meike, is dit een bijzonder moeilijke en zware tijd. Met steun van velen knokt Janske nu voor een kankervrij bestaan.

Op 2 augutus 2011 sluit ze deze intensieve behandeling af en begint een spannende tijd voor hen. Om Janske en haar familie hierin te steunen wil ik hen een blijvende herinnering, in de vorm van een superknalfeest, aanbieden. Van clown tot springkussen, alles zal aanwezig zijn deze middag.

Om dit mogelijk te maken zou ik het erg fijn vinden wanneer ik voor mijn prestatie tijdens de 4-daagse door jullie gesponsord word. Alle vormen van sponsoring, bijvoorbeeld per dag of per km zijn mogelijk. Een vast bedrag kan natuurlijk ook en is zeer welkom. Uw gift of sponsoring kunt u overmaken op rekening RABO 1086.99.412 op naam van A.J.H. van Grunsven o.v.v. 4daagse Nijmegen SuperJanske.

Ik hoop op vele positieve reacties.

Groetjes,

Betsie van Grunsven

Ondersteun deze uitdaging en zorg samen voor een superknalfeest!

• 11 Juli 2011 - 20:33

Angela:

Betsie,

Wat een prachtig initiatief, veel succes met lopen en met dat knalfeest zal het vast wel goedkomen!

Groetjes Angela

• 12 Juli 2011 - 12:11

Corina Wanders:

Geweldig!!!
    Ik zie je regelmatig door het dorp lopen dus met die vierdaagse gaat het wel goedkomen!
    Heel veel succes!

Groetjes Corina

• 12 Juli 2011 - 18:46

Joli CLaes:

Hoi,

Heel veel succes met lopen.
    En vooral heel veel plezier tijdens het lopen en op de avondfeesten.
    Zet 'm op.

Groetjes Joli.

• 12 Juli 2011 - 19:56

Judith,Ron,Wout,Sien:

Mooi initiatief; veel loop en feest plezier met een goede opbrengst gewenst!

Groetjes van ons!

• 13 Juli 2011 - 21:42

Janny:

Hallo Betsie,

Ik zag je 's morgens vroeg al lopen op de Muggenberg dus dat zal wel goedkomen, heel veel wandelplezier.
    Mooi initiatief ik hoop dat de opbrengst goed is,

Heel veel groetjes van de Fam.vrienten

• 14 Juli 2011 - 22:35

Oma Hanny En Frans:

Betsie,
    Wij wensen jou heel veel wandelplezier en zullen aan je denken.
    Een heel lief initiatief.
    De sponsoring volgt nog.